НачалоФорумКазинаNIYVI Casino - обща дискусия

NIYVI Casino - обща дискусия (страница 5)

11 855 преглеждания 90 отговора |
преди 1 година
|
1...4 5
Добавете пост
Radka
преди 4 месеца

Бих искал/а да Ви информирам, че прекратяваме всякакво сътрудничество с Вас, поради грешни и несправедливи подходи, както и използването на двойни стандарти, което е неприемливо за нас. Пожелаваме Ви успех!


Разбира се, никога не е имало сътрудничество от ваша страна, но...

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Жалко, че не прочетох отзивите и оплакванията за това казино...

Направих заявка за теглене ($400) и сега акаунтът ми е блокиран.

Никой не обясни нищо, чатът не отговаря, като цяло изглежда, че казиното е лошо, което е жалко.

Ще трябва да подадете жалби във форумите и да търсите справедливост.

Автоматичен превод:
pznd
преди 4 месеца

Има граница за всичко, вие сте бонус измамник и ние споделихме доказателството за това с вас по имейл, ако желаете, можем да направим тази информация публично достояние!

Автоматичен превод:
NIYVI Casino
преди 4 месеца

лъжа

и никой не е споделил никакви „доказателства" по имейл.

Автоматичен превод:
NIYVI Casino
преди 4 месеца

Не си доказал нищо за повече от 2 месеца. Губиш време и лъжеш. Доброжелателните ти отговори дори нямат смисъл. Следователят те предупреди многократно да предоставиш поисканата информация, за да докажеш твърденията си или да оспориш моите, а за 2 месеца не успя да го направиш. Защото няма доказателства. Буквално разчиташ на хората да те слушат, дори с доказателствата, че си измамник, лъжец и измамник, представени в жалбата, които очевидно и по собствен избор си оставил неразрешени. Чудя се колко хора ще видят заглавието на нерешената ми жалба, което гласи „Кражба над 5000 долара" и ще решат да продължат да превъртат, само при мисълта, че това е проблем. Чудя се колко време ще отнеме, за да се натрупат загуби от приходи, надвишаващи сумата, която ми откраднахте, и още. Обзалагам се, че ще е доста значителна, след като загубите бъдат изчислени. От бизнес гледна точка не е много умно. Иска ми се да имах позицията, която имате вие. Щях да ви превъзхождам във всяка категория и казиното щеше да процъфтява, а не да изглежда като мошеници и глупаци. В случай, че шефът ви чете това, моята информация за контакт е [email protected] С удоволствие бих запълнил позицията, която струва скъпо на платформата. Бих искал шефът да преодолее грешката ви в това отношение и да се изправи срещу мен. С готовност бих премахнал всякакви негативни отзиви за сайта и дори бих написал ново ревю, в което да похваля казиното за коригирането на грешка от такъв мащаб и за правилното отношение към членовете му... Хайде, шефе. Изяви се и бъди герой. Ти си този, който взема решенията. Това е правилният ход от морална и бизнес гледна точка... очаквам с нетърпение вашето мнение. Добър ден, господине.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Бих искал също да добавя, че искате да получите отговор от нас в кратки срокове и това е вярно, независимо от отношението ви, ние винаги сме реагирали на всеки въпрос възможно най-бързо, но чакаме от година да смените поне логото на Нова година по елементарни въпроси, но засега без резултат.


Вашият мениджър по оплакванията взе решение срещу нас, защото нашият мениджър, който беше отговорен за това оплакване, беше в отпуск и закъсня с отговора си с два дни, а освен това получихте имейл за това, но мениджърът не го взе предвид. За съжаление това е двоен стандарт от ваша страна!

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Уважаеми представителе на казиното, просто искам да кажа, че вашият подход към играча е публично видим; може би бихте искали да помислите за това. Освен това, не коментирах никакъв лиценз; имах предвид нерешената жалба срещу казиното, което представлявате тук. Не се намесвам в този дебат; просто исках да ви напомня, че винаги сте добре дошли да отворите всяка нерешена жалба и да я разрешите.

Бих казал, че ще изглежда много по-добре, отколкото да обвиняваш някого тук.

Това е всичко от моя страна; благодаря за разбирането.


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Бих искал/а да Ви информирам, че прекратяваме всякакво сътрудничество с Вас, поради грешни и несправедливи подходи, както и използването на двойни стандарти, което е неприемливо за нас. Пожелаваме Ви успех!


Разбира се, никога не е имало сътрудничество от ваша страна, но...

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Според мен това твърдение отразява точно същия подход, който беше обсъждан в тази тема. Жалко е обаче, тъй като отказът от ангажираност не помага на никого – включително на вашата марка – и според мен изпраща много ясно послание към потенциалните нови играчи.

Разбира се, решението е ваше. Бих ви насърчил само да поддържате разговора конструктивен и честен, тъй като това е от полза за всички участници.

Автоматичен превод:
pznd
преди 3 месеца

Всичко, което правят, е да лъжат. Взеха ми 5200 долара и прекарах месеци в опити да ги получа, но накрая единственото, което направиха, беше да излъжат. Понижиха ми рейтинга, но нямаше решение.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не са ли Niyvi Casino и Nokycbets Casino една и съща компания?

Уебсайтовете са проектирани по един и същи начин, но имената на собствениците са посочени като различни.


Редактирано
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

бонсубет

Въпреки че този казино сайт и NiyviCasino имат различни имена на собственици, те имат една и съща система и вероятно една и съща поддръжка.


Когато се свързах с bonsubet, екипът по поддръжка ми изпрати линк към уебсайта на Niyvi, на който никога не съм се регистрирал.


Казино Niyvi, казино Nokycbets и bonsubet използват обща система.

Поддръжката на Niyvi Casino и Bonsubet ще ви предостави линкове към съответните им сайтове.

Поддръжката на казино Nokycbets е недостъпна

Редактирано
Автоматичен превод:
yokoyan888
преди 3 месеца

Може би си прав; те наистина си приличат, въпреки че все още нямаме информация, че са свързани.

Времето със сигурност ще покаже, обаче.

Играли ли сте на всички тях? Разкажете ни за вашия опит, моля. Можете дори да пишете в темата на всяко казино, ако желаете, за да не се объркат другите потребители.

Винаги ценим подобен принос.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Казино Nokycbets

бонсубет

Играя на тези два сайта.

Bonsubet успя да се свърже с поддръжката, но изглежда, че по това време екипът е бил объркан.

Дадоха ми пътеводител за казино Niyvi.

Казаха ми, че поддръжката на Bonsubet е независима компания, но мисля, че поне чатът на живо е споделен.

Автоматичен превод:
yokoyan888
преди 3 месеца

Възможно е. Онлайн казината често използват друга компания за поддръжка/чат на живо. Те са обучени хора и предоставят добра поддръжка на играчите, или поне би трябвало. Нали?

И така, какви са впечатленията ти от играта там? Харесват ли ти някои специфични игри?

Автоматичен превод:
1...4 5

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини