НачалоФорумКазинаMiCasino - обща дискусия

MiCasino - обща дискусия

 от emi9898989898
|
1 463 преглеждания 6 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с MiCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Те са измамници, от седмици се опитвам да вляза в акаунта си, който затвориха, само защото исках да изтегля



Автоматичен превод:
emi9898989898

Здравейте, в този случай ще е добре да опишете малко повече ситуацията и какво се е случило в казиното. Дали ли са ви някаква причина защо акаунтът ви е блокиран? Зареди ли парите, които спечели от някакъв бонус, или не? Имахте ли вече потвърден акаунт тук?

Кажете ми как е, за да знам малко по-подробно.

Автоматичен превод:

Въпреки че акаунтът е потвърден, те ще ви поискат още документи и след като преминат през всичко това, ще блокират акаунта ви и ще задържат средствата ви. Това се случи с мен и други, които познавам. Казиното е истинска измама, най-лошата от всички.

Автоматичен превод:
cesarcc

о Съжалявам да чуя това.

Мога ли да знам по каква причина акаунтът ви е блокиран? Изглежда, че не сте преминали допълнителната проверка, което разбира се е тъжна новина. Наясно ли си с нещо, което би могъл да направиш погрешно, докато играеш там?

Какво ще кажете за това: Ако сте убедени, че казиното е допуснало грешка, не се колебайте да подадете безплатна жалба точно тук 👈, за да могат нашите специалисти да проучат въпроса.

Всичко, което трябва да инвестирате, е вашето време и сътрудничество. Кажете ми, ако имате въпроси, моля.

Автоматичен превод:

Преминах всички проверки, които отнеха около 20 дни, селфи снимка, извлечение по сметка и т.н. и т.н. Те одобриха всичко, но въпреки това блокираха акаунта ми, запазвайки баланса ми.

Можете ли да ми кажете къде е секцията за казино измама?

Не мога да го намеря

Всъщност на всички страници с прегледи не мога да намеря раздела за измами в казиното.



Автоматичен превод:
cesarcc

Съжалявам, какъв раздел за измама имате предвид? Тук няма такова нещо. Ние се фокусираме върху преглед на казина, ние не поддържаме раздел за измама. Може би се позовавате на оплаквания?

https://casinoguru-en.com/complaints/all

Какво ще кажете да изпратите такъв? Знаеш, че не можем да ти помогнем без него.

Ще оставя решението на вас, разбира се. Все пак бих искал да знам защо акаунтът ви беше закрит.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини