преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с MiCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Те са измамници, от седмици се опитвам да вляза в акаунта си, който затвориха, само защото исках да изтегля
They are scammers, I have been trying for weeks to access my account that they closed just because I wanted to make a withdrawal
son unos estafadores, llevo semanas intentando entrar a mi cuenta que cerraron solo porque quise realizar un retiro
Здравейте, в този случай ще е добре да опишете малко повече ситуацията и какво се е случило в казиното. Дали ли са ви някаква причина защо акаунтът ви е блокиран? Зареди ли парите, които спечели от някакъв бонус, или не? Имахте ли вече потвърден акаунт тук?
Кажете ми как е, за да знам малко по-подробно.
Hi, in this case it would be good if you described the situation a bit more and what happened in the casino. Did they give you any reason why your account was blocked ? Did you load the money you won from some bonus or not ? Did you already have a verified account here ?
Let me know how it is so I know a bit in more detail.
Въпреки че акаунтът е потвърден, те ще ви поискат още документи и след като преминат през всичко това, ще блокират акаунта ви и ще задържат средствата ви. Това се случи с мен и други, които познавам. Казиното е истинска измама, най-лошата от всички.
Even though the account is verified, they will ask you for more documents and after going through all that, they will block your account and keep your funds. This happened to me and others I know. The casino is a real scam, the worst of all.
a pesar de que la cuenta este verificada te pedirá mas documentos y luego de pasar todo eso te bloqueara la cuenta y se queda con tus fondos me paso a mi y a otros que conozco el casino es una real estafa la peor de todas
о Съжалявам да чуя това.
Мога ли да знам по каква причина акаунтът ви е блокиран? Изглежда, че не сте преминали допълнителната проверка, което разбира се е тъжна новина. Наясно ли си с нещо, което би могъл да направиш погрешно, докато играеш там?
Какво ще кажете за това: Ако сте убедени, че казиното е допуснало грешка, не се колебайте да подадете безплатна жалба точно тук 👈, за да могат нашите специалисти да проучат въпроса.
Всичко, което трябва да инвестирате, е вашето време и сътрудничество. Кажете ми, ако имате въпроси, моля.
Oh. Sorry to hear this.
May I know for what reason has your account been blocked? It sounds like you did not pass the additional verification, which is of course a sad news. Are you aware of anything you could have done wrongly when playing there?
How about this: If you are convinced the casino has made a mistake, feel free to submit a no-cost complaint right here 👈 so our specialists can investigate the matter.
All you need to invest is your time and cooperation. Let me know if you have questions, please.
Преминах всички проверки, които отнеха около 20 дни, селфи снимка, извлечение по сметка и т.н. и т.н. Те одобриха всичко, но въпреки това блокираха акаунта ми, запазвайки баланса ми.
Можете ли да ми кажете къде е секцията за казино измама?
Не мога да го намеря
Всъщност на всички страници с прегледи не мога да намеря раздела за измами в казиното.
I passed all the verifications that took about 20 days, selfie photo, account statement, etc. etc. They approved everything, but they still blocked my account keeping my balance.
Can you tell me where the scam casino section is?
I can't find it
In fact, on all the review pages I can't find the casino scams section.
pase todas las verificación que demoraron como 20 días foto selfi , extracto de cuenta . etc etc me aprobarlo todos , pero aun así bloquearon mi cuenta quedándose con mi saldo
me puedes decir donde esta la sección de casinos estafa ?
no la encuentro
de hecho en todas las paginas de reseñas no encuentro la sección casino estafas
Съжалявам, какъв раздел за измама имате предвид? Тук няма такова нещо. Ние се фокусираме върху преглед на казина, ние не поддържаме раздел за измама. Може би се позовавате на оплаквания?
https://casinoguru-en.com/complaints/all
Какво ще кажете да изпратите такъв? Знаеш, че не можем да ти помогнем без него.
Ще оставя решението на вас, разбира се. Все пак бих искал да знам защо акаунтът ви беше закрит.
I'm sorrry, what scam section do you mean? There is nothing like this to be found here. We focus on reviewig casinos, we do not maintain a scam section. Do you perhaps reffer to complaints?
https://casinoguru-en.com/complaints/all
How about submitting one? You know we can't help you without it.
I'll leave the decision to you, of course. I would still like to know why your account was closed.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.