преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Mondcasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Вчера получих имейл от Mond Casino със 150% бонус Черен петък. Депозирах €100 и все още имах €4000 реални пари след B+D x40 залога. Изтеглих тези €4000 вчера и тези тегления + всички пари с изключение на моя депозит от €100 бяха премахнати, казвайки, че е бонус за презареждане и тъй като не съм направил депозит през последните 7 дни, в противен случай бонусът ще бъде мой и печалбите не са валидни и трябва да бъдат премахнати. НИКОГА в промоционалния имейл или на уебсайта при осребряването на кода не беше написано, че това е бонус за презареждане или нещо подобно. Чатът на живо след това ми казва, че условията за бонус казват, че всеки бонус, който не е маркиран като „Без презареждане", автоматично е бонус за презареждане и това би било в общите условия за бонус. Чел съм и тези 20x и там също не пише нищо подобно. Така че нито е отбелязано като бонус, нито е в условията на бонуса. Когато го помолих да ми покаже или да ми каже къде пише така, той вече не ми отговори.
какво мога да направя сега и какъв е вашият опит. Казиното не може просто да каже след това, че е трябвало да бъде бонус за презареждане, ако това не е посочено никъде и играчът никъде не е уведомен за това. Дори бях в чата на живо снощи, защото първоначално не можах да намеря имейла. Пак получих кода "blackfriday" от тях и там също не получих информация, че изобщо не мога да използвам този бонус. Депозитът и т.н., всичко работеше без проблем и бонусът беше кредитиран без проблем.
I received an email from Mond Casino yesterday with a Black Friday 150% bonus. I deposited €100 and still had €4000 in real money after the B+D x40 wager. I cashed out this €4000 yesterday and these withdrawals + all the money except for my €100 deposit were removed saying it was a reload bonus and since I haven't made a deposit in the last 7 days otherwise it would be mine the bonus and winnings are not valid and must be removed. NOWHERE in the promotion e-mail or on the website when redeeming the code was it written that it was a reload bonus or something. The live chat then tells me that the bonus conditions say that every bonus that is not marked as "No Reload" is automatically a reload bonus and that would be in the general bonus conditions. I've also read these 20x and there It doesn't say anything like that either. So it was neither marked as a bonus nor is it in the Bonus Terms. When I asked him to please show me or tell me where it says so, he didn't answer me anymore.
what can I do now and what are your experiences. A casino cannot simply say afterwards that it was supposed to have been a reload bonus if this is not stated anywhere and the player is not made aware of it anywhere. I was even in the live chat last night because I couldn't find the email at first. I got the code "blackfriday" from them again and didn't get any information there either that I couldn't use this bonus at all. The deposit, etc., everything worked without any problems and the bonus was credited without any problems.
Ich habe gestern eine E-Mail erhalten vom Mond Casino mit einem Black Friday 150% Bonus. Ich habe 100€ eingezahlt und nach dem B+D x40 Wager noch 4000€ Echtgeld stehen gehabt. Ich habe diese 4000€ gestern in Auszahlung gegeben und diese Auszahlungen + das ganze Geld bis auf meine 100€ Deposit wurden entfernt mit der Aussage es würde sich um einen Reload Bonus handeln und da ich keine Einzahlung sonst in den letzten 7 Tagen getätigt habe würden mir der Bonus und die Gewinne nicht zustehen und müssten entfernt werden. In der Promotion E-Mail oder auf der Webseite beim Einlösen des Codes war NIRGENDWO geschrieben dass es ein Reload Bonus oder sowas ist. Der Live Chat sagt mir dann dass in den Bonusbedingungen stehen würde das angeblich jeder Bonus der nicht als „No Reload" gekennzeichnet ist automatisch ein Reload Bonus ist und das würde so in den allgemeinen Bonus Bedingungen stehen. Auch diese habe ich mir 20x durchgelesen und dort steht sowas in der Art auch nicht. Es war also weder als so ein Bonus gekennzeichnet noch steht sowas in den Bonus Terms. Auf Anfrage dass er mir das bitte zeigen oder sagen soll wo das so steht hat er mir nicht mehr geantwortet.
was kann ich nun machen und welche Erfahrungen habt ihr. Ein Casino kann doch nicht einfach im Nachhinein sagen dass es angeblich ein Reload Bonus gewesen sein soll wenn dies Nirgendwo so steht und der Spieler nirgendwo darauf aufmerksam gemacht wird. Ich war sogar noch im Live Chat gestern Abend weil ich die email erst nicht gefunden habe. Hab von denen noch mal den Code „blackfriday" bekommen und auch dort keine Info bekommen dass ich diesen Bonus gar nicht nutzen könnte. Die Einzahlung usw hat alles ohne Probleme geklappt und der Bonus wurde ohne Probleme gut geschrieben.
Условията на бонуса казват, че „Играчите трябва да депозират най-малко 100 € в чисти депозити през последните 7 дни преди бонусите Петъчно презареждане, Презареждане през уикенда, Ден на безплатни завъртания или всеки друг бонус, означен като „Бонус презареждане", да бъдат заявени, за да отговарят на условията за генерирани печалби с помощта на бонус"
но този бонус за черния петък НЕ беше отбелязан НИКЪДЕ като бонус за презареждане или нещо подобно. Не в промоционалния имейл, на уебсайта или при осребряване. Така че току-що бях измамен за €4000 от това казино.
The bonus terms say "Players must deposit at least 100€ in clean deposits during last 7 days before bonuses Friday Reload, Weekend Reload, Free Spins Day or any other bonus marked as "Reload Bonus" is claimed in order to be eligible for winnings generated with help of bonus"
but this blackfriday bonus was NOT marked ANYWHERE as a reload bonus or anything like that. Not in the promotion email, on the website or when redeeming. So I just got scammed for €4000 by this casino.
Die bonus terms sagen „Players must deposit at least 100€ in clean deposits during last 7 days before bonuses Friday Reload, Weekend Reload, Free Spins Day or any other bonus marked as "Reload Bonus" is claimed in order to be eligible for winnings generated with help of bonus"
aber dieser blackfriday Bonus war NIRGENDWO als Reload Bonus oder ähnliches gekennzeichnet. Weder in der Promotion E-Mail noch auf der Webseite oder beim Einlösen. Also werde ich gerade einfach um 4000€ gescammt von diesem Casino.
Здравейте,
обикновено имейлите казват нещо като „прилагат се общи правила и условия" или „в сила са всички правила", но бих очаквал, че такова условие може да се намери някъде. Това, което изобщо не ми харесва, е, че поддръжката на казиното просто прекрати комуникацията, вместо да цитира конкретно правило, за да изясни нещата. 🙁
Виждам, че намерихме някои правила за несправедливи, изглежда, че промоциите също попадат в тази категория.
Hello,
usually, the emails say something like "general terms and conditions applies" or "all rules apply", but I would expect that such a condition can be found somewhere. What I do not like at all is that the casino support just quit the communication instead of quoting a concrete rule to make things clear. 🙁
I can see that we found some rules unfair, well it seems that promotions fall into this category too.
Имаше само една връзка, която казваше „Прилагат се бонус T&C". Ако кликнете върху него, ще стигнете до общите бонус условия. Но никъде не е описано или посочено, че този бонус трябва да бъде бонус за презареждане. Така че нито в имейла за промоции, нито на уебсайта, нито в бонуса или общите условия.
Сега казиното просто казва, че това е бонус за презареждане и тъй като не бях направил депозит без бонус през последните 7 дни, печалбите няма да се дължат на мен. И имаше друг отговор от Mond Casino, че не съм направил депозит без бонус, а само 5-6 броя с бонусите, предлагани от казиното и че това би нарушило общите им условия. Само че тук никъде не е определено колко бонуса са "твърде много" или колко често трябва да се изплаща без бонус или в кой период или нещо друго. Като играч, как тогава да знам, че 5 бонуса са твърде много за използване, а 3 са добре, например
There was only one link saying "Bonus T&C apply". If you click on it you get to the general bonus conditions. But there is nowhere described or specified that this bonus should be a reload bonus. So neither in the promotions e-mail nor on the website, nor in the bonus or general conditions.
It is now simply being said by the casino it was a reload bonus and since I had not made a deposit without a bonus in the last 7 days, the winnings would not be due to me. And there was another reply from Mond Casino that I had not made a deposit without a bonus but only 5-6 pieces with the bonuses offered by the casino and that this would violate their general terms and conditions. Only here is nowhere defined how many bonuses are "too much" or how often without a bonus has to be paid in or in which period or anything else. As a player, how should I then know that 5 bonuses are too much to use and 3 are okay, for example
Es gab nur einen Link mit „Bonus T&C apply". Wenn man dort drauf klickt kommt man zu den allgemeinen Bonusbedingungen. Dort ist aber auch nirgendwo beschrieben oder spezifiziert dass dieser Bonus ein Reload Bonus sein soll. Also weder in der Promotions E-Mail noch auf der Webseite, noch in den Bonus- oder allgemeinen Bedingungen.
Es wird jetzt einfach vom Casino gesagt es war ein Reload Bonus und da ich in den letzten 7 Tagen keine Einzahlung ohne Bonus hatte, würden mir die Gewinne nicht zu stehen. Und es kam noch eine weitere Antwort von Mond Casino dass ich auch bisher noch gar keine Einzahlung ohne Bonus gemacht habe sondern nur 5-6 Stück mit den vom Casino angebotenen Boni und dass dies gegen deren allgemeine Geschäftsbedinungen verstoßen würde. Nur auch hier ist nirgendwo definiert wie viele Boni „zu viel" sind bzw. wie oft ohne Bonus eingezahlt werden muss oder in welchem Zeitraum oder sonst was. Woher soll ich als Spieler dann wissen dass 5 Boni zu nutzen zu viel sind und 3 aber in Ordnung z.B.
Добре,
колкото повече "чувам", толкова по-малко ми харесва. Казината с такава добра репутация трябва да предоставят ясни условия и да подкрепят всяко препятствие, като цитират съответното правило, така че играчът да може напълно да разбере какво се случва.
Добре е, че подадохте жалбата и ако имате екранни снимки или имейли, любезно ги изпратете на Ник, моля.
Well,
the more I "hear", the less I like it. Casinos with such a good reputation should provide clear terms and support every obstacle by quoting the associated rule, so the player can fully understand what is happening.
It's good that you submitted the complaint, and if you have any screenshots or emails, kindly send them all to Nick, please.
Да, и аз не разбирам. Много е неясно или изобщо не е дефинирано в условията. Трябва да можете ясновидски да видите кога даден бонус е бонус за презареждане и трябва да можете ясновидски да видите колко бонуса можете да използвате и кога не и колко често, в кой период от време трябва да се правят депозити без бонус.
Надявам се, че Ник може да ми помогне скоро. Все още не съм получил отговор от него по жалбата.
Yes, I don't understand either. Much is unclear or not defined at all in the conditions. You should be able to clairvoyantly see when a bonus is a reload bonus and you should be able to clairvoyantly see how many bonuses you can use and when not and how often, in which period of time deposits without a bonus must be made.
I hope that Nick can help me soon. Haven't gotten any reply from him yet on the complaint.
Ja ich verstehe es auch nicht. Es ist vieles unklar oder gar nicht definiert in den Bedingungen. Man soll hellsehen können wann ein Bonus ein Reload Bonus ist und man soll hellsehen können wie viele Boni man nutzen darf und wann nicht mehr und wie oft, in welchem Zeitraum Einzahlungen ohne Bonus gemacht werden müssen.
Ich hoffe dass Nick mir zeitnah helfen kann. Habe bisher noch keine weitere Antwort von ihm bekommen in der Beschwerde.
Моля, дайте на Ник малко време за изясняване на въпроса, остават още 4 дни. 🙏
Kindly give Nick some time for clarifying the matter, 4 days still remains. 🙏
Хм, за съжаление не съм се чувал с Ник досега 🙁
Наистина се надявах, че можете да ми помогнете по някакъв начин. Дори имах 1-2 съобщения в жалбата с повече екранни снимки на други промоционални имейли, където наистина можете да видите, че те са „бонус за презареждане" в сравнение с бонуса, който използвах, където не беше в реда за тема.
Hmm unfortunately I haven't heard from Nick until now 🙁
I really hoped that you could help me somehow. Even had 1-2 messages in the complaint with more screenshots of other promotion emails where you can really see that they are "reload bonuses" compared to the bonus I used where it wasn't in the subject line.
Hmm hab bis jetzt nichts mehr von Nick gehört leider 🙁
hab echt Hoffnung gehabt dass ihr mir da irgendwie helfen könnt. Hatte sogar noch 1-2 Nachrichten mit in die Beschwerde geschrieben mit weiteren Screenshots anderer Promotion E-Mails wo man da dann wirklich erkennt dass es „Reload Boni" sind, im Vergleich zu dem Bonus den ich genutzt habe wo es nicht im Betreff stand.
Здравейте,
Остават 2 дни - което означава, че Ник работи върху това. Мога да си представя, че той се опитва да разбере повече за бонусите, но за съжаление това изисква известно ниво на сътрудничество. Няма да ви лъжа, в момента има 674 отворени жалби, така че целият екип е под голям стрес. Опитайте се да бъдете търпеливи, моля. Сигурен съм, че Ник ще се свърже с вас скоро.🙏
Hello,
2 days remain - meaning that Nick is working on that. I can imagine that he tries to figure out more about the bonuses, but sadly it requires some level of cooperation. I won't lie to you, there are 674 open complaints now so the whole team is under great time stress. Try to be patient, please. I'm, sure Nick will get back to you soon.🙏
Здравей кокалчета!
Имате точно същия проблем.
Промоцията Черен петък е използвана, внедрена, поискано е плащане и след това е прекъсната и отменена с точно същите аргументи.
Вече писах на complaints@gaminglicenses.com.
Те обаче отхвърлиха случая директно без подробно разглеждане и ме обвиниха, че съм признал, че съм използвал бонус за презареждане в жалбата си.
Напълно луд.
Majte все още разследва случая и се съгласи с моето оплакване, че нищо не е споменато за бонус за презареждане в промоцията.
MondCasino все още отказва и твърди, че случаят е приключен с тях.
Надявам се, че CasinoGuru може да ни помогне тук, в противен случай ще обмисля и правни действия.
Hello knuckles!
Have exactly the same problem.
Black Friday promotion used, implemented, payment requested and then it was broken off and canceled with exactly the same arguments.
I have already written to complaints@gaminglicenses.com.
However, they rejected the case directly without a detailed examination and accused me of admitting to having used a reload bonus in my complaint.
Totally insane.
Majte is still investigating the case and agreed with my complaint that nothing was mentioned about a reload bonus in the promotion.
MondCasino still refuses and claims the case is closed with them.
I hope that CasinoGuru can help us here, otherwise I will also consider legal action.
Hallo Knuckle!
Habe exakt das selbe Problem.
Black Friday promotion genutzt, umgesetzt, Auszahlung beantragt und anschließend wurde diese genau mit den selbem Argumenten abgebrochen und storniert.
Ich habe bereits an complaints@gaminglicenses.com geschrieben.
Diese haben den Fall aber ohne einer genauen Prüfung direkt abgelehnt und haben mich beschuldigt, dass ich in meiner Beschwerde zugegeben habe einen Reload Bonus genutzt zu haben.
Völlig irrsinning.
Majte hat den Fall noch in Abklärung und hat bei meiner Beschwerde auch mir recht gegeben, dass in der Promotion nichts von einem Reload Bonus erwähnt wurde.
MondCasino weigert sich trotzdessen und behauptet der Fall wäre bei ihnen geschlossen.
Ich hoffe das CasinoGuru uns hier helfen kann, ansonsten werde ich auch rechtliche Schritte in betracht ziehen.
Да, просто е тъжно. Никъде не пише презареждане. Нито в имейла, нито на уебсайта, нито при осребряването и чата на живо също не ми го посочи.
Те ви изпращат нещо подобно, те не пишат нищо по начина, по който можете да знаете, че това е бонус за презареждане и ако след това спечелите и искате да изплатите (€4000 за мен), те казват, че не е възможно. Въпреки че в T&C е ясно, че тези правила се прилагат за бонуси, които са „маркирани като презареждане". И той не беше.
За мен това е просто измама. Не са отговорили на последните ми два имейла или нещо такова.
Дори не отговори на твърдението ми, че никъде няма презареждане
И такова казино има толкова добър рейтинг навсякъде и използва всяка възможна задна вратичка и вратичка, за да не изплаща печалби. Дори сега, когато пишете едно и също нещо и те трябва да забележат, че няколко души са засегнати и където нещо трябва да е било наистина нередно, а не с играча, не е дошла никаква информация от Mond Casino.
Yes it's just sad. It didn't say reload anywhere. Neither in the e-mail nor on the website nor when redeeming and the live chat did not point it out to me either.
They send you something like that, they don't write anything in the way that you can know that it's a reload bonus and if you then win and want to pay out (€4000 for me) they say it's not possible. Although it is clear in the T&Cs that these rules apply to bonuses that are "marked as reload". And he wasn't.
For me it's just cheating. They haven't responded to my last two emails or anything.
Didn't even respond to my statement that there was no reload anywhere
And such a casino has such a good rating everywhere and uses every possible backdoor and loophole to not pay out winnings. Even now that you are writing the same thing and they should notice that several people are affected and where something must have been really wrong and not with the player, no insight has come from Mond Casino.
Ja es ist einfach traurig. Es stand nirgendwo Reload. Weder in der E-Mail noch auf der Webseite noch beim Einlösen und der Live Chat hat mich auch nicht drauf hingewiesen.
Die schicken einem sowas, schreiben nichts in der Art dazu dass man wissen können dass es ein Reload Bonus ist und wenn man dann gewinnt und auszahlen will (bei mir 4000€) sagen sie es geht nicht. Obwohl in den AGBs klar steht dass diese Regeln gelten für Boni die „marked as reload" sind. Und das war er eben nicht.
Für mich ist es einfach nur noch Betrug. Sie haben weder auf meine letzten beiden E-Mails reagiert noch sonst was.
Sind gar nicht auf meine Aussage eingegangen dass nirgendwo Reload stand
Und so ein Casino hat so eine gute Bewertung überall und nutzt jede mögliche Hintertür und Lücke um Gewinne nicht auszuzahlen. Selbst jetzt wo du das gleiche schreibst und sie merken müssten dass mehrere Leute betroffen sind und bei denen ja wirklich was falsch gewesen sein muss und nicht beim Spieler kommt bisher keine Einsicht vom Mond Casino.
@Matex0 просто ти прочете жалбата и 1 към 1 е същото. Следователно техният представител трябва вече да забележи, че сме прави, ако вече има двама или дори повече хора, които имат проблема.
Би било хубаво, ако можете да ме държите в течение какво се случва с вас. Видях, че представителят на Mond Casino вече е отговорил на вашата жалба, но този отговор все още не е одобрен.
Дайте ми обратна връзка. В противен случай можете да общувате с нас по други начини.
@Matex0 just read your complaint and it's 1 to 1 the same. Therefore, their representative should already notice that we are right if there are already two or even more people who have the problem.
It would be nice if you could keep me up to date on what's going on with you. I saw that the Mond Casino representative has already responded to your complaint, but this response has not yet been approved.
Give me some feedback. Otherwise you can communicate with us in other ways.
@Matex0 hab gerade deine Beschwerde gelesen und ist ja 1 zu 1 das gleiche. Von daher sollte deren Vertreter schon merken dass wir im Recht sind wenn es schon zwei oder sogar noch mehr Leute sind die das Problem haben.
Wäre nice wenn du mich auf dem Laufenden hälst was bei dir dabei raus kommt. Ich hab gesehen, dass der Vertreter vom Mond Casino in deiner Beschwerde schon geantwortet hat, diese Antwort aber noch nicht freigegeben ist.
Gib mir mal eine Rückmeldung. Können sonst gerne auch über andere Wege noch kommunizieren.
Досега имам само един отговор от MondCasino и те се позовават на факта, че техният лицензодател вече е отхвърлил молбата ми и следователно случаят е приключен за тях.
Радвам се, че Матей го вижда по начина, по който го виждаме ние и че бонусът не е маркиран като бонус за презареждане и за него.
Да видим какво ще отговори MondCasino.
So far I have only had one answer from MondCasino and they refer to the fact that their licensor has already rejected my request and the case is therefore closed for them.
I'm glad that Matej sees it the way we do and that the bonus wasn't marked as a reload bonus for him either.
Let's see what MondCasino will answer.
Ich habe bis jetzt nur die eine Antwort von MondCasino und sie beziehen sich darauf das ihr Lizenzgeber die Anfrage von mir bereits abgelehnt hat und der Fall für sie somit erledigt ist.
Ich bin froh das es Matej ebenso wie wir sieht und auch für ihn der Bonus nirgends als Reload-Bonus gekennzeichnet war.
Mal sehen was MondCasino darauf antworten wird.
Аз също имам големи надежди. €4000 са много пари, особено сега преди Коледа, би било хубаво, дори ако се договореха за 50% изплащане с мен поради двусмислени бонус условия, това би било нещо.
Но Mond Casino трябва да види това. че бонусът никъде не е маркиран като презареждане и също така, когато натиснете "Прилагане на бонусните условия" в имейла, не е имало нещо в посока "презареждане", а само общите условия на бонуса.
I have high hopes too. €4000 is a lot of money, especially now before Christmas, it would be nice even if they agreed on a 50% payout with me because of ambiguous bonus terms, that would be something.
But Mond Casino has to see that. that the bonus was nowhere marked as a reload and also not when you press "Bonus T&C apply" in the e-mail was anything in the direction of "reload", but only the general bonus conditions.
Ich hab auch große Hoffnungen. 4000€ ist eine Menge Geld vor allem jetzt vor Weihnachten wäre es schön selbst wenn sie sich bei mir auf 50% Auszahlung einigen wegen nicht eindeutiger Bonus Terms wäre das ja schon mal was.
Mond Casino muss aber einsehen. dass der Bonus nirgendwo als Reload gekennzeichnet war und auch nicht wenn man in der E-Mail auf "Bonus T&C apply" drückt kam irgendwas in die Richtung "Reload", sondern nur die allgemeinen Bonusbedingungen.
Разбирам, може би трябва да пишете и на complaints@gaminglicences.com.
Получих и адреса complaints@xcm.cw .
И разбира се, 4000 евро са много, но това всъщност е принципът.
Потребителят винаги е на късия край и онлайн казината стават все по-смели.
Радвам се, че има платформа като CasinoGuru, която помага и на играчите.
I understand, maybe you should also write to complaints@gaminglicences.com.
I also got the address complaints@xcm.cw .
And of course, €4000 is a lot, but this is actually about the principle.
The user is always on the short end of the stick and online casinos are becoming bolder.
I'm glad there is a platform like CasinoGuru that helps players too.
Verstehe ich, womöglich solltest du auch noch an complaints@gaminglicences.com schreiben.
Ich habe ebenfalls die Adresse complaints@xcm.cw bekommen.
Und klar, 4000€ sind viel aber hier geht es eigentlich ums Prinzip.
Der User sitzt immer am kürzeren Ast und Online Casinos werden immer dreister.
Ich bin froh das es eine Plattform wie CasinoGuru gibt die Spielern auch hilft.
За съжаление, след като това се случи, това наистина е силен аргумент за казиното, независимо дали органът е разследвал проблема или не. 🙁
Опасявам се, че казиното ще използва този аргумент и в жалбата.
Да видим. 🤞
Любезна бележка: можете да използвате бутона „отговор" в долния ляв ъгъл на прозореца за публикация. Това означава, че получателят ще бъде информиран за вашата публикация 😉
Sadly, once this happens it's truly a strong argument for the casino, no matter whether the authority investigated the issue or not. 🙁
I fear the casino would use this argument in the complaint as well.
Let's see. 🤞
Kind note: you can use the "reply" button in the lower-left corner of the post window. It means that the recipient will be informed about your post 😉
Здравей,
Бих изчакал по-нататъшното развитие на жалбата и също така смятам, че не трябва да се свързвате с органа сега.
Ако официалната ви жалба бъде отхвърлена от органа, страхувам се, че това само ще доведе до още една „муниция" за казиното.
Любезна бележка: можете да използвате бутона „отговор" в долния ляв ъгъл на прозореца за публикация. Това означава, че получателят ще бъде информиран за вашата публикация 😉
Hello there,
I would wait for the complaint to develop further, and I also think that you should not contact the authority now.
If your official complaint is rejected by the authority, I fear it would only result in another "ammunition" for the casino.
Kind note: you can use the "reply" button in the lower-left corner of the post window. It means that the recipient will be informed about your post 😉
Здравейте
Спечелих голяма сума тук. Казиното обаче има лимит за теглене на седмица и месец. Трябват ми около 3 месеца, докато всички пари са при мен. Можете ли да ми помогнете тук, така че да получа плащане наведнъж и да не се налага да чакам толкова дълго?
Не може да чакам 3 месеца.
Моля помогнете.
Hello
I won a large sum here. However, the casino has a withdrawal limit per week and per month. I need about 3 months until all the money is with me. Can you help me here so that I get paid out at once and don't have to wait so long?
It can't be that I have to wait 3 months.
Please help.
Hallo
Ich habe eine hohe Summe hier gewonnen. Das Casino hat aber ein Auszahlungslimit per Woche und pro Monat. Ich bräuchte etwa 3 Monate, bis das ganze Geld bei mir ist. Könnt ihr mir hier weiterhelfen, dass ich das auf einmal ausbezahlt bekomme und nicht so lange warten muss?
Es kann ja nicht sein, dass ich 3 Monate warten muss.
Bitte um Hilfe.
Здравей.
Съжалявам - не можем. Знаете, че това са ограничения, така че предполагам сте били наясно с ограниченията в момента, в който сте потвърдили, че сте прочели всички условия и правила. 🙁
Позволете ми да кажа, че сте голям късметлия. Един любезен съвет, след като смятате, че лимитите за теглене са ниски, намерете друго казино, за да играете.
Повярвайте ми, може да стане по-зле. Виждал ли си това?
Hello there.
I'm sorry - we can't. You know these are limits, so I guess you were aware of the limits the moment you confirmed you read all terms and rules. 🙁
Allow me to say you're quite lucky. A word of kind advise, once you consider withdrawal limits low, find another casino to play.
Believe me, it could get worse. Have you seen this?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.