преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Neonix Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Имам печалба от 800$ в реален баланс, направих депозит от 20$ и играх и достигнах тази сума, акаунтът ми е потвърден с документи, така че поисках теглене на 800$, след което поисках поддръжка на живо за обработка на заявката ми и всичко изглежда наред
Но няколко дни по-късно получих имейл, който обърна нещата по странен начин, казват, че заявката ми за теглене е отхвърлена и мога да попитам поддръжката за подробности!
Изпратих им имейл, за да изясня, но нямам отговор, също се опитах да говоря с поддръжка на живо, но те затвориха чата директно!
В крайна сметка те ми отнеха печалбата и затвориха акаунта ми без причина и без никакво оправдание!
Имам всички екранни снимки, които доказват правото ми да спечеля тази победа и че тяхното отношение е ясен процес на измама и кражба на печалбите ми.
I have a winning of 800$ in real balance, i have made a deposit of 20$ and playing and reached this amount, my account is verified with documents so i have requested withdrawal of 800$ then asked live support to processing my request and everything seems good
But some days later i received an email that turned things around in a weird way, they say my withdrawal request is rejected and i can ask support about details!
I sent them email to clarify but no reply, i also trIed to talk with live support but they closed the chat directly!
At the end they have forfeited my winning and closed my account without any reason and without any justification!
I have all screenshots that prove my rights to get this winning and that their attitude is a clear process of fraud and theft of my profits.
Странна ситуация, честно казано. Може би сте използвали VPN за достъп до техния уебсайт?
Разбирам, че не всички казина позволяват на играчите да използват VPN.
Освен това те определено трябваше да се свържат с вас по имейл, за да обяснят причината за закриването на акаунта ви.
A really strange situation, to be honest. Maybe you've been using a VPN to access their website?
I understand that not all casinos allow players to use VPNs.
Additionally, they should have definitely contacted you via email to explain the reason for closing your account.
Todella outo tilanne, rehellisesti sanottuna. Ehkä olet käyttänyt VPN:ää päästäksesi heidän verkkosivustolleen?
Käsittääkseni kaikki kasinot eivät salli pelaajien käyttää VPN:ää.
Lisäksi heidän olisi ehdottomasti pitänyt ottaa sinuun yhteyttä sähköpostitse selittääkseen pelitilisi sulkemisen syyn.
Здравейте,
Не, не съм използвал VPN, защо ще го използвам! След това се опитах да се свържа с тях чрез имейл и чат на живо, но те не отговориха и затвориха чата директно, когато им дадох своя имейл и име без никакви разяснения. Нищо странно, че не искат да ми платят!
Hi there,
No i didn't use any VPN, why i will use it! Then i have tried to contact them through email and live chat but they didn't replied and close the chat directly when i give them my email and name without any clarification. Nothing strange they don't want pay me!
Е, току-що се опитах да потърся техните условия за обслужване, но не можах да ги намеря.
Надявам се ситуацията ви да се разреши скоро!
Well, I just tried to look up their terms of service, but I couldn't find them.
I hope your situation gets resolved soon!
No, yritin juuri etsiä heidän käyttöehdot, mutta en löytänyt niitä.
Toivon, että tilanteesi ratkeaa pian!
Благодаря ти братле! . Между другото, подадох жалба тук в Casino Guru и ще напиша лошия си опит с тази група измамници в Trustpilot и други форуми за казина, за да посъветвам други играчи...
Надявам се, че най-накрая ще получа печалбата си, защото когато ние, играчите, правим депозити и губим парите си (95%), ние приемаме и разбираме, така че когато имаме късмет и спечелим някаква печалба (5%), казината трябва да имат Феърплей и да ни плащат.
Thank you bro! . By the way i have submit complaint here in Casino Guru and will write my bad experience with this band of scammers in Trustpilot and others casinos forums to advice other players ...
