НачалоФорумКазинаNeonix Casino - обща дискусия

Neonix Casino - обща дискусия

 от zinimoun73
|
443 преглеждания 10 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Neonix Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Имам печалба от 800$ в реален баланс, направих депозит от 20$ и играх и достигнах тази сума, акаунтът ми е потвърден с документи, така че поисках теглене на 800$, след което поисках поддръжка на живо за обработка на заявката ми и всичко изглежда наред

Но няколко дни по-късно получих имейл, който обърна нещата по странен начин, казват, че заявката ми за теглене е отхвърлена и мога да попитам поддръжката за подробности!

Изпратих им имейл, за да изясня, но нямам отговор, също се опитах да говоря с поддръжка на живо, но те затвориха чата директно!

В крайна сметка те ми отнеха печалбата и затвориха акаунта ми без причина и без никакво оправдание!

Имам всички екранни снимки, които доказват правото ми да спечеля тази победа и че тяхното отношение е ясен процес на измама и кражба на печалбите ми.

filefile

Edited
Автоматичен превод:
zinimoun73

Странна ситуация, честно казано. Може би сте използвали VPN за достъп до техния уебсайт?


Разбирам, че не всички казина позволяват на играчите да използват VPN.


Освен това те определено трябваше да се свържат с вас по имейл, за да обяснят причината за закриването на акаунта ви.

Автоматичен превод:

Здравейте,


Не, не съм използвал VPN, защо ще го използвам! След това се опитах да се свържа с тях чрез имейл и чат на живо, но те не отговориха и затвориха чата директно, когато им дадох своя имейл и име без никакви разяснения. Нищо странно, че не искат да ми платят!

Автоматичен превод:
zinimoun73

Е, току-що се опитах да потърся техните условия за обслужване, но не можах да ги намеря.


Надявам се ситуацията ви да се разреши скоро!

Автоматичен превод:
Caporegime98

Благодаря ти братле! . Между другото, подадох жалба тук в Casino Guru и ще напиша лошия си опит с тази група измамници в Trustpilot и други форуми за казина, за да посъветвам други играчи...


Надявам се, че най-накрая ще получа печалбата си, защото когато ние, играчите, правим депозити и губим парите си (95%), ние приемаме и разбираме, така че когато имаме късмет и спечелим някаква печалба (5%), казината трябва да имат Феърплей и да ни плащат.

Автоматичен превод:

Имам печалба от 800$ в реален баланс, направих депозит от 20$ и играх и достигнах тази сума, акаунтът ми е потвърден с документи, така че поисках теглене на 800$, след което поисках поддръжка на живо за обработка на заявката ми и всичко изглежда наред

Но няколко дни по-късно получих имейл, който обърна нещата по странен начин, казват, че заявката ми за теглене е отхвърлена и мога да попитам поддръжката за подробности!

Изпратих им имейл, за да изясня, но нямам отговор, също се опитах да говоря с поддръжка на живо, но те затвориха чата директно!

В крайна сметка те ми отнеха печалбата и затвориха акаунта ми без причина и без никакво оправдание!

Имам всички екранни снимки, които доказват правото ми да спечеля тази победа и че тяхното отношение е ясен процес на измама и кражба на печалбите ми.

filefile

Автоматичен превод:

Сигурно е наистина разочароващо за вас, особено ако дори не са обяснили причината за всичко това.

В този случай се надявам, че нашият екип ще може да се свърже с казиното и да проучи въпроса във вашата жалба .

Проверихте ли също имейла си за съобщения от тях, включително папката за спам, моля?

Понякога тези съобщения от онлайн казина могат да свършат дотук, знаете ли. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi

Здравей Роми,


Благодаря ви за отговора и БЛАГОДАРЯ на целия екип в този казино форум за грижата ви за играчите!


Проверих спам и проверявам на всеки час от датата, на която са отхвърлили заявката ми за теглене, но не намерих друг имейл от това казино. Изпращах им много имейли, но те никога не отговаряха и винаги затваряха чата, когато питах за моя случай... Няма начин да се свържа с тях и нямам разяснения по имейл от тях, сигурен съм!

Автоматичен превод:
zinimoun73

Благодарим ви, че се върнахте при нас.

Добре, че сте го проверили за всеки случай.

За съжаление, както виждам, това казино не отговаря и на нашия екип и за съжаление не успяхме да се свържем с тях относно някои предишни оплаквания. Така че наистина не съм сигурен как ще се развие оплакването ви, но разбира се винаги се надявам на най-доброто.

Моля, дръжте ни в течение, ако имате нещо ново по отношение на всичко това.

Автоматичен превод:

Благодаря ви за помощта и ще ви държа в течение, в случай че има новини

Автоматичен превод:
zinimoun73

Ще бъдем тук. благодаря

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини