ФорумКазинаMondcasino - обща дискусия

Mondcasino - обща дискусия

преди 2 години от itsknuckle
|
5792 преглеждания 31 отговора |
|
1 2
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Mondcasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Вчера получих имейл от Mond Casino със 150% бонус Черен петък. Депозирах €100 и все още имах €4000 реални пари след B+D x40 залога. Изтеглих тези €4000 вчера и тези тегления + всички пари с изключение на моя депозит от €100 бяха премахнати, казвайки, че е бонус за презареждане и тъй като не съм направил депозит през последните 7 дни, в противен случай бонусът ще бъде мой и печалбите не са валидни и трябва да бъдат премахнати. НИКОГА в промоционалния имейл или на уебсайта при осребряването на кода не беше написано, че това е бонус за презареждане или нещо подобно. Чатът на живо след това ми казва, че условията за бонус казват, че всеки бонус, който не е маркиран като „Без презареждане", автоматично е бонус за презареждане и това би било в общите условия за бонус. Чел съм и тези 20x и там също не пише нищо подобно. Така че нито е отбелязано като бонус, нито е в условията на бонуса. Когато го помолих да ми покаже или да ми каже къде пише така, той вече не ми отговори.

какво мога да направя сега и какъв е вашият опит. Казиното не може просто да каже след това, че е трябвало да бъде бонус за презареждане, ако това не е посочено никъде и играчът никъде не е уведомен за това. Дори бях в чата на живо снощи, защото първоначално не можах да намеря имейла. Пак получих кода "blackfriday" от тях и там също не получих информация, че изобщо не мога да използвам този бонус. Депозитът и т.н., всичко работеше без проблем и бонусът беше кредитиран без проблем.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Условията на бонуса казват, че „Играчите трябва да депозират най-малко 100 € в чисти депозити през последните 7 дни преди бонусите Петъчно презареждане, Презареждане през уикенда, Ден на безплатни завъртания или всеки друг бонус, означен като „Бонус презареждане", да бъдат заявени, за да отговарят на условията за генерирани печалби с помощта на бонус"

но този бонус за черния петък НЕ беше отбелязан НИКЪДЕ като бонус за презареждане или нещо подобно. Не в промоционалния имейл, на уебсайта или при осребряване. Така че току-що бях измамен за €4000 от това казино.

Автоматичен превод:
itsknuckle
преди 2 години

Здравейте,

обикновено имейлите казват нещо като „прилагат се общи правила и условия" или „в сила са всички правила", но бих очаквал, че такова условие може да се намери някъде. Това, което изобщо не ми харесва, е, че поддръжката на казиното просто прекрати комуникацията, вместо да цитира конкретно правило, за да изясни нещата. 🙁

Виждам, че намерихме някои правила за несправедливи, изглежда, че промоциите също попадат в тази категория.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Имаше само една връзка, която казваше „Прилагат се бонус T&C". Ако кликнете върху него, ще стигнете до общите бонус условия. Но никъде не е описано или посочено, че този бонус трябва да бъде бонус за презареждане. Така че нито в имейла за промоции, нито на уебсайта, нито в бонуса или общите условия.

Сега казиното просто казва, че това е бонус за презареждане и тъй като не бях направил депозит без бонус през последните 7 дни, печалбите няма да се дължат на мен. И имаше друг отговор от Mond Casino, че не съм направил депозит без бонус, а само 5-6 броя с бонусите, предлагани от казиното и че това би нарушило общите им условия. Само че тук никъде не е определено колко бонуса са "твърде много" или колко често трябва да се изплаща без бонус или в кой период или нещо друго. Като играч, как тогава да знам, че 5 бонуса са твърде много за използване, а 3 са добре, например

Автоматичен превод:
itsknuckle
преди 2 години

Добре,

колкото повече "чувам", толкова по-малко ми харесва. Казината с такава добра репутация трябва да предоставят ясни условия и да подкрепят всяко препятствие, като цитират съответното правило, така че играчът да може напълно да разбере какво се случва.

Добре е, че подадохте жалбата и ако имате екранни снимки или имейли, любезно ги изпратете на Ник, моля.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, и аз не разбирам. Много е неясно или изобщо не е дефинирано в условията. Трябва да можете ясновидски да видите кога даден бонус е бонус за презареждане и трябва да можете ясновидски да видите колко бонуса можете да използвате и кога не и колко често, в кой период от време трябва да се правят депозити без бонус.


Надявам се, че Ник може да ми помогне скоро. Все още не съм получил отговор от него по жалбата.


Автоматичен превод:
itsknuckle
преди 1 година

Моля, дайте на Ник малко време за изясняване на въпроса, остават още 4 дни. 🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хм, за съжаление не съм се чувал с Ник досега 🙁

Наистина се надявах, че можете да ми помогнете по някакъв начин. Дори имах 1-2 съобщения в жалбата с повече екранни снимки на други промоционални имейли, където наистина можете да видите, че те са „бонус за презареждане" в сравнение с бонуса, който използвах, където не беше в реда за тема.

Автоматичен превод:
itsknuckle
преди 1 година

Здравейте,

Остават 2 дни - което означава, че Ник работи върху това. Мога да си представя, че той се опитва да разбере повече за бонусите, но за съжаление това изисква известно ниво на сътрудничество. Няма да ви лъжа, в момента има 674 отворени жалби, така че целият екип е под голям стрес. Опитайте се да бъдете търпеливи, моля. Сигурен съм, че Ник ще се свърже с вас скоро.🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей кокалчета!

Имате точно същия проблем.

Промоцията Черен петък е използвана, внедрена, поискано е плащане и след това е прекъсната и отменена с точно същите аргументи.

Вече писах на complaints@gaminglicenses.com.

Те обаче отхвърлиха случая директно без подробно разглеждане и ме обвиниха, че съм признал, че съм използвал бонус за презареждане в жалбата си.

Напълно луд.

Majte все още разследва случая и се съгласи с моето оплакване, че нищо не е споменато за бонус за презареждане в промоцията.

MondCasino все още отказва и твърди, че случаят е приключен с тях.

Надявам се, че CasinoGuru може да ни помогне тук, в противен случай ще обмисля и правни действия.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, просто е тъжно. Никъде не пише презареждане. Нито в имейла, нито на уебсайта, нито при осребряването и чата на живо също не ми го посочи.

Те ви изпращат нещо подобно, те не пишат нищо по начина, по който можете да знаете, че това е бонус за презареждане и ако след това спечелите и искате да изплатите (€4000 за мен), те казват, че не е възможно. Въпреки че в T&C е ясно, че тези правила се прилагат за бонуси, които са „маркирани като презареждане". И той не беше.

За мен това е просто измама. Не са отговорили на последните ми два имейла или нещо такова.

Дори не отговори на твърдението ми, че никъде няма презареждане

И такова казино има толкова добър рейтинг навсякъде и използва всяка възможна задна вратичка и вратичка, за да не изплаща печалби. Дори сега, когато пишете едно и също нещо и те трябва да забележат, че няколко души са засегнати и където нещо трябва да е било наистина нередно, а не с играча, не е дошла никаква информация от Mond Casino.

Автоматичен превод:
преди 1 година

@Matex0 просто ти прочете жалбата и 1 към 1 е същото. Следователно техният представител трябва вече да забележи, че сме прави, ако вече има двама или дори повече хора, които имат проблема.


Би било хубаво, ако можете да ме държите в течение какво се случва с вас. Видях, че представителят на Mond Casino вече е отговорил на вашата жалба, но този отговор все още не е одобрен.

Дайте ми обратна връзка. В противен случай можете да общувате с нас по други начини.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Досега имам само един отговор от MondCasino и те се позовават на факта, че техният лицензодател вече е отхвърлил молбата ми и следователно случаят е приключен за тях.

Радвам се, че Матей го вижда по начина, по който го виждаме ние и че бонусът не е маркиран като бонус за презареждане и за него.

Да видим какво ще отговори MondCasino.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Аз също имам големи надежди. €4000 са много пари, особено сега преди Коледа, би било хубаво, дори ако се договореха за 50% изплащане с мен поради двусмислени бонус условия, това би било нещо.

Но Mond Casino трябва да види това. че бонусът никъде не е маркиран като презареждане и също така, когато натиснете "Прилагане на бонусните условия" в имейла, не е имало нещо в посока "презареждане", а само общите условия на бонуса.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Разбирам, може би трябва да пишете и на complaints@gaminglicences.com.

Получих и адреса complaints@xcm.cw .


И разбира се, 4000 евро са много, но това всъщност е принципът.

Потребителят винаги е на късия край и онлайн казината стават все по-смели.

Радвам се, че има платформа като CasinoGuru, която помага и на играчите.

Автоматичен превод:
Matex0
преди 1 година

За съжаление, след като това се случи, това наистина е силен аргумент за казиното, независимо дали органът е разследвал проблема или не. 🙁

Опасявам се, че казиното ще използва този аргумент и в жалбата.

Да видим. 🤞


Любезна бележка: можете да използвате бутона „отговор" в долния ляв ъгъл на прозореца за публикация. Това означава, че получателят ще бъде информиран за вашата публикация 😉

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
itsknuckle
преди 1 година

Здравей,

Бих изчакал по-нататъшното развитие на жалбата и също така смятам, че не трябва да се свързвате с органа сега.

Ако официалната ви жалба бъде отхвърлена от органа, страхувам се, че това само ще доведе до още една „муниция" за казиното.

Любезна бележка: можете да използвате бутона „отговор" в долния ляв ъгъл на прозореца за публикация. Това означава, че получателят ще бъде информиран за вашата публикация 😉

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте


Спечелих голяма сума тук. Казиното обаче има лимит за теглене на седмица и месец. Трябват ми около 3 месеца, докато всички пари са при мен. Можете ли да ми помогнете тук, така че да получа плащане наведнъж и да не се налага да чакам толкова дълго?

Не може да чакам 3 месеца.


Моля помогнете.

Автоматичен превод:
jblummm
преди 1 година

Здравей.

Съжалявам - не можем. Знаете, че това са ограничения, така че предполагам сте били наясно с ограниченията в момента, в който сте потвърдили, че сте прочели всички условия и правила. 🙁

Позволете ми да кажа, че сте голям късметлия. Един любезен съвет, след като смятате, че лимитите за теглене са ниски, намерете друго казино, за да играете.

Повярвайте ми, може да стане по-зле. Виждал ли си това?

https://www.instagram.com/p/CnCNXJRuQn8/

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини