преди 11 месеца
Тук не мога да ви кажа как се чувствам наистина.
I can't tell you here how I am really feeling.
0
Тук не мога да ви кажа как се чувствам наистина.
I can't tell you here how I am really feeling.
сър...
Напълно добре е да ви поискат извлечение от транзакциите на вашата банка към вашата сметка.
Затова искат да се уверят дали парите не са се заблудили. Можете да видите всичко чрез извлечението по сметката. И няма как да бъдете ощетени, като им изпратите това изявление. Така че ИЗПРАТЕТЕ ГИ.
Не мога да разбера всичко, така че не мога да взема твоята страна или страната на Невада Касин.
Но от опит, в повечето случаи играчите грешат, защото не са спазили всички правила на казиното.
Играя онлайн рулетка от 4 години. Имах хиляди тегления.
Никога, НИТО ВЕДНЪЖ не съм имал проблем. А парите идват по сметката ми 2-3 часа след дадената поръчка или най-късно 24 часа. И така ден по-късно.
Бих искал също да спомена, че скоростта на парите, пристигащи във вашата сметка, не зависи от казиното, а от вашата банка.
Sir...
It's perfectly fine for them to ask you for a statement from your bank's transactions to your account.
So they want to make sure if the money has gone astray. You can see everything through the account statement. And you can't possibly be harmed by sending them that statement. So SEND THEM.
I can't really understand everything, so I can't take your side or Nevada cassin's side.
But from experience, in most cases the players are wrong because they did not follow all the rules of the casino.
I have been playing online roulette for 4 years. I have had thousands of withdrawals.
I have never, NOT ONCE, had a problem. And the money comes to my account 2 to 3 hours after the given order or 24 hours at the latest. So a day later.
I would also like to mention that the speed of money arriving in your account does not depend on the casino but on your bank.
Gospodine...
Potpuno je u redu da Vam traže izvod iz transakcija vaše banke ka vašem računu.
Tako žele da se uvere da li je novac negde zalutao. Kroz izvod sa računa se sve vidi. A vama nikako ne može biti naneta nikakva šteta ako im pošaljete taj izvod. Dakle, POŠALJITE IM.
Ne mogu baš sve da razumem, tako da ne mogu stati na Vašu stranu ni na stranu Nevada cassina.
Ali iz iskustva u većini slučajeva igrači nisu u pravu jer nisu ispoštovali sva pravila kazina.
Ja igram on lajn rulet 4 godine. Imao sam na hiljade povlačenja novca.
Nikada, NI JEDNOM, nisam imao problem. A novac mi dolazi na račun 2 do 3 sata posle datog naloga ili najkasnije 24 h. Dakle dan kasnije.
Takođe želim napomenuti da brzina dolaska novca na Vaš račun ne zavisi od kazina već od vaše banke.
Само ако първоначално е бил обработен правилно. Играете ли в Nevada 777 и ако имате и сте имали всички тези тегления, тогава всичко трябва да е наред за Zena
Only if it's been processed properly in the first place. Do you play at Nevada 777 and if you have and you've had a'll those withdrawals then it should all be fine for Zena
Те казват, че техният процесор на трета страна все още не го е изпратил. ЗАБАВЕНО
или може би си играят с мен.
Не ми трябват, за да четат банковото ми извлечение. Всичко, което им изпратих в информацията, беше вярно. Номер на сметката, маршрутизиращ номер, Bic код. Това не е първият път, когато правя това.
Ясно и просто. Ако искате да им изпратите банковото си извлечение .........Успех.
They are saying that their 3rd party processor hasn't sent it yet. DELAYED
or maybe they are playing with me.
I don't need them to read my bank statement. Everything I sent them on the information was correct. Account number, routing number, Bic code. This is not the first time i've done this.
Plain and simple. If you want to send your bank statement to them .........Good luck.
Банков превод в Обединеното кралство Iban, код на банката в Обединеното кралство, банков адрес това е всичко, от което се нуждаете тук за превод. Вземете парите си и намерете друго казино, за да не се налага отново да се справяте с тези клоуни
Bank transfer in UK Iban,banks UK code, bank address thats all you need here for a transfer. Get your cash and find another casino so you won't have to deal with these clowns again
Woop Woop 🤩 най-доброто усещане да си получиш парите!! Можете да подадете жалба тук, иконата в горния ляв ъгъл изберете жалби и опишете какво се е случило. Ако искат да запазят репутацията си тук, ще ви дадат отговор, но не забравяйте, че не са длъжни да го правят. Освен това тези SLIMY 🤮 казина го имат в своя t@cs, те могат да правят каквото си искат. Сега имате парите, не им ги връщайте, бързането, когато получите парите си, ви кара да искате да залагате отново психологията на комарджия.
Woop Woop 🤩 the best feeling getting your cash!! You can submit complaint here, top left hand corner icon choose complaints and spell it out about what happened. If they want to keep their reputation on here they will give you an answer but remember they are not obliged to. Also these SLIMY 🤮 casinos have it in their t@cs they can basically do what they want. Now you have the cash don't give it back to them, the rush when you get your cash makes you want to gamble again the psychology of a gambler.
Спомням си това. Ще го кажа така: Ако сте загубили всичко, оплакването е безсмислено; ако не сте, зависи от вас. Мисля, че все пак ще си струва да се погледне.
I recall that. I'll say it this way: If you lost everything, complaining is pointless; if you did not, it's up to you. I think it would be worth a look, though.
Няма да ви хареса, но много казина са изправени пред проблеми с компании на трети страни. Трудно е да накаже някой за това. Особено без подадена жалба.
You are not going to like it, but many casinos are facing issues with third-party companies. Hard to punish anyone for that. Especially without a complaint submitted.
Ще се оплача от сторнирането, което направих, и допълнителните печалби и те ги премахнаха.
I will complain about the reversal I made and the additional winnings and they removed them.
Току-що подадох последната си жалба 🤮 Това е. Отказах се от всички форми на хазарт завинаги. 1😁 Всичко е голяма измама. Успех с жалбата и се надявам да си получите парите. Ще намеря нещо по-добро за моята. 😁
I've just submitted my last complaint 🤮 That's it I quit all forms of gambling forever. 1😁 It's all a big con. Good luck with your complaint and I hope you get your money. I'm going to find something better to do with mine. 😁
уау.. това е, Готово! Трудно е просто да си тръгнеш. И аз си го мислех обаче. Проблемът ми е, че принадлежа към повече от едно казино, така че загубите се натрупват бързо. Ще трябва да ги отсея. Ще ми липсва да те видя тук.
Късмет!
wow.. that's it, Done! Its hard to just leave. I was thinking of it also though. My problem is I belong to more than one casino so the losses add up quickly. I will have to weed them out. I will miss seeing you here.
Good luck!
Да, $700 надолу само този месец, спестявам парите си и имам няколко прилични празника в годината. Приятно чатене с вас 😁
Yeah $700 down this month alone I'm saving my cash and have a couple of decent holidays a year. Nice chatting with you 😁
Един щастлив ден можете да спечелите $7000.
Като цяло съм много надолу!,, Аз също трябва да напусна сега. Може би след тази нова битка.
Стигнахте до старши експерт!
Аз съм точно зад теб.
One lucky day you can be $7000 up.
I am way down overall!,, I should also quit now. Maybe after this new battle.
You made it all the way up to senior expert!
I'm right behind you.
Току-що подадох последната си жалба 🤮 Това е. Отказах се от всички форми на хазарт завинаги. 1😁 Всичко е голяма измама. Успех с жалбата и се надявам да си получите парите. Ще намеря нещо по-добро за моята. 😁
I've just submitted my last complaint 🤮 That's it I quit all forms of gambling forever. 1😁 It's all a big con. Good luck with your complaint and I hope you get your money. I'm going to find something better to do with mine. 😁
Позволете ми да кажа, че имате най-високото ми признание! Надявам се никога повече да не се върнете към хазарта. ✨🐱🏍
Уведомете ни как сте прекарали времето си, след като имате нови дейности.
Allow me to say you have my top recognition! I hope you never return to gambling again. ✨🐱🏍
Let us know how you spent your pastime once you have some new activities.
Хм,
Остават три дни... Мисля, че въпросът е доста прост, но:
„След като залагането на бонуса приключи, балансът се превърна в истински пари, нали? Въпросът ми е: защо максималното теглене ще се прилага за игра с истински пари? Моля, обяснете."
Е, нека да дадем на казиното цяла седмица. 🤷♂️
Hmm,
Three days remain... I think the question is pretty simple, though:
"As the wagering of the bonus was finished, the balance was turned into real money, correct? My question is: why would the max cashout be applied for real money play? Please explain."
Well, let's give the casino a full week. 🤷♂️
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.