НачалоФорумКазинаMrXbet Casino - обща дискусия

MrXbet Casino - обща дискусия

 от 1bazat
|
1 310 преглеждания 13 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с MrXbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Здравейте, имам чакащо теглене от mrxbet повече от седмица и те все още не са ми платили и всеки ден, когато говоря с тях, ми казват, че съжаляват за чакането, но бъдете сигурни, че ще бъде изплатено скоро

Автоматичен превод:
1bazat

Здравейте, казаха ли ви също защо чакат една седмица за парите ви? Както и да е, ние даваме на казината 14 дни да подредят всичко необходимо и да ви изпратят парите.

Въпреки това потвърдихте ли вече акаунта си тук? Играхте ли с някакъв бонус?

Моля да ме уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro

Проверявах акаунта си от дълго време и когато направих тегленето, те поискаха отново цялата документация и отново потвърдиха акаунта ми. Всъщност искам да се оттегля, защото ме измамиха с повишенията. Те ви изпращат промоции по пощата, че ако играете 400 евро по време на Еврокупата, те ви дават 40 безплатни залагания, аз играх 400 и ми дадоха 3 безплатни залога от 5, 10 и 25 евро, заложих безплатния залог от 5 и 10 евро и когато исках да заложа безплатния залог 25, той не ми позволи, свързах се с обслужването на клиенти и те ми казаха, че преди да заложа безплатния залог, трябва да похарча целия баланс на сметката си (загубя всички пари), което не се случи с други 2 безплатни залога и това изискване не се появи никъде. Изпращат ви ежедневни промоции, че залагате x и получавате x и ако заложите и спечелите, тогава ви дават наградата, но поставят невъзможни изисквания към вас (или губите всичките си пари, или не можете да заложите безплатния залог).

Не съм играл с никакъв бонус, защото сметката ми беше неактивна около половин година и когато направих първия депозит, според тях не съм получил никакъв бонус, но играх 2 безплатни залога от 5 и 10 евро

Автоматичен превод:
1bazat

За да бъда честен с вас, мисля, че промоцията е изключително ограничителна, както я описвате, и вероятно няма да участвам.

Въпреки това разбирам защо спортният тотализатор или казино са почувствали необходимостта да проверят акаунта ви, когато се върнете; най-вероятно са искали да се уверят, че информацията все още е точна.

Според мен обаче не е дадено обяснение за забавянето на тегленето. Или може би съм пропуснал подробностите. Моля, помогнете ми с това.


Автоматичен превод:
Radka

През ден се свързвам с отдела за обслужване на клиенти и те ми казват, че съжаляват за чакането и че ще ми платят скоро, днес се свързах отново с отдела за обслужване на клиенти и ми казват, че тегленето ми се обработва в този момент и че ще бъда платени възможно най-скоро и няма обяснение за забавянето и в допълнение към това те вземат 5 евро комисионна

Автоматичен превод:
1bazat

Така че да се надяваме, че скоро ще получите парите, както казаха. Ако не, моля, уведомете ни и нашият екип за оплаквания с удоволствие ще се опита да ви помогне с това.

Ще стискам палци и ще чакам добрите новини, дано.🤞

Автоматичен превод:

През ден се свързвам с отдела за обслужване на клиенти и те ми казват, че съжаляват за чакането и че ще ми платят скоро, днес се свързах отново с отдела за обслужване на клиенти и ми казват, че тегленето ми се обработва в този момент и че ще бъда платени възможно най-скоро и няма обяснение за забавянето и в допълнение към това те вземат 5 евро комисионна

Автоматичен превод:

здрасти

Чудех се за оттеглянето. Как върви? Надявам се, че сте успели да получите парите.

Искам да поддържаме връзка, в случай че имате нужда от помощ с това.


Автоматичен превод:
Radka

Да, платиха ми вчера, отне им 2 седмици да платят, сега чакам ново теглене, да видим дали ще отнеме по-малко време този път

Автоматичен превод:
1bazat

Добре, значи вече сме на половината път. Надявам се, че този път няма да чакате толкова дълго, но ако го направите, поне знаете за какво да се подготвите. Ще чакам актуализацията.

Успех ☘️

Автоматичен превод:

Мога ли да знам дали 1bazaar е приключил с плащането? благодаря

Автоматичен превод:
Shephirot

Според това, което можете да прочетете, играчът е получил плащане, въпреки че е чакал следващото теглене. Предполагам, че ако не го получи щеше да дойде и да подаде жалба.

Разбира се, може и да греша, но мисля, че в този случай можеше да се получи щастливо.

Въпреки това, ако искате да знаете повече, бих препоръчал да поставите "отговор" върху отговора на играча, защото това го уведомява, че някой му е отговорил. Така може по-бързо да разберете как е минало. 🙂

Автоматичен превод:

Вече ми беше платена малка част, така че изглежда, че ще платят.

Автоматичен превод:
Shephirot

Радвам се, че е така. Понякога просто трябва да издържите малко и ще получите парите. В днешния свят търпението е спасението за хората.🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини