ФорумКазинаMagical Spin Casino - обща дискусия

Magical Spin Casino - обща дискусия

преди 10 месеца от simplyme
|
2613 преглеждания 23 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Magical Spin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 10 месеца

Транзакции през Люксембург за Франция. Манипулирани игри, както може да се види на екранните снимки в приложението, залогът изведнъж вече не е там, играта се прекъсва!!! filefilefile

Редактиран от автора преди 10 месеца
Автоматичен превод:
simplyme
преди 10 месеца

Какво ще кажете за реакцията на казиното? Възможно е също да е проблем от страна на доставчика. Или сега всъщност е ограничено до играчи от Германия?

Позволете ми един любезен въпрос: свързахте ли се с казиното?

Ще се радвам да видя официалното обяснение. 🤔

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Разбира се, свързах се с поддръжката, обичайният лицемерен отговор, който е абсолютна глупост. Сега трябва да потърся неправилните завъртания от моята история на играта с дата, час и т.н. Изпратих им всички екранни снимки, всичко е там (метаданни), а от друга страна историята на играта в моя акаунт е непълна!

. file

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Казино Гуру, вие знаете точно какво се случва тук!!!

Автоматичен превод:
simplyme
преди 10 месеца

Тъй като само ние двамата водим този разговор, мога да ви уверя, че нямам представа какво заключавате.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Разбира се, свързах се с поддръжката, обичайният лицемерен отговор, който е абсолютна глупост. Сега трябва да потърся неправилните завъртания от моята история на играта с дата, час и т.н. Изпратих им всички екранни снимки, всичко е там (метаданни), а от друга страна историята на играта в моя акаунт е непълна!

. file

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Хей и благодаря ти!

Е, в моите очи това е много разумно предложение и стандартен отговор в случай, че възникне някакъв технически проблем.

Обикновено отговарям по същия начин, когато намеря играч да описва някакъв технически проблем, тъй като това е първата логична стъпка.

Е, ако сте убедени, че историята ви на игри е непълна и казиното не е правилно, спрете да обвинявате и изпратете жалбата. Бъдете готови да предоставите тези метаданни, моля. При наличието му трябва да е доста бърза проверка, нали?

Какво ще кажете да попитате конкретния доставчик на игри? Обмисляли ли сте и това?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Ако отидете в свойствата на екранната снимка, можете да видите всичко!!! Имам и видео клип, който сега ще пусна онлайн. Няколко пъти съм бил измамен от казина по този начин, висшите органи трябва да решат и да проучат... те действително съществуват, подкрепата и комисионната са пасивни в този случай ... време е да сложим край на финансовите измами в Кюрасао мрежа, пълна с лъжи и измами

Автоматичен превод:
simplyme
преди 10 месеца

Отлично, ако имате доказателства, така че най-разумно е да подадете жалба, ако не ви е удобно да се свържете с доставчика на играта. Със сигурност ще е по-добре, отколкото просто да сочите с пръст казиното.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Тъй като казиното няма нито стил, нито ниво, както виждате сами, няма връзка с доставчика, това са манипулирани игри!!!! Депозитите в € се прехвърлят в крипто сметка във Франция, къде са всички пари??? RTP на игрите е смешен

Автоматичен превод:
simplyme
преди 10 месеца

Хм, жалко. Но както казах, ако смятате, че игрите са манипулирани, можете да подадете жалба, защото аз не мога да помогна. Нашият екип обаче може да проучи и да се опита да помогне. Затова го предложих.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

За съжаление, тези офшорни транзакции се случват по-често в казина, които ги оценяват високо напоследък! Каквато и да е причината, не разбирам тази алчност, защото смятам, че тези казина нанасят много щети на хазартната индустрия, защото никой вече не играе! На властите не им пука и осребряват яко!!!

Автоматичен превод:
simplyme
преди 10 месеца

За съжаление отново преминавате от конкретен въпрос към обща критика. Съберете се, моля, и подайте жалбата.

Вече не можем да направим нищо за вас. Честно казано, някой с вашето мнение трябва да спре да играе в казината.

Хазартът е просто платено забавление; за мен определено не звучиш много забавно. 🙏

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Отлично казино! Богат избор от машини. Седмичен кешбек бонус като VIP. Близко и приятно VIP обслужване. БЛАГОДАРЯ.

Автоматичен превод:
Daoud111
преди 6 месеца

Какво ще кажете тогава да напишете за вашия опит в рецензия за това казино? Ето връзката, ако искате да го направите.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте,


Някой има ли опит с Magical Spin? Те не са ни изплатили печалбата от €9500. Въпреки че вече са потвърдили, те трябва да потвърдят отново. След дълга размяна на имейли и многократно изпращане на нови документи, акаунтът вече е изтрит без коментар.

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Zanzu
преди 3 месеца

Здравейте. Мога ли да попитам преди колко време поискахте тегленето и каква е причината за закриването на акаунта ви?

Опитайте се да предоставите малко повече информация относно този проблем, за да можем да го разберем по-добре и може би да ви помогнем да го разрешите.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Мога само да кажа, че имах много лоши преживявания тук, за съжаление никога не съм имал положителен баланс тук... отговорна игра, изобщо не, акаунтът ми беше затворен няколко пъти, но това не се случи, бях винаги можете да депозирате и да играете отново 😔 жалко какви мошеници има тук. След като заплаших да предприема съдебни действия, акаунтът ми най-накрая беше закрит.

Автоматичен превод:
simplyme
преди 3 месеца

Така че е тъжно, когато трябваше да се стигне до този етап. От друга страна, радвам се, че успя да закриеш акаунта си и сега си спокоен. Ако искате да ни кажете повече за вашия опит. Но няма да те насилвам.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Далеч съм от мисълта да пиша каквито и да било неистини за казино тук, това са моите преживявания и са верни. Казиното блокира акаунта ми, когато наистина се ядосах, когато ги помолих да закрият акаунта ми, но акаунтът ми никога не беше затворен и винаги можех да продължа да правя депозити.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини