преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с MiuCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, как е възможно, ако едно казино умишлено пренебрегне защитата на играча, извършва постоянно самоизключване с 3 месеца по-късно, Casinoguru след това застава зад казиното и се съгласява с казиното. На уебсайта на Miucasino трябва да се свържете с поддръжката, ако имате въпроси. Казах на поддръжката, че трябва да направят постоянно самоизключване на акаунта ми, което беше пренебрегнато и в резултат на това загубих почти 2000 евро. Casinoguru така или иначе говори зад гърба на казиното и жалбата е приключена за пари, точно както казината са белосани за пари. Не само ще обсъждам това тук, но и относно gamble joe, LCB и Casinomeister. Въпросът няма да бъде заметен под килима толкова лесно. Преди 3 години те бяха още за играчите и тогава щяха да решат този казус за играча. Сега това е просто схема за правене на пари, при която рангът се повишава за пари, жалбите се отхвърлят за плащания от казиното и т.н....
Hello, how can it be that if a casino deliberately ignores player protection, carries out a permanent self-exclusion 3 months too late, Casinoguru then stands behind the casino and agrees with the casino. On the Miucasino website you are supposed to contact support if you have any questions. I told support that they should make a permanent self-exclusion on my account, which was ignored and I lost almost 2000 euros as a result. Casinoguru talks behind the casino's back anyway and the complaint is closed for money, just like casinos are whitewashed for money. I will not only discuss this here but also on gamble joe, LCB and Casinomeister. The matter will not be swept under the carpet that easily. 3 years ago they were still for the players and back then they would have decided this case for the player. Now it's just a money-making scheme where the rank is increased for money, complaints are rejected for payments from the casino, etc....
Hallo, wie kann es sein das wenn ein Casino mit Absicht den Spielerschutz missachtet, einen permanenten Selbstauschluss erst 3 Monate zu spät durchführt, sich Casinoguru dann hinter das Casino stellt u d dem Casino recht gibt. Auf der Website von Miucasino soll man sich bei Fragen an den Support wenden, ich habe dem Support mitgeteilt das er einen permanenten Selbstauschluss auf mein Konto machen soll, welcher nicht beachtet wurde und ich knapp 2000 Euro dadurch verloren habe. Casinoguru redet ja eh hintenrum mit dem Casino und für Geld wird die Beschwerde eingestellt genauso wie Casinos für Geld geschönt werden. Ich werde das nicht nur hier sondern auch bei gamble joe, LCB und Casinomeister diskutieren. So einfach wird die Sache nicht unter den Tisch gekehrt. Vor 3 Jahren waren sie noch für Spieler und damals hätten sie diesen Fall für den Spieler entschieden, Mittlerweile ist das nur noch Geldmache, wo für Geld der Rang hochgestuft wird, für Zahlungen vom Casino die Beschwerden abgelehnt werden etc.....
Тук имате ясна причина защо решението беше взето такова, каквото беше: „Проблемът беше отхвърлен от екипа по жалбите, който заключи, че играчът ще има право на възстановяване само ако самоизключването е било поискано поради проблем с хазарта , което не беше случаят в този случай, жалбата беше приключена."
За другото не знам дали въобще да коментирам, защото виждам, че имате своята истина и затова едва ли ще ви кажа нещо. Ако го правехме за казината и за пари, което не е вярно, вероятно нямаше да имате дело с нас. Мисля, че това казва всичко. 21 жалби и така, според това, което видях, около половината от разрешените, но да, определено го правим за казината и получаваме пари за това. Ще те поправя само веднъж, защото знам, че тук има известна история, избягвай подобни пристрастни мнения или ще те баннат от форума.
много ви благодаря
Here you have a clear reason why the decision was made as it was: "The issue was rejected by the Complaints Team, which concluded that the player would only be entitled to a refund if the self-exclusion had been requested due to a gambling problem, which was not the case here. Consequently, the complaint was closed."
To the rest I don't know if I should comment at all because I see that you have your truth and therefore I will probably hardly tell you something. If we were doing it for the casinos and for money, which is not true, you would probably have no case with us. I think that says it all. 21 complaints and so, according to what I've seen, about half resolved, but yes, we are definitely doing it for the casinos and we are getting money for it. I'll just correct you once, because I know there's been some history here, avoid similar biased views or you'll be banned from the forum.
Thank you very much.
Обратно, вашето твърдение е, че казиното може да поддържа сметката ми отворена въпреки искането за самоизключване, ако не съм декларирал пристрастеност към хазарта. Това твърдение може да се види много ясно в жалбата ми. Така че човек трябва ясно да вярва, че ако дадено казино игнорира искане за самоизключване, това е грешката на казиното. И не си мислете, че ще се оставя да ме сплашат със заплахата да ме забранят.
Conversely, your statement is that the casino can keep my account open despite the self-exclusion request if I have not declared a gambling addiction. This statement can be seen very clearly in my complaint. So one should clearly believe that if a casino ignores a self-exclusion request, this is the casino's fault. And don't think that I will let myself be intimidated with the threat of banning me.
Im Umkehrschluss ist Ihre Aussage dass das Casino mein Konto trotz Selbstauschluss Antrag offen lassen darf wenn ich nicht Spielsucht angegeben habe. Diese Aussage kann man ganz klar in meiner Beschwerde sehen.Also man sollte klar der Meinung sein das wenn ein Casino einen Selbstauschluss Antrag missachtet, das dies der Fehler des Casinos ist. Und meinen sie bloß nicht ich lasse mich einschüchtern mit der Drohung mich zu Bannen
Може би ще е добре да прочетете отново причината. Никъде не съм казал, че е добре да имаш отворен акаунт, ако играчът не споменава пристрастеност към хазарта. Пише, че нямате право на възстановяване, което е доста голяма разлика, бих казал.
Maybe it would be good to read the reason again. I didn't say anywhere that it's okay to have an open account if the player doesn't mention gambling addiction. It says you're not entitled to a refund which is a pretty big difference I'd say.
Здравейте, имаме проблеми с това казино, мениджърите ни игнорират в месинджърите, онлайн поддръжката също игнорира и сега уебсайтът не работи. Имате ли преки контакти с мениджъри на това казино?
Hi, we have issues with this casino, managers ignoring us in messengers, online support also ignoring and now the website doesn't work. Do you have any direct contacts of managers of this casino?
здрасти Мога ли да попитам дали нашият екип може да ви помогне с нещо?
Обикновено се свързваме директно с представителя на казиното само когато е необходимо при жалба на играч и не споделяме никакви контакти.
С удоволствие ще помогнем, ако можем да направим нещо, така че просто ни уведомете, моля.
Hi. May I ask if there is something our team could help you with, perhaps?
We usually directly contact the casino representative only whenever it is necessary in a player's complaint and do not share any contacts.
We would gladly help if there is anything we can do, so just let us know, please.
В моя случай е абсолютно същото! Играчът е в същата ситуация като мен и нищо не се случва! Защото казиното е фалирало и уебсайтът вече не е достъпен! Ако няма останали пари, няма какво да вземете! Претърпял съм загуби от 4000 до 5500 евро!
In my case it's exactly the same! The player is in the same situation as me and nothing happens! Because the casino is bankrupt and the website is no longer accessible! If there's no money left, there's nothing left to get! I've suffered losses of 4000 to 5500 euros!
In meinem Fall geht es doch genau um das gleiche!Dem Spieler geht es so wie mir und nichts passiert!weil das Casino Pleite ist und die Seite nicht mehr abrufbar ist!Wo kein Geld mehr da ist ,ist auch nichts mehr zu holen!ein schaden von 4000 bis 5500 Euro ist mir entstanden!
Вече информирах нашия екип за данни относно това казино и се надявам те скоро да могат да разберат какво се случва там.
Наистина съжалявам за цялата ви ситуация и се надявам, че Томас е бил полезен, като е предоставил цялата информация относно нашия международен инструмент за самоизключване поне във вашата жалба .
I have already informed our data team regarding this casino, and hopefully they will be able to find out what is going on there soon.
I am really sorry about your whole situation and hope that Tomas was helpful by providing all the information regarding our international tool for self-exclusion in your complaint, at least.
Със сигурност разбирам мнението ви и разбирам колко разочароваща трябва да е цялата ситуация.
За съжаление, засега наистина няма какво много да се направи, просто трябва да имате търпение и да изчакате да видите какво ще разбере нашият екип.🙏
I surely get your point and understand how frusrating the whole situation must be.
Unfortunately, for now, there is really nothing much to do, just to be patient and wait to see what our team will find out.🙏
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.