ФорумКазинаMiuCasino - обща дискусия

MiuCasino - обща дискусия

преди 1 месец от yasin61
|
494 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с MiuCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 месец

Здравейте, как е възможно, ако едно казино умишлено пренебрегне защитата на играча, извършва постоянно самоизключване с 3 месеца по-късно, Casinoguru след това застава зад казиното и се съгласява с казиното. На уебсайта на Miucasino трябва да се свържете с поддръжката, ако имате въпроси. Казах на поддръжката, че трябва да направят постоянно самоизключване на акаунта ми, което беше пренебрегнато и в резултат на това загубих почти 2000 евро. Casinoguru така или иначе говори зад гърба на казиното и жалбата е приключена за пари, точно както казината са белосани за пари. Не само ще обсъждам това тук, но и относно gamble joe, LCB и Casinomeister. Въпросът няма да бъде заметен под килима толкова лесно. Преди 3 години те бяха още за играчите и тогава щяха да решат този казус за играча. Сега това е просто схема за правене на пари, при която рангът се повишава за пари, жалбите се отхвърлят за плащания от казиното и т.н....

Автоматичен превод:
yasin61
преди 1 месец

Тук имате ясна причина защо решението беше взето такова, каквото беше: „Проблемът беше отхвърлен от екипа по жалбите, който заключи, че играчът ще има право на възстановяване само ако самоизключването е било поискано поради проблем с хазарта , което не беше случаят в този случай, жалбата беше приключена."

За другото не знам дали въобще да коментирам, защото виждам, че имате своята истина и затова едва ли ще ви кажа нещо. Ако го правехме за казината и за пари, което не е вярно, вероятно нямаше да имате дело с нас. Мисля, че това казва всичко. 21 жалби и така, според това, което видях, около половината от разрешените, но да, определено го правим за казината и получаваме пари за това. Ще те поправя само веднъж, защото знам, че тук има известна история, избягвай подобни пристрастни мнения или ще те баннат от форума.

много ви благодаря


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Обратно, вашето твърдение е, че казиното може да поддържа сметката ми отворена въпреки искането за самоизключване, ако не съм декларирал пристрастеност към хазарта. Това твърдение може да се види много ясно в жалбата ми. Така че човек трябва ясно да вярва, че ако дадено казино игнорира искане за самоизключване, това е грешката на казиното. И не си мислете, че ще се оставя да ме сплашат със заплахата да ме забранят.

Автоматичен превод:
yasin61
преди 1 месец

Може би ще е добре да прочетете отново причината. Никъде не съм казал, че е добре да имаш отворен акаунт, ако играчът не споменава пристрастеност към хазарта. Пише, че нямате право на възстановяване, което е доста голяма разлика, бих казал.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, имаме проблеми с това казино, мениджърите ни игнорират в месинджърите, онлайн поддръжката също игнорира и сега уебсайтът не работи. Имате ли преки контакти с мениджъри на това казино?

Автоматичен превод:
Sovin
преди 1 месец

здрасти Мога ли да попитам дали нашият екип може да ви помогне с нещо?

Обикновено се свързваме директно с представителя на казиното само когато е необходимо при жалба на играч и не споделяме никакви контакти.

С удоволствие ще помогнем, ако можем да направим нещо, така че просто ни уведомете, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

В моя случай е абсолютно същото! Играчът е в същата ситуация като мен и нищо не се случва! Защото казиното е фалирало и уебсайтът вече не е достъпен! Ако няма останали пари, няма какво да вземете! Претърпял съм загуби от 4000 до 5500 евро!

Автоматичен превод:
phein67
преди 1 месец

Вече информирах нашия екип за данни относно това казино и се надявам те скоро да могат да разберат какво се случва там.

Наистина съжалявам за цялата ви ситуация и се надявам, че Томас е бил полезен, като е предоставил цялата информация относно нашия международен инструмент за самоизключване поне във вашата жалба .

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Казиното трябва да бъде изтрито, искам обратно моите 4000 до 5000!!!

Автоматичен превод:
phein67
преди 1 месец

Със сигурност разбирам мнението ви и разбирам колко разочароваща трябва да е цялата ситуация.

За съжаление, засега наистина няма какво много да се направи, просто трябва да имате търпение и да изчакате да видите какво ще разбере нашият екип.🙏

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини