преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Mr. Vegas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Направих депозит в петък. Не се появи в моя акаунт. Никой не ми връща имейлите, нито ще реши проблема ми чрез чат. Те просто казват, че сме добавили проблема ви към доклада ви. Това не решава проблема ми. Все още не съм получил отговор или да получа имейл, за да потвърдя, че съм изпратил жалбата по имейл.
I made a deposit on Friday. It did not show up in my account. Nobody is returning my emails nor will they address my issue via chat. They just say weve added your issue to your report. Thats not resolving my issue. I have yet to hear back or recieve an email to even acknowledge that ive emailed the complaint.
Здравейте,
съжалявам да го чуя.
Какви опции за плащане използвахте, моля?
Hello,
sorry to hear that.
What payment options did you use, please?
Депозирах чрез etransfer @ 8:36 сутринта на 25 март.
I deposited via etransfer @ 8:36 a.m. est on march 25th.
Здравейте,
няма напредък до днес? Е, предполагам, че трябва да подадете жалба. Нашият екип ще се опита да се свърже с казиното и ще се опита да помогне.
Ако желаете, можете да изпратите един тук .
Hello,
no progress till today? Well, I'd assume you should submit a complaint. Our team will try to get in touch with the casino and will try to help.
If you feel like it, you can submit one here.
Преди малко повече от седмица (8 дни) направих депозит от банковата си сметка към игралната сметка в Mr Vegas. Парите бяха изтеглени директно от банковата ми сметка, но все още не са стигнали до игралната ми сметка. Всеки ден обещават, че парите са на път (буквално обещания) - и всеки ден завършва с това, че парите все още не идват. Това е напълно болно. Чувствам се издухан и измамен и напълно безсилен. Като основен играч, доброто обслужване и поддръжка са най-важното нещо, когато избирате казино, в което да играете, така че въз основа на това - стойте далеч от г-н Вегас!
Just over a week ago (8 days) I made a deposit from my bank account to the gaming account at Mr Vegas. The money was withdrawn directly from my bank account but has still not reached my gaming account. Every day they promise that the money is on its way (literally promises) - and every day it ends with the money still not coming in. This is completely sick. I feel blown away and cheated and completely powerless. As a major player, good service and support is the most important thing when choosing a casino to play at, so based on that - stay away from Mr Vegas!
För en dryg vecka sedan (8 dygn) gjorde jag en insättning från mitt bankkonto till spelkontot på Mr Vegas. Pengarna drogs direkt från mitt bankkonto men har fortfarande inte kommit till mitt spelkonto. Varje dag så lovar de att pengarna är på väg (bokstavligen lovar) - och varje dag så slutar det med att pengarna fortfarande inte har kommit in. Detta är helt sjukt. Jag känner mig blåst och lurad och helt maktlös. Som storspelare är god service och support det viktigaste när man väljer casino att spela på, så utifrån det - håll dig borta från Mr Vegas!
Благодаря ви за това! Те ми казват, че не могат да достигнат до другите замесени страни. Наистина ли? Не.. Просто не мислеха, че ще забележа.
Thank you for this! They tell me they cannot reach the other parties involved. Really? Nah.. They just didn't think i would notice.
Изглежда, че имат някои проблеми с доставчиците на плащания. Бих се притеснявал повече, ако казиното има лош рейтинг на нашия уебсайт, но тъй като те имат добра оценка от нас, е възможно това да е само временно.
Основният проблем е липсата на информация от казиното. Когато направите депозит, трябва да получите парите незабавно, въпреки че те все още не са достигнали сметката на казиното. Така обикновено работи.
It sounds like they have some issues with their payment providers. I would be more worried if the casino had a bad rating on our website, but since they have a good rating from us, it's possible that it's only temporary.
The main issue is the lack of info from the casino. When you make a deposit, you should receive the money instantly, even though they didn't reach the casino's account yet. That's how it usually works.
Да и изпратих поне 4 имейла на една и съща тема, но не получих имейли, показващи или посочващи, че са получили жалбата ми. Не веднъж. Така че за казино, което вече има добра репутация, вероятно не се интересува от рейтингите, като се има предвид една или две оплаквания, вероятно няма да повлияят на това. Просто мисля, че е много невнимателно нещо да се игнорира и забелязах, че друг играч от Канада имаше същия проблем приблизително по същото време, когато и аз. Казиното казва, че са имали проблеми със сутрешните депозити и следобедните.
Yes and ive sent at least 4 emails about the same subject but have not received any emails indicating or stating that they have recieved my complaint. Not once. So for a casino that already has a good reputation probly doesnt care about the ratings considering one or two complaints probly wont effect it. I just think its a very inconsiderate thing to do is ignore and i noticed another player from Canada had the exact same problem around the same time i did. The casino says they had problems with the morning deposits and afternoon ones too.
Всяко обосновано оплакване се отразява на рейтинга на казиното + винаги когато видим, че има нещо нередно в казиното, го премахваме от списъците „ТОП" за различни пазари. Нека да изчакаме какво ще се случи през следващата седмица. Надяваме се, че казиното ще може да предостави повече информация за липсващия депозит.
Every justified complaint affects the casino's rating + whenever we see there's clearly something wrong about the casino, we remove it from the "TOP" lists for various markets. Let's wait for what's going to happen during next week. Hopefully, the casino will be able to provide more info about the missing deposit.
Но сега са изминали девет (!) дни от направеното на депозита. Девет дни и все още няма признаци, че проблемът е на път да бъде решен. Липсата на комуникация и няколко отговора за копиране/поставяне е всичко. Това е лудост. Колко време мислите, че трябва да чакаме търпеливо? Един ден? Една седмица? Един месец? Мисля, че девет дни са повече от достатъчни. Казват, че имат екип, който работи с този проблем 24/7. Това вече са над 200 часа и все още няма следа от парите ми. Само лъжи и оправдания. Тук явно нещо не е наред. Рибно е.
But now nine (!) days has past since the deposit was made. Nine days and still no signs that the issue is even about to be resolved. Lack of communication and a few copy/paste answers is all. That's crazy. How long do you think that we should wait patiently? One Day? One week? One month? I think that nine days are more than enough. They say that they have a team that is working with this problem 24/7. That's over 200 hours now, and still no sign of my money. Only lies and excuses. Something is clearly wrong here. It's fishy.
Би било много по-удобно за потребителя, ако персоналът на казиното просто ви каже какво причинява този проблем - както Даниел предположи, че може да е доставчикът на плащане - да се отнасят с вас така, сякаш това причинява повече напрежения и мисля, че може да бъде избегнато.
Както и да е, моля, актуализирайте ни утре.
It would be much more user-friendly if the casino's staff simply tells you what causes this problem - like Daniel suggested it could be the payment provider - treat you like this is causing more tenses and I think it could be avoided.
Anyway, please update us tomorrow.
Сега минаха 10 дни. Няма следа от парите ми.
Отговорът от поддръжката е същият както винаги:
„Все още няма актуализация. Все още чакаме отговор."
Казват, че чакат Тръстли да отговори. Минаха 10 дни...
Така че аз лично се свързах с Trustley. Отговориха ми в рамките на един час. (Не е ли странно – 10 дни без никакъв отговор за г-н Вегас и един час за мен?) Trustley написа: „Вашата транзакция беше изпратена успешно до търговеца на 25.03.2022 в 09:24 часа."
Now 10 days have past. No sign of my money.
The respond from the support are the same as always:
"No update yet. We are still waiting for an answer."
The say that they are waiting for Trustley to reply. It's been 10 days...
So I contacted Trustley myself. They replied to me within one hour. (Is that not strange - 10 days without any answer for Mr Vegas and one hour for me?) Trustley wrote: "Your transaction was successfully sent to merchant on 2022-03-25 at 09:24."
Здравейте,
Тъкмо щях да попитам как е.
Е, според мен трябва да подадете жалба. Десет дни са много повече от обикновено, дори не споменавайте фалшивата информация, която сте получили - така че нека проверим какво се случва сега.
Можете да подадете жалбата тук:
Hello,
I was just about to ask how it goes.
Well, you should submit a complaint I think. Ten days are far more than usual, don't even mention the false information you got - so let's check what is happening now.
You can submit the complaint here:
здравей
Играх в това казино, акаунтът ми е потвърден, спечелих $4578, поисках теглене. Моят акаунт е блокиран. Г-н Вегас отказва да ми плати, всеки може да ми помогне, моля
hi
I played in this casino, my account is verified, I won $4578, I requested a withdrawal. My account has been blocked. Mr Vegas refuse to pay me,Any one can help me please
Здрасти.
Чудя се, какво ви кара да смятате, че казиното не възнамерява да ви изплати печалбите, моля?
Вашият акаунт може да бъде блокиран поради проверката на KYC (познай своя клиент). Обикновено се случва, когато играч поиска първото теглене.
Опитвали ли сте да попитате казиното защо акаунтът ви сега е блокиран?
Какво научи?
Hi there.
I'm wondering, what makes you feel that the casino does not intend to pay you your winnings, please?
Your account may be blocked due to the KYC (know your customer) verification. It usually happens when a player requests the first withdrawal.
Have you tried to ask the casino why your account is now blocked?
What did you learn?
Здравей Радка
Винаги играя в други казина и акаунтът ми никога не е блокиран, когато спечеля, казаха, че акаунтът ми е блокиран за рутинна проверка и за моя безопасност, ще видим дали е вярно
Hi Radka
I always play in other casinos and my account never blocked when i win ,They said my account is blocked for routine check and for my safety,we'll see if it's true
О, сега виждам. Това не е толкова обичайно.
Сега ми е много интересно да знам какво ще се случи. Моля, споделете всякакви новини.
Oh, I see now. This is not so usual.
Now I'm very interested to know what is going to happen. Please share any news.
Тегленията ми са отказани и сега имам над 110 000 GBP, заключени в казиното. Имам напълно верифициран акаунт. Какво трябва да направя?
- Вече подчертах, че опцията за банков превод не е налична
- Вече подчертах, че не е налична друга опция за теглене
- Също така поисках ръчно прехвърляне и предоставих данните за сметката си според предложението от предишни отказани тегления и политиката на казино операторите.
- Също така подчертах, че може би ограничението за одобрение трябва да бъде увеличено от страна на MrVegas
My withdrawals are being denied and now I have over 110,000 GBP locked with the casino. I have a fully verified account. What am I supposed to do?
- I have already highlighted that the bank transfer option is not available
- I have already highlighted that no other withdrawal option is available
- I have also requested a manual transfer out and provided my account details as per suggestion from previous denied withdrawals and the casino operators policy.
- I have also highlighted that perhaps the approval limit needs to be increased on MrVegas side
Здравейте.
Прочетох накратко жалбата ви и вярвам, че лимитът на карта Revolut би бил отговорът, но смятам, че това е лична информация. Е, ако нямате нищо против, не се колебайте да споделите повече - оставям това на вас.
Дано скоро се разреши тази неприятна ситуация!
Hello.
I read your complaint briefly, and I believe limit Revolut card limit would be the answer, but I feel this is a piece of private information. Well, if you don't mind, feel free to share more - I'll leave this up to you.
Hopefully, this unpleasant situation will be resolved soon!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.