ФорумКазинаMrQ Casino - обща дискусия

MrQ Casino - обща дискусия

преди 9 месеца от Radka
|
1933 преглеждания 21 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с MrQ Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 9 месеца

Използвах това казино от 2021 г., около 1 година след като ги използвах, започнаха да ме обвиняват за отговорно залагане, лимити и т.н.


Говорих с тях по телефона и те ми дадоха лимит от £300 на месец и казаха, че ако имам нужда от повече, трябва да докажа доходите си. Казах, че няма да е необходимо.


Почти всеки месец оттогава депозирах и загубих £300, няколко пъти направих тегления и те платиха. Без големи печалби, обикновено просто излизах на ръба или почти си върнах парите.


Играх със £150 и изтеглих £800. След това проверих имейлите си и те ми бяха писали, след като се оттеглих, че трябва да предоставя много информация или няма да получа тегления.


Значи ли това, че ако бях загубил, щяха да ми върнат парите? Ако има проблем с моето теглене, защо са приели моите депозити? Изпратих им документи, но те още ги преглеждат. Имат 15 страници от банковите ми извлечения! Защо трябва да им давам толкова много информация, само за да прибера печалбите си?


Може ли някой да си представи да отидете в истинско казино, да купите чипове, да направите печеливш залог и да го накарате да каже, че не можете да получите печалбата си или дори оригиналните си пари, освен ако не предоставите определена информация? Това е нелепо. Ако имат проблем с вашия акаунт, те не трябва да позволяват никакви транзакции на първо място.


Мисля, че те се възползват от правилата на UKGC и просто ограбват клиенти сега.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
AQS2023
преди 9 месеца

Вашето мнение звучи доста разумно, но ви призовавам да разгледате този безплатен електронен курс, фокусиран върху AML:

https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification

„Неадекватните проверки за доказателство за източника на средства (PoSoF) могат да бъдат сериозно нарушение на изискванията за AML . Казината често позволяват на клиент да залага, докато не знае източника на парите си, които лесно биха могли да бъдат получени незаконно. Casumo ( глобени с £5,85 милиона или $7,1 милиона) и Betfred (глобени с £322k или $390k) и двамата тръгнаха по същия път."

Има някои правни причини, които казиното трябва да използва "срещу" играчите. Ако обаче смятате, че казиното действа нечестно, моля - изпратете жалба:

https://casino.guru/complaints/create

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Подадох жалба за това тук, но тя все още не е публикувана...


Използвах това казино от 2021 г., около 1 година след като ги използвах, започнаха да ме обвиняват за отговорно залагане, лимити и т.н.


Говорих с тях по телефона и те ми дадоха лимит от £300 на месец и казаха, че ако имам нужда от повече, трябва да докажа доходите си. Казах, че няма да е необходимо.


Почти всеки месец оттогава депозирах и загубих £300, няколко пъти направих тегления и те платиха. Без големи печалби, обикновено просто излизах на ръба или почти си върнах парите.


Играх със £150 и изтеглих £800. След това проверих имейлите си и те ми бяха писали, след като се оттеглих, че трябва да предоставя много информация или няма да получа тегления.


Значи ли това, че ако бях загубил, щяха да ми върнат парите? Ако има проблем с моето теглене, защо са приели моите депозити? Изпратих им документи, но те още ги преглеждат. Имат 15 страници от банковите ми извлечения! Защо трябва да им давам толкова много информация, само за да прибера печалбите си?


Може ли някой да си представи да отидете в истинско казино, да купите чипове, да направите печеливш залог и да го накарате да каже, че не можете да получите печалбата си или дори оригиналните си пари, освен ако не предоставите определена информация? Това е нелепо. Ако имат проблем с вашия акаунт, те не трябва да позволяват никакви транзакции на първо място.


Мисля, че те се възползват от правилата на UKGC и просто ограбват клиенти сега.

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
AQS2023
преди 9 месеца

Жалбата е публикувана - можете да я видите тук:

https://casino.guru/mrq-casino-player-s-winnings-haven-t-been-received

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Моля, може ли някой да ми помогне. От известно време имам акаунт при mr q Направих депозит онзи ден от £50, използвайки това, което мислех, че е моята карта (автоматично попълване) бързо разбрах, че е картата на жена ми Накратко, имам £ 4000 печалби в моята сметка, които успях да изтегля, влязох в техния чат на живо, за да ми кажат, че е добре и просто ще трябва да изпратя личната карта на жена си и снимка на използваната карта, което направих, сега те затвориха моята акаунт и изпрати правилата и условията, които съм нарушил! Изпращах им имейли многократно им изпращах имейли, заявявайки, че това не е направено Уил лоши намерения и че това е истинска грешка и не получавам отговор може ли някой да ми каже, че имам шанс да получа тези пари, абсолютно съм съсипан

Благодаря за четенето

Автоматичен превод:
mattywilliams6767
преди 7 месеца

От целия ми опит с всяко казино, където използвате карта, която не е регистриран притежател на акаунт в техния t@cs, винаги се посочва „всички печалби ще бъдат анулирани, депозитът ще бъде загубен и акаунтът ще бъде закрит". Те го смятат за сериозно нарушение и наказанието е сурово.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Моля, може ли някой да ми помогне. От известно време имам акаунт при mr q Направих депозит онзи ден от £50, използвайки това, което мислех, че е моята карта (автоматично попълване) бързо разбрах, че е картата на жена ми Накратко, имам £ 4000 печалби в моята сметка, които успях да изтегля, влязох в техния чат на живо, за да ми кажат, че е добре и просто ще трябва да изпратя личната карта на жена си и снимка на използваната карта, което направих, сега те затвориха моята акаунт и изпрати правилата и условията, които съм нарушил! Изпращах им имейли многократно им изпращах имейли, заявявайки, че това не е направено Уил лоши намерения и че това е истинска грешка и не получавам отговор може ли някой да ми каже, че имам шанс да получа тези пари, абсолютно съм съсипан

Благодаря за четенето

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Хм, така че изглежда, че ще бъде трудна битка за пари според мен. От една страна си нарушил правилата на казиното, но от друга страна забелязах, че от казиното ти казаха, че ако изпратиш всичко необходимо с картата на жена ти, не би трябвало да има проблем. Това е малко конфликт на интереси, бих казал.

Както и да е, виждам, че вече сте подали жалба по този случай, така че ще видим докъде ще стигне екипът. Желая ти късмет.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Благодаря ви, да, току-що подадох жалба до mr w, предизвиках ги, тъй като те всъщност ми позволиха да изтегля £100 в сметката на жена ми, така че те всъщност нарушават собствените си условия и условия, така че ще видя дали ще стигна някъде

Автоматичен превод:
mattywilliams6767
преди 7 месеца

Така че е доста странно, ако съм прав да кажа, че те противоречат на собствените си правила и условия. Но както казахте, ще видим докъде ще стигне нашият екип за оплаквания. Ако има нещо ново, не се колебайте да ни уведомите. Стискам палци. 🤞🤞

Автоматичен превод:
mattywilliams6767
преди 7 месеца

Това ви дава половин шанс, но казината като цяло са доста ЛИЗВИ, що се отнася до t@cs и как го виждат. Успех, това е добра сума пари, така че да се надяваме, че ще я получите

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Според вас какви са шансовете ми?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

file

Намерих това онлайн какви са мислите на хората, които ми позволиха да изтегля £100 в сметката на жена ми и след това поискаха информация

Автоматичен превод:
AQS2023
преди 7 месеца

Здравейте, четох темата ви, спечелих £4000 и те затвориха акаунта ми, бихте ли ми казали кой е най-добрият служител, с когото се свързахте, моля, имам нужда от това сортиране възможно най-скоро

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Моля, изпратете ми имейл с всички подробности за вашия случай на Aquarius3277@gmail.com.

Автоматичен превод:
AQS2023
преди 7 месеца

Ще ви изпратя екранни снимки на моята жалба

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Добре

Автоматичен превод:
AQS2023
преди 7 месеца

Изпратено

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Според вас какви са шансовете ми?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не съм сигурен, тъй като смятам, че подобен случай трябва да се разглежда отделно от казиното. Нашият екип за оплаквания обаче със сигурност ще ви даде обяснение, независимо от резултата. Така че ще изчакаме и ще видим накъде ще тръгнат от тук нататък. Надявам се всичко да се реши справедливо. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Не съм сигурен дали все още го проучват

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини