ФорумКазинаНякой пробвал ли е казино lucky legends?

Някой пробвал ли е казино lucky legends? (страница 4)

преди 1 година от Hardrock74
|
7503 преглеждания 72 отговора |
|
1...3 4
Добавете пост
Radka
преди 3 седмици

Това, което казваш, е толкова вярно, браво. вие наистина имате представа за тактиката на казината.

Автоматичен превод:
jfhood57
преди 3 седмици

Ще кажа следното, че играя в много казина, имаше някои директни мошеници (няколко) някои моментални, някои за 48 часа от това, което видях, разбирам, че по-малките до средни казина трябва първо да направят $$, за да запазят цикъл работи**** понякога се чудя също така, защото когато го изпратя, е там за минути, имах проблеми на моя 2-ри тук в legends, след като поисках vip агент, а не css, те казаха, че ще го поправим, разбрах го направо 20 минути по-късно беше в моя портфейл (сега по мое мнение 5-7 дни за одобрение (стандартен btc след това 7-10 (работни дни е твърде дълго) Правил съм само coindraw до този (4 дни) до минута, но повече печелиш те отнемат бонуси и опции за бързо плащане, така че сега чакам на стандартни btc

Автоматичен превод:
Hardrock74
преди 3 седмици

Чакам от 2 март да ми кажат нещо за депозит в моя биткойн портфейл и не мога да получа никаква информация, освен че ще им отнеме известно време. Вече знам, че това е утежняващо lucky Legend put ме отблъснете, отложете ме, уморен съм от това

Автоматичен превод:
jfhood57
преди 3 седмици

Поискал ли си vip вместо css

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Vip обикновено може да ви каже деня, в който получавате плащане, докато css агент не знае нищо

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Просто се надявам, че ако изпълнителният директор на Lucky Legend или каквото и да било прочете рецензията ми, те ще разберат, че казах само истината за това, което е моят опит, което зависи от тях. Нямам нищо общо с това, просто се опитвам да ми плащат

Автоматичен превод:
jfhood57
преди 3 седмици

И на мен ми плащат няколко пъти, опитвам се да ви дам най-добрия си съвет

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Така че получих чип за 250 безплатно от Lucky Legends. Използвах го и накрая спечелих малко над 2000,00. Така че удовлетворих играта и когато приключих с това, те извадиха всичко, за да имам максималния баланс за теглене, който беше 500,00, което беше добре. Пуснах още 100, след което отидох да изтегля моите 400,00. Тогава започнаха всички проблеми. Искаха депозит от 10 долара, за да проверят моя крипто портфейл, което направих. Това изглежда нямаше значение, защото след това ми искаха личната карта, сметка за комунални услуги и друг крипто адрес за проверка. Имах всичко това, но им отне около 3 дни, за да ми кажат всичко, което трябва да изпратя. Така че изпращам всичко и те ми казват, че ще отнеме около 7 до 10 дни. Така че това беше на първо число на този месец. Сега е 13-ти и все още чака да бъде одобрен. Така че продължих с обслужването на клиенти и те казаха, че трябва да изпратя потвърждението си отново! Сериозно ли си, току-що прекарах три дни, изпращайки потвърждението си преди 2 седмици какво става с това казино, което не изплаща!

Дата на опит 4-1-24


Автоматичен превод:
jbz4ya96
преди 3 седмици

Тъкмо започвате да минавате през това малко шоу за кучета и понита, което дадох за 1000 долара за него на втори март и не сте чули нищо друго освен това, което е в процес. Те дори не поискаха моя биткойн адрес, въпреки че така трябваше да ми дадат парите, което е някак смешно и не хаха смешно, толкова съм ядосан, че мога да прегриза нокът с тези хора, те разкъсват всички систематично и ни се смееха от Холандия, където са базирани, ако бяха в обсега ми, щях да отида в затвора, повярвай ми, съжалявам, че преживя това, братко, не си сам

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Това с проверката е уловка, те са нелицензирани и не докладват на никого, не ги интересува кой сте или къде сте, те са получили вашите пари, а вие не сте и това е всичко, което има значение. Подозирам, че те също ни се кискат като ученички. Това е грешно и трябва да бъде спряно всички в тези форуми имат същата история какво става, човече какво става с това

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Мислих за това и мислих за това ме изгори за месец. Стигнах до извода, че някъде в законодателството на САЩ непременно има декларации, отнасящи се до този вид дейност. Закони срещу този вид шиканство. Реших, че ще потърся и ще се опитам да намеря някакъв начин да ги държа отговорни за този вид дейност. Не съм адвокат, но мога да чета и разбирам това, което чета, и съм готов да се изправя и вие няма да направите това, без аз да направя нещо по въпроса. Единственото нещо, което може да се направи, защото те са в Холандия, брат, но те ни ограбват в собствените ни всекидневни, което ни прави приложими към закона. Успех с получаването на парите. Мразя това, грешно е, те трябва да се срамуват, че трябва да носят отговорност.

Автоматичен превод:
jfhood57
преди 3 седмици

Съжалявам за тази дълга ситуация. Постъпихте правилно, като изпратихте жалбата си тук, с нашия екип. Сигурен съм, че ще направят всичко възможно, за да ви помогнат. Виждам в тази тема, че за съжаление има още случаи, подобни на вашия, що се отнася до това казино и тегленията. Просто се надявам скоро да има решение на всичко това. моля, уведомете ни за всички новини относно вашия случай.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Така че получих чип за 250 безплатно от Lucky Legends. Използвах го и накрая спечелих малко над 2000,00. Така че удовлетворих играта и когато приключих с това, те извадиха всичко, за да имам максималния баланс за теглене, който беше 500,00, което беше добре. Пуснах още 100, след което отидох да изтегля моите 400,00. Тогава започнаха всички проблеми. Искаха депозит от 10 долара, за да проверят моя крипто портфейл, което направих. Това изглежда нямаше значение, защото след това ми искаха личната карта, сметка за комунални услуги и друг крипто адрес за проверка. Имах всичко това, но им отне около 3 дни, за да ми кажат всичко, което трябва да изпратя. Така че изпращам всичко и те ми казват, че ще отнеме около 7 до 10 дни. Така че това беше на първо число на този месец. Сега е 13-ти и все още чака да бъде одобрен. Така че продължих с обслужването на клиенти и те казаха, че трябва да изпратя потвърждението си отново! Сериозно ли си, току-що прекарах три дни, изпращайки потвърждението си преди 2 седмици какво става с това казино, което не изплаща!

Дата на опит 4-1-24


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Ако смятате, че също се нуждаете от помощ от нашия екип за жалби, моля, следвайте тази връзка , където можете лесно да подадете жалба и да ни уведомите, ако имате нужда от друга помощ. Ще се радваме да помогнем.

Автоматичен превод:
1...3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини