НачалоФорумКазинаMagical Casino - обща дискусия

Magical Casino - обща дискусия

 от Gregory26
|
4 937 преглеждания 27 отговора |
|
1 2
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Magical Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Здравейте, това е много добро казино, добра поддръжка, плащат на играчите си

Автоматичен превод:
Gregory26

Хей,

какви добри новини 🙂. Колко време обикновено отнема плащането и от колко време играете там?

1aynway, благодаря, че сподели опита си с нас.

Автоматичен превод:

Те продължават да ми изпращат спам SMS реклами, въпреки че при регистрацията се уверих, че отказвам ВСЯКАКВА реклама и се уверих, че НЕ давам съгласие за SMS реклама. Оставих съобщение в чата на живо и те никога не се свързаха с мен, нито спряха да изпращат спам.

Толкова съм уморен от това! Постоянно нови и нови SMS-и. Изпращат ми студени съобщения и не предоставят отказ от SMS реклама в SMS.


В тяхната политика за поверителност се казва:

„Както е посочено по-горе, Magical Casino понякога предлага директно на Играча продукти и услуги, които Magical Casino смята, че могат да представляват интерес за Играча. Ако Играчът не желае да получава такава информация или има други въпроси относно защитата на данните, Играчът се приканва да се свърже с Magical Casino за такава информация/промени."


(не е вярно - вече ги уведомих за отказа си преди малко)



Пишат и следното:

„Използва се за маркетингови цели въз основа на така наречения принцип на включване."


(също не е вярно!)


ако четете това, моля, спрете

Автоматичен превод:
obctbcacc

Толкова съжалявам да чуя за такъв проблем. За съжаление е по-често срещано, отколкото си мислите 🙁

Съгласен съм, че казиното трябва да поеме пълна отговорност и да спре да изпраща спам на играчи, които са действали добросъвестно, като са поискали изключване на реклами.

Смятате ли, че техният подход е в съответствие с международните изявления на GDPR?


Автоматичен превод:
Radka

Категорично е против!


Сега се опитах да им изпратя офлайн съобщение в чата им на живо, тъй като не са достъпни. Направих също билет за поддръжка без отговор. Те все още изпращат SMS всеки ден. Никога не съм им давал съгласие от първия ден


Имате ли нещо против да пусна жалба чрез казино гуру?

Автоматичен превод:
obctbcacc

Ежедневно получавате SMS!? Това е недопустимо!

Чувствайте се свободни да подадете жалбата, със сигурност. Любопитно ми е дали ще ви помогнем, защото честно казано не мога да кажа. И все пак всеки опит си струва да бъде изпробван , бих бил бесен на твое място!

Мислили ли сте да информирате институции като Службата за защита на личните данни например?

Не съм запознат как работят нещата в Дания, така че просто питам 🤔


Автоматичен превод:
Radka

Да, дори получих SMS днес въпреки 3 опита да се свържа с тях. Със сигурност ще опитам вашето предложение, но се съмнявам какво ще се случи поради лиценза им за кюрасо.

Автоматичен превод:
obctbcacc

Вярвам, че трябва да е изключително неприятно и досадно. Както и да е, ще видим как ще е, когато се свържете с тях. Надяваме се, че те ще имат добър отговор за вас.

Бихте ли ни казали какво научихте или какъв беше резултатът? 🙂

Автоматичен превод:

добро казино като цяло, плаща тегления бързо и има голям избор от игри,


Ерик


Автоматичен превод:
Ericadam

Този колко бързо плаща, ако може да съм любопитен?

Както и да е, запознати ли сте с потребителските рецензии и отзивите на потребителите?

Опитайте тази връзка, ако искате да проучите. 😉

Автоматичен превод:

48ч

Автоматичен превод:
Ericadam

Така че това е страхотно според мен и доста бързо. Какъв метод на плащане използвате за теглене?

Автоматичен превод:

по банков път, отново спечелих, платих също бързо, добро обслужване и в чата, той спира поддръжката около 10 или 11 часа вечерта и имам много компетентен назначен мениджър


Не виждам никакви оплаквания от играчи, мисля, че си остава надеждно казино, това си остава моето мнение

Автоматичен превод:
Ericadam

Това е добре, защото банковите преводи понякога отнемат повече време. Също така се радвам, че успяхте да направите още една печалба и да теглите отново без никакви проблеми.

Мисля, че всяко казино може да работи така. Пожелавам ви още много победи и късмет. 🙂

Автоматичен превод:

Добро казино, с много игри, които другите казина нямат. приятна подкрепа. заслужава повече от 5/10. по-добре от някои с по-високи оценки.... samanta мениджърът им е страхотен

Автоматичен превод:
Alain747

Здравей, радвам се, че харесваш казиното. Какви игри има, които другите казина нямат?

Както и да е, погледнах неговия индекс на безопасност и е доста нисък, както си написал 5/10. Освен това казиното работи без лиценз, за което бих внимавал, защото ако има проблеми, може да е трудно да се решат.

Въпреки това, играли ли сте тук преди и успяхте ли да спечелите и изтеглите нещо?

Автоматичен превод:

лицензираните казина имат своите проблеми и аз съм имал много от тях с някои, уникални, лош късмет и т.н., за момента няма проблеми с тях, бързо теглене, слушател, когато искам да си почина, той затваря акаунта. някои казина дори не го правят. Харесвам това казино.

Автоматичен превод:

Добро утро, спечелих сума от 180e за теглене в това казино, направих няколко депозита преди това, без успех, сега, когато искам да изтегля парите, ми казват, че казиното е спряно и че трябва да депозирам 200e за да мога да тегля, как да оценя това? Що за казино е това? Няма да посмея да депозирам още едно ero и сега как да си получа парите!! Отне ми дни да се свържа с вас!! Както и да е, ако някой може да ми обясни това възмущение, аз ще слушам и ако някой може да ми даде алтернативно решение, маса

Автоматичен превод:
Alain747

Саманта е страхотна, тя ви се обажда и ви предлага много сочни бонуси, но изведнъж вие печелите! И тук идва проблемът, обработвам незначително теглене от 180e за една седмица, за да мисля за сочни цифри, вече не знам нищо за Саманта, успях да говоря с някой друг след изгаряне на имейли, тъй като не можете да се свържете в противен случай. Ще ми кажете каква квалификация заслужават тези хора, приятелката на Саманта ми казва, че последните ми депозити ще бъдат възстановени и че за да тегля трябва да депозирам 200e, какво решение е това!! Връщат ми нещо, което не мога да изтегля, ако не депозирам 200, а да не говорим за 180, това няма къде да отиде, дори не си и помисляй да влизаш, много са добре, защото 300% бонус през уикенда за Петък събота и неделя са много сочни, докато не спечелите

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини