преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с mBitCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Искам да споделя моя изключително негативен опит от играта в MBit Casino и да обясня проблема си.
На 19 май 2022 г. спечелих 16045 DOGE в MBit Casino. През цялото това време обаче не съм получил печалбите си. Провериха ме по скайп. Те обещаха да отговорят според резултата от проверката до един ден, но изпратиха писмо, че проверката все още е в процес, така че резултатът ще бъде по-късно. Така и не получих отговор и сметката ми в казиното беше блокирана. БЕЗ ОБЯСНЕНИЕ НА ПРИЧИНАТА. Никой не отговаря на съобщенията ми по пощата. Явно са решили да се преструват, че не съществувам.
Дори няма да казвам колко погрешно и възмутително е това отношение към играчите. Добре, блокирахте акаунта ми, но поне обяснете защо. Силно се надявам този проблем да се реши (въпреки че минаха 3 месеца) или просто ще разбера защо ми блокираха акаунта. Силно се надявам на реакцията на представителя на MBit казино.
Вече съм виждал подобни оплаквания за MBit на други сайтове, така че също реших да оставя коментар. От една страна е жалко, че хората толкова често се сблъскват с несправедливо отношение към себе си. Все пак може би това ще стане показател за качество и някой ще обърне внимание на този проблем. Ако казиното не тегли пари, това означава лошо качество и отвратително отношение към играчите. Бих искал да видя тази ситуация най-накрая разрешена.
I want to share my extremely negative experience of playing at MBit Casino and explain my problem.
On May 19, 2022, I won 16045 DOGE at MBit Casino. However, during all this time I have not received my winnings. I was verified via Skype. They promised to respond according to the verification result within a day, but they sent a letter that verification is still in the process, so the result will be later. I never received an answer, and my casino account was blocked. WITHOUT EXPLAINING THE REASON. No one responds to my messages by mail. Apparently, they decided to pretend that I don't exist.
I won't even say how wrong and outrageous this attitude towards the players is. Okay, you blocked my account, but at least explain why. I really hope that this problem will be solved (although it's been 3 months), or I'll just find out why my account was blocked. I truly hope for the reaction of the MBit casino representative.
I have already seen similar complaints about MBit on other sites, so I also decided to leave a comment. On the one hand, it is a pity that people so often face unfair treatment towards themselves. Still, maybe it will become an indicator of quality and someone will pay attention to this problem. If the casino does not withdraw money, this means poor quality and disgusting attitude towards players. I would like to see this situation finally resolved.
Здравейте,
Мисля, че акаунтът ви беше блокиран поради проверката и вероятно поради някои допълнителни проверки за сигурност. Доколкото знам, това може да отнеме много време, но съм съгласен, че играчът винаги трябва да бъде информиран за текущото състояние на „нещата" на някаква разумна основа.
За съжаление изглежда, че казиното се провали в този момент.
Учтиво ви моля да подадете жалба, просто щракнете тук , това би било само във ваш интерес, позволете на нашия екип за жалби да научи какво се е случило и дали е било справедливо.
Hello,
I think that your account was blocked due to the verification and probably because of some further security checks. As far as I know, this can be very time-consuming, but I agree that the player should always be informed about the current state of "things" on some reasonable basis.
Sadly seems that the casino has failed at this point.
I ask you kindly to submit a complaint, just click here, it would be only in your best interests, allow our Complaint Team to learn what has happened and if it was fair.
За съжаление, повечето казина правят точно това, те имат много причини да прехвърлят вината върху играча. Това е част от техния бизнес
Unfortunately, most casinos do just that, they have many reasons to shift the blame to the player. It's part of their business
К сожалению большинство казино поступает именно так, у них находятся множество причин, переложить вину на игрока. Это часть их бизнеса,
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.