преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Nords Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Бих казал, стойте далеч от това казино.. няма нищо добро в тях..
maxcashout 5k. Залагането на 100eu/завъртане е добре.. това означава, че мога да спечеля само 50x.
I would say, stay away from this casino.. there is nothing good about them..
maxcashout 5k. Betting 100eu/spinn is okej.. that means i can only win 50x.
Харесвам оформлението и спортните бонуси, но чакам почти 2 месеца за теглене...
I like the layout and sports bonuses, but waiting almost 2 months for withdrawal...
Здравейте, чакахте доста време за теглене. Даваме на казината 14 дни за уреждане на тегленето. Казаха ли ви някаква причина защо отнема толкова време? Играли ли сте с бонус или вашият случай е свързан със спортни залагания?
Видях също, че сте подали жалба , така че ще видим какво можем да направим.
Ако имате актуализация, уведомете ме.
Hi, you've been waiting quite a while for a withdrawal. We give casinos 14 days to settle the withdrawal. Did they tell you any reason why it takes so long ? Did you play with any bonus or is your case related to sports betting ?
I also saw that you filed a complaint, so we'll see what we can do.
If you have an update let me know.
Здравей Джаро, Ник,
Те винаги отговарят с: „Разбираме, че чакането за преглед на вашето оттегляне може да бъде разочароващо и се извиняваме за това. Тъй като процесът се управлява от друг отдел, съжаляваме, че не можем да ви предоставим конкретна времева рамка за него завършване."
Няма конкретна причина, но споменават разследване от съображения за безопасност. Един мой приятел има същите проблеми сега.
Играх някои бонуси за спортни залагания, но съм напълно наясно с изискванията за залагане.
Моят акаунт е напълно верифициран.
Hi Jaro, Nick,
They always answer with: "We understand that waiting for the review of your withdrawal can be frustrating and we apologize for this. As the process is being handled by another department, we regret that we are unable to provide you with a specific timeframe for its completion."
No specific reason, but they mention investigation for safety reasons. A friend of mine has the same problems now.
I played some sports betting bonuses, but I am completely aware of the wagering requirements.
My account is completely verified.
Честно казано, казината провеждат такива разследвания на безопасността, когато са загрижени за стила на залагане и други аспекти, или по-скоро прилики, обикновено открити от системата. При такива обстоятелства бих казал, че всички трябва да изчакаме резултата.
Съжалявам да чуя, че става въпрос за спортни залагания и се надявам, че жалбата ви няма да бъде отхвърлена поради това.
Разбирате ли, ние не разрешаваме проблеми със спортните залагания, защото ни липсва експертен опит.
Е, успех на теб!
Frankly, casinos conduct such safety investigations when they are concerned about the betting style and other aspects, or rather, similarities, usually detected by the system. Under such circumstances, I'd say we all have to wait for the outcome.
I'm sorry to hear sports betting is involved, and I hope your complaint won't be rejected due to that.
You see, we don't resolve sports betting issues because we're lacking the expertise.
Well, good luck to you!
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.