ФорумКазинаNevada 777 Casino - обща дискусия

Nevada 777 Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от zena5755
|
14050 преглеждания 120 отговора |
|
1...4 5 67
Добавете пост
преди 11 месеца

Ако играете в RTG казина, цялостната ви дейност е 100% проследявана по някакъв начин, в края на деня те търсят най-добрия си интерес, да играете в казино, което предлага свои собствени игри, ми звучи като ужасна идея

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Трябва да добавя, че изпитвам същото ниво на несигурност, когато става въпрос за крипто казина, предоставящи свои собствени игри.

Не ме разбирайте погрешно, знам, че това е различна ситуация, но и аз бих се колебал доста. 😀

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

6-ти работен ден.

Все още няма плащане!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Трябва да добавя, че изпитвам същото ниво на несигурност, когато става въпрос за крипто казина, предоставящи свои собствени игри.

Не ме разбирайте погрешно, знам, че това е различна ситуация, но и аз бих се колебал доста. 😀

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Абсолютно, играл съм в четири различни крипто казина, които предлагат свои собствени игри като зарове, plinko, crash и определено са манипулирани и просто изглеждат като бърза печалба за казината, виждате само фалшивите крипто стриймъри, които печелят много от тях 😂 , или представените игри (тези, които са разработени от доставчик специално за казино).

Има само една от тези оригинални игри, която смятам, че по някакъв начин поддържа обявения RTP и това е Plinko при определени настройки, единствената причина да я играя е да бързам с VIP ниво, ниска волатилност и залагането е бързо, няма друга причина да играете тези игри 😂

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 11 месеца

Надявах се да кажеш, че просто съм прекалено загрижен 😀. Е, благодаря за потвърждението! 😂👍

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

6-ти работен ден.

Все още няма плащане!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

От моя гледна точка остават осем за оплакване...

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте хора! Влязох в това казино Невада.

Е, те имат само ЕДНА РУЛЕТКА в офертата си, здравейте... ЕДНА РУЛЕТКА.!!!?

Всичко трябва да е ясно на всеки дори малко опитен играч.

Това е казино от най-лошата категория, когато предлага само една рулетка, която е НАЙ-ПОПУЛЯРНАТА КАЗИНО ИГРА В СВЕТА.

няма какво да търсиш тук.

Това е нелепо

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца


Остават 8 дни?. ох Щях да се оплача по-рано за 1250, които ми взеха, но все още чакам плащането

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
zena5755
преди 11 месеца

Да чакате да получите плащане и да получите печалбите си в сметката си е като да пломбирате зъб всеки ден. Особено когато знаете, че някои казина предлагат незабавно теглене. Депозирах €10 в Mystake play.20 на Gates of Olympus спечели €250 трябваше да изтегля с банков превод в петък, нека да видим колко време мина, докато го вкарам в банковата си сметка последния път, отне 4 работни дни.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, както беше посочено по-рано, веднага щом други казина кажат, че е обработено, това обикновено е в моя акаунт 2 до 3 работни дни.

Това място е най-лошото!


Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 11 месеца

Да чакате да получите плащане и да получите печалбите си в сметката си е като да пломбирате зъб всеки ден.


Или изваден зъб. хаха

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Спечелихте го, искате 2 секунди, за да депозирате 10 дни, за да получите печалбите си 🤬🤮🤪

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 11 месеца

хаха

Автоматичен превод:
преди 11 месеца


Остават 8 дни?. ох Щях да се оплача по-рано за 1250, които ми взеха, но все още чакам плащането

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Няма проблем. Можете да се оплачете по-рано, просто бъдете готови за първоначалния отговор около 14 пълни дни за казиното.

Просто искам да ви спестя малко нерви. 🙂 Давайте, позволено е.

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

14 дни в очакване на вашите пари са като 6 месеца в затвора без замяна за комарджия 🤣

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Жалбата ми, която щях да инициирам, беше главно за $1250, които взеха от печалбата ми. Никога не съм предполагал, че ще отнеме толкова време за жица. Свързах се с тях тази сутрин и ги попитах къде са парите ми и те казаха, че изчакайте до края на деня, трябва да ги получите. Аз също реших да опитам слотовете отново, разбира се, загубих. След това им казах отново, че все още съм много недоволен от финансовото решение за моето премахнато 1250. Дийн каза, Вече прегледахме всички подробности за тази ситуация с вас. Отговорих и казах, че парите са в моята сметка, Бонусът е завършен и премахнат. След това реших да го обърна, тъй като вие също имате опция и го направих и моите печалби от това не трябваше да активират предишния бонус. много нещастен. Изглежда, че се дразнят всеки път, когато повдигна това.


Нека добавя това. По време на етапа на документиране те поискаха моето банково извлечение, за да се уверят, че преводът отива към сметката на правилните хора. Никога не ми се е налагало да изпращам тази информация за никое друго казино. Е, нямах избор, освен да блокирам всичко лично в него. Има нещо сенчесто в тях.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
zena5755
преди 11 месеца

Изненадан съм, че отново депозирахте при тях след начина, по който се отнесохте към вас, трябва да има по-добро казино, което има слотовете, които обичате да играете. Просто потърсете с Google слота, от който сте спечелили, и вижте какви казина се появяват.

Автоматичен превод:
Anonymized417
преди 11 месеца

да, това беше тъпо от моя страна.... Начинът, по който работи умът ми понякога СТРУВА!

Автоматичен превод:
zena5755
преди 11 месеца

НЯМА ДА ПОВЯРВАТЕ НА ТОВА


Гарет Томас, поддръжка на казино



здравейте, все още не получих телеграфното си съобщение. краят на деня е 3 следобед. днес е 7-ми работен ден


Здравей Джей

изпратете подробностите, номер на акаунта, маршрутизиращ номер и bic и аз ще ви кажа дали е правилно

никога не съм имал подобни проблеми


Изпратете ни банково извлечение от 28.09 до днес и ние ще проверим

вече изпратих банковото си извлечение. имате го и всичките ми други документи


Джей ни изпрати исканото банково извлечение, за да можем да проверим какво се случва с вашето теглене

изпратих го веднъж .. имате го. никое друго казино не иска банкови извлечения защо вие

Изпратих го.. имате го


Тъй като сте заявили, че не сте получили тегленето си и за да можем да проверим, тъй като е изтекъл срокът, трябва да проверим банковото ви извлечение

Не този, който изпратихте за изтеглянето си

Но един от 28.9 до днес

току що го гледах онлайн. не е получено.


Добре, тогава ни изпратете банково извлечение от 28.9 до днес на support@nevada777.com и ние ще проверим вместо вас

Онлайн изявлението също работи

транзакциите за този месец няма да се показват до следващия месец

няма да показвам онлайн изявление.. не е работа на никого

освен моето

банково извлечение няма да показва депозит от превод


Нека да видя какво ще кажат финансите, но най-вероятно ще трябва да предоставите банково извлечение

Той показва всички движения към вашата банкова сметка, дори банковите преводи

Вече го направих. това е нелепо.


Да, направихте това на 28,9

Имаме нужда от извлечение от 28.09 до днес

след като удари банковата ми преследване, се показва веднага

не давам онлайн банкови извлечения


Да видя какво ще кажат финансите

на всички останали казина са нужни 2 до 3 дни в моя акаунт, но с вас момчета нещо не е наред


Джей, всеки сайт е различен, приятелю

Не мога да говоря от името на другите

съжалявам

добре, може би някой от вашата страна е въвел числата неправилно


Нищо не е поставено неправилно, финансите ме посъветваха, че може да има известно забавяне

сигурен ли си, че е тел или изпрати чек по пощата


Това е банков превод

защо забавяне?


За съжаление това не зависи от нас, а по-скоро от процесора за обработка на плащанията, единственото нещо, което ми казаха е, че може да има забавяне

никога не съм имал подобна ситуация от 9 години


Съжалявам за неудобството, скоро трябва да е при вас

още едно казино с проблем с процесора за плащане


Съжалявам за Джей

добре, щеше да е мило от ваша страна да ме уведомите за забавяне с вашия платежен процесор трета страна, предполагам.. страхотно

наистина се нуждая от тези пари, както и от другите, които ми бяха взети


Разбирам те приятелю и ако зависеше от мен щеше да е направо в твоя акаунт

Ще се погрижа да ги преследваме, за да могат да направят това, което трябва, възможно най-скоро

Сега наистина съм нещастен. и много разочарован, че nevada777 крие това от мен


Ако трябва да бъда честен с теб, Джей, за първи път чувам и за това забавяне, така че общо взето това, което знаеш, е същото, което знаем и ние

Тази информация не ни е предоставена предварително, следователно вие трябваше да знаете за нея

време за смяна на платежния процесор. Аз принадлежа към много казина.. те също използват процесор 3rd part.. плаща се веднага


Казах на финансите същото нещо, приятелят ми, неприемливо е те да ни направят това също, както можете да си представите, ако сте забавили тегленето, някой друг също би го направил

имаш ли сис сайтове

това ми се случи с едно друго казино, но бяха много пари


Няма други сродни сайтове

добре, имам избор... но очаквам парите си възможно най-скоро


Ще се опитам да разреша това възможно най-скоро

След като получа новини, ще се погрижа да ви информирам

не мога да повярвам, че се случва

Ново съобщение!


Вярвам ти, честната ми реакция беше същата


ТОВА НЕ Е ПРАВИЛНО!

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

ВИЖТЕ МОЯТА ПУБЛИКАЦИЯ. ОБЯВЯВАМ СЕ


Не мога да повярвам, че имат над средната оценка.


ТРЯБВА ДА Е НА ЧЕРВЕНО.

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
zena5755
преди 11 месеца

КРЕТИНИ трябва да сте толкова 🤬🤬🤬🤬🤮

Автоматичен превод:
1...4 5 67
Отидете на страницаот 7 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини