ФорумКазинаmBitCasino - обща дискусия

mBitCasino - обща дискусия

преди 2 години от roger.bradley.995
|
3818 преглеждания 3 отговора |
|
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с mBitCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Искам да споделя моя изключително негативен опит от играта в MBit Casino и да обясня проблема си.


На 19 май 2022 г. спечелих 16045 DOGE в MBit Casino. През цялото това време обаче не съм получил печалбите си. Провериха ме по скайп. Те обещаха да отговорят според резултата от проверката до един ден, но изпратиха писмо, че проверката все още е в процес, така че резултатът ще бъде по-късно. Така и не получих отговор и сметката ми в казиното беше блокирана. БЕЗ ОБЯСНЕНИЕ НА ПРИЧИНАТА. Никой не отговаря на съобщенията ми по пощата. Явно са решили да се преструват, че не съществувам.


Дори няма да казвам колко погрешно и възмутително е това отношение към играчите. Добре, блокирахте акаунта ми, но поне обяснете защо. Силно се надявам този проблем да се реши (въпреки че минаха 3 месеца) или просто ще разбера защо ми блокираха акаунта. Силно се надявам на реакцията на представителя на MBit казино.


Вече съм виждал подобни оплаквания за MBit на други сайтове, така че също реших да оставя коментар. От една страна е жалко, че хората толкова често се сблъскват с несправедливо отношение към себе си. Все пак може би това ще стане показател за качество и някой ще обърне внимание на този проблем. Ако казиното не тегли пари, това означава лошо качество и отвратително отношение към играчите. Бих искал да видя тази ситуация най-накрая разрешена.

Автоматичен превод:
roger.bradley.995
преди 2 години

Здравейте,

Мисля, че акаунтът ви беше блокиран поради проверката и вероятно поради някои допълнителни проверки за сигурност. Доколкото знам, това може да отнеме много време, но съм съгласен, че играчът винаги трябва да бъде информиран за текущото състояние на „нещата" на някаква разумна основа.

За съжаление изглежда, че казиното се провали в този момент.

Учтиво ви моля да подадете жалба, просто щракнете тук , това би било само във ваш интерес, позволете на нашия екип за жалби да научи какво се е случило и дали е било справедливо.

Автоматичен превод:
roger.bradley.995
преди 2 години

За съжаление, повечето казина правят точно това, те имат много причини да прехвърлят вината върху играча. Това е част от техния бизнес

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини