преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Madnix Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Казиното НЕ позволява регистрации от Канада.
Моля, променете това, тъй като го намирам за много разочароващо. Наистина искам да играя тук хаха
Casino does NOT allow registrations from Canada.
Please change this, as I find it very disappointing. I'm really want to play here lol
Здравей DaStupidKidd.
Съжалявам, че ви причинихме това главоболие 🙂. Мога ли да ви помоля да използвате функцията за актуализиране?
Ние сме добре запознати с факта, че подобни промени се случват по-бързо, отколкото можем да проследим, така че това трябва да помогне за събирането на ценна обратна връзка по всяко време:
Намира се в раздела „общ преглед ", точно под позитиви/негативи/интересни факти.
Много благодаря, че ни помогнахте!
Hello DaStupidKidd.
I'm sorry we caused you this headache 🙂. May I ask you to use the update feature?
We are well aware of the fact such changes happen faster than we can track, so this should help collect valuable feedback anytime:
It's located on the "overview tab", just under positives/negatives/interesting facts.
Many thanks for helping us!
Благодаря Радка!
Никога преди не съм забелязвал този раздел, тъй като е в област, която обикновено пропускам.
Аз съм доста активен и забелязвам доста грешки тук или там, така че това определено е нещо, което ще използвам много хаха
Thanks, Radka!
I've never really noticed that tab before as it's in an area I usually skip over.
I'm pretty active and notice quite a few errors here or there, so this is definitely something I'm going to make a lot of use of lol
Здравей DaStupidKidd,
не си единственият, който не забеляза 😀 . И аз го забелязах по-късно. Този раздел е доста скрит. В противен случай ще се радваме, ако споделите с нас своите знания или грешки, които сте открили на нашия уебсайт. Всяко известие е добре дошло 🙂
Hello DaStupidKidd,
you're not the only one who didn't notice 😀 . I also noticed it later. This tab is pretty hidden. Otherwise, we will be very happy if you share with us your knowledge or errors you have found on our website. Any notice is welcome 🙂
Прекарвам много повече време в намиране и проучване на казино, отколкото всъщност играя в него (имам наистина лош късмет 🤣)
Повечето от нещата, които срещам, са дребни детайли. Неща като изтекъл бонус, грешна информация за плащане и др.
От време на време обаче ще намирам по-добри неща като казина, които работят без лиценз. Лично аз смятам, че всеки преглед на Casino Guru трябва да има важната информация, показана в най-горната част на екрана. URL адресът, компанията майка, номерът на лиценза и диапазонът на RTP трябва да са първото нещо, което хората виждат, вместо да се налага да кликват върху „покажи подробности за компанията", и всяко казино, което работи без лиценз, трябва да има това много очевидно показано, така че хората да могат да вземат информирани решения.
Знам, че бонусите са причината повечето хора да започнат да използват този сайт, но истинските отзиви и задълбочената информация ме карат да се връщам.
Ще направя моята част, за да предам всички ограничени знания, които съм придобил. Ако мога да помогна да предотвратя дори само един човек от това да изпита отвратителното усещане да му бъдат конфискувани трудно спечелените (и за някои хора много необходими) пари от сенчесто казино, тогава ще считам, че това е мое добро дело за годината 🤣
I spend far more time finding and researching a casino than I do actually playing at it (I have really bad luck 🤣)
Most of the things I come across are minor details. Things like an expired bonus, wrong payment information, etc.
Every now and then, though, I'll find better stuff like casinos that operate without a license. Personally, I think every review on Casino Guru should have the important information displayed at the very top of the screen. URL, parent company, license number and RTP range should be the first thing people see instead of having to click on "show company details", and any casino operating without a license should have that very obviously displayed so people can make informed decisions.
I know that the bonuses are the reason most people start using this site, but it's the real reviews and in-depth information that has kept me coming back.
I'll do my part to pass on whatever limited knowledge I've gained. If I can help prevent even just one person from having to experience the sickening feeling of having their hard-earned (and for some people very needed) money confiscated by a shady casino, then I'll consider that my good deed for the year 🤣
Здравейте отново!
Вие отбелязахте няколко добри точки - оценявам. Ще се опитам да коментирам някои от тях. 🙂
Що се отнася до бонусите, няма да повярвате, че сме ограничени най-вече от броя на актуализациите, които получаваме от казината... В момента, в който нашият екип открие нов бонус, ние се стремим да получим стриктна и точна информация, за да гарантираме, играчите няма да сбъркат. За съжаление, с течение на времето казиното решава, че бонусът вече не си заслужава или правилата трябва да бъдат коригирани - случва се често. Само ако се свържат с нас с тази информация. Не, обикновено не работи така. 🙁
И тук идват играчите с набито око, достатъчно любезни да ни информират!
Боя се, че проблемът с методите на плащане е другаде. Ние не просто сме в състояние да предоставим сложна информация за всяка разрешена държава вместо това, прегледът е списък, съдържащ всички налични методи за всяка държава на едно място, така че не е много точен, особено за някои играчи от определени местоположения.. 🙁
Няма изненада - актуализациите също зависят основно от нас...
Радвам се, че си тук и стопля сърцето ми, че намери нещо, което си струва да се върнеш ✨😎!
Hey there again!
You made several good points - appreciated. I'll try to comment on some of them. 🙂
When it comes to the bonuses, you would not believe that we are mostly limited by the number of updates we get from the casinos... The moment our team finds a new bonus, we aim to get strict and precise information, to ensure the players won't be mistaken. Sadly, as time goes the casino decides the bonus is not worth it anymore, or rules should be adjusted - happens a lot. If only they reach out to us with this information. Nope, normally, it doesn't work like this. 🙁
And here comes the players with a keen eye, kind enough to update us!
The issue with payment methods lies elsewhere, I'm afraid. We are not simply capable of providing complex information for each allowed country instead, the overview is a list containing all available methods for every country at one spot, so it is not pretty accurate, especially for some players from certain locations.. 🙁
No surprise - the updates are also up to us mainly...
I'm glad you're here, and it warms my heart you found something worth coming back ✨😎!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.