ФорумКазинаNewVegas Casino - обща дискусия

NewVegas Casino - обща дискусия

преди 2 години от Pwoody1975
|
5007 преглеждания 27 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с NewVegas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Засега много харесвам New Vegas Casino. Депозирах няколко пъти и преди месец започнах теглене и не прочетох условията на бонуса и той беше анулиран. Но това беше моя грешка... Трябва да прочетем условията на бонусите... Не съм... Депозирах няколко пъти оттогава и сега имам 2 чакащи депозита... Без бонуси, просто играя върху моите директни пари... Надявам се да ги изпратят, както казват, защото обичам игрите и казиното като цяло.. Опитвам други казина и депозирам там, но обичам New Vegas Online Casino... Уил поддържайте връзка с... Ако тегленията ми вървят, както ми е казано, никога няма да депозирам нито една стотинка в друго онлайн казино.. Ню Вегас ще получи всичките ми депозити.. Ще депозирам 20 сега и ще играя малко . Благодаря грижа и Бог да благослови

Автоматичен превод:
Pwoody1975
преди 2 години

Здравейте,

Надявам се да ви платят, ако сте толкова щастливи в това казино. Преминахте ли вече KYC, моля?

Ако да, колко време ви отне? 🙂

Благодаря и хубав ден.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка. Не съм сигурен какво е KyC ...Да, харесвам casjnio и депозирах няколко файла, откакто поставих тегления... Но всички, с които съм говорил за Ню Вегас, казват, че няма да си получа парите и ако направете, ще минат седмици или месеци... Така че ще задържа всички депозити, докато видя малко пари. Вече не играя с бонуси и моят идентификационен номер е потвърден от няколко месеца... Вложих тегленето си само преди 4 дни, но честно казано, без бонус и използвайки биткойн за депозиране и теглене, не трябва да не отнема дори 2 дни... Да, започвам да виждам, че никога няма да видя нищо от тях... Мразя това, защото харесвам казиното.. Но не мога да депозирам отново и отново, когато няма няма да има изплащания...

Автоматичен превод:
Pwoody1975
преди 2 години

Здравейте, wpwoodard75,

само накратко теория: KYC означава Познайте своя клиент и това е процес на проверка, при който казиното обикновено изисква от играчите да предоставят няколко документа, деклариращи тяхната самоличност, адрес, метод на плащане, използван за депозит, както и за теглене. След приключване на тази проверка оттеглянето може да бъде одобрено.

Сега виждам, че сте използвали биткойн за депозиране, така че може да се окаже, че няма нужда от такава проверка в този случай.

Както и да е, изплащането чрез портфейл с криптовалута трябва да е най-бързият начин, чудя се колко време ще отнеме.

Ако не получите парите до понеделник, ще се свържа с техния чат на живо/поддръжка на клиенти.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Радио


. Да, моят процес на проверка беше завършен преди около месец... Опростих всичко по тези тегления. Без бонуси и използвайте биткойн за депозиране и теглене... Благодаря ви за целия принос... Ще ви държа в течение...

Автоматичен превод:
Pwoody1975
преди 2 години

Здравей,

Как стоят нещата днес? Има ли нещо положително по отношение на плащането ви? 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка,

Не, все още нямам нито едно от двете. Вчера се свързах с 24-часовия чат на живо и ми казаха същото нещо, както прочетох, че повечето всички останали получават: „ще получите парите си от 1 до 7 работни дни". Виждам как ще се развие това.. Не би трябвало да има никакви проблеми, ако не играете с бонуси и теглите чрез биткойн. Моите 2 тегления са $70 и $130, така че не е като голяма сума пари. Дори им давам полза от съмнението и съм депозирал още 2 пъти, откакто започнах тегленето, но няма да го правя повече, докато не видя, че ще направят каквото казват... Надявам се, че всички, които четат това, са добре

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, wpwoodard75,

Да се надяваме, че в крайна сметка те ще запазят думата реклама.

Мога да разбера защо криптовалутите са толкова популярни сега, сравнете три седмици чакане на банковия превод с максимум 3 дни и ето, че започваме...

Дръжте ни в течение, моля.

Както и да е, ако останете с впечатлението, че няма да ви бъде платено, подайте жалба и ние ще се опитаме да помогнем малко.




Автоматичен превод:
преди 2 години

РадКа,

Благодаря ви .. Снощи влязох и попитах 24-часовата дама в чата на живо какви са статуите ми при тегленията ми. Тя каза: „Все още сте в графика от 1 до 7 работни дни". Е, беше същият отговор, само формулиран съвсем различно... 7-те работни дни изтичат след около 8 часа.. Бях толкова изкушен да депозирам отново и да играя, защото наистина харесвам техните игри. Просто трябва да изчакам и да видя как ще се развие това.. Още веднъж благодаря, Радка

Автоматичен превод:
Pwoody1975
преди 2 години

Здравейте, wpwoodard75,

Моля. 🙂

Ако позволите, бих ви посъветвал засега да не депозирате там. Идеята ви да изчакате как приключи това теглене е добра. Моля, бъдете търпеливи и внимателни по този въпрос.

Колко често влизате в казиното?

Може би това може да помогне за намаляване на тази честота, какво имаш предвид?

И така, "първите" 7 дни изчезнаха? О, бих пробвал до следващия понеделник, ако парите не стигнат до сметката ви дотогава, ще подам жалбата.



Автоматичен превод:
преди 2 години

РадКа,

Благодаря ви .. Снощи влязох и попитах 24-часовата дама в чата на живо какви са статуите ми при тегленията ми. Тя каза: „Все още сте в графика от 1 до 7 работни дни". Е, беше същият отговор, само формулиран съвсем различно... 7-те работни дни изтичат след около 8 часа.. Бях толкова изкушен да депозирам отново и да играя, защото наистина харесвам техните игри. Просто трябва да изчакам и да видя как ще се развие това.. Още веднъж благодаря, Радка

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, wpwoodard 75!

Как си?

Просто ми хрумна, че пропускам някакво заключение...

И така, платили ли са ви? мина доста време.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте Радка и всички четящи... Това е актуализация на онлайн казината в New Vegas и Candyland.. Те се управляват заедно от едни и същи хора и много от едни и същи програми...

Въпреки това, причината да пиша това днес е да предупредя всички какво ми се е случило и няколко мои приятели, които играят с тези казина... Candyland ми изпрати второто ми малко теглене вчера и с него беше писмо, в което се казваше, че сигурността е била заключих акаунта си. Имах късмет 2 пъти за 2-те месеца, в които играх в Candyland и те ме заключиха и ми казаха да намеря друго казино... Депозирах всеки ден няколко пъти и играх с часове там и в New Vegas и сега New Vegas ме заключи без обяснение. В Ню Вегас съм повече от година и имах 3 или 4 малки тегления. Има уебсайтове, които казват, че можете да теглите 4000 седмично, но ако получите повече от 2 тегления през цялото си време там, тогава те заключват акаунта ви и ви казват да намерите друго казино... Candyland изчака цял ден, след като депозирах няколко пъти вчера, за да кажа те ми заключиха сметката... Те са мошеници, които искат нашите пари, но когато имаме късмет, ще си заключите акаунта...

Благодаря на всички, че ме изслушахте, но основно исках да предупредя всички да стоят далеч от тези онлайн казина. Хубав ден и Бог да благослови

Пол Удърд

Автоматичен превод:
Pwoody1975
преди 1 година

Здравей, Pwoody1975,

Доколкото разбрах, акаунтът ви е бил блокиран поради някаква проверка на сигурността (вероятно задействана от тегленето) и скоро след като акаунтът ви е бил напълно затворен без допълнително обяснение?

Същото се случи и с някои от твоите приятели. Сега просто си мисля на глас, играели ли сте някога заедно на едно и също място, споделяйки wi-fi връзката може би? Просто се опитвам да разбера какво може да не е наред. Имате ли все още активно салдо по тази сметка, моля?

Както и да е, казиното винаги трябва да обяснява какво не е наред на всеки играч, чийто акаунт е блокиран. Такъв играч трябва да има шанс да се защити.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка. Питате за момчетата, които играха по едно и също време, когато бях на моя имот и ако играехме по едно и също време, никой не използваше моя wifi освен мен. Те играеха от там личната клетъчна услуга на Verizon. Единствената причина да използвам we if е, когато искам да играя с таблет, а не с телефон. Стигнах до заключението, че и двете казина са само за да вземат кауза, когато започнеш да имаш късмет или 2 е време да си тръгнеш..? Що се отнася до остатъчния баланс, бях играл цял ден, последния ден, когато играх в Candyland.. Депозирах няколко пъти в период от 8 или 9 часа, но нямаше остатъчен баланс, докато играех и харчех много, просто се забавлявам. Когато се върнах по-късно същата вечер, за да депозирам и играя, акаунтът ми беше заключен. Отидох да проверя имейла и видях имейла, в който се казваше, че съм опитен играч и те са там само за отдих. Няма нищо умно в играта на ротативки, когато всичко, което правите, е постоянно да депозирате и играете с часове. В крайна сметка ще ударите малко нещо. Все още нямам нищо от Ню Вегас. Бях там много по-дълго от Candyland, защото Скот мениджърът на етажите за Ню Вегас препоръча да опитам Candyland преди няколко месеца и го направих и наистина го харесах. Съзнателно няма да правя нищо с моите онлайн казина, за да застраша сметките си, защото играя всеки ден. Това е просто мое забавление, на което се наслаждавам. Като се има предвид това, те имат право да заключат акаунта ви и само сенчестите ще намерят извинение, когато някой извади късмет няколко пъти. Колкото повече играете, толкова по-голям шанс имате да спечелите. Това е единствената причина да ударя малкото, което правя... Благодаря ти Радка, че го разгледа вместо мен.. Наистина го оценявам... Ако за нищо друго просто да ги изложа за сенчести действия, така че може би някой чете това няма да се хвана за тях ..Ако имаш още въпроси винаги съм тук,....,..

Уейн П. Уудард

Автоматичен превод:
Pwoody1975
преди 1 година

Здравей Уейн,

Мисля, че трябва да подадете жалба, за да имаме възможност да разследваме какво се е объркало - официално.

Не искам да се повтарям, но (🙂) всяко прилично казино трябва да си сътрудничи с играчите, за да поддържа справедлива среда за хазарт. Ако акаунтът ви е бил закрит без предварително предупреждение, не е добре.

Чувствайте се свободни да подадете жалба тук и ще видим какво можем да намерим, защото другото положително нещо на оплакванията е, че всеки играч може да ги прегледа и да научи какво се е случило и как или дали казиното се ангажира да се занимава с проблемите на играчите.



Автоматичен превод:
преди 1 година

здравей на теб.

Бих искал да играя онлайн казино игри и бих искал да знам дали е възможно да го направя с криптовалута. Имам доста средна сума, с която бих искал да играя.

Автоматичен превод:
RRuiz
преди 1 година

Казиното NewVegas трябва да поддържа Bitcoin и Ethereum. Можете също да разгледате списъка с крипто казино, които препоръчваме за играчите от САЩ: https://casino.guru/top-online-casinos#tab=RECOMMENDED&sp_cry=true

Автоматичен превод:
преди 1 година
  1. RRuiz, аз играя всеки ден и открих, че Bitcoincasino.io е страхотно онлайн казино, което взема всички криптовалути и изплащания в рамките на няколко часа, а също така трябва да изпратите документите си и да ги потвърдите, ако не ви харесва да правите това. .. Опитайте и ако не ви харесва, имам много за още, за които ще ви уведомя. Вземете са и имайте Благословен ден.
Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Добре, благодарение на теб.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини