преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с MrXbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, имам чакащо теглене от mrxbet повече от седмица и те все още не са ми платили и всеки ден, когато говоря с тях, ми казват, че съжаляват за чакането, но бъдете сигурни, че ще бъде изплатено скоро
Hello, I have a pending withdrawal from mrxbet for more than a week and they have not paid me yet and every day when I talk to them they tell me that they regret the wait but rest assured that it will be paid soon
hola, tengo un retiro pendiente de mrxbet desde hace mas de una semana y no me han pagado aun y cada dia cuando hablo con ellos me dicen que lamentan la espera pero tenlo seguro que se pagara pronto
Здравейте, казаха ли ви също защо чакат една седмица за парите ви? Както и да е, ние даваме на казината 14 дни да подредят всичко необходимо и да ви изпратят парите.
Въпреки това потвърдихте ли вече акаунта си тук? Играхте ли с някакъв бонус?
Моля да ме уведомите.
Hello, did they also tell you why they have been waiting a week for your money ? Anyway, we give casinos 14 days to sort out anything necessary and send you the money.
However, have you verified your account here yet ? Did you play with any bonus ?
Please let me know.
Проверявах акаунта си от дълго време и когато направих тегленето, те поискаха отново цялата документация и отново потвърдиха акаунта ми. Всъщност искам да се оттегля, защото ме измамиха с повишенията. Те ви изпращат промоции по пощата, че ако играете 400 евро по време на Еврокупата, те ви дават 40 безплатни залагания, аз играх 400 и ми дадоха 3 безплатни залога от 5, 10 и 25 евро, заложих безплатния залог от 5 и 10 евро и когато исках да заложа безплатния залог 25, той не ми позволи, свързах се с обслужването на клиенти и те ми казаха, че преди да заложа безплатния залог, трябва да похарча целия баланс на сметката си (загубя всички пари), което не се случи с други 2 безплатни залога и това изискване не се появи никъде. Изпращат ви ежедневни промоции, че залагате x и получавате x и ако заложите и спечелите, тогава ви дават наградата, но поставят невъзможни изисквания към вас (или губите всичките си пари, или не можете да заложите безплатния залог).
Не съм играл с никакъв бонус, защото сметката ми беше неактивна около половин година и когато направих първия депозит, според тях не съм получил никакъв бонус, но играх 2 безплатни залога от 5 и 10 евро
I have had my account verified for a long time and when I made the withdrawal they asked me again for all the documentation and they have verified my account again. In fact, I want to withdraw because they have deceived me with the promotions. They send you promotions by mail that if you play 400 euros during the Euro Cup they give you 40 in freebets, I played 400 and they gave me 3 freebets of 5, 10 and 25 euros, I bet the freebet of 5 and 10 euros and when I wanted to bet the 25 freebet it wouldn't let me, I contacted customer service and they told me that before betting the freebet I have to spend the entire balance of my account (lose all the money) which did not happen with the other 2 freebets and that requirement did not appear anywhere. They send you daily promotions that you bet x and you receive x and if you bet and win then they give you the reward but they put impossible requirements on you (either you lose all your money or you can't bet the freebet).
I did not play with any bonus because my account was inactive for about half a year and when I made the 1st deposit, according to them, I did not receive any bonus, but I did play 2 freebets of 5 and 10 euros
tengo la cuenta verificada desdes hace mucho tiempo y cuando hice el retiro me pedieron otra ves toda la documentacion y me han vuelto a verificar la cuenta. de echo quero retirar porque me han engañado con las promociones.te envian promociones por correo que si juegas 400 euros durante la eurocopa te dan 40 en freebets, jugue 400 y me dieron 3 freebets de 5, 10 y 25 euros, aposte la freebet de 5 y 10 euros y cuando queria apostar la freebet de 25 no me dejaba, contacte con atencion al cliente y me dicen que antes de apostar la freebet tengo que gastar todo el saldo de mi cuenta(perder todo el dinero) cosa que no paso con las otras 2 freebets y ese requisito no aparecia en ningun lado. te envian a diario promociones que apueste x y recibes x y si tu apuestas y ganas luego te dan la recompensa pero te ponen requisitos imposibles(o pierdes todo tu dinero o no puedes apostar la freebet).
no jugue con ningun bono porque tuve la cuenta inactiva alrededor de medio año y cuando hice el 1º deposito no me corespondia segun ellos ningun bono pero si jugue 2 freebets de 5 y 10 euros
За да бъда честен с вас, мисля, че промоцията е изключително ограничителна, както я описвате, и вероятно няма да участвам.
