преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Max Vegas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Изминаха 9 работни дни, откакто за първи път поисках изплащането си и направих депозита си за проверка (30$). Бях в контакт с поддръжката до преди около 4 дни. Оттогава направих няколко имейла и опити за чат и нито един не беше прочетен или отговорен. Изглежда, че са ми взели парите и са избягали. Казиното затвори ли? Имам нужда от някои отговори. Струва само 130$, но е мой и го искам сега! Ужасно преживяване, единственото добро нещо беше геймплеят.
It has been 9 business days since I first requested my payout and made my verification deposit (30$) I was in contact with support until about 4 days ago. Since then I have made several emails and chat attempts and none are being read or responded to. It seems that they have taken my money and run. Did the casino shut down? I need some answers. It is only 130$ but it's mine and I want it now! Terrible experience only thing good was the gameplay.
Здравей, съжалявам, че чакаш повече от седмица за тегленето си. Казиното каза ли ви причината? Беше ли необходимо да се провери във вашия случай? Какво ти казаха последния път?
Както и да е, ние даваме на казината 14 дни да разрешат вашето теглене, така че ако нищо не се промени, можете да ме актуализирате отново и ние ще се опитаме да ви помогнем. Видях, че казиното вече е разрешило една жалба и има още две отворени в момента, така че се надявам, че и това ще бъде успешно.
Ще бъда тук, ако има някакви промени.
Hi, I'm sorry you've been waiting more than a week for your withdrawal. Did the casino tell you the reason why? Was it necessary to verify in your case ? What did they tell you last time ?
Anyway, we give casinos 14 days to resolve your withdrawal, so if nothing changes, you can update me again and we will try to help you. I saw that the casino has already solved one complaint and has two more open at the moment, so I hope that will be successful as well.
I'll be here if there's any changes.
Разговарях активно с тях през първите 4 работни дни, след като поисках теглене и те винаги бързо отговаряха на чата ми и проверяваха заявката ми. Очевидно те имат политика, която казва, че първото ви теглене може да отнеме до 7 работни дни, за да завърши (не е намерено в T,C) Казаха ми също, че KYC не е необходим и че моят депозит е достатъчна проверка, което според мен е странно. Така че не ги безпокоях, докато не дойде краят на 7-ия работен ден и не се опитах да разговарям с тях отново. Нямам отговор и моите чатове не се четат и изглежда има автоматичен отговор, казващ Здравейте, в момента сме офлайн и го каза поне през последните 4 дни. Още едно нещо ми направи странно и тревожно. Още от същия ден и точно по същото време, когато изпратих заявката си за теглене, получавам множество спам имейли (опити за фишинг), за да се откажа от лична информация. Аз знам по-добре. Притеснително е, че може би сайтът е бил хакнат и съм изпратил депозита си на някой крадец или казиното извършва измама и/или е затворено. Както и да е само предупреждение, но ще поддържам тази тема актуализирана, ако или когато чуя нещо повече.
I was actively talking to them for the first 4 business days after I had requested withdrawal and they were always quick to answer my chat and check my request. Apparently they have a policy that says your first withdrawal can take up to 7 business days to complete (not found in the T,C) I was also told that KYC wasn't needed and that my deposit was verification enough, which I thought was odd. So I didn't bother them until the end of the 7th business day comes around and I try to chat with them again. No word back and my chats aren't being read and seems to have an automated response saying Hello we are currently offline and has said that for the past 4 days at least. One other thing stuck me odd and worrying. Ever since the same day and exact same time when I submitted my withdrawal request, I have been getting numerous spam emails( phishing attempts) to give up some personal information. I know better. It's worrying that maybe the site was hacked and I sent my deposit to some thief or the casino is running a scam and/or they are shut. Anyways just a warning but I will keep this thread updated if or when I hear something more.
Здравейте!
И аз не успях да отворя страницата му. Затова помолих колегите си от Data Team да проверят това.
Да видим какво ще разберат, ще ви държа в течение.
Hey there!
I couldn't open its page too. So I aksed my colleagues from Data Team to check that out.
Let's see what they are going to find out, I'll keep you posted.
Разговарях активно с тях през първите 4 работни дни, след като поисках теглене и те винаги бързо отговаряха на чата ми и проверяваха заявката ми. Очевидно те имат политика, която казва, че първото ви теглене може да отнеме до 7 работни дни, за да завърши (не е намерено в T,C) Казаха ми също, че KYC не е необходим и че моят депозит е достатъчна проверка, което според мен е странно. Така че не ги безпокоях, докато не дойде краят на 7-ия работен ден и не се опитах да разговарям с тях отново. Нямам отговор и моите чатове не се четат и изглежда има автоматичен отговор, казващ Здравейте, в момента сме офлайн и го каза поне през последните 4 дни. Още едно нещо ми направи странно и тревожно. Още от същия ден и точно по същото време, когато изпратих заявката си за теглене, получавам множество спам имейли (опити за фишинг), за да се откажа от лична информация. Аз знам по-добре. Притеснително е, че може би сайтът е бил хакнат и съм изпратил депозита си на някой крадец или казиното извършва измама и/или е затворено. Както и да е само предупреждение, но ще поддържам тази тема актуализирана, ако или когато чуя нещо повече.
I was actively talking to them for the first 4 business days after I had requested withdrawal and they were always quick to answer my chat and check my request. Apparently they have a policy that says your first withdrawal can take up to 7 business days to complete (not found in the T,C) I was also told that KYC wasn't needed and that my deposit was verification enough, which I thought was odd. So I didn't bother them until the end of the 7th business day comes around and I try to chat with them again. No word back and my chats aren't being read and seems to have an automated response saying Hello we are currently offline and has said that for the past 4 days at least. One other thing stuck me odd and worrying. Ever since the same day and exact same time when I submitted my withdrawal request, I have been getting numerous spam emails( phishing attempts) to give up some personal information. I know better. It's worrying that maybe the site was hacked and I sent my deposit to some thief or the casino is running a scam and/or they are shut. Anyways just a warning but I will keep this thread updated if or when I hear something more.
Не мога да кажа, че ми харесва накъде върви това, твърде много странни съвпадения за моя вкус. Все пак няма да правя прибързани заключения сега. Чудесно е, че подадохте жалбата и благодарение на johndominick екипът за данни поне ще провери и тях.
Благодаря предварително за актуализациите.
Засега да се надяваме, че това е само временен проблем за техния край.
Can't say I like where this is going, too many weird coincidences for my taste. Still, I won't jump to conclusions just now. It's great you submitted the complaint, and thanks to johndominick the Data Team will at least check on them too.
Thanks in advance for the updates.
For now, let's hope this is only a temporary issue o their end.
Предполагам, че комуникацията не е най-силната страна на казиното според това, което казвате.
Въпреки това се надявам, че нашият екип ще успее да излезе напред и да ви помогне по някакъв начин.
Както и да е, все още няма новини от казиното относно вашето теглене?
I guess communication is not the strongest side of the casino according to what you say.
However, I hope that our team will be able to come forward and help you somehow.
Anyway, still no news from the casino regarding your withdrawal ?
Хей, използвахте ли такъв, когато разбрахте, или го прочетохте някъде? Надяваме се, че не сте срещали проблеми и ако имате, моля, уведомете ни.
Ще чакам отговор. 🙂
Hey, did you use one when you found out or did you read it somewhere ? I hope you haven't encountered any problems and if you have, please let us know.
I'll be waiting for a reply. 🙂
Това е истината и нито дума за теглене, аз вярвам, че това казино е измама и или затворете вратите си. Всеки път, когато влизам и се опитвам да говоря в чата, се казва офлайн. Чатовете също никога не са гледани. Изпратих няколко имейла и на двата адреса и нямам отговор. С upport@maxvegas.com и support@maxvegas.net . Вероятно просто ще забравя, че съм спечелил нещо от тях и ще продължа напред. Но ще остана активен във форума, за да поддържам оплакването си актуализирано. Благодаря, че се регистрирахте.
That's the truth and no word about withdrawal I do believe that this casino is scamming and or shut it's doors. Everytime I login and try to chat it says offline. Chats have never been viewed either. I have sent multiple emails to both addresses and no response. Support@maxvegas.com and support@maxvegas.net. I'm probably going to just forget I even won anything from them and move on. But I will stay active in the forum in order to keep my complaint updated. Thanks for checking in.
Сега изглежда, че сайтът работи, въпреки че оставих заявката за проверка активна.
Можете ли да получите достъп до уебсайта сега?
Може би сме станали свидетели на технически проблем, който може да доведе до забавени тегления и общи услуги. Е, нямам представа, честно казано.
Now it seems the site is running, thoug I let the check request active.
Can yo access the website now?
Perhaps we witnessed a technical issue which may result in delayed withdrawals and general services. Well, have no idea, to be honest.
Това е истината и нито дума за теглене, аз вярвам, че това казино е измама и или затворете вратите си. Всеки път, когато влизам и се опитвам да говоря в чата, се казва офлайн. Чатовете също никога не са гледани. Изпратих няколко имейла и на двата адреса и нямам отговор. С upport@maxvegas.com и support@maxvegas.net . Вероятно просто ще забравя, че съм спечелил нещо от тях и ще продължа напред. Но ще остана активен във форума, за да поддържам оплакването си актуализирано. Благодаря, че се регистрирахте.
That's the truth and no word about withdrawal I do believe that this casino is scamming and or shut it's doors. Everytime I login and try to chat it says offline. Chats have never been viewed either. I have sent multiple emails to both addresses and no response. Support@maxvegas.com and support@maxvegas.net. I'm probably going to just forget I even won anything from them and move on. But I will stay active in the forum in order to keep my complaint updated. Thanks for checking in.
Това звучи много подобно на това, което имахме от другия играч от САЩ. По един или друг начин, благодаря, че ни държите в течение, нека видим какво ще разбере Екипът чрез процеса на оплакване. И все пак първоначалната фаза от 14 пълни дни за казиното, за да се справи с изплащането, не е приключила. Съжалявам да го видя при такива обстоятелства.
Искрено се надявам в крайна сметка да не се наложи интервенцията!
That sounds very similar to what we had from the other player from the US. One way or another, thanks for keeping us posted, let's see what the Team is going to find out through the complait process. Yet, the initial phase of 14 full days for the casino to handle the payout has not ended. I'm sorry to see that under such circumstances.
I honestly hope the intervention won't be necessary in the end!
Здравейте, тъй като чакате от доста време и все още никой не се е свързал с вас и нямате причина от казиното, ще премина към подаване на жалба. Не мисля, че това е най-добрият начин да задържиш играч и да не общуваш с него. Нищо ново ли не научи?
Жалбата, за която говорих, можете даотворите тук на този линк.
Ако не знаете какво да очаквате от този процес, просто прочетете това ръководство и ще научите всичко, което трябва да знаете.
Мислиш ли, че ще го направиш?
Hi, since you have been waiting for quite a long time and still no one has reached you and you don't have a reason from the casino, I would move on to filing a complaint. I don't think that's the best way to keep a player and not communicate with them. Didn't you learn anything new at all?
The complaint I was talking about can be opened here on this link.
If you don't know what to expect from this process, just read this guide and you will learn everything you need to know.
Do you think you'll go for it ?
Чудесно, сега да видим как ще продължи нашият екип и какво ще могат да решат. Чувствайте се свободни да ме актуализирате, ако имате нещо ново. 🙂
Great, now let's see how our team will proceed and what they will be able to solve. Feel free to update me if you have anything new. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.