преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с N1 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, виждам, че вече сте написали своя опит в темата, към която сте споделили връзката, така че ще намерите отговора там. Има ли нещо, което бихте искали да напишете повече за това казино? Разбира се, ако е така, най-добре би било разговорът да остане в една тема. Ще ви бъдем благодарни. 🙂
Hi, I see that you already wrote your experience in the thread you shared the link to, so you will have the answer there. Is there anything you would like to write more about this casino ? Of course, if so, it would be best to keep the conversation in one thread. We will be grateful to you. 🙂
Надявах се някой форумен администратор да се присъедини към темите.
Като нов коментар трябва да кажа, че при оценките на N1 Casino GR (лицензирани само за Гърция), тези от гръцките акаунти са наистина лоши. Въпреки това, в по-голямата част, които са чуждестранни акаунти, той има добър рейтинг. Много вероятно са объркали клоните.
N1 Casino GR е единственото в Гърция без поддръжка по телефонна линия и единственото, което не позволява наблюдение на движението на салдото по вашата сметка (история на транзакциите).
I hoped that a Forum Administrator should joined the threads.
As a new comment I have to say that at the N1 Casino GR's (Licensed for Greece only) Evaluations, these from greek accounts are really bad. However, in the majority, which are foreign accounts, it has a good rating. Very likely they have confused the branches.
N1 Casino GR is the only in Greece with no phone line support, and the only one which does not allow monitoring the movement of your account balance (transaction history).
Geia sou. Е, честно казано, дори ние никога не знаем дали и кога представител на казино ще коментира в темата. Така че да се надяваме на това, ако е толкова важно за вас. 🤞 Предоставихте полезна информация, така че поне това може да помогне на други играчи, вярвам. Мога ли да попитам дали сте поискали да видите историята на транзакциите си в това казино и те са потвърдили, че не могат да направят това? Правилно ли го разбирам? 🤔
Geia sou. Well, to tell you the truth, even we never know if and when a casino representative will comment in the thread. So let's hope for that, if it's this important to you. 🤞 You have provided some useful information, so at least, this could help other players, I could believe. May I ask, if you have asked to see your transaction history at this casino and they have confirmed that they can not to that? Do I understand that correctly? 🤔
Досега съм направил 3 заявки за специална/частична история на транзакциите.
По-конкретно, за списък с кредити от страна на казиното, серия от награди. В две от тези, които се проведоха през януари, ме обслужиха за няколко дни. За трети, в началото на февруари и след като имаше разминаване и жалба до властите, отношението на казиното е ужасно.
Още чакам от 5 февруари. При две напомняния, които им направих (3 и 8 дни след първоначалната заявка), техният отговор беше един и същ: „Вашата заявка се разглежда от съответния отдел. Веднага щом бъде разрешена, ще ви информираме чрез имейла ви".
Същото поведение за други заявки. Относно конкретен награден кредит: без отговор в продължение на 19 дни. Официални оплаквания без отговор в продължение на 25 дни. И последното: вече чакам 3 дни да получа броя на тези жалби (системата им не изпраща потвърждения и копия), за да продължа със съответните жалби към властите.
Отново трябва да се отбележи, че преди спора не е имало такова забавяне и безразличие от страна на казиното. Не знам какво предпочитам: тяхната неопределеност, дори лъжи, или стената им от мълчание.
ps историята на транзакциите не съществува през акаунти на играчи. Това се потвърждава и от казиното.
Единствената налична информация е: списък на транзакциите (депозити - тегления). История на бонусите и дали е постигнат оборотът им. 50-те най-нови завъртания с техните резултати. Никъде не можете да видите история на промените в баланса си и вида на транзакцията, която го е причинила. И накрая, наградите, които споменах и има спор относно кредитирането им, не са записани никъде.
As far I have made 3 requests for special/partial transaction history.
Specifically, for a list of credits from the side of the casino, series of rewards. In two of those that took place in January I was served in a couple of days. For the third, at the beginning of February, and after there had been a discrepancy and a complaint to the authorities, the attitude of the casino is terrible.
