ФорумКазинаMagical Casino - обща дискусия

Magical Casino - обща дискусия

преди 1 година от Gregory26
|
1488 преглеждания 17 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Magical Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Здравейте, това е много добро казино, добра поддръжка, плащат на играчите си

Автоматичен превод:
Gregory26
преди 1 година

Хей,

какви добри новини 🙂. Колко време обикновено отнема плащането и от колко време играете там?

1aynway, благодаря, че сподели опита си с нас.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Те продължават да ми изпращат спам SMS реклами, въпреки че при регистрацията се уверих, че отказвам ВСЯКАКВА реклама и се уверих, че НЕ давам съгласие за SMS реклама. Оставих съобщение в чата на живо и те никога не се свързаха с мен, нито спряха да изпращат спам.

Толкова съм уморен от това! Постоянно нови и нови SMS-и. Изпращат ми студени съобщения и не предоставят отказ от SMS реклама в SMS.


В тяхната политика за поверителност се казва:

„Както е посочено по-горе, Magical Casino понякога предлага директно на Играча продукти и услуги, които Magical Casino смята, че могат да представляват интерес за Играча. Ако Играчът не желае да получава такава информация или има други въпроси относно защитата на данните, Играчът се приканва да се свърже с Magical Casino за такава информация/промени."


(не е вярно - вече ги уведомих за отказа си преди малко)



Пишат и следното:

„Използва се за маркетингови цели въз основа на така наречения принцип на включване."


(също не е вярно!)


ако четете това, моля, спрете

Автоматичен превод:
obctbcacc
преди 8 месеца

Толкова съжалявам да чуя за такъв проблем. За съжаление е по-често срещано, отколкото си мислите 🙁

Съгласен съм, че казиното трябва да поеме пълна отговорност и да спре да изпраща спам на играчи, които са действали добросъвестно, като са поискали изключване на реклами.

Смятате ли, че техният подход е в съответствие с международните изявления на GDPR?


Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Категорично е против!


Сега се опитах да им изпратя офлайн съобщение в чата им на живо, тъй като не са достъпни. Направих също билет за поддръжка без отговор. Те все още изпращат SMS всеки ден. Никога не съм им давал съгласие от първия ден


Имате ли нещо против да пусна жалба чрез казино гуру?

Автоматичен превод:
obctbcacc
преди 8 месеца

Ежедневно получавате SMS!? Това е недопустимо!

Чувствайте се свободни да подадете жалбата, със сигурност. Любопитно ми е дали ще ви помогнем, защото честно казано не мога да кажа. И все пак всеки опит си струва да бъде изпробван , бих бил бесен на твое място!

Мислили ли сте да информирате институции като Службата за защита на личните данни например?

Не съм запознат как работят нещата в Дания, така че просто питам 🤔


Автоматичен превод:
Radka
преди 8 месеца

Да, дори получих SMS днес въпреки 3 опита да се свържа с тях. Със сигурност ще опитам вашето предложение, но се съмнявам какво ще се случи поради лиценза им за кюрасо.

Автоматичен превод:
obctbcacc
преди 8 месеца

Вярвам, че трябва да е изключително неприятно и досадно. Както и да е, ще видим как ще е, когато се свържете с тях. Надяваме се, че те ще имат добър отговор за вас.

Бихте ли ни казали какво научихте или какъв беше резултатът? 🙂

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

добро казино като цяло, плаща тегления бързо и има голям избор от игри,


Ерик


Автоматичен превод:
Ericadam
преди 4 месеца

Този колко бързо плаща, ако може да съм любопитен?

Както и да е, запознати ли сте с потребителските рецензии и отзивите на потребителите?

Опитайте тази връзка, ако искате да проучите. 😉

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

48ч

Автоматичен превод:
Ericadam
преди 4 месеца

Така че това е страхотно според мен и доста бързо. Какъв метод на плащане използвате за теглене?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

по банков път, отново спечелих, платих също бързо, добро обслужване и в чата, той спира поддръжката около 10 или 11 часа вечерта и имам много компетентен назначен мениджър


Не виждам никакви оплаквания от играчи, мисля, че си остава надеждно казино, това си остава моето мнение

Автоматичен превод:
Ericadam
преди 4 месеца

Това е добре, защото банковите преводи понякога отнемат повече време. Също така се радвам, че успяхте да направите още една печалба и да теглите отново без никакви проблеми.

Мисля, че всяко казино може да работи така. Пожелавам ви още много победи и късмет. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добро казино, с много игри, които другите казина нямат. приятна подкрепа. заслужава повече от 5/10. по-добре от някои с по-високи оценки.... samanta мениджърът им е страхотен

Автоматичен превод:
Alain747
преди 2 месеца

Здравей, радвам се, че харесваш казиното. Какви игри има, които другите казина нямат?

Както и да е, погледнах неговия индекс на безопасност и е доста нисък, както си написал 5/10. Освен това казиното работи без лиценз, за което бих внимавал, защото ако има проблеми, може да е трудно да се решат.

Въпреки това, играли ли сте тук преди и успяхте ли да спечелите и изтеглите нещо?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

лицензираните казина имат своите проблеми и аз съм имал много от тях с някои, уникални, лош късмет и т.н., за момента няма проблеми с тях, бързо теглене, слушател, когато искам да си почина, той затваря акаунта. някои казина дори не го правят. Харесвам това казино.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини