преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с MrQ Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Използвах това казино от 2021 г., около 1 година след като ги използвах, започнаха да ме обвиняват за отговорно залагане, лимити и т.н.
Говорих с тях по телефона и те ми дадоха лимит от £300 на месец и казаха, че ако имам нужда от повече, трябва да докажа доходите си. Казах, че няма да е необходимо.
Почти всеки месец оттогава депозирах и загубих £300, няколко пъти направих тегления и те платиха. Без големи печалби, обикновено просто излизах на ръба или почти си върнах парите.
Играх със £150 и изтеглих £800. След това проверих имейлите си и те ми бяха писали, след като се оттеглих, че трябва да предоставя много информация или няма да получа тегления.
Значи ли това, че ако бях загубил, щяха да ми върнат парите? Ако има проблем с моето теглене, защо са приели моите депозити? Изпратих им документи, но те още ги преглеждат. Имат 15 страници от банковите ми извлечения! Защо трябва да им давам толкова много информация, само за да прибера печалбите си?
Може ли някой да си представи да отидете в истинско казино, да купите чипове, да направите печеливш залог и да го накарате да каже, че не можете да получите печалбата си или дори оригиналните си пари, освен ако не предоставите определена информация? Това е нелепо. Ако имат проблем с вашия акаунт, те не трябва да позволяват никакви транзакции на първо място.
Мисля, че те се възползват от правилата на UKGC и просто ограбват клиенти сега.
I used this casino since 2021, about 1 year into using them they started on me about responsible gambling, limits, etc.
I spoke with them on the phone and they gave me a £300 a month limit and said if I need more I have to prove my income. I said that won’t be necessary.
Almost every month since then I deposited and lost the £300, a couple of times I made withdrawals and they paid. No big winnings, usually just broke even or got almost my money back.
I played with £150 and withdrew £800. Then I checked my emails and they had written to me after I withdrew saying I need to provide a lot of information or I won’t get any withdrawals.
So does this mean that if I had lost they would have returned my money? If there is an issue with me withdrawing, why did they accept my deposits? I have sent them documents but they are still reviewing. They have 15 pages of my bank statements! Why should I have to give them so much information just to collect my winnings?
Can anyone imagine going to a real casino, buying chips, placing a winning bet and have them say you can’t have your winnings or even your original money unless you provide certain information? It’s ridiculous. If they have an issue with your account they should not allow any transactions in the first place.
I think they are taking advantage of the UKGC rules and just robbing customers now.
Вашето мнение звучи доста разумно, но ви призовавам да разгледате този безплатен електронен курс, фокусиран върху AML:
https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification
„Неадекватните проверки за доказателство за източника на средства (PoSoF) могат да бъдат сериозно нарушение на изискванията за AML . Казината често позволяват на клиент да залага, докато не знае източника на парите си, които лесно биха могли да бъдат получени незаконно. Casumo ( глобени с £5,85 милиона или $7,1 милиона) и Betfred (глобени с £322k или $390k) и двамата тръгнаха по същия път."
Има някои правни причини, които казиното трябва да използва "срещу" играчите. Ако обаче смятате, че казиното действа нечестно, моля - изпратете жалба:
Your opinion sounds quite reasonable, but I urge you to check out this free e-course focused on the AML:
https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification
"Inadequate proof of source of funds (PoSoF) checks can be a serious violation of AML requirements. Casinos often allow a customer to gamble while being led into the dark about the source of their money, which could easily have been obtained illegally. Casumo (fined £5.85m or $7.1m) and Betfred (fined £322k or $390k) both went down the same road."
There are some legal reasons the casino must utilize "against" the players. If you believe the casino is acting unfairly though, please - submit a complaint:
Подадох жалба за това тук, но тя все още не е публикувана...
Използвах това казино от 2021 г., около 1 година след като ги използвах, започнаха да ме обвиняват за отговорно залагане, лимити и т.н.
Говорих с тях по телефона и те ми дадоха лимит от £300 на месец и казаха, че ако имам нужда от повече, трябва да докажа доходите си. Казах, че няма да е необходимо.
Почти всеки месец оттогава депозирах и загубих £300, няколко пъти направих тегления и те платиха. Без големи печалби, обикновено просто излизах на ръба или почти си върнах парите.
Играх със £150 и изтеглих £800. След това проверих имейлите си и те ми бяха писали, след като се оттеглих, че трябва да предоставя много информация или няма да получа тегления.
Значи ли това, че ако бях загубил, щяха да ми върнат парите? Ако има проблем с моето теглене, защо са приели моите депозити? Изпратих им документи, но те още ги преглеждат. Имат 15 страници от банковите ми извлечения! Защо трябва да им давам толкова много информация, само за да прибера печалбите си?
Може ли някой да си представи да отидете в истинско казино, да купите чипове, да направите печеливш залог и да го накарате да каже, че не можете да получите печалбата си или дори оригиналните си пари, освен ако не предоставите определена информация? Това е нелепо. Ако имат проблем с вашия акаунт, те не трябва да позволяват никакви транзакции на първо място.
Мисля, че те се възползват от правилата на UKGC и просто ограбват клиенти сега.
I submitted a complaint about this here but it hasn’t been published yet…
I used this casino since 2021, about 1 year into using them they started on me about responsible gambling, limits, etc.
I spoke with them on the phone and they gave me a £300 a month limit and said if I need more I have to prove my income. I said that won’t be necessary.
Almost every month since then I deposited and lost the £300, a couple of times I made withdrawals and they paid. No big winnings, usually just broke even or got almost my money back.
I played with £150 and withdrew £800. Then I checked my emails and they had written to me after I withdrew saying I need to provide a lot of information or I won’t get any withdrawals.
So does this mean that if I had lost they would have returned my money? If there is an issue with me withdrawing, why did they accept my deposits? I have sent them documents but they are still reviewing. They have 15 pages of my bank statements! Why should I have to give them so much information just to collect my winnings?
Can anyone imagine going to a real casino, buying chips, placing a winning bet and have them say you can’t have your winnings or even your original money unless you provide certain information? It’s ridiculous. If they have an issue with your account they should not allow any transactions in the first place.
I think they are taking advantage of the UKGC rules and just robbing customers now.
Жалбата е публикувана - можете да я видите тук:
https://casino.guru/mrq-casino-player-s-winnings-haven-t-been-received
The complaint has been published - you can view it here:
https://casino.guru/mrq-casino-player-s-winnings-haven-t-been-received
Моля, може ли някой да ми помогне. От известно време имам акаунт при mr q Направих депозит онзи ден от £50, използвайки това, което мислех, че е моята карта (автоматично попълване) бързо разбрах, че е картата на жена ми Накратко, имам £ 4000 печалби в моята сметка, които успях да изтегля, влязох в техния чат на живо, за да ми кажат, че е добре и просто ще трябва да изпратя личната карта на жена си и снимка на използваната карта, което направих, сега те затвориха моята акаунт и изпрати правилата и условията, които съм нарушил! Изпращах им имейли многократно им изпращах имейли, заявявайки, че това не е направено Уил лоши намерения и че това е истинска грешка и не получавам отговор може ли някой да ми каже, че имам шанс да получа тези пари, абсолютно съм съсипан
Благодаря за четенето
Please can someone help I have had a account with mr q for a while now I made a deposit the other day of £50 using what I thought was my card (auto fill) quickly realised it was my wife’s card long story short I have £4000 of winnings in my account which I was u able to withdraw I went on their live chat to be told it was fine and I would just need to send my wife’s ID and a picture of the card used which I did now they have closed my account and sent the terms and conditions that I have breached! I have emailed them repeatedly emailed them stating this was not done Will bad intent and that it was a genuine mistake and I’m getting no reply can someone please tell me I have a chance of getting this money I am absolutely devastated
thanks for reading
От целия ми опит с всяко казино, където използвате карта, която не е регистриран притежател на акаунт в техния t@cs, винаги се посочва „всички печалби ще бъдат анулирани, депозитът ще бъде загубен и акаунтът ще бъде закрит". Те го смятат за сериозно нарушение и наказанието е сурово.
From all my experiences with any casino where you use a card that is not the registered account holder in their t@cs it always states ' all winnings will be void, deposit lost and account will be closed. They see it as a serious breach and the penalty is harsh.
Моля, може ли някой да ми помогне. От известно време имам акаунт при mr q Направих депозит онзи ден от £50, използвайки това, което мислех, че е моята карта (автоматично попълване) бързо разбрах, че е картата на жена ми Накратко, имам £ 4000 печалби в моята сметка, които успях да изтегля, влязох в техния чат на живо, за да ми кажат, че е добре и просто ще трябва да изпратя личната карта на жена си и снимка на използваната карта, което направих, сега те затвориха моята акаунт и изпрати правилата и условията, които съм нарушил! Изпращах им имейли многократно им изпращах имейли, заявявайки, че това не е направено Уил лоши намерения и че това е истинска грешка и не получавам отговор може ли някой да ми каже, че имам шанс да получа тези пари, абсолютно съм съсипан
Благодаря за четенето
Please can someone help I have had a account with mr q for a while now I made a deposit the other day of £50 using what I thought was my card (auto fill) quickly realised it was my wife’s card long story short I have £4000 of winnings in my account which I was u able to withdraw I went on their live chat to be told it was fine and I would just need to send my wife’s ID and a picture of the card used which I did now they have closed my account and sent the terms and conditions that I have breached! I have emailed them repeatedly emailed them stating this was not done Will bad intent and that it was a genuine mistake and I’m getting no reply can someone please tell me I have a chance of getting this money I am absolutely devastated
thanks for reading
Хм, така че изглежда, че ще бъде трудна битка за пари според мен. От една страна си нарушил правилата на казиното, но от друга страна забелязах, че от казиното ти казаха, че ако изпратиш всичко необходимо с картата на жена ти, не би трябвало да има проблем. Това е малко конфликт на интереси, бих казал.
Както и да е, виждам, че вече сте подали жалба по този случай, така че ще видим докъде ще стигне екипът. Желая ти късмет.
Hm so it looks like it's going to be a tough fight for money in my opinion. On the one hand, you broke the casino rules, but on the other hand, I noticed that the casino told you that if you send everything they need with your wife's card, there shouldn't be a problem. It's a bit of a conflict of interest, I'd say.
Anyway, I see you've already filed a complaint on this case, so we'll see where the team gets to. I wish you the best of luck.
Благодаря ви, да, току-що подадох жалба до mr w, предизвиках ги, тъй като те всъщност ми позволиха да изтегля £100 в сметката на жена ми, така че те всъщност нарушават собствените си условия и условия, така че ще видя дали ще стигна някъде
Thank you yes I have also just filed a complaint with mr w I challenged them as they actually let me withdraw £100 to my wife’s account so they in fact are in breach of their own t&c so will see if I get anywhere
Така че е доста странно, ако съм прав да кажа, че те противоречат на собствените си правила и условия. Но както казахте, ще видим докъде ще стигне нашият екип за оплаквания. Ако има нещо ново, не се колебайте да ни уведомите. Стискам палци. 🤞🤞
So it's quite strange if I'm right to say that they go against their own terms and conditions. But like you said, we'll see where our complaint team gets to. If there's anything new, don't hesitate to let us know. Fingers crossed. 🤞🤞
Това ви дава половин шанс, но казината като цяло са доста ЛИЗВИ, що се отнася до t@cs и как го виждат. Успех, това е добра сума пари, така че да се надяваме, че ще я получите
That gives you half a chance but casinos in general are quite SLIMY when it comes to t@cs and how they see it. Good luck it's a nice amount of cash so let's hope you get it
Намерих това онлайн какви са мислите на хората, които ми позволиха да изтегля £100 в сметката на жена ми и след това поискаха информация
I found this online what are people’s thoughts they have let me with draw £100 to my wife’s account and then asked for information
Здравейте, четох темата ви, спечелих £4000 и те затвориха акаунта ми, бихте ли ми казали кой е най-добрият служител, с когото се свързахте, моля, имам нужда от това сортиране възможно най-скоро
Hi I’ve been reading you’re thread I won £4000 and they have closed my account could you please tell me who the top employee your contacted was please I need this sorting asap
Ще ви изпратя екранни снимки на моята жалба
I will send you screen shots of my complaint
Не съм сигурен, тъй като смятам, че подобен случай трябва да се разглежда отделно от казиното. Нашият екип за оплаквания обаче със сигурност ще ви даде обяснение, независимо от резултата. Така че ще изчакаме и ще видим накъде ще тръгнат от тук нататък. Надявам се всичко да се реши справедливо. 🙂
I am not sure, as I think that such a case should be judged separately by the casino. However, our complaints team will certainly give you an explanation whatever the outcome. So we'll wait and see where they go from here. I hope everything will be resolved fairly. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.