ФорумКазинаMozzart Casino - обща дискусия

Mozzart Casino - обща дискусия

преди 2 месеца от Romi
|
593 преглеждания 7 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Mozzart Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
zorans71
преди 2 месеца

И аз имах много високо мнение за Моцарт до днес, когато ми спряха акаунта до второ нареждане? Мисля да пусна жалба, но чакам да видя дали ще ми отговорят, но вече 2 часа нищо не отговарят 🙁

Автоматичен превод:
mashina44
преди 2 месеца

Здравейте. Преместих публикацията ви тук, в официална тема на казиното, в случай че някои други играчи искат да реагират или дори да споделят своя опит в това казино с вас и други. 😉

Получихте ли вече някакво обяснение от поддръжката относно вашия акаунт? Моля, уведомете ни, ако имате актуализации.

Автоматичен превод:
mashina44
преди 2 месеца

За какво те отстраниха?

Автоматичен превод:
zorans71
преди 2 месеца

Реших проблема, вдигнаха окачването. Отговориха на имейла ми на следващия ден. Мога да ти пиша на пп дали има тази опция, за да не пиша тук като вече съм го решил с тях.

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
mashina44
преди 2 месеца

Може би би било хубаво да опишете накратко какво и как сте успели да разрешите, защото бихте могли да помогнете на други играчи в бъдеще. Но решението ще зависи от вас, защото аз няма да ви подтиквам към това. Мисля, че може да е полезно.

Така или иначе, радвам се, че успяхте да разрешите проблема и всичко е наред. Надявам се да няма повече подобни проблеми. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Тук бях написал по-дълъг текст, но ще го съкратя. Това са спортни залагания, когато залагате на определен коефициент и получите съобщение VERIFICATION_WAITING, не се опитвайте да залагате отново на този коефициент, защото той е деактивиран. В моя случай имаше недоразумение, помислих, че е проблем с бавна интернет връзка, не знаех какво означава това съобщение, затова опитах няколко пъти. Но когато обясних всичко подробно на поддръжката по пощата, те активираха акаунта ми отново. 🙂

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
mashina44
преди 2 месеца

О, разбирам, така или иначе, дори и да беше за спортни залагания, благодаря за обяснението. Може би ще помогне на някого, ако срещне подобен проблем в това казино.

Изводът е, че успяхте да го разрешите и всичко е наред и можете да продължите да използвате акаунта си.

Обичате ли да играете в това казино? 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини