преди 1 година
Надявах се да кажеш, че просто съм прекалено загрижен 😀. Е, благодаря за потвърждението! 😂👍
I was hoping you would say I'm just too much concerned 😀. Well, thanks for the confirmation! 😂👍
Надявах се да кажеш, че просто съм прекалено загрижен 😀. Е, благодаря за потвърждението! 😂👍
I was hoping you would say I'm just too much concerned 😀. Well, thanks for the confirmation! 😂👍
Здравейте хора! Влязох в това казино Невада.
Е, те имат само ЕДНА РУЛЕТКА в офертата си, здравейте... ЕДНА РУЛЕТКА.!!!?
Всичко трябва да е ясно на всеки дори малко опитен играч.
Това е казино от най-лошата категория, когато предлага само една рулетка, която е НАЙ-ПОПУЛЯРНАТА КАЗИНО ИГРА В СВЕТА.
няма какво да търсиш тук.
Това е нелепо
Hello people! I walked into that cassino nevada.
Well, they have only ONE ROULETTE in their offer, hello... ONE ROULETTE.!!!?
Everything should be clear to every even slightly experienced player.
This is a casino of the worst category when it offers only one roulette which is the MOST POPULAR CASINO GAME IN THE WORLD.
you have nothing to look for here.
This is ridiculous
Halo ljudi ! Ušao sam u taj cassino nevada.
Pa oni u svojoj ponudi imaju samo JEDAN RULET, halo... JEDAN RULET.!!!?
Svakom i malo iskusnom igraču bi sve trebalo da bude jasno.
Ovo je cassino najlošije kategorije kada on nudi samo jedan rulet koji je NAJPOPULARNIJA CASSINO IGRA NA SVETU.
ovde nemate šta da tražite.
Ovo je smešno
Остават 8 дни?. ох Щях да се оплача по-рано за 1250, които ми взеха, но все още чакам плащането
8 days left?. oh. I was going to complain earlier about the 1250 they took from me but I am still waiting for the payment
Да чакате да получите плащане и да получите печалбите си в сметката си е като да пломбирате зъб всеки ден. Особено когато знаете, че някои казина предлагат незабавно теглене. Депозирах €10 в Mystake play.20 на Gates of Olympus спечели €250 трябваше да изтегля с банков превод в петък, нека да видим колко време мина, докато го вкарам в банковата си сметка последния път, отне 4 работни дни.
Waiting to be paid and get your winnings actually in your account is like having a tooth filled everyday. Especially when you know some casinos offer immediate withdrawals. I deposited €10 at Mystake played.20 on Gates of Olympus won €250 had to withdraw by bank transfer on Friday let's see how long until I get it into my bank account last time took 4 working days.
Здравейте, както беше посочено по-рано, веднага щом други казина кажат, че е обработено, това обикновено е в моя акаунт 2 до 3 работни дни.
Това място е най-лошото!
Hi, as previously stated, as soon as a other casinos say its been processed its usually in my account 2 to 3 business days.
This place is the worst!
Да чакате да получите плащане и да получите печалбите си в сметката си е като да пломбирате зъб всеки ден.
Или изваден зъб. хаха
Waiting to be paid and get your winnings actually in your account is like having a tooth filled everyday.
Or a tooth pulled. Lol
Няма проблем. Можете да се оплачете по-рано, просто бъдете готови за първоначалния отговор около 14 пълни дни за казиното.
Просто искам да ви спестя малко нерви. 🙂 Давайте, позволено е.
No problem. You can complain earlier, just be ready for the initial reply about 14 full days for the casino.
I just want to spare you some nerves. 🙂 Go ahead, it's allowed.
Жалбата ми, която щях да инициирам, беше главно за $1250, които взеха от печалбата ми. Никога не съм предполагал, че ще отнеме толкова време за жица. Свързах се с тях тази сутрин и ги попитах къде са парите ми и те казаха, че изчакайте до края на деня, трябва да ги получите. Аз също реших да опитам слотовете отново, разбира се, загубих. След това им казах отново, че все още съм много недоволен от финансовото решение за моето премахнато 1250. Дийн каза, Вече прегледахме всички подробности за тази ситуация с вас. Отговорих и казах, че парите са в моята сметка, Бонусът е завършен и премахнат. След това реших да го обърна, тъй като вие също имате опция и го направих и моите печалби от това не трябваше да активират предишния бонус. много нещастен. Изглежда, че се дразнят всеки път, когато повдигна това.
Нека добавя това. По време на етапа на документиране те поискаха моето банково извлечение, за да се уверят, че преводът отива към сметката на правилните хора. Никога не ми се е налагало да изпращам тази информация за никое друго казино. Е, нямах избор, освен да блокирам всичко лично в него. Има нещо сенчесто в тях.
My complaint that I was going to initiate was mainly on the $1250 they took from my winnings. I never thought it would take this long for a wire. I contacted them this morning asking where is my money and they said wait till the end of the day you should receive it. I also decided to try the slots again of course lost . Then I told them again that I am still very unhappy with finances decision on my 1250 removed. Dean said, We already went over all the details of that situation with you. I replied and said that money was in my account, Bonus finished and removed. Then I decided to reverse it as you have an option too and I did and my winnings from that should not have activated the previous bonus. very unhappy. They seem to get annoyed each time I bring that up.
Let me add this. During the documentation stage they asked me for my bank statement to make sure the wire is going to the right persons account. I never had to send that info for any other casino ever. Well I had no choice but I block out everything personal on it. Something is shady about them.
Изненадан съм, че отново депозирахте при тях след начина, по който се отнесохте към вас, трябва да има по-добро казино, което има слотовете, които обичате да играете. Просто потърсете с Google слота, от който сте спечелили, и вижте какви казина се появяват.
I'm surprised you deposited with them again after the way you have been treated surly there must be a better casino that has the slots you like to play. Just Google in the slot you won on and see what casinos come up.
да, това беше тъпо от моя страна.... Начинът, по който работи умът ми понякога СТРУВА!
yes that was dumb of me.... The way my mind works at times COSTS!
НЯМА ДА ПОВЯРВАТЕ НА ТОВА
Гарет Томас, поддръжка на казино
здравейте, все още не получих телеграфното си съобщение. краят на деня е 3 следобед. днес е 7-ми работен ден
Здравей Джей
изпратете подробностите, номер на акаунта, маршрутизиращ номер и bic и аз ще ви кажа дали е правилно
никога не съм имал подобни проблеми
Изпратете ни банково извлечение от 28.09 до днес и ние ще проверим
вече изпратих банковото си извлечение. имате го и всичките ми други документи
Джей ни изпрати исканото банково извлечение, за да можем да проверим какво се случва с вашето теглене
изпратих го веднъж .. имате го. никое друго казино не иска банкови извлечения защо вие
Изпратих го.. имате го
Тъй като сте заявили, че не сте получили тегленето си и за да можем да проверим, тъй като е изтекъл срокът, трябва да проверим банковото ви извлечение
Не този, който изпратихте за изтеглянето си
Но един от 28.9 до днес
току що го гледах онлайн. не е получено.
Добре, тогава ни изпратете банково извлечение от 28.9 до днес на support@nevada777.com и ние ще проверим вместо вас
Онлайн изявлението също работи
транзакциите за този месец няма да се показват до следващия месец
няма да показвам онлайн изявление.. не е работа на никого
освен моето
банково извлечение няма да показва депозит от превод
Нека да видя какво ще кажат финансите, но най-вероятно ще трябва да предоставите банково извлечение
Той показва всички движения към вашата банкова сметка, дори банковите преводи
Вече го направих. това е нелепо.
Да, направихте това на 28,9
Имаме нужда от извлечение от 28.09 до днес
след като удари банковата ми преследване, се показва веднага
не давам онлайн банкови извлечения
Да видя какво ще кажат финансите
на всички останали казина са нужни 2 до 3 дни в моя акаунт, но с вас момчета нещо не е наред
Джей, всеки сайт е различен, приятелю
Не мога да говоря от името на другите
съжалявам
добре, може би някой от вашата страна е въвел числата неправилно
Нищо не е поставено неправилно, финансите ме посъветваха, че може да има известно забавяне
сигурен ли си, че е тел или изпрати чек по пощата
Това е банков превод
защо забавяне?
За съжаление това не зависи от нас, а по-скоро от процесора за обработка на плащанията, единственото нещо, което ми казаха е, че може да има забавяне
никога не съм имал подобна ситуация от 9 години
Съжалявам за неудобството, скоро трябва да е при вас
още едно казино с проблем с процесора за плащане
Съжалявам за Джей
добре, щеше да е мило от ваша страна да ме уведомите за забавяне с вашия платежен процесор трета страна, предполагам.. страхотно
наистина се нуждая от тези пари, както и от другите, които ми бяха взети
Разбирам те приятелю и ако зависеше от мен щеше да е направо в твоя акаунт
Ще се погрижа да ги преследваме, за да могат да направят това, което трябва, възможно най-скоро
Сега наистина съм нещастен. и много разочарован, че nevada777 крие това от мен
Ако трябва да бъда честен с теб, Джей, за първи път чувам и за това забавяне, така че общо взето това, което знаеш, е същото, което знаем и ние
Тази информация не ни е предоставена предварително, следователно вие трябваше да знаете за нея
време за смяна на платежния процесор. Аз принадлежа към много казина.. те също използват процесор 3rd part.. плаща се веднага
Казах на финансите същото нещо, приятелят ми, неприемливо е те да ни направят това също, както можете да си представите, ако сте забавили тегленето, някой друг също би го направил
имаш ли сис сайтове
това ми се случи с едно друго казино, но бяха много пари
Няма други сродни сайтове
добре, имам избор... но очаквам парите си възможно най-скоро
Ще се опитам да разреша това възможно най-скоро
След като получа новини, ще се погрижа да ви информирам
не мога да повярвам, че се случва
Ново съобщение!
Вярвам ти, честната ми реакция беше същата
ТОВА НЕ Е ПРАВИЛНО!
YOU NOT GOING TO BELIEVE THIS
Gareth Thomas, Casino Support
hi still did not receive my wire. its 3pm here end of day. today is the 7th working day
Hello Jay
send the details acct number routing number and bic and i will tell you if it is correct
i never have issues like this
Send us bank statement from 28.9 till today and we will check
i already sent my bank statement. you have it will all my other documents
Jay send us the requested bank statement so we can check what is going on with your withdrawal
i sent it once .. you have it. no other casino asks for bank statements why do you
I sent it.. you have it
Because you have claimed you have not received your withdrawal and in order for us to check since it is over due date we have to check your bank statement
Not the one you had sent for your withdraWal
But one from 28.9 till today
i just looked at it online. not received.
Okay then send us bank statement from 28.9 till today to support@nevada777.com and we will check for you
Online statement works too
this months transactions won't show until next month
i will not show an online statement.. its none of any ones business
except mine
a bank statement will not show a deposit from a wire
Let me see what finance will say but most likely you will have to provide a bank statement
It shows all the movements towards you bank account even the wire transfers
i already did. this is rediculous.
Yes you did that on 28,9
We need statement from 28.9 till today
once it hits my bank chase it shows immediately
i do not give out online bank statements
Let me see what finance will say
it takes all other casinos 2 to 3 days in my account but with you guys something is wrong
Jay every site is different my friend
I cannot speak for the others
Sorry
well maybe someone on your end inputted the numbers incorrectly
Nothing is put incorrectly, finance had advised me it may experience some delay
are you sure it was a wire or did you mail a check
It is a wire transfer
why a delay?
Unfortunately it is not something up to us but rather up to the payment processor the only thing they told me is that there might be a delay with it
i never had a situation like this ever in 9 years
Im sorry for the inconvenience it should be with you soon
another casino with a payment processor issue
Sorry about that Jay
well it would have been nice of you to let me know about a delay with your payment processor 3rd party i guess.. great
i really need this money as well as the other that was taken from me
I understand you my friend and if it was up to me it would have been straight to your account
I will make sure we chase them so they can do what they need to do asap
I am really unhappy now. and very disappointed that nevada777 was hiding this from me
To be honest with you Jay it is the first time I hear for that delay too so basically what you know is the same thing we know
This information has not been delivered to us in advance, hence you would have know for it
time to change payment processors. I belong to many casinos.. they use 3rd part processor also.. paid immediately
Told finance the same thing my friend, its unacceptable for them to do that to us as well, as you can imagine if you have delayed withdrawal then somebody else would have too
do you have any siste sites
this has happened top me with one other casino but it was a lot of money
No other sister sites
ok i have choice...but I am expecting my money asap
Im gonna try to resolve this asap
Once I got any news I will make sure to update you
i can't believe it is happening
New message!
I believe you, my honest reaction was the same
THIS ISN'T RIGHT!
ВИЖТЕ МОЯТА ПУБЛИКАЦИЯ. ОБЯВЯВАМ СЕ
Не мога да повярвам, че имат над средната оценка.
ТРЯБВА ДА Е НА ЧЕРВЕНО.
LOOK AT MY POST. I AM GETTING THE RUNAROUND
I cannot believe they have an above average rating.
SHOULD BE IN THE RED.
Тук не мога да ви кажа как се чувствам наистина.
I can't tell you here how I am really feeling.
сър...
Напълно добре е да ви поискат извлечение от транзакциите на вашата банка към вашата сметка.
Затова искат да се уверят дали парите не са се заблудили. Можете да видите всичко чрез извлечението по сметката. И няма как да бъдете ощетени, като им изпратите това изявление. Така че ИЗПРАТЕТЕ ГИ.
Не мога да разбера всичко, така че не мога да взема твоята страна или страната на Невада Касин.
Но от опит, в повечето случаи играчите грешат, защото не са спазили всички правила на казиното.
Играя онлайн рулетка от 4 години. Имах хиляди тегления.
Никога, НИТО ВЕДНЪЖ не съм имал проблем. А парите идват по сметката ми 2-3 часа след дадената поръчка или най-късно 24 часа. И така ден по-късно.
Бих искал също да спомена, че скоростта на парите, пристигащи във вашата сметка, не зависи от казиното, а от вашата банка.
Sir...
It's perfectly fine for them to ask you for a statement from your bank's transactions to your account.
So they want to make sure if the money has gone astray. You can see everything through the account statement. And you can't possibly be harmed by sending them that statement. So SEND THEM.
I can't really understand everything, so I can't take your side or Nevada cassin's side.
But from experience, in most cases the players are wrong because they did not follow all the rules of the casino.
I have been playing online roulette for 4 years. I have had thousands of withdrawals.
I have never, NOT ONCE, had a problem. And the money comes to my account 2 to 3 hours after the given order or 24 hours at the latest. So a day later.
I would also like to mention that the speed of money arriving in your account does not depend on the casino but on your bank.
Gospodine...
Potpuno je u redu da Vam traže izvod iz transakcija vaše banke ka vašem računu.
Tako žele da se uvere da li je novac negde zalutao. Kroz izvod sa računa se sve vidi. A vama nikako ne može biti naneta nikakva šteta ako im pošaljete taj izvod. Dakle, POŠALJITE IM.
Ne mogu baš sve da razumem, tako da ne mogu stati na Vašu stranu ni na stranu Nevada cassina.
Ali iz iskustva u većini slučajeva igrači nisu u pravu jer nisu ispoštovali sva pravila kazina.
Ja igram on lajn rulet 4 godine. Imao sam na hiljade povlačenja novca.
Nikada, NI JEDNOM, nisam imao problem. A novac mi dolazi na račun 2 do 3 sata posle datog naloga ili najkasnije 24 h. Dakle dan kasnije.
Takođe želim napomenuti da brzina dolaska novca na Vaš račun ne zavisi od kazina već od vaše banke.
Само ако първоначално е бил обработен правилно. Играете ли в Nevada 777 и ако имате и сте имали всички тези тегления, тогава всичко трябва да е наред за Zena
Only if it's been processed properly in the first place. Do you play at Nevada 777 and if you have and you've had a'll those withdrawals then it should all be fine for Zena
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.