преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с M88 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Регистриран в тази компания. Направих 3-4 залога за $5. Спечелих. Блокира акаунта. Казаха, че акаунтът ми се проверява. Документи не се искат. На следващия ден те деблокираха, нулираха всички печалби в размер на $5 и залаганията бяха забранени навсякъде, казаха, че можете да изтеглите моя депозит, докато го превъртате в казиното. Това са измамници.
Поддръжката преди регистрация изрично изисква да се регистрирате и да направите депозит. Всички екранни снимки са налични. Те привличат играчи. Това е първата ми сметка, дори не спечелих нищо, особено след като не можах да наруша нито едно от правилата. Лицензът им е подозрителен.
Registered with this company. I made 3-4 bets for $ 5. Won. Blocked the account. They said that my account is being verified. Documents are not asked for. The next day, they unblocked, Zeroed out all the winnings in the amount of $ 5 and bets were banned everywhere, they said that you can withdraw my deposit as you scroll through it in the casino. These are scammers.
Support before registration explicitly asks to register and make a deposit. All screenshots are available. They attract players. This is my first account, I didn't even win anything, especially since I couldn't break any of the rules. Their license is suspicious.
Това е доста подозрително, но пропускам частта, обясняваща кое правило сте обвинен в нарушение.
Бихте ли споделили изявлението на казиното, моля?
Възнамерявам да разбера проблема, пред който сте изправени.
That is quite suspicious, but I'm missing the part explaining which rule you are accused of breaching.
Would you share the casino's statement, please?
I intend to understand the issue you're facing.
Синдикати за залагане. Играч или група играчи, работещи заедно по какъвто и да е начин (известен също като "синдикат"), за да получават или бонус/печалби, или бонуси за активност или по друг начин, може да има общо само един акаунт на играч и всички излишни акаунти на играчи ще бъдат консолидирани в един акаунт на играч. Може да се начисли административна такса и да се откажат изплащания за всеки излишен акаунт на играч, по усмотрение на Доставчика. Всички транзакции за залагане в излишни акаунти на играчи подлежат на отмяна по усмотрение на Доставчика. Също така си запазваме правото да се лишим от главницата на всеки залог, направен в опит за измама на къщата за всякакви бонус пари, независимо дали играч прави това сам или в тайно споразумение с други играчи или други спортни залагания.
-Спечелих само $5. Имам 1 акаунт. Отказах бонуса при депозит. Коя точка от правилата съм нарушил, отказват да кажат
Betting Syndicates. A player or group of players working together in any fashion (also known as a "syndicate"), to receive either bonus/winnings or activity bonuses or otherwise, may only have one Player Account in total, and any redundant Player Accounts will be consolidated into the one Player Account. An administration fee may be charged and payouts refused for each redundant Player Account, in the Provider's sole discretion. All wagering transactions in redundant Player Accounts are subject to reversal in the Provider's sole discretion. We also reserve the right to forfeit the principal of any wager placed in an attempt to defraud the house of any bonus monies, whether a player does this on their own or in collusion with other players or other sportsbooks.
-I only won $5. I have 1 account. Refused the bonus upon deposit. What point of the rules have I violated, they refuse to say
Заподозрян в измамнически дейности - от това се страхувах... Добре, без допълнително забавяне, препоръчвам ви да подадете жалба:
https://casino.guru/complaints
Сигурен съм, че ще ви е необходима помощ - не се притеснявайте, безплатно е! Точно тук ще намерите подробно обяснение .
Suspected of fraud activities - That's what I was afraid of... Well, without any further delay, I recommend you submit a complaint:
https://casino.guru/complaints
I'm sure you could use some help - don't worry, it's free! You'll find a detailed explanation right here.
Акаунтът ви е деактивиран. Направих теглене и сметката ми беше блокирана. какво не е наред?
Your account has been deactivated. I made a withdrawal and my account was blocked. what's wrong?
Your account has been deactivated. я поставил на вывод и мой аккаунт заблокировали. что не так?
Здравейте. Това със сигурност звучи наистина разочароващо, особено ако нямате представа какво се случва. Обясниха ли нещо относно деактивирането на акаунта ви? Видях жалбата ви и нашият екип се нуждае от допълнителна информация от вас, така че може ли да бъдете така любезен и да им отговорите? Просто щракнете/докоснете тази връзка 👈, за да го направите, моля. Кога точно сте опитвали да теглите, акаунтът ви верифициран ли е напълно? Ще чакам отговора ви тук.
Hello. This sounds really frustrating, for sure, especially if you haven't got any idea what is going on. Have they explained anything regarding deactivation of your account? I have seen your complaint and our team need some further information from you, so could be that kind and answer them? Just click/tap on this link 👈 to do so, please. When exactly have you tried to withdraw, is your account fully verified? Will wait for you reply here.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.