преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с N1 Casino GR - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, виждам, че вече сте написали своя опит в темата, към която сте споделили връзката, така че ще намерите отговора там. Има ли нещо, което бихте искали да напишете повече за това казино? Разбира се, ако е така, най-добре би било разговорът да остане в една тема. Ще ви бъдем благодарни. 🙂
Hi, I see that you already wrote your experience in the thread you shared the link to, so you will have the answer there. Is there anything you would like to write more about this casino ? Of course, if so, it would be best to keep the conversation in one thread. We will be grateful to you. 🙂
Надявах се някой форумен администратор да се присъедини към темите.
Като нов коментар трябва да кажа, че при оценките на N1 Casino GR (лицензирани само за Гърция), тези от гръцките акаунти са наистина лоши. Въпреки това, в по-голямата част, които са чуждестранни акаунти, той има добър рейтинг. Много вероятно са объркали клоните.
N1 Casino GR е единственото в Гърция без поддръжка по телефонна линия и единственото, което не позволява наблюдение на движението на салдото по вашата сметка (история на транзакциите).
I hoped that a Forum Administrator should joined the threads.
As a new comment I have to say that at the N1 Casino GR's (Licensed for Greece only) Evaluations, these from greek accounts are really bad. However, in the majority, which are foreign accounts, it has a good rating. Very likely they have confused the branches.
N1 Casino GR is the only in Greece with no phone line support, and the only one which does not allow monitoring the movement of your account balance (transaction history).
Geia sou. Е, честно казано, дори ние никога не знаем дали и кога представител на казино ще коментира в темата. Така че да се надяваме на това, ако е толкова важно за вас. 🤞 Предоставихте полезна информация, така че поне това може да помогне на други играчи, вярвам. Мога ли да попитам дали сте поискали да видите историята на транзакциите си в това казино и те са потвърдили, че не могат да направят това? Правилно ли го разбирам? 🤔
Geia sou. Well, to tell you the truth, even we never know if and when a casino representative will comment in the thread. So let's hope for that, if it's this important to you. 🤞 You have provided some useful information, so at least, this could help other players, I could believe. May I ask, if you have asked to see your transaction history at this casino and they have confirmed that they can not to that? Do I understand that correctly? 🤔
Досега съм направил 3 заявки за специална/частична история на транзакциите.
По-конкретно, за списък с кредити от страна на казиното, серия от награди. В две от тези, които се проведоха през януари, ме обслужиха за няколко дни. За трети, в началото на февруари и след като имаше разминаване и жалба до властите, отношението на казиното е ужасно.
Още чакам от 5 февруари. При две напомняния, които им направих (3 и 8 дни след първоначалната заявка), техният отговор беше един и същ: „Вашата заявка се разглежда от съответния отдел. Веднага щом бъде разрешена, ще ви информираме чрез имейла ви".
Същото поведение за други заявки. Относно конкретен награден кредит: без отговор в продължение на 19 дни. Официални оплаквания без отговор в продължение на 25 дни. И последното: вече чакам 3 дни да получа броя на тези жалби (системата им не изпраща потвърждения и копия), за да продължа със съответните жалби към властите.
Отново трябва да се отбележи, че преди спора не е имало такова забавяне и безразличие от страна на казиното. Не знам какво предпочитам: тяхната неопределеност, дори лъжи, или стената им от мълчание.
ps историята на транзакциите не съществува през акаунти на играчи. Това се потвърждава и от казиното.
Единствената налична информация е: списък на транзакциите (депозити - тегления). История на бонусите и дали е постигнат оборотът им. 50-те най-нови завъртания с техните резултати. Никъде не можете да видите история на промените в баланса си и вида на транзакцията, която го е причинила. И накрая, наградите, които споменах и има спор относно кредитирането им, не са записани никъде.
As far I have made 3 requests for special/partial transaction history.
Specifically, for a list of credits from the side of the casino, series of rewards. In two of those that took place in January I was served in a couple of days. For the third, at the beginning of February, and after there had been a discrepancy and a complaint to the authorities, the attitude of the casino is terrible.
I am still waiting since February 5th. In two reminders I made to them (3 and 8 days after the initial request) their response was the same: "Your request is being reviewed by the relevant department. As soon as it is resolved we will inform you via your email".
Same behavior for other requests. About specific reward credit: unanswered for 19 days. Unanswered formal complaints for 25 days. And the latest: I am already waiting 3 days to receive the number of these complaints (their system does not send confirmations and copies) to proceed with the corresponding complaints to the authorities.
It should be noted again that before the dispute, there was no such delay and indifference on the part of the casino. I don't know what I prefer: their vagueness, even lies, or their wall of silence.
ps the transaction history does not exist through player accounts. This is confirmed, also from the casino.
The only informations available are: list of transactions (deposits - withdrawals). Bonuses history, and if their turnover was achieved. The 50 most recent spins with their results. Nowhere can you see a history of changes in your balance and the type of transaction that caused it. Finally, the prizes I mention, and there is a dispute about crediting them all, are not recorded anywhere.
Вярвам, че сега имам пълната картина. Не си мислете, че подкрепям казиното; по-скоро смятам, че вашите искания са необичайни и преди всичко казиното трябва правилно да извлече тази информация за историята от собствената си система. Въпреки тези изисквания, аз също смятам, че поддържащият персонал на казиното трябва да бъде добре обучен да се справя с тези ситуации и да гарантира, че играчът е напълно информиран по всяко време.
Нищо чудно, че от ваша гледна точка поддържащата система не е в оптимална форма.
Както и да е, надявам се екипът да ви помогне да разрешите жалбата.
I believe I now have the complete picture. Do not think that I am supporting the casino; rather, I believe that your requests are uncommon, and above all, the casino needs to properly retrieve that history information from its own system. Despite these requirements, I also think that the casino support staff needs to be well-trained to deal with these situations and ensure that the player is kept fully informed at all times.
No wonder that taking it from your point of view, the support system is not in optimal shape.
Anyway, I am hoping the Team will help you resolve the complaint.
Здравей, според това, което прочетох, си нарушил правилото за максимален залог, когато си играл с бонуса, така ли е?
Както и да е, бихме искали казината да прилагат системи, които да попречат на играчите да правят по-високи от позволените залози, но за съжаление това все още не е стандартна практика.
Разгледахте ли правилата и условията, преди да играете с бонуса? Там винаги трябва да има описани толкова важни неща. Видяхте ли го някъде или не?
Видях също, че сте успели да отворите жалба , така че нашият екип ще се опита да открие всичко необходимо и да видим дали можем да помогнем.
Късмет. ☘️
Hi, according to what I read you broke the max bet rule when you played with the bonus, is that right ?
Anyway, we would like to see casinos implementing systems that would prevent players from placing higher than allowed bets, but, unfortunately, this is not a standard practice yet.
Did you look at the terms and conditions before you played with the bonus ? There should always be such important things described there. Did you see it somewhere or not ?
I also saw that you managed to open a complaint, so our team will try to find out everything relevant and see if we can help.
Good luck. ☘️
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.