преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Mr Big Wins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Присъединих се вчера, но не мога да направя депозит. Проверих CS преди да се присъединя и те казаха, че приемат кредитни карти, но няма опция за използване на страницата за депозит. Свързване с CS 2x
без отговор?????
Joined up yesterday but cannot make a deposit. I chcked with CS before joining and they said they take credit cards but there is no option to use it on the deposit page. Contacting CS 2x
no answer?????
Някакви други методи, които нямате търпение да опитате, може би? Трябва да призная, че не се чувствам много убеден в това .
Да видим кога и дали ще получите актуализация. 🤔
Any other methods you are eager to try, perhaps? I must confess, I don't feel pretty convinced about this one.
Let's see when or whether you get an update. 🤔
Как казиното очаква да играете, ако няма налична опция за депозит? Има ли отговор досега?
How does the casino expect you to play if there is no deposit option available? Any response so far?
Първо ми казаха, че е там. Казах им, че не го виждам. Опресних и все още няма опция за cc. Няколко пъти съм им се оплаквал. Рекламират Mastercard. Сега спряха да отговарят, когато се свържа с чат.
They first told me it was there . I told them I don't see it. I refreshed and still no cc option. I have complained to them several times. They advertise Mastercard. Now they stopped responding when I contact chat.
Те вземат само крипто.
Отговор от отдела за обслужване на клиенти.
здравей
Благодаря, че се свързахте с нас.
Извиняваме се, ако сте получили грешна информация, за съжаление не можем да приемаме визови транзакции от САЩ, но ако искате да играете в нашето казино, ще приемем само крипто плащания.
Надяваме се, че ще решите да опитате и отново се извиняваме за евентуалните неудобства.
Джак
Казино мениджър
Казино Mr. Big Wins
They take crypto only.
Response from customer service.
Hi,
Thanks for contacting us.
We apologize if you were given the wrong information, unfortunately we cant take visa transactions from the US but if you did want to play on our casino we would accept only crypto payments.
I hope you decide to give us a try and again we apologize for any inconveniences.
Jack
Casino Manager
Mr. Big Wins Casino
Това не е първият път, когато чувам, че картата Visa е изключена от САЩ. 🙁
Благодаря ви много за публикацията!
This is not the first time I've heard about Visa card being excluded from the US. 🙁
Thank you very much for posting!
Това не е само Visa, но и всички кредитни карти от САЩ. Крипто се приема. Подвеждане от техните представители за обслужване на клиенти.
Поисках закриване на профила ми 3 пъти. Все още е отворен... вижте по-долу
________________________________________________________________________________________________________________
здравей
Благодаря, че се свързахте с нас.
Извиняваме се, ако сте получили грешна информация, за съжаление не можем да приемаме визови транзакции от САЩ, но ако искате да играете в нашето казино, ще приемем само крипто плащания.
Надяваме се, че ще решите да опитате и отново се извиняваме за евентуалните неудобства.
Джак
Казино мениджър
Казино Mr. Big Wins
Ние не приемаме транзакции с кредитни карти само от САЩ Crypto.
Джак
Its not only Visa, Its all credit cards from the USA. Crypto is accepted. Misleading by their customer service reps.
I asked for my account to be closed 3 times. It's still open...see below
________________________________________________________________________________________________________________
Hi,
Thanks for contacting us.
We apologize if you were given the wrong information, unfortunately we cant take visa transactions from the US but if you did want to play on our casino we would accept only crypto payments.
I hope you decide to give us a try and again we apologize for any inconveniences.
Jack
Casino Manager
Mr. Big Wins Casino
We dont take credit card transactions from US only Crypto.
Jack
Разбрах. Така че това е причината, поради която искате да затворите акаунта си в това казино, защото те не приемат никакви карти от САЩ, нали?
Що се отнася до закриването на акаунта, не сте получили никаква информация или причина, поради която все още не е закрит?
I got it. So that's the reason why you want to close your account in this casino, because they don't take any cards from the USA, yes ?
As far as the account closure is concerned, you didn't get any information or reason why it is not closed yet ?
Знаете, че разумната времева рамка за такова действие е само няколко дни.
Сигурен ли си, че те пренебрегват? Искам да кажа, кога поискахте затварянето, моля?
You know a reasonable time frame for such an action is merely a couple of days.
Are you sure you're being ignored? I mean, when did you request the closure, please?
Проверявам акаунта си ежедневно. Още отворен преди 2 минути
I check my account daily. 2 minutes ago still opened
О, не,... Има ли начин да се свържа отново с тях? Какво ще кажете за правилата и условията? Има ли някаква процедура, която трябва да следвате, или контакт по имейл, специално споменат за заявките за закриване на акаунт?
Трудно е да измисля нещо друго 🤔
Oh no,... Any way to get in touch with them again? What about terms and conditions? Is there some procedure you need to follow or an email contact specifically mentioned for the account closure requests?
Hard to come up with anything else 🤔
Най-накрая се сдобих с добър представител. хаха
Акаунтът е затворен!
Finally, I got ahold of a good rep. lol
Account closed!
Така че е добре, че проблемът беше решен и сте затворили акаунта си без допълнителни ненужни проблеми. Явно това казино вече няма да е за вас. 🤷♂️
So it's good that it was solved and you closed your account without further unnecessary problems. Apparently this casino will no longer be for you. 🤷♂️
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.