преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с MajestySlots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте днес, вярвам, че сте добре,
Попитаха ме дали имам да кажа нещо, преди да се свържете директно с казиното, бих искал само да повторя, че за генерирането на моите печалби не е използван никакъв бонус. И дори ако имат това глупаво процентно правило, което диктува максимален залог, как могат да вземат от мен пари, които съм спечелил в друга игра в друг ден, където не са били нарушени "правила".
Hello today I trust you are well,
I was asked if I had anything to say before you contacted the casino directly, I would just like to reiterate no bonus of any kind was used in generating my winnings. And even if they have this stupid percentage rule which dictates a maximum stake, how can they take from me money that I won on another game on another day where no " rules" were breached.
Здравейте и добър ден!
Благодаря ви за тази информация - само ще добавя, че е свързана с вашата жалба. Подробностите са предоставени тук:
https://casino.guru/majestyslots-casino-player-s-winnings-were-confiscated
Когато става въпрос за нарушаване на правилото за максимален залог, ние прилагаме този подход:
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#max-bets
Излишно е да казвам, че играете в казино с много нисък индекс на безопасност и се страхувам, че няма да харесат много честната позиция:
https://casino.guru/majestyslots-casino-review#tab=js-tab-reputation
Виждали ли сте това преди?
Hello, and good day to you!
Thank you for this info - I will just add that it is associated with your complaint. Details are provided here:
https://casino.guru/majestyslots-casino-player-s-winnings-were-confiscated
When it comes to breaching the maximum bet rule, we apply this approach:
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#max-bets
Needless to say, you play in the casino with a very low safety index, and I fear they won't be very fond of fair stand:
https://casino.guru/majestyslots-casino-review#tab=js-tab-reputation
Have you seen this before?
Здравей казино гуру,
Никога не съм чел толкова дълбоко в правилата и разпоредбите на казино. Мислех, че ще бъда третиран справедливо и все още не мога да повярвам какво се случи и факта, че те изглеждат закон за себе си. Може би съм малко наивен, но ако бях загубил пълния си баланс по сметката, те нямаше да ми кредитират залога за „незаконния залог". Много съм благодарен за помощта ви по този въпрос, но трябва да попитам , според твоя опит има ли шанс това да се разреши благоприятно.
Hello casino guru,
I have never read that deep into the rules and regulations of a casino. I thought I would be treated fairly and still can't believe what's happened and the fact that they seem to be a law unto themselves. Maybe I'm being a bit naive, but If I had lost my full account balance they wouldn't have credited me with the stake for the " illegal bet" I'm very grateful for your help in this matter, but I must ask, with your experience is there any chance of this being resolved favourably.
Здравейте, добре е да се интересувате от такава информация, особено когато става дума за казина.
Разбира се, ако загубите баланса си, това вероятно няма да има голямо значение за казиното. Обикновено казиното ще се свърже, ако нарушите някои Правила и условия и спечелите.
Що се отнася до това дали е възможно жалбата ви да бъде разрешена, не искам да съм скептичен, но тъй като напоследък казиното не е разрешило много жалби, има шанс това да остане така и в този случай. Все пак може би има малък шанс, но не искам да давам фалшиви надежди.
За момента ще трябва да изчакаме и да видим накъде ще тръгне вашият случай и какъв ще бъде крайният резултат. Ако научите нещо ново, не се колебайте да го споделите тук във форума.
Hi, it is good to be interested in such information especially when it comes to casinos.
Of course, if you lost your balance, it probably wouldn't matter much to the casino. Usually the casino will get in touch if you break some Terms and Conditions and win.
As for whether it is possible that your complaint will be resolved, I don't want to be skeptical, but since the casino hasn't resolved many complaints lately, there is a chance that it will remain that way in this case. However, maybe there is a small chance, but I don't want to give false hope.
For the time being, we will have to wait and see where your case goes from here and what the end result will be. If there is anything new you learn, don't hesitate to share it here on the forum.
Хората, компаниите, казината и престъпниците и измамниците като цяло се нуждаят от възпиращ фактор, който да ограничи ентусиазма им. Ако тази група може да работи по този начин безнаказано и без никаква защита, тогава те никога няма да спрат да ограбват нагло хората, тъй като това е печеливша победа за тях. Ако хора като вас нямат конкретни правомощия да накажат тези хулигани, като заплаха за лиценза им или солидна глоба, ако не се съобразят с решението на независим орган, тогава лошата реклама е единственото оръжие, което не възпира всичко това, когато вземете предвид десетките хиляди паунда, включени в целия спектър от жертви. Това трябва да е много разочароващо за вас и доста обезсърчаващо. Възможно ли е посредничеството за компромис.
People, companies, casino's and criminals and conmen in general need a deterrent to curb their enthusiasm. If this outfit can operate in this manner with impunity with no recourse then they will never stop blatantly robbing people as it's win win for them. If people like your good selves don't have specific powers to punish these bullies like threatening their license or a hefty fine if they fail to comply with the adjudication of an independent body., Then bad publicity is the only weapon which is no deterrent at all when you consider the tens of thousands of pounds involved across the full spectrum of victims. This must very frustrating for you and quite disheartening. Is mediating a compromise a possibility.
Виждам твоята гледна точка и това, което описваш е вярно. Ние обаче нямаме властта да глобяваме финансово казината или да отнемаме лицензите им. Предоставяме информация за казината и се опитваме да гарантираме, че играчите няма да попаднат на място, където могат да изпаднат в неприятна ситуация само за да играят там. Можем да добавим черни точки към казината, ако те не се интересуват от решаването на проблемите на играчите, което понижава техния индекс на безопасност . След това играчите могат да търсят информация за казиното въз основа на това. Колкото по-нисък е индексът на безопасност, толкова по-несигурно е казиното за играча, бих казал.
Както и да е, приемам, че лошата реклама може би не е достатъчна, но в днешно време информация може да се намери навсякъде. Тъй като ние също ги предоставяме, смятам, че всеки играч може да прецени на базата им дали е подходящо за него да депозира в казино. Винаги препоръчвам да направите проучване и да съберете възможно най-много информация за дадено казино, преди да решите да играете там. Това не означава, че не може да има проблем в казино с по-добър индекс на безопасност. Но мисля, че може да има по-малък шанс да се случи нещо негативно.
Надявам се, че се изразих ясно и помогнах за изясняване на ситуацията.
I can see your point of view and what you describe is true. However, we do not have the power to financially fine casinos or revoke their licenses. We provide information about casinos and we try to make sure that players don't get somewhere where they might get into an unpleasant situation just for playing there. We can add black points to casinos if they are not interested in solving players' problems, which lowers their safety index. Players can then look up information about the casino based on that. The lower the safety index, the more unsafe the casino is for the player, I would say.
Anyway, I accept that bad advertising is probably not enough, but information can be found everywhere nowadays. Since we also provide them, I think that every player can decide on the basis of them whether it is suitable for him to deposit in a casino. I always recommend doing your research and gathering as much information about a casino as possible before you decide to play there. This is not to say that there can't be a problem in a casino with a better safety index. But I do think that there might be less chance of something negative happening.
I hope I have made myself clear and helped to clarify the situation.
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.