ФорумКазинаMax Vegas Casino - обща дискусия

Max Vegas Casino - обща дискусия

преди 6 месеца от davidmhuitt
|
1510 преглеждания 18 отговора |
|
Добавете пост
преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Max Vegas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 6 месеца

Изминаха 9 работни дни, откакто за първи път поисках изплащането си и направих депозита си за проверка (30$). Бях в контакт с поддръжката до преди около 4 дни. Оттогава направих няколко имейла и опити за чат и нито един не беше прочетен или отговорен. Изглежда, че са ми взели парите и са избягали. Казиното затвори ли? Имам нужда от някои отговори. Струва само 130$, но е мой и го искам сега! Ужасно преживяване, единственото добро нещо беше геймплеят.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
davidmhuitt
преди 6 месеца

Здравей, съжалявам, че чакаш повече от седмица за тегленето си. Казиното каза ли ви причината? Беше ли необходимо да се провери във вашия случай? Какво ти казаха последния път?

Както и да е, ние даваме на казината 14 дни да разрешат вашето теглене, така че ако нищо не се промени, можете да ме актуализирате отново и ние ще се опитаме да ви помогнем. Видях, че казиното вече е разрешило една жалба и има още две отворени в момента, така че се надявам, че и това ще бъде успешно.

Ще бъда тук, ако има някакви промени.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Разговарях активно с тях през първите 4 работни дни, след като поисках теглене и те винаги бързо отговаряха на чата ми и проверяваха заявката ми. Очевидно те имат политика, която казва, че първото ви теглене може да отнеме до 7 работни дни, за да завърши (не е намерено в T,C) Казаха ми също, че KYC не е необходим и че моят депозит е достатъчна проверка, което според мен е странно. Така че не ги безпокоях, докато не дойде краят на 7-ия работен ден и не се опитах да разговарям с тях отново. Нямам отговор и моите чатове не се четат и изглежда има автоматичен отговор, казващ Здравейте, в момента сме офлайн и го каза поне през последните 4 дни. Още едно нещо ми направи странно и тревожно. Още от същия ден и точно по същото време, когато изпратих заявката си за теглене, получавам множество спам имейли (опити за фишинг), за да се откажа от лична информация. Аз знам по-добре. Притеснително е, че може би сайтът е бил хакнат и съм изпратил депозита си на някой крадец или казиното извършва измама и/или е затворено. Както и да е само предупреждение, но ще поддържам тази тема актуализирана, ако или когато чуя нещо повече.

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Хей сайтът за maxvegas не работи ли?

www.maxvegas.com

Имам теглене от $90, което също чакам


Автоматичен превод:
johndominick
преди 6 месеца

Здравейте!

И аз не успях да отворя страницата му. Затова помолих колегите си от Data Team да проверят това.

Да видим какво ще разберат, ще ви държа в течение.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Разговарях активно с тях през първите 4 работни дни, след като поисках теглене и те винаги бързо отговаряха на чата ми и проверяваха заявката ми. Очевидно те имат политика, която казва, че първото ви теглене може да отнеме до 7 работни дни, за да завърши (не е намерено в T,C) Казаха ми също, че KYC не е необходим и че моят депозит е достатъчна проверка, което според мен е странно. Така че не ги безпокоях, докато не дойде краят на 7-ия работен ден и не се опитах да разговарям с тях отново. Нямам отговор и моите чатове не се четат и изглежда има автоматичен отговор, казващ Здравейте, в момента сме офлайн и го каза поне през последните 4 дни. Още едно нещо ми направи странно и тревожно. Още от същия ден и точно по същото време, когато изпратих заявката си за теглене, получавам множество спам имейли (опити за фишинг), за да се откажа от лична информация. Аз знам по-добре. Притеснително е, че може би сайтът е бил хакнат и съм изпратил депозита си на някой крадец или казиното извършва измама и/или е затворено. Както и да е само предупреждение, но ще поддържам тази тема актуализирана, ако или когато чуя нещо повече.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не мога да кажа, че ми харесва накъде върви това, твърде много странни съвпадения за моя вкус. Все пак няма да правя прибързани заключения сега. Чудесно е, че подадохте жалбата и благодарение на johndominick екипът за данни поне ще провери и тях.

Благодаря предварително за актуализациите.

Засега да се надяваме, че това е само временен проблем за техния край.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Е, сайтът се върна, но все още няма отговор. Има ли нещо от някого?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

не осъзнавах, че всички бонуси са лепкави до сега

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Е, сайтът се върна, но все още няма отговор. Има ли нещо от някого?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Предполагам, че комуникацията не е най-силната страна на казиното според това, което казвате.

Въпреки това се надявам, че нашият екип ще успее да излезе напред и да ви помогне по някакъв начин.

Както и да е, все още няма новини от казиното относно вашето теглене?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Все още не съм чул нищо обратно от тях

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

не осъзнавах, че всички бонуси са лепкави до сега

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Хей, използвахте ли такъв, когато разбрахте, или го прочетохте някъде? Надяваме се, че не сте срещали проблеми и ако имате, моля, уведомете ни.

Ще чакам отговор. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Това е истината и нито дума за теглене, аз вярвам, че това казино е измама и или затворете вратите си. Всеки път, когато влизам и се опитвам да говоря в чата, се казва офлайн. Чатовете също никога не са гледани. Изпратих няколко имейла и на двата адреса и нямам отговор. С upport@maxvegas.com и support@maxvegas.net . Вероятно просто ще забравя, че съм спечелил нещо от тях и ще продължа напред. Но ще остана активен във форума, за да поддържам оплакването си актуализирано. Благодаря, че се регистрирахте.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Все още не съм чул нищо обратно от тях

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Сега изглежда, че сайтът работи, въпреки че оставих заявката за проверка активна.

Можете ли да получите достъп до уебсайта сега?

Може би сме станали свидетели на технически проблем, който може да доведе до забавени тегления и общи услуги. Е, нямам представа, честно казано.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Това е истината и нито дума за теглене, аз вярвам, че това казино е измама и или затворете вратите си. Всеки път, когато влизам и се опитвам да говоря в чата, се казва офлайн. Чатовете също никога не са гледани. Изпратих няколко имейла и на двата адреса и нямам отговор. С upport@maxvegas.com и support@maxvegas.net . Вероятно просто ще забравя, че съм спечелил нещо от тях и ще продължа напред. Но ще остана активен във форума, за да поддържам оплакването си актуализирано. Благодаря, че се регистрирахте.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Това звучи много подобно на това, което имахме от другия играч от САЩ. По един или друг начин, благодаря, че ни държите в течение, нека видим какво ще разбере Екипът чрез процеса на оплакване. И все пак първоначалната фаза от 14 пълни дни за казиното, за да се справи с изплащането, не е приключила. Съжалявам да го видя при такива обстоятелства.

Искрено се надявам в крайна сметка да не се наложи интервенцията!

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

file Все още няма оттегляне или комуникация

Автоматичен превод:
johndominick
преди 5 месеца

Здравейте, тъй като чакате от доста време и все още никой не се е свързал с вас и нямате причина от казиното, ще премина към подаване на жалба. Не мисля, че това е най-добрият начин да задържиш играч и да не общуваш с него. Нищо ново ли не научи?

Жалбата, за която говорих, можете даотворите тук на този линк.

Ако не знаете какво да очаквате от този процес, просто прочетете това ръководство и ще научите всичко, което трябва да знаете.

Мислиш ли, че ще го направиш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Свършен

Автоматичен превод:
johndominick
преди 5 месеца

Чудесно, сега да видим как ще продължи нашият екип и какво ще могат да решат. Чувствайте се свободни да ме актуализирате, ако имате нещо ново. 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини