преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Magical Spin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Транзакции през Люксембург за Франция. Манипулирани игри, както може да се види на екранните снимки в приложението, залогът изведнъж вече не е там, играта се прекъсва!!!
Transactions via Luxembourg to France. Manipulated games as can be seen in the screenshots in the appendix, the stake is suddenly no longer there, the game aborts!!!
Transaktionen über Luxemburg nach Frankreich. Manipuliete spiele wie im Anhang auf den Screenshots zu sehen, der Einsatz ist plötzlich nicht mehr da, Spiel bricht ab!!!
Какво ще кажете за реакцията на казиното? Възможно е също да е проблем от страна на доставчика. Или сега всъщност е ограничено до играчи от Германия?
Позволете ми един любезен въпрос: свързахте ли се с казиното?
Ще се радвам да видя официалното обяснение. 🤔
What about the casino's reaction? It may also be a glitch on the provider's side. Or is it now actually restricted to players from Germany?
Allow me a kind question: have you contacted the casino?
I'd love to see the official explanation. 🤔
Разбира се, свързах се с поддръжката, обичайният лицемерен отговор, който е абсолютна глупост. Сега трябва да потърся неправилните завъртания от моята история на играта с дата, час и т.н. Изпратих им всички екранни снимки, всичко е там (метаданни), а от друга страна историята на играта в моя акаунт е непълна!
.
Of course I contacted support, the usual hypocritical answer which is absolute nonsense. I am now supposed to look for the incorrect spins from my game history with date time etc. I have sent them all the screenshots, everything is on there (metadata) and on the other hand the game history is in my account is incomplete!
.
Selbstverständlich habe ich den Support kontaktiert, die übliche scheinheilige Antwort was absoluter Nonsens ist.Ich soll jetzt die Fehlerhaften spins aus meinem Spielverlauf raus suchen mit Datum Zeit usw ich habe denen alle screeshots geschickt da steht alles drauf( metadata) zum anderen ist die Spielhistorie in meinen Account unvollständig!
.
Тъй като само ние двамата водим този разговор, мога да ви уверя, че нямам представа какво заключавате.
Since only the two of us are having this conversation, I can assure you that I have no idea what you are concluding.
Разбира се, свързах се с поддръжката, обичайният лицемерен отговор, който е абсолютна глупост. Сега трябва да потърся неправилните завъртания от моята история на играта с дата, час и т.н. Изпратих им всички екранни снимки, всичко е там (метаданни), а от друга страна историята на играта в моя акаунт е непълна!
.
Of course I contacted support, the usual hypocritical answer which is absolute nonsense. I am now supposed to look for the incorrect spins from my game history with date time etc. I have sent them all the screenshots, everything is on there (metadata) and on the other hand the game history is in my account is incomplete!
.
Selbstverständlich habe ich den Support kontaktiert, die übliche scheinheilige Antwort was absoluter Nonsens ist.Ich soll jetzt die Fehlerhaften spins aus meinem Spielverlauf raus suchen mit Datum Zeit usw ich habe denen alle screeshots geschickt da steht alles drauf( metadata) zum anderen ist die Spielhistorie in meinen Account unvollständig!
.
Хей и благодаря ти!
Е, в моите очи това е много разумно предложение и стандартен отговор в случай, че възникне някакъв технически проблем.
Обикновено отговарям по същия начин, когато намеря играч да описва някакъв технически проблем, тъй като това е първата логична стъпка.
Е, ако сте убедени, че историята ви на игри е непълна и казиното не е правилно, спрете да обвинявате и изпратете жалбата. Бъдете готови да предоставите тези метаданни, моля. При наличието му трябва да е доста бърза проверка, нали?
Какво ще кажете да попитате конкретния доставчик на игри? Обмисляли ли сте и това?
Hey and thank you!
Well, in my eyes, this is a very reasonable suggestion and a standard response in case some technical issue occurs.
I normally reply the same when I find a player describing any sort of technical trouble, since this is the first logical step.
Well, if you are convinced your gaming history is incomplete and the casino is not right, stop accusing and submit the complaint. Be ready to provide that metadata, please. With it available, it should be quite a quick check, right?
What about asking the concrete game provider? Have you also considered that?
Ако отидете в свойствата на екранната снимка, можете да видите всичко!!! Имам и видео клип, който сега ще пусна онлайн. Няколко пъти съм бил измамен от казина по този начин, висшите органи трябва да решат и да проучат... те действително съществуват, подкрепата и комисионната са пасивни в този случай ... време е да сложим край на финансовите измами в Кюрасао мрежа, пълна с лъжи и измами
If you go to screenshot properties you can see everything!!! I also have a video clip that I will now put online. I have been cheated by casinos in this way several times, higher authorities have to decide and research... they actually exist, the support and the commission are passive in this case ...it's time to put a stop to the Curacao financial fraud network full of lies and fraud
Wenn man auf Eigenschaften von Screenshot geht sieht man alles!!! Desweiteren habe ich einen Videoclip den ich jetzt online stellen werde.ich bin schon mehrfach auf diese Art und Weise von Casino betrogen worden, da müssen höhere Instanzen entscheiden und recherchieren...die gibt's tatsächlich, der Support und die commission sind in diesem Fall passiv...wird Zeit das dem Curacao Finanzbetrugs Netzwerk voller lug und Betrug die Schranken gewiesen werden
Отлично, ако имате доказателства, така че най-разумно е да подадете жалба, ако не ви е удобно да се свържете с доставчика на играта. Със сигурност ще е по-добре, отколкото просто да сочите с пръст казиното.
Excellent, if you have proof, so the most sensible thing to do is to file a complaint if it is not convenient for you to contact the game provider. It will certainly be better than just pointing fingers at the casino.
Тъй като казиното няма нито стил, нито ниво, както виждате сами, няма връзка с доставчика, това са манипулирани игри!!!! Депозитите в € се прехвърлят в крипто сметка във Франция, къде са всички пари??? RTP на игрите е смешен
Since the casino has neither style nor level, as you can see for yourself, there is no connection to the provider, these are manipulated games!!!! The deposits in € are transferred to a crypto account in France, where is all the money??? The RTP of the games is ridiculous
Da Casino hat weder Stil noch Niveau, wie sie selber Sehen können besteht hier keine Verbindung zum Provider, es sind manipulierte Spiele !!!! Die Einzahlungen in € werden auf ein krypto Konto in Frankreich überwiesen, wo ist das ganze Geld ??? Der RTP der Spiele ist lächerlich
Хм, жалко. Но както казах, ако смятате, че игрите са манипулирани, можете да подадете жалба, защото аз не мога да помогна. Нашият екип обаче може да проучи и да се опита да помогне. Затова го предложих.
Hmm, that's a shame. But like I said if you think the games are rigged you can file a complaint because I can't help. However, our team can investigate and try to help. That's why I suggested it.
За съжаление, тези офшорни транзакции се случват по-често в казина, които ги оценяват високо напоследък! Каквато и да е причината, не разбирам тази алчност, защото смятам, че тези казина нанасят много щети на хазартната индустрия, защото никой вече не играе! На властите не им пука и осребряват яко!!!
Unfortunately, these offshore transactions have been occurring more frequently in casinos that rate them highly recently! Whatever the reason, I don't understand this greed, because I think that these casinos are doing a lot of damage to the gambling industry because no one is playing anymore! The authorities don't care and are cashing in heavily!!!
Leider gibt es in letzter Zeit häufiger auch in casinos die sie hoch bewerten diese offshore Transaktionen! Warum auch immer ich verstehe diese Gier nicht, denn ich denke das diese Casinos die Gambling Industrie stark schädigen, weil keiner mehr spielt!die Behörden kümmern sich nicht und kassieren kräftig mit!!!
За съжаление отново преминавате от конкретен въпрос към обща критика. Съберете се, моля, и подайте жалбата.
Вече не можем да направим нищо за вас. Честно казано, някой с вашето мнение трябва да спре да играе в казината.
Хазартът е просто платено забавление; за мен определено не звучиш много забавно. 🙏
Sadly, you are again moving from a concrete matter to a general criticism. Pull yourself together, please, and submit the complaint.
There is nothing left we can do for you. Honestly, someone with your opinions should stop playing in casinos.
Gambling is merely paid entertainment; to me, you definitely don't sound very entertained. 🙏
Отлично казино! Богат избор от машини. Седмичен кешбек бонус като VIP. Близко и приятно VIP обслужване. БЛАГОДАРЯ.
Excellent casino! Wide choice of machines. A weekly cashback bonus as a VIP. Close and pleasant VIP service. THANKS.
Excellent casino! Large choix de machines. Un bonus casback hebdomadaire en tant que VIP. Service VIP de proximité et agréable. Merci.
Какво ще кажете тогава да напишете за вашия опит в рецензия за това казино? Ето връзката, ако искате да го направите.
What about writing about your experience in a review for this casino then? Here is the link if you'd like to do so.
Здравейте,
Някой има ли опит с Magical Spin? Те не са ни изплатили печалбата от €9500. Въпреки че вече са потвърдили, те трябва да потвърдят отново. След дълга размяна на имейли и многократно изпращане на нови документи, акаунтът вече е изтрит без коментар.
Hello,
Does anyone have experience with Magical Spin? They have not paid out our winnings of €9500. Although they have already verified, they need to verify again. After a long exchange of emails and repeatedly submitting new documents, the account has now been deleted without comment.
Hallo,
hat jemanden Erfahrungen mit Magical Spin. Dort wird uns unser Gewinn von 9500€ nicht ausgezahlt. Obwohl bereits verifiziert, sollte neu verifiziert werden. Nach langen E- Mail Verkehr und immer wieder neue Dokumente einreichen wurde nun kommentarlos das Konto gelöscht.
Здравейте. Мога ли да попитам преди колко време поискахте тегленето и каква е причината за закриването на акаунта ви?
Опитайте се да предоставите малко повече информация относно този проблем, за да можем да го разберем по-добре и може би да ви помогнем да го разрешите.
Hello. May I ask how long ago you requested the withdrawal, please, and what is the reason for closing your account?
Try to provide some more information regarding this issue so we are able to understand it better and maybe help you get it solved.
Мога само да кажа, че имах много лоши преживявания тук, за съжаление никога не съм имал положителен баланс тук... отговорна игра, изобщо не, акаунтът ми беше затворен няколко пъти, но това не се случи, бях винаги можете да депозирате и да играете отново 😔 жалко какви мошеници има тук. След като заплаших да предприема съдебни действия, акаунтът ми най-накрая беше закрит.
I can only say that I have had very bad experiences here, unfortunately I have never had a positive balance here... responsible gaming, not at all, I have had my account closed several times, but that didn't happen, I was always able to deposit and play again 😔 sad what kind of crooks are out there here. After I threatened to take legal action, my account was finally closed.
Така че е тъжно, когато трябваше да се стигне до този етап. От друга страна, радвам се, че успя да закриеш акаунта си и сега си спокоен. Ако искате да ни кажете повече за вашия опит. Но няма да те насилвам.
So it is sad when it had to come to this stage. On the other hand, I'm glad you managed to close your account and now you have peace of mind. If you would like to tell us more about your experience. But I won't force you.
Далеч съм от мисълта да пиша каквито и да било неистини за казино тук, това са моите преживявания и са верни. Казиното блокира акаунта ми, когато наистина се ядосах, когато ги помолих да закрият акаунта ми, но акаунтът ми никога не беше затворен и винаги можех да продължа да правя депозити.
I am far from writing any untruths about a casino here, these are my experiences and they are true. The casino blocked my account when I got really angry when I asked them to close my account, but my account was never closed and I was always able to continue making deposits.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.