преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с No Limit Bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, направих няколко депозита в това казино и имах проблеми с два от тях. Единият беше на 23 ноември от 50 евро и ме таксуваха два пъти за един депозит. И второто беше на 20 декември от 48 евро, това не беше проблем. Информирах казиното за това и те казаха да се свържа с моята банка. Свързах се с моята банка и те казаха, че всички плащания са обработени. Казах на казиното за това и оттогава няма отговор от тях.
Hello, I have made multiple deposit at this casino and I had issues with two of them. One was at 23. November of 50 EUR and I got charged twice for one deposit. And second was at 20. December of 48 EUR, that wasn't issue. I have informed casino about this and they said to contact my bank. I contacted my bank and they said that all payments have been processed. I said to casino about this and since then no reply from them.
Не, хора, това казино е ДОСЕГА най-манипулираното!
Освен това се опитвах да тегля повече от 12 дни и ВСЕ ОЩЕ не получих пари. Както можете да видите, те платиха 3,084 на моята банка и сега казаха, че е отменено, защото имам лимит за депозит. ШИБАНИ ГЛУПОСТИ. Сега получих анулираните тегления обратно в акаунта си и WTF 411 EURO от 3k. Не, хора, това е твърде манипулирано!
Nah men this casino is BY FAR the most rigged one!
Besides im trying to withdraw for more then 12 days and STILL did not recive any money. As you can see they paid 3.084 to my bank and now they said it was canceled because i have a deposit limit . FUCKING BULLSHIT. Now i got the canceled withdraws back on my account and WTF 411 EURO of the 3k. Nah men this is way too rigged!
О, също така важно, поисках разписката/доказателството за теглене, което направиха. Казаха, че ще ви го изпратим. Искам да го видя, защото знам, че никога не е плащано. Познайте какво никога не го изпращат!
Как, по дяволите, можете да извършите плащане към мен и да кажете, че банката ви знае и ще го получи скоро и 4 дни по-късно да кажете, че сме анулирали тегленето???? Как можеш да отмениш нещо, което вече е платено.
Oh and also important i asked for the withdraw receipt/proof that they made. They said we will send it to you. I want to see it because i know its never paid. Guess what they never send it!
How in earth can you make a payment to me and say its on your bank know and will receive it soon and 4 days later say we canceled the withdraw???? How can you cancel something that is paid already.
Добри въпроси. Попитахте ли поддръжката на казиното?
Със сигурност бих го направил. Във всеки случай, уведомете ни как се развива ситуацията. Както вероятно знаете, подобни проблеми се решават ежедневно чрез нашия Център за разрешаване на проблеми. Може би е дошъл моментът да подадете нова жалба.
Е, ние ще бъдем тук.
Good questions. Did you ask the casino support?
I would certainly do that. In any case, let us know how the situation develops. As you probably know, similar issues are solved daily through our Resolution Center. Maybe the time has come to submit another complaint.
Well, we'll be here.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.