преди 7 месеца
Това, което казваш, е толкова вярно, браво. вие наистина имате представа за тактиката на казината.
What you say is so true, kudos. you truly have a grasp of the casinos tactics.
0
Това, което казваш, е толкова вярно, браво. вие наистина имате представа за тактиката на казината.
What you say is so true, kudos. you truly have a grasp of the casinos tactics.
Ще кажа следното, че играя в много казина, имаше някои директни мошеници (няколко) някои моментални, някои за 48 часа от това, което видях, разбирам, че по-малките до средни казина трябва първо да направят $$, за да запазят цикъл работи**** понякога се чудя също така, защото когато го изпратя, е там за минути, имах проблеми на моя 2-ри тук в legends, след като поисках vip агент, а не css, те казаха, че ще го поправим, разбрах го направо 20 минути по-късно беше в моя портфейл (сега по мое мнение 5-7 дни за одобрение (стандартен btc след това 7-10 (работни дни е твърде дълго) Правил съм само coindraw до този (4 дни) до минута, но повече печелиш те отнемат бонуси и опции за бързо плащане, така че сега чакам на стандартни btc
I will say this I play at many casinos had some straight up crooks ( a few) some instant some in 48 hours from what I've seen it's my understanding smaller to mid size casinos have to kind of make the $$ first to keep the cycle running**** sometimes I wonder also because when I send it's there in minutes I had issues on my 2nd here at legends after requesting a vip agent not a css they said we will fix it I got it straight 20 minutes later was in my wallet ( now in my opinion 5-7 days to approve( standard btc then 7-10( business days is too long) I've done only coindraw until this one ( 4days) to the minute but more you win they take away bonuses and quick paying options so now I'm waiting to on standard btc
Чакам от 2 март да ми кажат нещо за депозит в моя биткойн портфейл и не мога да получа никаква информация, освен че ще им отнеме известно време. Вече знам, че това е утежняващо lucky Legend put ме отблъснете, отложете ме, уморен съм от това
I have been waiting since the 2nd of March for them to tell me something about a deposit in my Bitcoin wallet and I can't get no information except that they're going to be taking a while I already know that it's aggravating lucky Legend put me off put me off I'm tired of it
Просто се надявам, че ако изпълнителният директор на Lucky Legend или каквото и да било прочете рецензията ми, те ще разберат, че казах само истината за това, което е моят опит, което зависи от тях. Нямам нищо общо с това, просто се опитвам да ми плащат
I just hope that if Lucky Legend executive or whatever reads my review that they'll understand I've only said the truth of what my experience has been that's on them I do not anything to do with it I'm just trying to get paid
И на мен ми плащат няколко пъти, опитвам се да ви дам най-добрия си съвет
And me being paid several times over am trying to give u my best advice
Така че получих чип за 250 безплатно от Lucky Legends. Използвах го и накрая спечелих малко над 2000,00. Така че удовлетворих играта и когато приключих с това, те извадиха всичко, за да имам максималния баланс за теглене, който беше 500,00, което беше добре. Пуснах още 100, след което отидох да изтегля моите 400,00. Тогава започнаха всички проблеми. Искаха депозит от 10 долара, за да проверят моя крипто портфейл, което направих. Това изглежда нямаше значение, защото след това ми искаха личната карта, сметка за комунални услуги и друг крипто адрес за проверка. Имах всичко това, но им отне около 3 дни, за да ми кажат всичко, което трябва да изпратя. Така че изпращам всичко и те ми казват, че ще отнеме около 7 до 10 дни. Така че това беше на първо число на този месец. Сега е 13-ти и все още чака да бъде одобрен. Така че продължих с обслужването на клиенти и те казаха, че трябва да изпратя потвърждението си отново! Сериозно ли си, току-що прекарах три дни, изпращайки потвърждението си преди 2 седмици какво става с това казино, което не изплаща!
Дата на опит 4-1-24
So i got a chip for 250 free from Lucky Legends. I used it and ended up winning a little over 2000.00. So i satisfied the playthrough and when i was done with that they took out everything so i would have the maximum withdraw balance which was 500.00 which was fine. I played another 100 then went to withdraw my 400.00. That's when all the problems started. They wanted 10 dollars deposit to verify my crypto wallet which i did. That didn't I seem to matter because after that they wanted my ID a utility bill and another crypto address for verification. I had all of this but it took them about 3 days to tell me everything that I needed to send in. So I send everything in, and they tell me it'll be about 7 to 10 days. So this was on the first of this month. It is now the 13th and it is still waiting to be approved. So I got on with customer service and they said I need to send my verification again! Are you serious I just spent three days sending my verification in 2 weeks ago what's going on with this casino they don't pay out!
Date of experience 4-1-24
Тъкмо започвате да минавате през това малко шоу за кучета и понита, което дадох за 1000 долара за него на втори март и не сте чули нищо друго освен това, което е в процес. Те дори не поискаха моя биткойн адрес, въпреки че така трябваше да ми дадат парите, което е някак смешно и не хаха смешно, толкова съм ядосан, че мога да прегриза нокът с тези хора, те разкъсват всички систематично и ни се смееха от Холандия, където са базирани, ако бяха в обсега ми, щях да отида в затвора, повярвай ми, съжалявам, че преживя това, братко, не си сам
You just beginning to go through this little dog and pony show I put in for $1,000 on it second of March and haven't heard a single thing other than it's in the process. They didn't even ask for my Bitcoin address even though that's how they're supposed to give me my money that's kind of funny and not haha funny I'm so angry I could bite through a nail with these people they're ripping everybody off systematically and been laughing at us from the Netherlands where they're based at if they were Within Reach of me I would go to jail believe me sorry you were going through this brother you're not alone
Това с проверката е уловка, те са нелицензирани и не докладват на никого, не ги интересува кой сте или къде сте, те са получили вашите пари, а вие не сте и това е всичко, което има значение. Подозирам, че те също ни се кискат като ученички. Това е грешно и трябва да бъде спряно всички в тези форуми имат същата история какво става, човече какво става с това
The verification thing is a ruse they are unlicensed and they don't report to anybody they don't care who you are or where you are they got your money and you ain't and that's all that matters. I have a sneaking suspicion they also snickering like little school girls at us. It's wrong and needs to be stopped everybody in these forums got the same story what's up man what's up with that
Мислих за това и мислих за това ме изгори за месец. Стигнах до извода, че някъде в законодателството на САЩ непременно има декларации, отнасящи се до този вид дейност. Закони срещу този вид шиканство. Реших, че ще потърся и ще се опитам да намеря някакъв начин да ги държа отговорни за този вид дейност. Не съм адвокат, но мога да чета и разбирам това, което чета, и съм готов да се изправя и вие няма да направите това, без аз да направя нещо по въпроса. Единственото нещо, което може да се направи, защото те са в Холандия, брат, но те ни ограбват в собствените ни всекидневни, което ни прави приложими към закона. Успех с получаването на парите. Мразя това, грешно е, те трябва да се срамуват, че трябва да носят отговорност.
I have thought about it and thought about it it burned me up for a month. I have come to the conclusion that there is bound to be somewhere in US law statements pertaining to this type of activity. Laws against this kind of chicanery. I have decided that I will look and try to find some way to hold them responsible for this kind of activity. I'm not a lawyer but I can read and understand what I'm reading and I'm willing to stand up and you're not going to do this without me doing something about it. Only thing that can be done cuz they in the Netherlands brother but they ripping us off in our own living rooms that makes us law pertainable. Good luck getting your money I hate this it's wrong they should be ashamed they should be held accountable.
Съжалявам за тази дълга ситуация. Постъпихте правилно, като изпратихте жалбата си тук, с нашия екип. Сигурен съм, че ще направят всичко възможно, за да ви помогнат. Виждам в тази тема, че за съжаление има още случаи, подобни на вашия, що се отнася до това казино и тегленията. Просто се надявам скоро да има решение на всичко това. моля, уведомете ни за всички новини относно вашия случай.
Sorry for this long going situation. You have done the right thing to submit your complaint here, with our team. I am sure they will do their best to help you out. I can see in this thread that, unfortunately, there are more cases similar to yours when it comes to this casino and the withdrawals. I just really hope there will be a solution to all this soon. please let us know about any news regarding your case.
Така че получих чип за 250 безплатно от Lucky Legends. Използвах го и накрая спечелих малко над 2000,00. Така че удовлетворих играта и когато приключих с това, те извадиха всичко, за да имам максималния баланс за теглене, който беше 500,00, което беше добре. Пуснах още 100, след което отидох да изтегля моите 400,00. Тогава започнаха всички проблеми. Искаха депозит от 10 долара, за да проверят моя крипто портфейл, което направих. Това изглежда нямаше значение, защото след това ми искаха личната карта, сметка за комунални услуги и друг крипто адрес за проверка. Имах всичко това, но им отне около 3 дни, за да ми кажат всичко, което трябва да изпратя. Така че изпращам всичко и те ми казват, че ще отнеме около 7 до 10 дни. Така че това беше на първо число на този месец. Сега е 13-ти и все още чака да бъде одобрен. Така че продължих с обслужването на клиенти и те казаха, че трябва да изпратя потвърждението си отново! Сериозно ли си, току-що прекарах три дни, изпращайки потвърждението си преди 2 седмици какво става с това казино, което не изплаща!
Дата на опит 4-1-24
So i got a chip for 250 free from Lucky Legends. I used it and ended up winning a little over 2000.00. So i satisfied the playthrough and when i was done with that they took out everything so i would have the maximum withdraw balance which was 500.00 which was fine. I played another 100 then went to withdraw my 400.00. That's when all the problems started. They wanted 10 dollars deposit to verify my crypto wallet which i did. That didn't I seem to matter because after that they wanted my ID a utility bill and another crypto address for verification. I had all of this but it took them about 3 days to tell me everything that I needed to send in. So I send everything in, and they tell me it'll be about 7 to 10 days. So this was on the first of this month. It is now the 13th and it is still waiting to be approved. So I got on with customer service and they said I need to send my verification again! Are you serious I just spent three days sending my verification in 2 weeks ago what's going on with this casino they don't pay out!
Date of experience 4-1-24
Ако смятате, че също се нуждаете от помощ от нашия екип за жалби, моля, следвайте тази връзка , където можете лесно да подадете жалба и да ни уведомите, ако имате нужда от друга помощ. Ще се радваме да помогнем.
If you feel you also need some help from our complaint team, please follow this link, where you can easily file a complaint, and let us know if you need any other assistance. We will be glad to help.
Ужасни хора, ужасна промоция, ужасни и измамни предложения. Никога не бих искал, дори на VIP ниво, вие все още сте обект на същото отношение като всеки друг
Horrible people, horrible promotion, horrible, and deceitful offerings I would never even at a VIP level you are still subject to the same treatment as anyone else
Здравейте, това на базата на опит ли го казвате? Опитвали ли сте да играете с бонуси тук? Защо не са добри за вас? Колкото до персонала, беше ли неприятен? Можете ли да кажете повече? 😕
Hi, are you saying this based on some experience ? Have you tried playing with bonuses here ? Why aren't they good for you ? As for the staff, was it unpleasant ? Can you say more ? 😕
Не мога да повярвам, че няма регулации по отношение на продължителността на времето, необходимо за обработка на теглене. Няма начин няколко други онлайн казина да могат да изплащат за 24 часа или по-малко, понякога след като всички изисквани документи са получени и това място не може да изплаща близо месец, казаха ми, че се опитват да го разбият в седем до 10 работни дни за това и от 7 до 10 работни дни за това добавяне на истинско казино никой не чака повече от 5 минути, за да получи парите си, които е спечелил. Единственото нещо, за което се сещам, е, че нямат пари, така че трябва да чакат, докато дойдат пари, за да могат да изплатят на хората
I can't believe that there is no regulations regarding the length of time it takes for them to process a withdrawal. There is no way that several other online casinos can pay out in 24 hours or less sometimes once all require documentation has been received and this place can't pay out for nearly a month is what I'm being told they try to break it down into seven to 10 business days for this and 7 to 10 business days for that add a real casino nobody waits for more than 5 minutes to get their money that they won. The only thing that I can think of would be that they don't have any money so they have to wait until money comes in to be able to pay people out
Ако чакате да получите плащане от Lucky Legends, не спирайте дъха си, все още не съм получил това от 2 март, те няма да ми плащат, те не искат да ми плащат и отиват да ме ограбят и какво мога да направя, те са в чужбина, нямам начин да получа това, което ми дължат, те взеха хилядата, които имах в счетоводството, одобрено за всичко, предполага се, че ще ви кажат много глупости, за да ви нанижат, предполагам те смятат, че ще залагате още малко, те също могат да получат тези пари, преди да разберете, че няма да ви платят, тъй като те не са регистрирани, те не трябва да правят нищо, вземете си парите, късмет, човече, ако сте ги получили да ти платя, кажи ми как, защото искам да ги накарам да ми платят, за Бога
If you're waiting to get paid by Lucky Legends don't hold your breath I still haven't been paid in that since March 2nd they're not going to pay me they don't want to pay me and they're going to rip me off and what can I do they're overseas I have no way getting what they owe me they took the Thousand I had on the books approved at everything supposedly they'll tell you a lot of crap to string you along I guess they figure you'll gamble some more they can get that money too before you figure out you're not going to get paid since they are not registered they don't have to do nothing take your money good luck man if you did get them to pay you let me know how cuz I want to get them to pay me by God
Ако чакате да получите плащане от Lucky Legends, не спирайте дъха си, все още не съм получил това от 2 март, те няма да ми плащат, те не искат да ми плащат и отиват да ме ограбят и какво мога да направя, те са в чужбина, нямам начин да получа това, което ми дължат, те взеха хилядата, които имах в счетоводството, одобрено за всичко, предполага се, че ще ви кажат много глупости, за да ви нанижат, предполагам те смятат, че ще залагате още малко, те също могат да получат тези пари, преди да разберете, че няма да ви платят, тъй като те не са регистрирани, те не трябва да правят нищо, вземете си парите, късмет, човече, ако сте ги получили да ти платя, кажи ми как, защото искам да ги накарам да ми платят, за Бога
If you're waiting to get paid by Lucky Legends don't hold your breath I still haven't been paid in that since March 2nd they're not going to pay me they don't want to pay me and they're going to rip me off and what can I do they're overseas I have no way getting what they owe me they took the Thousand I had on the books approved at everything supposedly they'll tell you a lot of crap to string you along I guess they figure you'll gamble some more they can get that money too before you figure out you're not going to get paid since they are not registered they don't have to do nothing take your money good luck man if you did get them to pay you let me know how cuz I want to get them to pay me by God
Най-лошата част от това място е, че те примамват да си мислиш, че ще ти бъде платено, ако спечелиш, а след това не го плащат и о, добре, че парите ти са изчезнали, но те са в чужбина какво ще правиш
The worst part about this place is that they lure you in thinking you're going to get paid if you win and then they don't pay it and oh well that's your money gone but they're overseas what you going to do
Най-лошата част от това място е, че те примамват да си мислиш, че ще ти бъде платено, ако спечелиш, а след това не го плащат и о, добре, че парите ти са изчезнали, но те са в чужбина какво ще правиш
The worst part about this place is that they lure you in thinking you're going to get paid if you win and then they don't pay it and oh well that's your money gone but they're overseas what you going to do
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.