ФорумКазинаN1 Casino - обща дискусия

N1 Casino - обща дискусия

преди 9 месеца от vashbet
|
1501 преглеждания 15 отговора |
|
преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с N1 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 9 месеца
Автоматичен превод:
vashbet
преди 9 месеца

Здравейте, виждам, че вече сте написали своя опит в темата, към която сте споделили връзката, така че ще намерите отговора там. Има ли нещо, което бихте искали да напишете повече за това казино? Разбира се, ако е така, най-добре би било разговорът да остане в една тема. Ще ви бъдем благодарни. 🙂

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Надявах се някой форумен администратор да се присъедини към темите.


Като нов коментар трябва да кажа, че при оценките на N1 Casino GR (лицензирани само за Гърция), тези от гръцките акаунти са наистина лоши. Въпреки това, в по-голямата част, които са чуждестранни акаунти, той има добър рейтинг. Много вероятно са объркали клоните.


N1 Casino GR е единственото в Гърция без поддръжка по телефонна линия и единственото, което не позволява наблюдение на движението на салдото по вашата сметка (история на транзакциите).


Автоматичен превод:
vashbet
преди 9 месеца

Geia sou. Е, честно казано, дори ние никога не знаем дали и кога представител на казино ще коментира в темата. Така че да се надяваме на това, ако е толкова важно за вас. 🤞 Предоставихте полезна информация, така че поне това може да помогне на други играчи, вярвам. Мога ли да попитам дали сте поискали да видите историята на транзакциите си в това казино и те са потвърдили, че не могат да направят това? Правилно ли го разбирам? 🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Досега съм направил 3 заявки за специална/частична история на транзакциите.

По-конкретно, за списък с кредити от страна на казиното, серия от награди. В две от тези, които се проведоха през януари, ме обслужиха за няколко дни. За трети, в началото на февруари и след като имаше разминаване и жалба до властите, отношението на казиното е ужасно.

Още чакам от 5 февруари. При две напомняния, които им направих (3 и 8 дни след първоначалната заявка), техният отговор беше един и същ: „Вашата заявка се разглежда от съответния отдел. Веднага щом бъде разрешена, ще ви информираме чрез имейла ви".

Същото поведение за други заявки. Относно конкретен награден кредит: без отговор в продължение на 19 дни. Официални оплаквания без отговор в продължение на 25 дни. И последното: вече чакам 3 дни да получа броя на тези жалби (системата им не изпраща потвърждения и копия), за да продължа със съответните жалби към властите.

Отново трябва да се отбележи, че преди спора не е имало такова забавяне и безразличие от страна на казиното. Не знам какво предпочитам: тяхната неопределеност, дори лъжи, или стената им от мълчание.


ps историята на транзакциите не съществува през акаунти на играчи. Това се потвърждава и от казиното.

Единствената налична информация е: списък на транзакциите (депозити - тегления). История на бонусите и дали е постигнат оборотът им. 50-те най-нови завъртания с техните резултати. Никъде не можете да видите история на промените в баланса си и вида на транзакцията, която го е причинила. И накрая, наградите, които споменах и има спор относно кредитирането им, не са записани никъде.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
vashbet
преди 9 месеца

Вярвам, че сега имам пълната картина. Не си мислете, че подкрепям казиното; по-скоро смятам, че вашите искания са необичайни и преди всичко казиното трябва правилно да извлече тази информация за историята от собствената си система. Въпреки тези изисквания, аз също смятам, че поддържащият персонал на казиното трябва да бъде добре обучен да се справя с тези ситуации и да гарантира, че играчът е напълно информиран по всяко време.

Нищо чудно, че от ваша гледна точка поддържащата система не е в оптимална форма.

Както и да е, надявам се екипът да ви помогне да разрешите жалбата.

Автоматичен превод:
Vicky090982
преди 6 месеца

Здравей, според това, което прочетох, си нарушил правилото за максимален залог, когато си играл с бонуса, така ли е?

Както и да е, бихме искали казината да прилагат системи, които да попречат на играчите да правят по-високи от позволените залози, но за съжаление това все още не е стандартна практика.

Разгледахте ли правилата и условията, преди да играете с бонуса? Там винаги трябва да има описани толкова важни неща. Видяхте ли го някъде или не?

Видях също, че сте успели да отворите жалба , така че нашият екип ще се опита да открие всичко необходимо и да видим дали можем да помогнем.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

ЗА N1 КАЗИНО НЯМА НАЙ-ЛОШИТЕ ИЗМАМНИЦИ И КРАДЦИ... НАПРАВИХ ДЕПОЗИТ БЕЗ БОНУС, ЗАЩОТО ЗНАМ, ЧЕ АКО АКТИВИРАМ БОНУСА, ЩЕ ТРЯБВА ДА ВЗЕМЕТЕ ГОЛЕМИ ЦИФРИ И ЩЕ ВИ ПЛАЩАТ ОТНОВО.. КЪДЕТО ДА СЕ ОПИТВАМ ДА ИГРАЯ МЕН ТОЙ ВРЪЩА ЗАЛОГА.. КОГАТО ОТИДОХ ДА ИЗТЕГЛЯ ПАРИТЕ, КОИТО ДЕПОЗИРАХ, ТЕ НЕ СА РАЗРЕШИЛИ ТЕГЛЕНЕТО ЗА ТОВА, ТАКА ЧЕ ПОЖЕЛАХ ДА СЕ ВИДЯТ ПРИ ЛЕКАРИТЕ...

Автоматичен превод:
detektiv14
преди 3 месеца

Здравейте, опитвали ли сте да попитате поддръжка или чат на живо защо тази ситуация се случва с вас и те винаги връщат залога ви? Случва ли ви се на всеки слот или това, което сте опитвали да играете?

Освен това искахте да изтеглите депозита си, предполагам, че да? Какво ви каза казиното защо не можете да изтеглите парите си? Трябва ли да потвърдите или има друг проблем?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

9/10/2024 Регистрирах се и идентифицирах данните си, разбира се, те не ми дадоха paysafe идентификация, което беше методът за теглене на депозит, казаха ми, че с първия депозит ще бъде поискана paysafe идентификация.. както разбирате, пари, поисках теглене, те ме помолиха за същата карта отново и отново им изпратих отново те поискаха, но след това това се случва, тъй като вчера ги предупредих, че ще подам жалба за предполагаемия чат на живо, който имат с предполагаемите роботи обаче стигнахме до точката, защото поисках теглене, те спряха акаунта ми. Ще упорствам докрай не могат да се подиграваме на света така!!! срам да ги е защото ги рекламираме и по телевизията!!!

Автоматичен превод:
taz7triaa
преди 1 месец

Здравейте, ако разбирам правилно, най-големият проблем в целия случай е проверката? Единственото нещо, което трябва да се провери, е картата? Какъв е проблемът, ако не успее? Също така, бихте ли ми казали какво е това казино?

Ще чакам отговор.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Казино N1 беше компанията!! Накрая закриха акаунта ми и задържаха печалбата с извинението, че сметката в paysafe не е на мое име! и аз наруших правилата това е лудост!!!!!!

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
taz7triaa
преди 1 месец

Така че ескалира доста и не очаквах това да се случи с вас. и значи си на мнение, че не е така и всичко е било на твое име?

Ако смятате, че сте били неправомерно обвинен, тогава на ваше място бих подал жалба.

Какво мислите, ще ви бъде ли интересно? Нашият екип ще разгледа цялата ситуация и ще помогне, ако е възможно.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Да, закриха ми акаунта с това извинение, мога да докажа, че акаунтът е мой разбира се!!!

Автоматичен превод:
taz7triaa
преди 2 седмици

Добре тогава, предложих да подадете жалба и нашият екип ще проучи вашия случай.

Можете да го стартирате от този линк . ⬅️

Надяваме се, че ще разберем повече.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини