НачалоФорумКазинаMrWest Casino - обща дискусия

MrWest Casino - обща дискусия

 от Youssf
|
971 преглеждания 19 отговора |
|
1 2
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с MrWest Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Струва си да се спомене, че тази компания е базирана в Малта, но използва лиценз Anjouan, за да избегне всички проблеми и неприятности, тъй като тяхното бивше казино Westcasino.com загуби лиценза си за техните практики (по същество е измамно казино)

Автоматичен превод:
Youssf

Благодаря за тази информация.

Играеш ли там обаче?

Автоматичен превод:

Никога не бях отварял сметка в това казино, но получих промоционален имейл от тях. Когато се опитах да се регистрирам, бях изненадан да видя съобщение, че моят имейл и потребителско име вече са заети.


След като проверих в Casino Guru, открих, че това казино е свързано с West Casino, където имах акаунт през 2020 г. Този акаунт беше окончателно затворен поради пристрастяване към хазарта.


От любопитство се опитах да вляза, използвайки същите идентификационни данни, които бях използвал за West Casino - и се получи. Веднъж вътре открих, че профилът ми съдържа стария ми адрес и други данни, датиращи от 2020 г., които бяха прехвърлени от West Casino.


В резултат на това загубих над $800. Това очевидно е измама, тъй като прехвърлиха данните ми от окончателно затворен акаунт, въпреки че беше затворен поради пристрастяване към хазарта.


Свързах се с поддръжката на клиенти, за да обясня проблема, но те се преструваха, че не знаят нищо и твърдят, че нямат връзка с West Casino.


какво трябва да направя

Автоматичен превод:
Alprince2001

Случайно депозирал ли си с карта MasterCard/Visa?

Автоматичен превод:
Youssf

Използвах skrill.

Автоматичен превод:

West casino и Mrwest са едни и същи


file

Автоматичен превод:

Никога не бях отварял сметка в това казино, но получих промоционален имейл от тях. Когато се опитах да се регистрирам, бях изненадан да видя съобщение, че моят имейл и потребителско име вече са заети.


След като проверих в Casino Guru, открих, че това казино е свързано с West Casino, където имах акаунт през 2020 г. Този акаунт беше окончателно затворен поради пристрастяване към хазарта.


От любопитство се опитах да вляза, използвайки същите идентификационни данни, които бях използвал за West Casino - и се получи. Веднъж вътре открих, че профилът ми съдържа стария ми адрес и други данни, датиращи от 2020 г., които бяха прехвърлени от West Casino.


В резултат на това загубих над $800. Това очевидно е измама, тъй като прехвърлиха данните ми от окончателно затворен акаунт, въпреки че беше затворен поради пристрастяване към хазарта.


Свързах се с поддръжката на клиенти, за да обясня проблема, но те се преструваха, че не знаят нищо и твърдят, че нямат връзка с West Casino.


какво трябва да направя

Автоматичен превод:

Това наистина е жалко и съжалявам, че трябваше да го изпитате.

Ние със сигурност ще се опитаме да ви помогнем, тъй като тези 2 казина определено са свързани, според нашата информация, така че това със сигурност не трябва да се случва.

Моля, подайте жалба тук и обяснете всичко подробно на нашия екип за жалби. Ние ще се намесим и се надяваме да разрешим тази ситуация заедно по най-добрия възможен начин.


Автоматичен превод:
Публикация на Alprince2001 е изтрит
Romi

Подадох жалба в секцията за жалби на Guru.



Автоматичен превод:
Romi

но получих някои въпроси като:




Имате ли някакви доказателства, показващи, че сте влезли в акаунта си в MrWest Casino за първи път, без всъщност да сте се регистрирали?




Как да имам доказателства като такива!! Почти невъзможно.





Автоматичен превод:
Alprince2001

Това е за съжаление, тъй като не можете да подадете молба за сторниране на плащане или обратен банков превод чрез техния процесор за обработка на плащания. На този етап всичко, което можете да направите, е да се надявате, че казиното е готово да сътрудничи, което е малко вероятно, тъй като в моя случай те отказаха да отговорят или да се опитат да разрешат случая. Ето защо говоря с техния платежен агент, за да получа възстановяване.


Дано имаш повече късмет с тях.

Автоматичен превод:

но получих някои въпроси като:




Имате ли някакви доказателства, показващи, че сте влезли в акаунта си в MrWest Casino за първи път, без всъщност да сте се регистрирали?




Как да имам доказателства като такива!! Почти невъзможно.





Автоматичен превод:

Това е нещо, което ако не можете да докажете, пишете на Вероника как е. Ако може да се направи нещо по въпроса, ще се опитаме и ако не е възможно, ще ви бъде обяснено защо. Както и да е, най-добре е да общувате по такива въпроси директно с нея в жалбата.

Автоматичен превод:
Jaro

Аз го направих. разбира се



Автоматичен превод:
Alprince2001

Страхотно, така че сега ще чакаме какво ще каже Вероника.😀

Автоматичен превод:
Youssf

Виждам, че жалбата ви не е била разрешена в секцията за жалби. Вашето оплакване е подобно на моето. Също така, че казиното използва старите ми данни от west casino, които датират от 2020 г.


Никога не съм се регистрирал в MrWest.

Автоматичен превод:
Jaro

Казиното отговори и заяви, че съм се регистрирал в казиното на октомври 2024 г., но това не е вярно, тъй като казиното е отворено на декември 2024 г.


file

Автоматичен превод:
Alprince2001

Те направиха същото с моята жалба, но мошенническото казино предостави някои доказателства, на които не мога да опровергая, тъй като не бих знаел, че трябва да направя екранни снимки на това.


Всъщност след като влязох, не можах да докажа нищо, тъй като казиното може да създаде каквото иска доказателство...

Редактиран от автора
Автоматичен превод:
Youssf

Проверете жалбата ми.


Казиното беше открито през декември 2024 г. и казиното заяви, че сме се регистрирали през октомври 2024 г. Как е възможно това. file

Автоматичен превод:
Alprince2001

Наясно съм с това, но това е нещо, което трябва да обсъдите с екипа за оплаквания на Casino Guru.


В момента се опитвам да разреша проблемите чрез моята банка, тъй като това измамно казино няма да ми помогне повече.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини