преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Malibu Club Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Изминаха шест (6) месеца, откакто открих сметката и методите за депозит са неактивни! В чата винаги ми казват, че за 24/48 часа ще решат проблема .... Не знам какъв часовник използват там !!! Може би атомната!!!
It has been six (6) months since I opened the account and the deposit methods are inactive! In chat they always tell me that in 24/48 hours they will solve the problem .... I don't know what watch they use over there !!! Maybe the atomic one !!!
Sono passati sei (6) mesi da quando ho aperto il conto ed i metodi di deposito sono inattivi! In chat mi dicono sempre che in 24/48 ore risolveranno il problema.... non so che orologio usano da quelle parti!!! Forse quello atomico!!!
Здравейте, след всички оплаквания, през които сте преминали, какво е нашето мнение по въпроса? Някакъв предишен опит? Може би технически проблеми?
Hello, after all the complaints you were through, what is our opinion on this? Some kind of previous experiences? Technical issues maybe?
Въпросното казино все още работи, въпреки че някои сайтове съобщават, че е затворило врати до момента. Можете любезно да проверите тази информация, благодаря.
Имотът изглежда е Merus UK ltd, който работи под сублиценз от Audeo NV
The casino in question still operates despite some sites reporting that it has closed its doors to date. You can kindly check this information, thanks.
The property appears to be Merus UK ltd which operates under a sub-license from Audeo NV
Il casinò in questione opera ancora nonostante alcuni siti riportino ad oggi che abbia chiuso i battenti. Potete controllare cortesemente tale informazione, grazie.
La proprietà risulta essere la Merus UK ltd che opera con sublicenza della Audeo NV
Здравей Немокид,
Ще предам тази информация на нашия екип за данни. Може би други портали не са напълно актуализирани или просто подхождат към проблема със собственика по свой начин.
Така или иначе ще се провери. 🙂
Актуализация: казиното е отворено, ще го вземем, за да проверим за други подробности.
Hello Nemokid,
I will forward that information to our data team. Maybe other portals are not fully updated or just approach the owner issue in their own way.
Anyway, it will be checked. 🙂
Update: the casino is opened, we will get it to check for other details.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.