Ще бъде добре, ако можете да споделите връзката, за да можем да започнем с прегледа. Боя се, че дотогава не мога да дам никакви подробности.
Would be good if you could share the link, so we can start with the review. Can't provide any detail until then, I'm afraid.
Здравей,
благодаря за връзката - вече е готова за преглед. Ще се опитам да следя напредъка, за да мога да ви уведомя веднага щом приключи. 👍
Hello there,
thanks for the link - it is now ready to be reviewed. Will try to keep track of the progress, so I can notify you as soon as it's done. 👍
Сега екипът за данни ще прегледа казиното, ще провери други свързани подробности и след това ще препрати информацията на други екипи, за да изпълнят своята част, веднага щом всичко е готово, казиното ще бъде посочено на уебсайта.
Now, the data team will review the casino, check other associated details, and then forward the information to other teams to do their part, as soon all is set, the casino will be listed on the website.
Играл съм на lucky legends и имам пари в сметката си за теглене. Първо ми отне около 3 седмици, за да бъда потвърден, с всяко извинение под луната и повторно изпращане на документи няколко пъти. След като бях потвърден за теглене, опитах теглене на биткойн и беше отказан два пъти. Казаха ми да се свържа с отдела за плащания и да им дам моя биткойн адрес, който бях въвел при тегленето на биткойн и двата пъти. След като получих имейл, в който се посочва, че мога да направя теглене на биткойн от отдела за плащане, отидох в секцията за теглене на пари и опцията за биткойн магически изчезна. Затова изпратих имейл до отдела за плащания, който отговори, че трябва да попитам отдела за клиенти за това. Обслужването на клиенти ми каза толкова много произволни извинения и след това каза, че трябва да им изпратя снимка на личната си карта отново. Каква шега! Те изглежда правят всичко възможно, за да ви попречат да се оттеглите. Казаха ми, че мога да направя банков превод и след това той ще бъде изпратен на моя биткойн адрес, което няма смисъл. Но моята банка няма международен суифт код и не ми е много удобно да въвеждам своя маршрутизиращ номер и информация за сметката си в вече сенчест сайт.
I have played on lucky legends and have money in my account to be withdrawn. First it took my about 3 weeks to be verified, with every excuse under the moon and resubmitting docs multiple times. Once I was verified for withdrawal I attempted a bitcoin withdrawal and it was denied twice. They told me to contact the payment department and give them my Bitcoin address, which I had entered on the bitcoin withdrawal both times. Once I received an email stating I can make a bitcoin withdrawal from the payment dept, I went to the cash out section and the Bitcoin option was magically gone. So I emailed the payment dept who replied stating I had to ask customer service about this. Customer service has told me so many random excuses and then said that I needed to send them a picture of my ID again. What a joke! They seem to do anything possible to prevent you from withdrawing. They told me I can do a wire transfer and then it will be sent to my Bitcoin address which doesn’t make sense. But my bank doesn’t have an international swift code, and I’m not too comfortable entering my routing number and account information to an already shady site.
Уау, потвърдиха ме за 3 дни, да, банката ми не може да преведе (благодаря ви за информацията) дръжте ме в течение, моля
Wow they verified me in 3 days yeah my bank can't do wire( thank you for the info) keep me updated please
Мисля, че бихте могли да се възползвате от малко помощ, ние предоставяме нещо, наречено център за разрешаване на проблеми, чрез който позволяваме на играчите да подават жалби срещу казина, които действат не съвсем коректно спрямо играчите. Мисля, че бихте могли да използвате малко поддръжка сега, така че ако се интересувате, жалбата може да бъде изпратена точно тук . Просто казиното все още не е прегледано и добавено към списъка с казина, така че, моля, използвайте опцията „Не познавам казиното", докато подавате жалбата, след което поставете връзката към казиното в основния текст на жалбата.
Е, това е само предложение, оставям решението на вас. 🙂
I think that you could use some help, we provide something called a resolution center through which we allow players to submit complaints against casinos that acts not entirely fair towards players. I think that you could use some support now, so if you're interested the complaint can be submitted right here. It's just that the casino has not yet been reviewed and added to the list of casinos, so please use the option "I do not know the casino" while submitting the complaint, then paste the casino link to the body of the complaint.
Well, it's just a suggestion, I leave the decision to you. 🙂
Здравейте, сега се опитвам да изтегля печалбите си. Отне ми само 3 дни, за да бъда потвърден, но очевидно моята банка не приема и международни банкови преводи, така че се опитах да направя биткойн и пише, че нямам не съм депозирал с биткойни, така че не мога да тегля с тях. Опитвам се да разбера как да тегля с помощта на приложението wire. Така че ще актуализирам тук как става това.
Hi so I'm in the middle of trying to withdraw my winnings, It took me only 3 days to get verified, but apparently my bank doesn't accept international wire transfers also, so I tried to do bitcoin and it says that I haven't deposited with bit coin so I can't withdraw with it. I'm trying to figure out how to withdraw using the wire app. So I'll update here on how that goes.
Здравей.
Обикновено тегленето трябва да се извърши по същия метод, както е използван за депозита. Въпреки че имам проблеми с международните банкови преводи, бих очаквал казиното да предложи някои алтернативи, за да ви помогне. Бих казал, че можете да опитате да депозирате минимална сума, като използвате крипто, след което опитайте да промените метода на теглене на крипто. Минималният депозит трябва да регистрира вашата нова опция за плащане в системата на казиното и да я направи достъпна за теглене. Може би е разумно да попитате казиното и след това да го изпробвате.
Какво мислиш?
Hello there.
Normally, the withdrawal should be processed using the very same method as was used for the deposit. While having problems with international wire transfers, I'd expect the casino to suggest some alternatives to help you out. I'd say you can try to deposit a minimal sum by using crypto, then try to change the withdrawal method to crypto. The minimal deposit should register your new payment option to the casino's system and make it available for withdrawal. It might be wise to ask the casino and then try it out.
What do you think?
Благодаря, ще го пробвам. Излишно е да казвам, че ако успея да изтегля, няма да играя повече там
Thanks I will try that. Needless to say, if I am able to cash out I won't be playing there anymore
Платиха ми за минути след btc депозита от $10
They paid me in minutes after the btc deposit of $10
Също така казиното cryptoloco не е в списъка, което е много подобно във всяко отношение
Also cryptoloco casino is not on list very similar in every way
Кажете ми дали успявате да разрешите проблема. Искам да съм сигурен 🙂.
Аз също бих помислил за друг. Поддръжката трябва да се опита да предостави решения и да накара играчите да се чувстват комфортно. Изглежда, че не ви е подействало добре.
Let me know whether you manage to solve the issue. I want to be sure 🙂.
I would consider another myself too. The support should try to provide solutions and make players feel comfortable. Seems it did not work well for you.
Това е безкрайна грижа 🙂. За да разберете кои казина са наистина свързани помежду си - без да споменавате на какво ниво (едно и също управление, същия собственик, бял етикет), първо трябва да намерите добър надежден източник. Иронията е, че най-добрият източник са казината... Така че, ако ни кажат, че няма връзка, възможностите ни да потвърдим обратното стават ниски. 🙁 Надявам се, че ме разбирате.
This a never-ending concern 🙂. To find out which casinos are truly related to each other - not mentioning on what level (same management, same owner, white label) you must find a good reliable source first. The irony is the best source is the casinos... So, if we're told there is no connection, our options to confirm the opposite gets low. 🙁 I hope you catch my meaning.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.