Въпреки това разбирам защо спортният тотализатор или казино са почувствали необходимостта да проверят акаунта ви, когато се върнете; най-вероятно са искали да се уверят, че информацията все още е точна.
Според мен обаче не е дадено обяснение за забавянето на тегленето. Или може би съм пропуснал подробностите. Моля, помогнете ми с това.
To be honest with you, I think the promotion is extremely restrictive as you describe it, and I probably would not participate.
However, I can see why the sports book, or casino, felt the need to check your account when you returned; they most likely wanted to make sure the information was still accurate.
In my opinion, however, there has been no explanation given for the withdrawal delay. Or maybe I overlooked the details. Please, help me with that.
През ден се свързвам с отдела за обслужване на клиенти и те ми казват, че съжаляват за чакането и че ще ми платят скоро, днес се свързах отново с отдела за обслужване на клиенти и ми казват, че тегленето ми се обработва в този момент и че ще бъда платени възможно най-скоро и няма обяснение за забавянето и в допълнение към това те вземат 5 евро комисионна
Every other day I contact customer service and they tell me that they are sorry for the wait and that they will pay me soon, today I contacted customer service again and they tell me that my withdrawal is being processed at this moment and that I will be paid as soon as possible and There is no explanation for the delay and in addition to this they take a 5 euro commission
cada dos dia contacto con atencion al cliente y me dicen que lamentan la espera y que me pagaran pronto, hoy volvi a contactar con atencion al cliente y me dicen que mi retiro se esta procensado en este momento y que se me pagara lo antes posible y no hay ninguna explicacion por el retraso y ademas de esto se llevan 5 euros de comision
Така че да се надяваме, че скоро ще получите парите, както казаха. Ако не, моля, уведомете ни и нашият екип за оплаквания с удоволствие ще се опита да ви помогне с това.
Ще стискам палци и ще чакам добрите новини, дано.🤞
So hopefully, you will soon receive the money, as they said. If not, please inform us, and our complaint team will gladly try to help you out with it.
I will keep my fingers crossed and wait for the good news, hopefully.🤞
През ден се свързвам с отдела за обслужване на клиенти и те ми казват, че съжаляват за чакането и че ще ми платят скоро, днес се свързах отново с отдела за обслужване на клиенти и ми казват, че тегленето ми се обработва в този момент и че ще бъда платени възможно най-скоро и няма обяснение за забавянето и в допълнение към това те вземат 5 евро комисионна
Every other day I contact customer service and they tell me that they are sorry for the wait and that they will pay me soon, today I contacted customer service again and they tell me that my withdrawal is being processed at this moment and that I will be paid as soon as possible and There is no explanation for the delay and in addition to this they take a 5 euro commission
cada dos dia contacto con atencion al cliente y me dicen que lamentan la espera y que me pagaran pronto, hoy volvi a contactar con atencion al cliente y me dicen que mi retiro se esta procensado en este momento y que se me pagara lo antes posible y no hay ninguna explicacion por el retraso y ademas de esto se llevan 5 euros de comision
здрасти
Чудех се за оттеглянето. Как върви? Надявам се, че сте успели да получите парите.
Искам да поддържаме връзка, в случай че имате нужда от помощ с това.
Hi!
I was wondering about the withdrawal. How is it going? I hope you have been successful in getting the money.
I want to keep in touch in case you need help with this.
Да, платиха ми вчера, отне им 2 седмици да платят, сега чакам ново теглене, да видим дали ще отнеме по-малко време този път
Yes, they paid me yesterday, it took them 2 weeks to pay, now I'm waiting for another withdrawal, let's see if it takes less time this time
si, me pagaron ayer, tardaron 2 semanas en pagar, ahora estoy esperando otro retiro, vamos a a ver si esta vez tardan menos
Добре, значи вече сме на половината път. Надявам се, че този път няма да чакате толкова дълго, но ако го направите, поне знаете за какво да се подготвите. Ще чакам актуализацията.
Успех ☘️
Okay, so we're basically halfway there. I hope you won't wait so long this time, but if you do, at least you know what to prepare for. I'll wait for the update.
Good luck. ☘️
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.