I hope that i get my winning finally because when we, the players make deposits and lose our money (95%) we accept and understand so when we are lucky and get some winning (5%), the casinos must have Fairplay and pay us.
Имам печалба от 800$ в реален баланс, направих депозит от 20$ и играх и достигнах тази сума, акаунтът ми е потвърден с документи, така че поисках теглене на 800$, след което поисках поддръжка на живо за обработка на заявката ми и всичко изглежда наред
Но няколко дни по-късно получих имейл, който обърна нещата по странен начин, казват, че заявката ми за теглене е отхвърлена и мога да попитам поддръжката за подробности!
Изпратих им имейл, за да изясня, но нямам отговор, също се опитах да говоря с поддръжка на живо, но те затвориха чата директно!
В крайна сметка те ми отнеха печалбата и затвориха акаунта ми без причина и без никакво оправдание!
Имам всички екранни снимки, които доказват правото ми да спечеля тази победа и че тяхното отношение е ясен процес на измама и кражба на печалбите ми.
I have a winning of 800$ in real balance, i have made a deposit of 20$ and playing and reached this amount, my account is verified with documents so i have requested withdrawal of 800$ then asked live support to processing my request and everything seems good
But some days later i received an email that turned things around in a weird way, they say my withdrawal request is rejected and i can ask support about details!
I sent them email to clarify but no reply, i also trIed to talk with live support but they closed the chat directly!
At the end they have forfeited my winning and closed my account without any reason and without any justification!
I have all screenshots that prove my rights to get this winning and that their attitude is a clear process of fraud and theft of my profits.
Сигурно е наистина разочароващо за вас, особено ако дори не са обяснили причината за всичко това.
В този случай се надявам, че нашият екип ще може да се свърже с казиното и да проучи въпроса във вашата жалба .
Проверихте ли също имейла си за съобщения от тях, включително папката за спам, моля?
Понякога тези съобщения от онлайн казина могат да свършат дотук, знаете ли. 🤷♀️
It must be really frustrating for you, especially if they didn't even explain the reason for all this.
In this case, I hope that our team will be able to get in contact with the casino and investigate the matter in your complaint.
Have you also checked your email for any message from them, including the spam folder, please?
Sometimes these messages from online casinos can finish there, you know. 🤷♀️
Здравей Роми,
Благодаря ви за отговора и БЛАГОДАРЯ на целия екип в този казино форум за грижата ви за играчите!
Проверих спам и проверявам на всеки час от датата, на която са отхвърлили заявката ми за теглене, но не намерих друг имейл от това казино. Изпращах им много имейли, но те никога не отговаряха и винаги затваряха чата, когато питах за моя случай... Няма начин да се свържа с тях и нямам разяснения по имейл от тях, сигурен съм!
Helli Romi,
Thank you for your reply and THANKS for all the team in this casino forum for your care about players!
I have checked in spam and i verify every hour from the date when they rejeted my withdrawal request but i didn't find any other email from this casino. I have sent them many emails but they never replied and always they closed the chat when i ask about my case... No way to contact them and no email clarification from them i'm sure!
Благодарим ви, че се върнахте при нас.
Добре, че сте го проверили за всеки случай.
За съжаление, както виждам, това казино не отговаря и на нашия екип и за съжаление не успяхме да се свържем с тях относно някои предишни оплаквания. Така че наистина не съм сигурен как ще се развие оплакването ви, но разбира се винаги се надявам на най-доброто.
Моля, дръжте ни в течение, ако имате нещо ново по отношение на всичко това.
Thank you for getting back to us.
Good that you have checked that just in case.
Unfortunately, as I can see, this casino doesn't reply to our team either, and unfortunately we had no success in contacting them regarding some previous complaints. So I am really not sure how your complaint will unfold, but of course I always hope for the best.
Please keep us updated if you have anything new regarding all this.
Благодаря ви за помощта и ще ви държа в течение, в случай че има новини
Thank you for your help and i will keep you updated in case of there's any news
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.