преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Magical Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, това е много добро казино, добра поддръжка, плащат на играчите си
Hello, it's a very good casino, good support, they pay their player
Хей,
какви добри новини 🙂. Колко време обикновено отнема плащането и от колко време играете там?
1aynway, благодаря, че сподели опита си с нас.
Hey,
what good news 🙂. How long did the payment usually take, and how long have you been playing there?
1aynway, thanks for sharing your experience with us.
Те продължават да ми изпращат спам SMS реклами, въпреки че при регистрацията се уверих, че отказвам ВСЯКАКВА реклама и се уверих, че НЕ давам съгласие за SMS реклама. Оставих съобщение в чата на живо и те никога не се свързаха с мен, нито спряха да изпращат спам.
Толкова съм уморен от това! Постоянно нови и нови SMS-и. Изпращат ми студени съобщения и не предоставят отказ от SMS реклама в SMS.
В тяхната политика за поверителност се казва:
„Както е посочено по-горе, Magical Casino понякога предлага директно на Играча продукти и услуги, които Magical Casino смята, че могат да представляват интерес за Играча. Ако Играчът не желае да получава такава информация или има други въпроси относно защитата на данните, Играчът се приканва да се свърже с Magical Casino за такава информация/промени."
(не е вярно - вече ги уведомих за отказа си преди малко)
Пишат и следното:
„Използва се за маркетингови цели въз основа на така наречения принцип на включване."
(също не е вярно!)
ако четете това, моля, спрете
They keep sending me spam SMS advertising, although I upon registration made sure to deny ANY advertising, and made sure NOT to give consent to especially SMS advertising. I left a message in live chat, and they never contacted me back nor stopped spamming.
I am so tired of it! Constantly new and new SMS. They’re cold texting me and they provide no opt-out from SMS advertising in the SMS.
In their privacy policy it says:
"As indicated above, Magical Casino would, on occasion, market directly to Player products and services which Magical Casino considers may be of interest to the Player. Should Player not wish to receive such information, or have any other data protection queries, Player is urged to contact Magical Casino for such information/changes."
(not true - I already notified them of my opt-out a while ago)
They also write following:
"Is utilised for marketing purposes based on the so-called opt-in principle."
(also not true!)
if you’re reading this please stop
Толкова съжалявам да чуя за такъв проблем. За съжаление е по-често срещано, отколкото си мислите 🙁
Съгласен съм, че казиното трябва да поеме пълна отговорност и да спре да изпраща спам на играчи, които са действали добросъвестно, като са поискали изключване на реклами.
Смятате ли, че техният подход е в съответствие с международните изявления на GDPR?
I'm so sorry to hear about such an issue. Sadly it is more common than you might think 🙁
I agree the casino should take full responsibility and stop spamming players who have acted with good faith by asking for advert exclusion.
Do you think their approach is in accordance with international GDPR statements?
Категорично е против!
Сега се опитах да им изпратя офлайн съобщение в чата им на живо, тъй като не са достъпни. Направих също билет за поддръжка без отговор. Те все още изпращат SMS всеки ден. Никога не съм им давал съгласие от първия ден
Имате ли нещо против да пусна жалба чрез казино гуру?
It's totally against!
Now I've tried sending them an offline message in their livechat, as they're not reachable. I've also made a support ticket with no response. They're still sending SMS every single day. I never gave them consent from day one
Do you mind if I open a complaint via casino guru?
Ежедневно получавате SMS!? Това е недопустимо!
Чувствайте се свободни да подадете жалбата, със сигурност. Любопитно ми е дали ще ви помогнем, защото честно казано не мога да кажа. И все пак всеки опит си струва да бъде изпробван , бих бил бесен на твое място!
Мислили ли сте да информирате институции като Службата за защита на личните данни например?
Не съм запознат как работят нещата в Дания, така че просто питам 🤔
You are receiving SMS daily!? That's unacceptable!
Feel free to submit the complaint, for sure. I'm curious whether we will assist you because honestly, I can't tell. Yet every attempt is worth trying, I would be furious being in your shoes!
Have you considered informing institutions like the Office for Personal Data Protection, for example?
I'm not familiar with how things work in Denmark so, I'm just asking 🤔
Да, дори получих SMS днес въпреки 3 опита да се свържа с тях. Със сигурност ще опитам вашето предложение, но се съмнявам какво ще се случи поради лиценза им за кюрасо.
I am yeah, even recieved SMS today despite 3 attempts of contacting them. I’ll for sure try your suggestion, but I doubt what’s gonna happen due to their curacao license.
Вярвам, че трябва да е изключително неприятно и досадно. Както и да е, ще видим как ще е, когато се свържете с тях. Надяваме се, че те ще имат добър отговор за вас.
Бихте ли ни казали какво научихте или какъв беше резултатът? 🙂
I believe it must be extremely unpleasant and annoying. Anyway, we'll see how it goes when you contact them. Hopefully they will have a good response for you.
Could you tell us what you learned or what the outcome was? 🙂
Този колко бързо плаща, ако може да съм любопитен?
Както и да е, запознати ли сте с потребителските рецензии и отзивите на потребителите?
Опитайте тази връзка, ако искате да проучите. 😉
How quickly does this one pay, if I may be so curious?
Anyway, are you familiar with user reviews and user feedback?
Try this link if you would like to investigate. 😉
Така че това е страхотно според мен и доста бързо. Какъв метод на плащане използвате за теглене?
So that's great in my opinion and pretty fast. What payment method do you use for withdrawal ?
по банков път, отново спечелих, платих също бързо, добро обслужване и в чата, той спира поддръжката около 10 или 11 часа вечерта и имам много компетентен назначен мениджър
Не виждам никакви оплаквания от играчи, мисля, че си остава надеждно казино, това си остава моето мнение
by bank transfer, I made a profit again, paid also quickly, good service also in chat, he stops the support around 10 or 11 o'clock in the evening, and I have a very competent assigned manager
I don't see any player complaints, I think it remains a reliable casino, that remains my opinion
Това е добре, защото банковите преводи понякога отнемат повече време. Също така се радвам, че успяхте да направите още една печалба и да теглите отново без никакви проблеми.
Мисля, че всяко казино може да работи така. Пожелавам ви още много победи и късмет. 🙂
That's fine because bank transfers sometimes take longer. I am also glad that you managed to make another profit and withdraw again without any problems.
I think every casino could work like that. I wish you many more wins and good luck. 🙂
Добро казино, с много игри, които другите казина нямат. приятна подкрепа. заслужава повече от 5/10. по-добре от някои с по-високи оценки.... samanta мениджърът им е страхотен
Good casino, with lots of games that other casinos don't have. pleasant support. deserves better than 5/10. better than some with higher grades.... samanta their manager is great
Здравей, радвам се, че харесваш казиното. Какви игри има, които другите казина нямат?
Както и да е, погледнах неговия индекс на безопасност и е доста нисък, както си написал 5/10. Освен това казиното работи без лиценз, за което бих внимавал, защото ако има проблеми, може да е трудно да се решат.
Въпреки това, играли ли сте тук преди и успяхте ли да спечелите и изтеглите нещо?
Hi, I'm glad you like the casino. What games does it have that other casinos don't ?
Anyway, I looked at its safety index and it is quite low as you wrote 5/10. Also the casino operates without a license, which I would be careful about because if there are problems it can be difficult to solve them.
Nevertheless, have you played here before and managed to win and withdraw something ?
лицензираните казина имат своите проблеми и аз съм имал много от тях с някои, уникални, лош късмет и т.н., за момента няма проблеми с тях, бързо теглене, слушател, когато искам да си почина, той затваря акаунта. някои казина дори не го правят. Харесвам това казино.
licensed casinos have their problems, and I've had lots of them with some, unique, bad luck etc, for the moment no problems with them, quick withdrawal, listener, when I want to take a break, he closes the account. some casinos don't even do it. I like this casino.
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.