ФорумКазинаМаксимални печалби на всеки действително е бил платен

Максимални печалби на всеки действително е бил платен (страница 3)

преди 2 години от cpk1979
|
18256 преглеждания 68 отговора |
|
12 3 4
Zauberer04
преди 2 години

Моля, не се колебайте да подадете жалба срещу това казино тук . Не можем да гарантираме, че ще получите плащане в края, но можем да се опитаме да помогнем. От вас зависи, разбира се.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Подадох жалба, че не е изплатено, но беше затворено по-рано, тъй като не отговориха. Мисля, че всички повече жалби са безполезни, те трябва да докладват на правилния орган и да свалят уебсайт,

Автоматичен превод:
преди 2 години

отказах се.... Не си струва стреса и постоянните лъжи.


оценявам цялата ви помощ и се надявам това пътуване да отблъсне хората

Автоматичен превод:
Mattyc
преди 2 години

Съжалявам, че не успяхме да помогнем.

Тъй като те работят без лиценз, страхувам се, че няма официален орган, който да разрешава нещата.

Те обаче могат да бъдат изправени пред съда за иск.


Автоматичен превод:
преди 2 години

отказах се.... Не си струва стреса и постоянните лъжи.


оценявам цялата ви помощ и се надявам това пътуване да отблъсне хората

Автоматичен превод:
преди 2 години

Съжалявам, че мина толкова зле. както писах на Матик,

Виждам местния съд като последна инстанция. Лично аз нямах нерви 🙁.

Автоматичен превод:
cpk1979
преди 2 години

Здравейте, от кое казино получихте този имейл?

Наскоро, дума по дума, получих същия имейл от казиното Ares.

Чакам плащане от 3 седмици.

И до днес нищо не се е случило.

Винаги получавайте едни и същи отговори.

имайте търпение😪😪

Автоматичен превод:
преди 2 години

Няма шанс, не се брои за победата. Дори след многократни заявки чрез чат на живо. Търсят се само извинения за забавяне на обработката на печалбите. Чудя се дали тук няма възможност за справедливост. Тъй като това е сериозна измама и висок процент на престъпност. Ако възникне такава възможност, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Най-общо казано, казината без лиценз са основно уебсайтове, които всеки може да създаде. Можете дори да закупите целия продукт на уебсайта на казиното. След това започвате да рекламирате и примамвате играчи. Винаги, когато решите да спрете да плащате на играчите, можете да го направите. Разбира се, подобно поведение е против закона на държавата, в която се намирате, но знаем ли къде се намират. Ще пътуваш ли до там, за да ги съдиш?

Те разчитат на факта, че няма да го направите.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

filefile Не мисля, че никое от тези казина има лиценз и мисля, че всички са свързани

Автоматичен превод:
преди 2 години

Трябва също така да е възможно депозитите в тези казина вече да не са възможни. Има шанс чрез Cyberpolice, които също премахват Darknet страници или фишинг имейли от Интернет. Не бива да се отказваме да се борим само за да избегнем повече жертви на тази невероятна поредица от измами. Всяко евро, което отива в сметките на тези копелета, е едно твърде много. Нека се борим заедно, там сме силни. Ако нищо не работи, поне опитахме.

Автоматичен превод:
Zauberer04
преди 2 години

Добре казано, трябва да се опитаме да ги свалим....

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте гейове. Доложихме нашите случаи на Австрийския отдел за залагания и измами в казино. Ще разберем, когато има нещо ново. Един опит.

Автоматичен превод:
chiarellolucio72
преди 2 години

Чаках 4 месеца на напълно потвърдена, напълно легална сметка.


Имах всички извинения под слънцето, те просто не можаха да намерят причина да не ми платят, така че просто спряха да отговарят.


те са част от групови казина, това е същият обслужващ персонал, на който дори имат предварително писмени отговори.


същият екип отговаря в чата като поддръжката, но те никога няма да признаят това.


това е факт, но те ще отрекат факт.


Автоматичен превод:
cpk1979
преди 2 години

Имам записи на всички имейли и чатове

Автоматичен превод:
преди 2 години

Днес писах на поддръжката от казиното Ares, защото чакам 3 седмици за плащането.

Но винаги едни и същи извинения.

Вижте екранната снимка! file


Автоматичен превод:
chiarellolucio72
преди 2 години

Можете ли да ми пишете директно, за да мога да го преведа?


и

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здрасти,


Както виждаме, все още чака.

Получихте имейл за потвърждение, когато поискахте теглене.

Там ще видите информацията за времето за изчакване за теглене.

Приятен ден.



Поздрави

Александър

Обслужване на клиенти в Arescasino

Автоматичен превод:
преди 2 години

Можете ли да ми пишете директно, за да мога да го преведа?


и

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, този текст предоставен от chiarellolucio72 - същият ли е, както сте получили?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здрасти,


Както виждаме, все още чака.

Получихте имейл за потвърждение, когато поискахте теглене.

Там ще видите информацията за времето за изчакване за теглене.

Приятен ден.



Поздрави

Александър

Обслужване на клиенти в Arescasino

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, наистина много полезна информация.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Искам само да отбележа, че току-що решихме да добавим това казино и казино Арес в нашия собствен черен списък на CasinoGuru. Изглежда, че казината просто отказват да изплащат печалби.

https://casino.guru/maximal-wins-casino-review#tab=js-tab-reputation

Автоматичен превод:
преди 2 години

Сега ме бият с безплатни завъртания и без депозит в брой.

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини