преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Mozzart Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
И аз имах много високо мнение за Моцарт до днес, когато ми спряха акаунта до второ нареждане? Мисля да пусна жалба, но чакам да видя дали ще ми отговорят, но вече 2 часа нищо не отговарят 🙁
I too had a very high opinion of Mozart until today, when they suspended my account until further notice? I'm thinking of opening a complaint but I'm waiting to see if they will answer me, but they haven't answered anything for 2 hours now 🙁
I ja sam imao jako visoko mišljenje o Mozzartu do danas, kad su mi suspendovali račun do daljnjeg? Razmišljam da otvorim žalbu ali čekam da vidim hoce li mi sta odgovoriti, ali već 2 sata ništa ne odgovaraju 🙁
Здравейте. Преместих публикацията ви тук, в официална тема на казиното, в случай че някои други играчи искат да реагират или дори да споделят своя опит в това казино с вас и други. 😉
Получихте ли вече някакво обяснение от поддръжката относно вашия акаунт? Моля, уведомете ни, ако имате актуализации.
Hello. I have moved your post here, to an official thread of the casino, in case some other players would like to react or even share their experiences at this casino with you and others as well. 😉
So have you got any explanation from the support regarding your account yet? Please let us know if you have any updates.
За какво те отстраниха?
What did they suspend you for?
Zbog čega su ti suspendovali
Реших проблема, вдигнаха окачването. Отговориха на имейла ми на следващия ден. Мога да ти пиша на пп дали има тази опция, за да не пиша тук като вече съм го решил с тях.
I solved the problem, they lifted the suspension. They answered my email the next day. I can write you on pp if there is that option, so that I don't write here when I have already solved it with them.
E riješio sam problem, ukinuli su suspenziju. Odgovorili su mi na mail drugi dan. Mogu ti napisati na pp ako ima ta opcija, da ne pišem ovdje kad sam već to riješio sa njima.
Може би би било хубаво да опишете накратко какво и как сте успели да разрешите, защото бихте могли да помогнете на други играчи в бъдеще. Но решението ще зависи от вас, защото аз няма да ви подтиквам към това. Мисля, че може да е полезно.
Така или иначе, радвам се, че успяхте да разрешите проблема и всичко е наред. Надявам се да няма повече подобни проблеми. 🙂
Maybe it would be nice to briefly describe what and how you managed to solve it, because you could help other players in the future. But the decision will be up to you because I won't push you into it. I think it might be helpful.
Either way, I'm pleased that you managed to solve the issue and everything is fine. I hope there will be no more problems like this. 🙂
Тук бях написал по-дълъг текст, но ще го съкратя. Това са спортни залагания, когато залагате на определен коефициент и получите съобщение VERIFICATION_WAITING, не се опитвайте да залагате отново на този коефициент, защото той е деактивиран. В моя случай имаше недоразумение, помислих, че е проблем с бавна интернет връзка, не знаех какво означава това съобщение, затова опитах няколко пъти. Но когато обясних всичко подробно на поддръжката по пощата, те активираха акаунта ми отново. 🙂
Here I had written a longer text, but I will shorten it. This is sports betting, when you bet on a certain odds and get a VERIFICATION_WAITING message, don't try to bet on that odds again because it's disabled. In my case there was a misunderstanding, I thought it was a problem with a slow Internet connection, I didn't know what that message meant, so I tried a couple of times. But when I explained everything in detail on mail support, they activated my account again. 🙂
Evo bio sam napisao duži tekst ali ću skratiti. Radi se o sportskom kladjenju, kada se kladite na određenu kvotu i izbaci vam poruku VERIFICATION_WAITING, nemojte se više pokušavati kladiti na tu kvotu jer je ona onemogućena. U mom slučaju je došlo do nesporazuma, mislio sam da je problem sa sporom Internet konekcijom, nisam znao sta ta poruka znači, pa sam pokušao par puta. Ali kada sam objasnio sve detaljno na mail supportu, opet su aktivirali moj nalog. 🙂
О, разбирам, така или иначе, дори и да беше за спортни залагания, благодаря за обяснението. Може би ще помогне на някого, ако срещне подобен проблем в това казино.
Изводът е, че успяхте да го разрешите и всичко е наред и можете да продължите да използвате акаунта си.
Обичате ли да играете в това казино? 🙂
Oh I understand, anyway, even if it was about sports betting thanks for your explanation. Maybe it will help someone if they encounter a similar problem in this casino.
The bottom line is that you managed to solve it and everything is fine and you can continue to use your account.
Do you like playing at this casino ? 🙂
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.