преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Miami Club Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Регистрирам се в това казино и изпращам документи за потвърждение, но на адреса, който съм регистрирал съм сложил Calle Ofunato 18 Poligono la Choza и е грешно, защото е само Calle Ofunato 18 (не съм сложил Poligono la Choza ..... излезе само в регистрацията)
Сега се оказва, че ми казват, че адресът на регистрация не съвпада с банковото извлечение
В извлечението е същото като в регистъра на казиното ..... единственото нещо, което не е правилно е "Poligono la hut", което трябва да бъде премахнато от регистъра на казиното, само това. В чата не помагат за премахването на това
Повтарям: моят адрес е Calle Ofunato 18 и в регистъра на казиното пише „Ofunato 18. Poligono la hut .... и затова не ми верифицират акаунта.
Невероятен
Всички казина, които отварям чрез Guru, са също толкова лоши. Моят е лош късмет
I register in this casino and send verification documents but in the address that I have registered I have put Calle Ofunato 18 Poligono la Choza and it's wrong because it is only Calle Ofunato 18 (I didn't put Poligono la Choza ..... it came out only in the Registration)
Now it turns out that they tell me that the registered address does not match with the bank statement
It is the same in the extract as in the casino registry ..... the only thing that is not right is "Poligono la hut" that should be removed from the casino registry, just that. In the chat they do not help to remove that
I repeat: my address is Calle Ofunato 18 and the casino register says "Ofunato 18. Poligono la hut .... and that's why they don't verify my account.
Incredible
All the casinos that I open through Guru are just as bad. Mine is bad luck
Me registro en este casino y mando documentos de verificacion pero en la direccion que he registrado he puesto calle Ofunato 18 poligono la Choza y esta mal porque solo es calle Ofunato 18 ( yo no puse Poligono la choza.....salio solo en el registro)
Ahora resulta que me dicen que no coincide la direccion registrada con el extracto del banco
Es igual en el extracto que en el registro del casino.....lo unico que no esta bien es "Poligono la choza"que habria que quitarlo del registro del casino, simplemente eso nada mas. En el chat no ayudan a quitar eso
Repito : mi direccion es calle Ofunato 18 y en el registro del casino pone "Ofunato 18. Poligono la choza....y por eso no me verifican mi cuenta
Increible
Todos los casinos que abro a traves de Guru son igual de malos. Ya es mala suerte la mia
Така че, ако го разбирам правилно, не сте написали адреса там погрешно, но трябваше да изберете адрес, който е зададен от казиното. И сега ви казват, че адресът е грешен?
So if I understand it correctly, you didn't write the address there wrongly, but you needed to selected an address that was set by the casino. And now they're telling you the address is wrong?
Здравейте на всички: адресът вече е решен.
Днес ми дават теглене на 172 евро, защото преди да продължа да играя, искам да видя дали плащат бързо или не, за да продължат да играят или по друг начин да се отпишат от това казино.
Е, обърнете внимание, защото ми взимат 50 евро такси за трансфер (WIRE), това означава, че от 172 евро ще получа (ако пристигнат) само 122 евро.
Никога не съм виждал казино, което таксува 50 евро за превод от 172 евро.
Казвам го, в случай че някой потребител прочете това, че знае какво ще таксува за Wire
Много ясно е, че не искате да играете в това казино.
поздрав
Hello everyone: the address is already solved.
Today they give me a withdrawal of 172 euros, because before continuing to play, I want to see if they pay quickly or not to continue playing or otherwise unsubscribe from this casino.
Well, pay attention because they charge me 50 euros of transfer fees (WIRE), it means that of the 172 euros I will only get (if they arrive) 122 euros.
I have never seen a casino that charges 50 euros for a transfer of 172 euros.
I say it in case any user reads this, that they know what they are going to charge for Wire
It is very clear that you do not want to play in this casino.
a greeting
Hola a todos : lo de la direccion ya esta solucionado.
Me p`rocesan hoy un retiro de 172 euros, ya que antes de seguir jugando, quiero ver si pagan con rapidez o no para seguir jugando o de lo contrario darme de baja en este casino.
Pues atentos porque me cobran 50 euros de gastos por transferencia (WIRE ), quiere decir que de los 172 euros solo me llegaran ( si llegan) 122 euros.
Jamas he visto un casino que cobra 50 eurtos por una transferencia de 172 euros.
Lo digo por si algun usuario lee esto , que sepa lo que la van a cobrar por Wire
Está muy claro que no interesa jugar en este casino.,
un saludo
Здравей канаберо. Добре че адресът е решен.
От друга страна, правилно ли разбирам, че вече сте платили 50€ такси за превод предварително, но все още чакате спечелена сума? Дадоха ли ви някакво обяснение от какво конкретно се състои тази такса, защо е толкова висока, моля?
Hello canabero. Good that address is solved.
On the other hand, do I understand correctly, that you allready paid 50€ tranfer fees in advance but still waiting for won amount? Did they provide you any explanation of what this fee specifically consists of, why it is so sky high, please?
Но защо трябва да ви изпратят печалбите чрез банков превод? Не ви ли предложиха друг начин на плащане? Банковият превод обикновено се използва от казината като крайна мярка и повечето казина всъщност искат да избегнат изпращането на пари чрез банков превод.
But how come they need to send you the winnings through the wire transfer? Didn't they offer you any other payment method? Wire transfer is usually used by casinos as a very last resort and most of casinos actually want to avoid sending money through the wire transfer.
Може да се изтегли само чрез превод или биткойн, няма повече опции.
Изтеглете 172 евро, преди да продължите да играете, за да видите дали са платили бързо.
Днес получих 122 евро, така че плащането ми отне малко време, но те ми отнеха 50 евро такси за трансфер.
Тъй като смятам това за грабеж, вече не играя в това казино.
50 евро за превод от 172 евро ...... какъв голям обир
It can only be withdrawn by transfer or Bitcoin, there are no more options.
Withdraw 172 euros before continuing to play to see if they paid quickly.
I have received 122 euros today so it took a short time to pay but they have taken away 50 euros of transfer fees.
As I consider this to be a robbery, I no longer play at this casino.
50 euros for a transfer of 172 euros ...... what a big robbery
Sólo se puede retirar por transferencia o Bitcoin.No hay más opciones.
Retire 172 euros antes de seguir jugando para ver si pagaban con rapidez.
He recibido 122 euros hoy por lo que han tardado poco tiempo en el pago pero me han quitado 50 euros de gastos transferencia.
Como considero que esto es un robo , ya no juego más en este casino.
50 euros por una transferencia de 172 euros......que robo mas grande
И аз няма да се радвам много. Не мога да си представя кой би искал доброволно да плати 50€ за превод.
Все пак кое казино предпочитате в момента? Ако продължите да играете, разбира се.
I would not be much happy either. Can't imagine who would like to willingly pay 50€ for transfer.
Anyway which casino do you prefer at present? If you continue to play of course.
Това е наистина лоша услуга по отношение на опциите за плащане. Не съм изненадан, че вече не играеш там. Така че всъщност спечелихте ли повече, отколкото сте депозирали в казиното или сте депозирали повече?
That's a really bad service in terms of payment options. I'm not surprised you don't play there anymore. So did you actually win more than you deposited in the casino or have you deposited more?
Всичко започна с техния безплатен бонус, който дава 10 usd, спечелете 1000 usd, с които бях сигурен, че дават само 150, защото се свързах с тях. Тогава ми хрумна, че мога да играя турнири с това, което ми е останало, докато достигна 150 и по този начин да изтегля това, което ми отговаря, и да имам друга възможност, без да нанасям нищо, тъй като никъде не пише, че не може да се използва, но пише, че не може да се оттегли. За което имахме няколко сесии с хората от поддръжката, така че участвах и спечелих 50 USD, които не само ми бяха отказани, но сега мога магически да изтегля само 100 USD
It all started with their free bonus that gives 10usd earn 1000usd with which I was sure they only gave 150 because I contacted them. Then it occurred to me that I could play tournaments with what I had left until I reached 150 and thus withdraw what corresponded to me and have another opportunity without inflicting anything since it does not say anywhere that it cannot be used but it does say that it cannot be withdrawn . To which we had several sessions with the support people so I participated and won 50 USD which not only was they denied me but now I can magically only withdraw 100 USD
Todo empezo con su bono gratuito que dan de 10usd gane 1000usd con los cuales estaba seguro que solo daban 150 porque me comunique con ellos. Entoces se me ocurrio que podia jugar torneos con lo que me sobraba hasta llegar a 150 y asi retirar lo que me correspondia y tener otra oportunidad sin inflingir nada ya que no dice en ningun lado que no se puede usar pero si que no se puede retirar. a lo cual tuvimos varias sesiones con los del soportte entonces participe y gane 50 usd los cuales no solo me negaron sino q ahora magicamente solo puedo retirar 100usd
Здравей, когато се свърза с чата на живо, те ти казаха, че парите, които са ти останали, могат да бъдат използвани, когато играеш турнир с тях? Разбира се, предполагам, че бонусът, с който сте играли, е бил предмет на максимална печалба, така че е било разрешено да изтеглите само такава сума и в крайна сметка парите също са ви били отнети. Както и да е, попитахте ли поддръжката защо се случи това?
Кажи ми.
Hi, when you contacted live chat they told you that the money you have left can be used when you played a tournament with them ? Of course, I assume that the bonus you played with was subject to max win, so that's why you were only allowed to withdraw such amount and eventually the money was taken away from you as well. Anyway, did you ask the support why this happened ?
Let me know.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.