преди 2 години
Знам, че съм един от много хора, които чакат теглене.
На някой наистина ли му е било платено от тези?
I know I’m one of a lot of people waiting for withdrawals.
Has anyone actually been paid by these?
Знам, че съм един от много хора, които чакат теглене.
На някой наистина ли му е било платено от тези?
I know I’m one of a lot of people waiting for withdrawals.
Has anyone actually been paid by these?
Някакви новини? Предстои ми допълнителни проверки
Any news? I’m having further further checks
Тук имаме тема за казиното, за да можете да разгледате: https://casino.guru/forum/casinos/maximal-wins-casino---general-discussion/3
We have a thread about the casino here so you can take a look: https://casino.guru/forum/casinos/maximal-wins-casino---general-discussion/3
RickСлед като проверих акаунта ви, виждам, че тегленето ви все още се обработва.
Наскоро имахме голям брой тегления и в съчетание с ниската наличност на персонал това доведе до забавяне на плащанията, но сега ситуацията е стабилна и можете да очаквате парите си скоро.
Това не е преживяването, което искаме за някой от нашите клиенти, моля, приемете най-дълбоките ми извинения.
Много съжаляваме за закъснението, бъдете сигурни, че ще разрешим това възможно най-скоро.
Трябва да ви помолим за още малко търпение, изтеглянето ви е в процес и скоро ще приключи.
Искрено се извинявам за закъснението.
RickAfter checking your account I can see that your withdrawal is still being processed.
We had a big number of withdrawals recently and combined with low staff availability it resulted in payment delays, but the situation is stable now and you can expect your money soon.
This is not the experience that we want for any of our customers, please accept my deepest apology.
I am very sorry about the delay, rest assured that we will sort this out as soon as possible.
We have to ask you for a little more patience, your withdrawal is in the process and it will be completed soon.
I sincerely apologize for the delay.
Говори твърде рано.
Елизабет
Вашето теглене все още се преглежда от рисковия екип, ще изпратя напомняне за всеки случай.
Кристофър Пийкок
Това е нов екип на риска?
това беше екипът на акаунта миналата седмица
Трябва да имат много отбори
Spoke too soon.
Elizabeth
Your withdrawal is still being reviewed by the Risk Team, I will send a reminder just in case.
Christopher Peacock
That’s a new one the risk team?
it was the account team last week
They must have a lot of teams
Елизабет
Когато тегленето на допълнителния чек винаги се проверява от отдела за риск. Има ли нещо друго, с което мога да ви помогна?
Elizabeth
When the withdrawal on the additional check is always checked by the Risk Department. Is there anything else I can help you with?
разберете, че сте разстроени, защото сте чакали толкова дълго, но когато изтеглянето е на допълнителна проверка, това означава, че може да отнеме няколко месеца, надявам се, че моето напомняне ще ускори процедурата.
Обичам тези копирани и поставени отговори
understand that you are upset because you have been waiting for so long, but when withdfrawal is on additional check it means it may take a several months, I hope my reminder will speed up the procedure.
I love these copied and pasted answers
Ако сте поставили цялата правилна информация в акаунта си и ако сте спазили всички правила от Общите условия, тогава няма за какво да се притеснявате, освен да чакате парите си.
Cp
Да, казаха ми, че през ноември знам, че всичко е наред и проверено
беше предварително проверен и проверен в началото на октомври
Вече е краят на януари
If you have put all the correct information on your account and if you have followed all the rules from the Terms and conditions then you have nothing to worry about but to wait for your money.
Cp
Yeah I was told that in November i know it’s all ok and verified
it was pre verified and checked back in early October
It’s now end of Januar
О, това е просто широка демонстрация на стилови упражнения... Това, което ме шокира най-много е тази част "когато изтеглянето е на допълнителна проверка, това означава, че може да отнеме няколко месеца, надявам се, че моето напомняне ще ускори процедурата."
Вече съм виждал тази информация преди, но за щастие не толкова често.
Какво мога да кажа? Стискам палци и успех.
Oh, it is just a wide display of style exercises... What shocked me the most is this part "when withdfrawal is on additional check it means it may take a several months, I hope my reminder will speed up the procedure."
I've already seen this information before but luckily not so often.
What can I say? Fingers crossed and best of luck.
Съжалявам, че не мога да добавя много тук.
Може би е време да се откажете и да намерите по-добро казино - Ако искате да играете, разбира се, в този случай не се колебайте да използвате нашия списък с препоръчани казина .
I'm sorry not much to add here.
Maybe it's time to let go and find yourself a better casino - If you feel like playing of course, in this case, feel free to use our list of recommended casinos.
Това е просто доста голяма сума пари, от която да се отървете. Вече имам всичко, което получавам поради помощ от тук, ще дам £750 за благотворителност.
It’s just a rather large amount of money to walk away from. I’ve allready anything I get Due to help from here will donate £750 to charity.
Смятам, че частта с "няколко месеца чакане за теглене" трябва да стане част от прегледа на казиното. Това е нещо, което всеки трябва да види, когато влезе в прегледа на казиното.
I feel like the part with "several months of waiting for a withdrawal" should become a part of the casino review. That's something that everyone should see when they access the casino review.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.