I am still waiting since February 5th. In two reminders I made to them (3 and 8 days after the initial request) their response was the same: "Your request is being reviewed by the relevant department. As soon as it is resolved we will inform you via your email".
Same behavior for other requests. About specific reward credit: unanswered for 19 days. Unanswered formal complaints for 25 days. And the latest: I am already waiting 3 days to receive the number of these complaints (their system does not send confirmations and copies) to proceed with the corresponding complaints to the authorities.
It should be noted again that before the dispute, there was no such delay and indifference on the part of the casino. I don't know what I prefer: their vagueness, even lies, or their wall of silence.
ps the transaction history does not exist through player accounts. This is confirmed, also from the casino.
The only informations available are: list of transactions (deposits - withdrawals). Bonuses history, and if their turnover was achieved. The 50 most recent spins with their results. Nowhere can you see a history of changes in your balance and the type of transaction that caused it. Finally, the prizes I mention, and there is a dispute about crediting them all, are not recorded anywhere.
Вярвам, че сега имам пълната картина. Не си мислете, че подкрепям казиното; по-скоро смятам, че вашите искания са необичайни и преди всичко казиното трябва правилно да извлече тази информация за историята от собствената си система. Въпреки тези изисквания, аз също смятам, че поддържащият персонал на казиното трябва да бъде добре обучен да се справя с тези ситуации и да гарантира, че играчът е напълно информиран по всяко време.
Нищо чудно, че от ваша гледна точка поддържащата система не е в оптимална форма.
Както и да е, надявам се екипът да ви помогне да разрешите жалбата.
I believe I now have the complete picture. Do not think that I am supporting the casino; rather, I believe that your requests are uncommon, and above all, the casino needs to properly retrieve that history information from its own system. Despite these requirements, I also think that the casino support staff needs to be well-trained to deal with these situations and ensure that the player is kept fully informed at all times.
No wonder that taking it from your point of view, the support system is not in optimal shape.
Anyway, I am hoping the Team will help you resolve the complaint.
Здравей, според това, което прочетох, си нарушил правилото за максимален залог, когато си играл с бонуса, така ли е?
Както и да е, бихме искали казината да прилагат системи, които да попречат на играчите да правят по-високи от позволените залози, но за съжаление това все още не е стандартна практика.
Разгледахте ли правилата и условията, преди да играете с бонуса? Там винаги трябва да има описани толкова важни неща. Видяхте ли го някъде или не?
Видях също, че сте успели да отворите жалба , така че нашият екип ще се опита да открие всичко необходимо и да видим дали можем да помогнем.
Късмет. ☘️
Hi, according to what I read you broke the max bet rule when you played with the bonus, is that right ?
Anyway, we would like to see casinos implementing systems that would prevent players from placing higher than allowed bets, but, unfortunately, this is not a standard practice yet.
Did you look at the terms and conditions before you played with the bonus ? There should always be such important things described there. Did you see it somewhere or not ?
I also saw that you managed to open a complaint, so our team will try to find out everything relevant and see if we can help.
Good luck. ☘️
ЗА N1 КАЗИНО НЯМА НАЙ-ЛОШИТЕ ИЗМАМНИЦИ И КРАДЦИ... НАПРАВИХ ДЕПОЗИТ БЕЗ БОНУС, ЗАЩОТО ЗНАМ, ЧЕ АКО АКТИВИРАМ БОНУСА, ЩЕ ТРЯБВА ДА ВЗЕМЕТЕ ГОЛЕМИ ЦИФРИ И ЩЕ ВИ ПЛАЩАТ ОТНОВО.. КЪДЕТО ДА СЕ ОПИТВАМ ДА ИГРАЯ МЕН ТОЙ ВРЪЩА ЗАЛОГА.. КОГАТО ОТИДОХ ДА ИЗТЕГЛЯ ПАРИТЕ, КОИТО ДЕПОЗИРАХ, ТЕ НЕ СА РАЗРЕШИЛИ ТЕГЛЕНЕТО ЗА ТОВА, ТАКА ЧЕ ПОЖЕЛАХ ДА СЕ ВИДЯТ ПРИ ЛЕКАРИТЕ...
ABOUT N1 CASINO THERE ARE NO WORST SCAMMERS AND THIEVES... I DID A DEPOSIT WITHOUT A BONUS BECAUSE I KNOW THAT IF I ACTIVATE THE BONUS YOU WILL HAVE TO GET BIG NUMBERS AND THEY WILL PAY YOU AGAIN.. ANYWHERE I TRY TO PLAY WITH ME HE THROWS BET BACK.. WHEN I WENT TO WITHDRAW THE MONEY I DEPOSITED THEY DID NOT AUTHORIZE THE WITHDRAWAL FOR IT SO I WISHED FOR THEM TO SEE THE DOCTORS...
ΣΧΕΤΙΚΆ ΜΕ Ν1 CASINO ΧΕΙΡΌΤΕΡΑ ΚΑΡΓΙΟΛΙΑ ΚΑΙ ΚΛΈΦΤΕΣ ΔΕΝ ΈΧΕΙ... ΈΚΑΝΑ ΚΑΤΆΘΕΣΗ ΧΩΡΊΣ ΜΠΌΝΟΥΣ ΓΙΑΤΊ ΞΈΡΩ ΟΤΙ ΣΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΉΣΩ ΤΟ ΜΠΌΝΟΥΣ ΘΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΙΆΣΕΙΣ ΜΕΓΆΛΑ ΝΟΎΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΆΛΙ ΣΕ ΠΛΗΡΏΣΟΥΝ.. ΚΑΙ ΌΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΎΣΑ ΝΑ ΠΑΊΞΩ ΜΕ ΠΕΤΟΎΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΉΜΑΤΑ ΠΊΣΩ..ΟΤΑΝ ΠΉΓΑ ΝΑ ΒΓΆΛΩ ΤΑ ΧΡΉΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΈΘΕΣΑ ΔΕΝ ΕΝΈΚΡΙΝΑΝ ΤΗΝ ΑΝΆΛΗΨΗ ΓΙΑ ΑΥΤΌ ΚΑΙ ΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΆ ΜΟΥ ΤΌΥΣ ΕΥΧΉΘΗΚΑ ΝΣ ΝΑ ΤΑ ΦΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΎΣ...
Здравейте, опитвали ли сте да попитате поддръжка или чат на живо защо тази ситуация се случва с вас и те винаги връщат залога ви? Случва ли ви се на всеки слот или това, което сте опитвали да играете?
Освен това искахте да изтеглите депозита си, предполагам, че да? Какво ви каза казиното защо не можете да изтеглите парите си? Трябва ли да потвърдите или има друг проблем?
Hello, have you tried asking support or live chat why this situation happens to you and they always return your bet ? Does it happen to you on every slot or what you tried to play ?
Also, you wanted to withdraw your deposit I assume yes ? What did the casino tell you why you couldn't withdraw your money ? Do you need to verify or is there other problem ?
9/10/2024 Регистрирах се и идентифицирах данните си, разбира се, те не ми дадоха paysafe идентификация, което беше методът за теглене на депозит, казаха ми, че с първия депозит ще бъде поискана paysafe идентификация.. както разбирате, пари, поисках теглене, те ме помолиха за същата карта отново и отново им изпратих отново те поискаха, но след това това се случва, тъй като вчера ги предупредих, че ще подам жалба за предполагаемия чат на живо, който имат с предполагаемите роботи обаче стигнахме до точката, защото поисках теглене, те спряха акаунта ми. Ще упорствам докрай не могат да се подиграваме на света така!!! срам да ги е защото ги рекламираме и по телевизията!!!
9/10/2024 I registered and identified my data, of course they did not give me a paysafe identification, which was the withdrawal deposit method, they told me that with the first deposit, paysafe identification will be requested.. as you understand the money, I requested a withdrawal, they asked me for the same card again and again I sent them again they asked but then this is happening since yesterday I warned them that I will file a complaint on the supposed live chat they have with the supposed robots however we got to the point because I asked for a withdrawal they put my account to rest. I will persist until the end they can't let's make fun of the world like this!!! shame on them because we also advertise them on TV!!!
9 /10/2024 έκανα εγγραφη και ταυτοποίηση στοιχείων φυσικά δεν μου κάνανε ταυτοποίηση paysafe που ήτανε και η μέθοδος κατάθεσης ανάληψης μου είπανε ότι με την πρώτη κατάθεση θα ζήτηθει η ταυτοποιήσει paysafe..όπως καταλαβαίνετε τα χρήματα ζηταγα ανάληψη μου ζητούσανε το ίδιο σαρτι ξανά και ξανά τα έστελνα ξανά ζητούσανε αλλά μετά αυτό συμβαίνει από εχθές τους προειδοποίησα ότι θα κάνω καταγγελία στο υποτιθέμενο live chat που έχουνε με τα υποτιθέμενα ρομπότ ωστόσο φτάσαμε σε σημείο επειδή ζηταγα να γίνει ανάληψη να βαλουνε σε αδράνεια τον λογαριασμό μου.θα επιμείνω μεχρι τέλος δεν μπορούνε να κοροϊδεύουμε έτσι τον κόσμο!!!ντροπη τους γιατί τους διαφημίζουμε και στην τηλεόραση!!!
Здравейте, ако разбирам правилно, най-големият проблем в целия случай е проверката? Единственото нещо, което трябва да се провери, е картата? Какъв е проблемът, ако не успее? Също така, бихте ли ми казали какво е това казино?
Ще чакам отговор.
Hi, so if I understand correctly, the biggest problem in this whole case is verification? The only thing that needs to be verified is the card? What's the problem if it fails? Also, could you please tell me what casino this is?
I will wait for an answer.
Казино N1 беше компанията!! Накрая закриха акаунта ми и задържаха печалбата с извинението, че сметката в paysafe не е на мое име! и аз наруших правилата това е лудост!!!!!!
N1 casino was the company!! In the end they closed my account and kept the profits with the excuse that the paysafe account is not in my name! and I broke the rules it's crazy!!!!!!
N1 casino was the company!! Στο τέλος μου κλείσανε το λογαριασμό και κρατησανε και τα κέρδη με τη δικαιολογία ότι ο λογαριασμός paysafe δεν ανήκει στο όνομα μου!και παραβίασα εγώ τους κανόνες είναι τρελό!!!!!!
Така че ескалира доста и не очаквах това да се случи с вас. и значи си на мнение, че не е така и всичко е било на твое име?
Ако смятате, че сте били неправомерно обвинен, тогава на ваше място бих подал жалба.
Какво мислите, ще ви бъде ли интересно? Нашият екип ще разгледа цялата ситуация и ще помогне, ако е възможно.
So it has escalated quite a bit and I didn't expect this to happen to you. and so you are of the opinion that it is not so, and all was in your name?
If you feel that you have been falsely accused, then I would file a complaint if I were you.
What do you think, would you be interested? Our team would look into the whole situation and help if possible.
Да, закриха ми акаунта с това извинение, мога да докажа, че акаунтът е мой разбира се!!!
Yes, they closed my account with this excuse, I can prove that the account is mine of course!!!
Ναι μου κλείσανε το λογαριασμό με αυτή τη δικαιολογία μπορώ να αποδείξω ότι ο λογαριασμός είναι δικός μου φυσικά!!!
Добре тогава, предложих да подадете жалба и нашият екип ще проучи вашия случай.
Можете да го стартирате от този линк . ⬅️
Надяваме се, че ще разберем повече.
Okay then, so I suggested opening a complaint and our team will investigate your case.
You can start it at this link. ⬅️
Hopefully, we'll find out more.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.