преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с NewVegas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Засега много харесвам New Vegas Casino. Депозирах няколко пъти и преди месец започнах теглене и не прочетох условията на бонуса и той беше анулиран. Но това беше моя грешка... Трябва да прочетем условията на бонусите... Не съм... Депозирах няколко пъти оттогава и сега имам 2 чакащи депозита... Без бонуси, просто играя върху моите директни пари... Надявам се да ги изпратят, както казват, защото обичам игрите и казиното като цяло.. Опитвам други казина и депозирам там, но обичам New Vegas Online Casino... Уил поддържайте връзка с... Ако тегленията ми вървят, както ми е казано, никога няма да депозирам нито една стотинка в друго онлайн казино.. Ню Вегас ще получи всичките ми депозити.. Ще депозирам 20 сега и ще играя малко . Благодаря грижа и Бог да благослови
So far I really like New Vegas Casino. I have deposited a few times and a month ago started a withdraw and I didn't read the terms of the bonus and it was voided. But that was my fault.... We have to read the terms of the bonuses... I didn't... I have deposited a few times since then and have 2 deposits pending now... No bonuses, just playing on my straight cash... I'm hoping they send it like they say so cause I love the games and the casino as a whole.. I try other casinos and deposit there ,but I love New Vegas Online Casino... Will keep in touch on the... If my withdraws go like I'm told they will, I will never deposit another penny to another online casino.. New Vegas will get all my deposits.. Gonna deposit 20 now and play a little while . Thanks care and God Bless
Здравейте,
Надявам се да ви платят, ако сте толкова щастливи в това казино. Преминахте ли вече KYC, моля?
Ако да, колко време ви отне? 🙂
Благодаря и хубав ден.
Hello,
I hope you get paid if you are so happy in this casino. Have you already passed KYC, please?
If so, how long did it take for you? 🙂
Thank you and have a nice day.
Здравей Радка. Не съм сигурен какво е KyC ...Да, харесвам casjnio и депозирах няколко файла, откакто поставих тегления... Но всички, с които съм говорил за Ню Вегас, казват, че няма да си получа парите и ако направете, ще минат седмици или месеци... Така че ще задържа всички депозити, докато видя малко пари. Вече не играя с бонуси и моят идентификационен номер е потвърден от няколко месеца... Вложих тегленето си само преди 4 дни, но честно казано, без бонус и използвайки биткойн за депозиране и теглене, не трябва да не отнема дори 2 дни... Да, започвам да виждам, че никога няма да видя нищо от тях... Мразя това, защото харесвам казиното.. Но не мога да депозирам отново и отново, когато няма няма да има изплащания...
Hello Radka. Not sure what KyC is ...Yes , I like the casjnio and have deposited a few files since I put the withdrawals in ... But everyone I have talked to about New Vegas ,says I won't get my money and if I do, it will be weeks or months from now... So I,m gon a hold off on all deposits until I see some cash. I don't playbwith bonuses anymore and my id has been verified for a couple months now... I only put my withdrawal in 4 days ago, but to be honest, with no bonus and using bitcoin to deposit and withdrawal, it shouldn't even take 2 days... Yeah, I'm starting to see that I will never see anything from them... I hate that cause I like the casinio .. But can't keep deposting over and over when there won't be any payouts...
Здравейте, wpwoodard75,
само накратко теория: KYC означава Познайте своя клиент и това е процес на проверка, при който казиното обикновено изисква от играчите да предоставят няколко документа, деклариращи тяхната самоличност, адрес, метод на плащане, използван за депозит, както и за теглене. След приключване на тази проверка оттеглянето може да бъде одобрено.
Сега виждам, че сте използвали биткойн за депозиране, така че може да се окаже, че няма нужда от такава проверка в този случай.
Както и да е, изплащането чрез портфейл с криптовалута трябва да е най-бързият начин, чудя се колко време ще отнеме.
Ако не получите парите до понеделник, ще се свържа с техния чат на живо/поддръжка на клиенти.
Hello wpwoodard75,
just a brief theory: KYC means Know your customer and it is a verification process where the casino usually asks players to provide several documents declaring their identity, address, payment method used for deposit as well as for withdrawal. After this verification is completed withdrawal can be approved.
Now I see you used bitcoin to deposit, so it may be that there is no need for such verification in this case.
Anyway, the payout via cryptocurrency wallet should be the quickest way, I wonder how long will it take.
If you don't receive the money by Monday, I would contact their live chat/customer support.
Радио
. Да, моят процес на проверка беше завършен преди около месец... Опростих всичко по тези тегления. Без бонуси и използвайте биткойн за депозиране и теглене... Благодаря ви за целия принос... Ще ви държа в течение...
Radio
. Yes, my verification process was complete about a month ago.... I have kept everything on these withdraws simple. No bonuses, and use Bitcoin for deposit and withdraw.... Thank you for all your input... I will keep you updated...
Здравей,
Как стоят нещата днес? Има ли нещо положително по отношение на плащането ви? 🙂
Hello there,
How are things today? Anything positive regarding your payment? 🙂
Здравей Радка,
Не, все още нямам нито едно от двете. Вчера се свързах с 24-часовия чат на живо и ми казаха същото нещо, както прочетох, че повечето всички останали получават: „ще получите парите си от 1 до 7 работни дни". Виждам как ще се развие това.. Не би трябвало да има никакви проблеми, ако не играете с бонуси и теглите чрез биткойн. Моите 2 тегления са $70 и $130, така че не е като голяма сума пари. Дори им давам полза от съмнението и съм депозирал още 2 пъти, откакто започнах тегленето, но няма да го правя повече, докато не видя, че ще направят каквото казват... Надявам се, че всички, които четат това, са добре
Hello Radka,
No , I haven't got either one yet. I contacted the 24 hr live chat yesterday and the told me the same thing as I have read that most everyone else gets told, " you will get your money 1 to 7 business days". I can see how this is gonna play out.. There shouldn't be any issues at all if you don't play with bonuses, and withdrw through bitcoin. My 2 withdraws are $70 and $130, so it's not like it's a large amount of money. I even give them the benefit of the doubt and have deposited 2 more times since I started the withdrawal, but not going to anymore until I see that they are gonna do what they say... Hope everyone reading this is well
Здравейте, wpwoodard75,
Да се надяваме, че в крайна сметка те ще запазят думата реклама.
Мога да разбера защо криптовалутите са толкова популярни сега, сравнете три седмици чакане на банковия превод с максимум 3 дни и ето, че започваме...
Дръжте ни в течение, моля.
Както и да е, ако останете с впечатлението, че няма да ви бъде платено, подайте жалба и ние ще се опитаме да помогнем малко.
Hello wpwoodard75,
Let's hope they will keep the word ad pay you eventually.
I can understand why cryptocurrencies are so popular now, compare three weeks of waiting for the bank transfer to a max of 3 days and here we go...
Keep us posted, please.
Anyway, if you get the impression that you are not going to be paid, feel to submit a complaint and we will try to help a bit.
РадКа,
Благодаря ви .. Снощи влязох и попитах 24-часовата дама в чата на живо какви са статуите ми при тегленията ми. Тя каза: „Все още сте в графика от 1 до 7 работни дни". Е, беше същият отговор, само формулиран съвсем различно... 7-те работни дни изтичат след около 8 часа.. Бях толкова изкушен да депозирам отново и да играя, защото наистина харесвам техните игри. Просто трябва да изчакам и да видя как ще се развие това.. Още веднъж благодаря, Радка
RadKa,
Thank you .. Last night I logged in and ask the 24 hr live chat lady what r he statues was on my withdrawals. She said , "you are still in the timeline of 1 to 7 business days". Well, it was same response, just worded alitle different... The 7 business days are up in about 8 hours.. I was so tempted to deposit again and play cause I really do like their games . I just have to wait and see how this plays out.. Again, thank you, Radka
Здравейте, wpwoodard75,
Моля. 🙂
Ако позволите, бих ви посъветвал засега да не депозирате там. Идеята ви да изчакате как приключи това теглене е добра. Моля, бъдете търпеливи и внимателни по този въпрос.
Колко често влизате в казиното?
Може би това може да помогне за намаляване на тази честота, какво имаш предвид?
И така, "първите" 7 дни изчезнаха? О, бих пробвал до следващия понеделник, ако парите не стигнат до сметката ви дотогава, ще подам жалбата.
Hello, wpwoodard75,
you're welcome. 🙂
If I may I'd advise you to not deposit there for now. Your idea to wait for how this withdrawal ends is a good one. Please be patient and careful on this point.
How often do you log into the casino?
Maybe it could help to decrease this frequency, what do you mean?
So, the "first" 7 days are gone? Oh, I'd give it a shot till next Monday, if the money will not reach your account till then, I'd submit the complaint.
РадКа,
Благодаря ви .. Снощи влязох и попитах 24-часовата дама в чата на живо какви са статуите ми при тегленията ми. Тя каза: „Все още сте в графика от 1 до 7 работни дни". Е, беше същият отговор, само формулиран съвсем различно... 7-те работни дни изтичат след около 8 часа.. Бях толкова изкушен да депозирам отново и да играя, защото наистина харесвам техните игри. Просто трябва да изчакам и да видя как ще се развие това.. Още веднъж благодаря, Радка
RadKa,
Thank you .. Last night I logged in and ask the 24 hr live chat lady what r he statues was on my withdrawals. She said , "you are still in the timeline of 1 to 7 business days". Well, it was same response, just worded alitle different... The 7 business days are up in about 8 hours.. I was so tempted to deposit again and play cause I really do like their games . I just have to wait and see how this plays out.. Again, thank you, Radka
Здравейте, wpwoodard 75!
Как си?
Просто ми хрумна, че пропускам някакво заключение...
И така, платили ли са ви? мина доста време.
Hello, wpwoodard 75!
How are you doing?
It just crossed my mind that I'm missing some conclusion...
So, have you been paid? it's been quite some time.
Здравейте Радка и всички четящи... Това е актуализация на онлайн казината в New Vegas и Candyland.. Те се управляват заедно от едни и същи хора и много от едни и същи програми...
Въпреки това, причината да пиша това днес е да предупредя всички какво ми се е случило и няколко мои приятели, които играят с тези казина... Candyland ми изпрати второто ми малко теглене вчера и с него беше писмо, в което се казваше, че сигурността е била заключих акаунта си. Имах късмет 2 пъти за 2-те месеца, в които играх в Candyland и те ме заключиха и ми казаха да намеря друго казино... Депозирах всеки ден няколко пъти и играх с часове там и в New Vegas и сега New Vegas ме заключи без обяснение. В Ню Вегас съм повече от година и имах 3 или 4 малки тегления. Има уебсайтове, които казват, че можете да теглите 4000 седмично, но ако получите повече от 2 тегления през цялото си време там, тогава те заключват акаунта ви и ви казват да намерите друго казино... Candyland изчака цял ден, след като депозирах няколко пъти вчера, за да кажа те ми заключиха сметката... Те са мошеници, които искат нашите пари, но когато имаме късмет, ще си заключите акаунта...
Благодаря на всички, че ме изслушахте, но основно исках да предупредя всички да стоят далеч от тези онлайн казина. Хубав ден и Бог да благослови
Пол Удърд
Hello Radka and everyone reading... This is a update on New Vegas and Candyland online casinos.. They are run together with same people and alot of the same programs...
However, the reason I am writing this today is to warn everyone what has happened to me ans a few of my friends that play with these casinos... Candyland sent me my 2nd little withdrawal yesterday and with it was a letter saying that security had locked my account . I had got lucky 2 times in the 2 months I played at Candyland and they locked me and told me to find another casino... I would deposit daily multiple times and play for hours there and at New Vegas and now New Vegas has locked me with no explanation . I have been with New Vegas for over a year and had 3 or 4 small withdrawals. There websites say you can withdrawal 4000 weekly but if you get more than 2 withdrawals in your entire time there , then they lock your account and tell you to find another casino... Candyland waited all day after I had deposited multiple times yesterday to tell me they were locking my account... They are crooks that want our money but when we get lucky, you will get your account locked...
Thank you everyone for listening to me vent but mainly I wanted to warn everyone to stay away from these online casinos. Have a great day and God Bless
Paul Woodard
Здравей, Pwoody1975,
Доколкото разбрах, акаунтът ви е бил блокиран поради някаква проверка на сигурността (вероятно задействана от тегленето) и скоро след като акаунтът ви е бил напълно затворен без допълнително обяснение?
Същото се случи и с някои от твоите приятели. Сега просто си мисля на глас, играели ли сте някога заедно на едно и също място, споделяйки wi-fi връзката може би? Просто се опитвам да разбера какво може да не е наред. Имате ли все още активно салдо по тази сметка, моля?
Както и да е, казиното винаги трябва да обяснява какво не е наред на всеки играч, чийто акаунт е блокиран. Такъв играч трябва да има шанс да се защити.
Hello Pwoody1975,
As far as I understand your account has been blocked due to some security check (probably triggered by the withdrawal) and soon after your account has been closed completely without any further explanation?
The very same thing happened to some of your friends as well. I'm just thinking aloud now, have you ever played together at the same place sharing the wi-fi connection maybe? I'm just trying to find out what could be wrong. Do you still have an active balance on this account, please?
Anyway, the casino should always explain what's wrong to every player whose account is blocked. Such a player must have a chance to defend him/herself.
Здравей Радка. Питате за момчетата, които играха по едно и също време, когато бях на моя имот и ако играехме по едно и също време, никой не използваше моя wifi освен мен. Те играеха от там личната клетъчна услуга на Verizon. Единствената причина да използвам we if е, когато искам да играя с таблет, а не с телефон. Стигнах до заключението, че и двете казина са само за да вземат кауза, когато започнеш да имаш късмет или 2 е време да си тръгнеш..? Що се отнася до остатъчния баланс, бях играл цял ден, последния ден, когато играх в Candyland.. Депозирах няколко пъти в период от 8 или 9 часа, но нямаше остатъчен баланс, докато играех и харчех много, просто се забавлявам. Когато се върнах по-късно същата вечер, за да депозирам и играя, акаунтът ми беше заключен. Отидох да проверя имейла и видях имейла, в който се казваше, че съм опитен играч и те са там само за отдих. Няма нищо умно в играта на ротативки, когато всичко, което правите, е постоянно да депозирате и играете с часове. В крайна сметка ще ударите малко нещо. Все още нямам нищо от Ню Вегас. Бях там много по-дълго от Candyland, защото Скот мениджърът на етажите за Ню Вегас препоръча да опитам Candyland преди няколко месеца и го направих и наистина го харесах. Съзнателно няма да правя нищо с моите онлайн казина, за да застраша сметките си, защото играя всеки ден. Това е просто мое забавление, на което се наслаждавам. Като се има предвид това, те имат право да заключат акаунта ви и само сенчестите ще намерят извинение, когато някой извади късмет няколко пъти. Колкото повече играете, толкова по-голям шанс имате да спечелите. Това е единствената причина да ударя малкото, което правя... Благодаря ти Радка, че го разгледа вместо мен.. Наистина го оценявам... Ако за нищо друго просто да ги изложа за сенчести действия, така че може би някой чете това няма да се хвана за тях ..Ако имаш още въпроси винаги съм тук,....,..
Уейн П. Уудард
Hello Radka. You ask about the guys that played at the same time I was on my property and if we were playing at the same time there was no one using my wifi except me . They were playing off of there personal Verizon cell service. Only reason I use we if is when I want to play with tablet and not phone. I have come to the conclusion that both casinos are just out to take cause when you start getting lucky a time or 2 it's time for you to go..? As far as the re me remains balance, I had played all day, the last day I played at Candyland.. I deposited multiple times in a 8 or 9 hour time span but there wasn't a remains balance as I was playing and spending a lot ,just having fun. When I went back in later that night to deposit and play the had locked my account. I went to check the email and seen the email saying I was a skilled player and they were just there for for recreation. There is nothing skillful about playing slots when all you do is constantly deposit and play for hours. Eventually you will hit a little something. I still haven't anything from New Vegas . I was there for alot longer than Candyland cause Scott the floor manager for New Vegas recommended I try Candyland a couple months ago and I did and really like it. I will not , knowingly do anything with my online casinos to jeopardize my accounts cause I play everyday. It is just a pastime of mine that I enjoy. With that being said , they have the right to lock your account and only the shady ones will find a excuse when someone happens to get lucky a couple times . The more you play the more of a chance you have of winning. That is the only reason I hit the little bit I do... Thank you Radka, for looking into it for me.. I really appreciate it... If for nothing else to just expose them for shady actions so maybe someone reading this won't get caught up with them ..If you have anymore questions I am always here,....,..
Wayne P Woodard
Здравей Уейн,
Мисля, че трябва да подадете жалба, за да имаме възможност да разследваме какво се е объркало - официално.
Не искам да се повтарям, но (🙂) всяко прилично казино трябва да си сътрудничи с играчите, за да поддържа справедлива среда за хазарт. Ако акаунтът ви е бил закрит без предварително предупреждение, не е добре.
Чувствайте се свободни да подадете жалба тук и ще видим какво можем да намерим, защото другото положително нещо на оплакванията е, че всеки играч може да ги прегледа и да научи какво се е случило и как или дали казиното се ангажира да се занимава с проблемите на играчите.
Hello Wayne,
I think you should submit a complaint so we have a chance to investigate what went wrong - officially.
I do not want to repeat myself but (🙂) every decent casino should cooperate with players to maintain a fair gambling environment. If your account was closed without any previous warning it's not ok.
Feel free to submit a complaint here and we shall see what we can find because the other positive thing about complaints is that every player can browse them and learn what happened and how or if the casino engages in dealing with player's issues.
здравей на теб.
Бих искал да играя онлайн казино игри и бих искал да знам дали е възможно да го направя с криптовалута. Имам доста средна сума, с която бих искал да играя.
Hello to you.
I would like to play online casino games and I would like to know if it is possible to do it with crypto currency. I have a fairly average amount that I would like to play with.
Казиното NewVegas трябва да поддържа Bitcoin и Ethereum. Можете също да разгледате списъка с крипто казино, които препоръчваме за играчите от САЩ: https://casino.guru/top-online-casinos#tab=RECOMMENDED&sp_cry=true
NewVegas casino should support Bitcoin and Ethereum. You can also look at the list of crypto casino that we recommend for the US players: https://casino.guru/top-online-casinos#tab=RECOMMENDED&sp_cry=true
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.