преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с LunuBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
това казино Lunubet има наистина бавно време за обработка на теглене. първото ми теглене отне 3 дни и след това второто също отнема 3 дни. Изпратих им имейл два пъти и попитах защо второто теглене отнема 3 дни, но те ми изпратиха правилата си, за да ги прочета отново. казаха, че когато регистрирам сметката в казиното, приемам правилата и условията. те нямат намерение да плащат по-бързо тегленията на играчите. те просто чакат играчът да загуби парите си и тегленето и губят и спечелените пари.
this Lunubet Casino has really slow withdrawal processing times. my first withdrawal took 3 days and then the second one also takes 3 days. I emailed them twice and asked why the second withdrawal takes 3 days, but they sent me their rules to read again. they said that when I have registered the account in the casino, I accept the rules and conditions. they have no intention of paying player withdrawals any faster. they just wait for the player to lose his money and the withdrawal and lose the winning money as well.
tässä Lunubet casinossa on todella hitaat nostojen käsittelyajat. minun ensimmäisessä nostossa kesti 3 vuorokautta ja sitten toisessa kestää myös 3 vuorokautta. laitoin heille kahdesti sähkököpostilla viestiä ja kysymyksiä että miksi toinenkin nosto kestää 3 vuorokautta mutta he laittoivat minulle heidän sääntönsä luettavaksi uudelleen. sanoivat että kun olen rekisteröinyt casinoon tunnuksen niin hyväksyn säännöt ja ehdot. heillä ei ole mitään aikomustakaan maksaa pelaajien kotiutuksia nopeammin. he vain odottavat että pelaaja häviää rahansa ja peruunoston sekä häviää ne voitto rahatkin.
Здравей, не виждам никакъв проблем в това, ако трябва да ти кажа честно. Има много казина, където тегленията отнемат много повече време и три дни са доста добри. Например, даваме на казината 14 дни, за да уредят целия процес на теглене.
Въпреки това, ако смятате, че е твърде дълго за вас, все пак можете да направите промяна и да играете някъде другаде.
Ако мога да знам, какъв метод на плащане използвате за теглене на пари?
Hi, I wouldn't see any problem with that to tell you the truth. There are many casinos where withdrawals take much longer and three days is pretty good. For example, we give casinos 14 days to sort out the whole withdrawal process.
However, if you feel that it is too long for you you can still make a change and play somewhere else.
If I may know, what payment method do you use to withdraw money ?
Виждам в жалбата ви, че сте имали известно забавяне с тегленията. нали
Е, как върви сега обаче? Написахте, че са ви платили три от тях и чакате следващите.
Моля, дръжте ни в течение относно това.
I can see in your complaint that you experienced some delay with your withdrawals. Right?
So, how is it going now, though? You wrote that they paid you three of them, and you're waiting for the next ones.
Please keep us updated regarding this.
здрасти
Съжалявам, че се намесих. Просто исках да ви уведомя, че трябва незабавно да уведомите казиното, че сте получили потвърждение за вашата неочаквана заявка за промяна на паролата. Освен това, тъй като тази парола за имейл може да е била компрометирана, бих помислил да я променя.
Освен това, не бих очаквал представителят на казиното да отговори на вашето безпокойство тук, така че ви предлагам да се свържете с него побързано.
Що се отнася до жалбата, не смятам, че има смисъл да я държим отворена за неопределено време. Даваме на казината 14 пълни дни за обработка на изплащанията, както най-вероятно сте забелязали. Сега, след като първите три тегления са изплатени, продължавайте да се „оплаквате", защото това е целта на оплакването; много е неефективно да го държите отворен, защото току-що сте изпратили следващите заявки. Моля, не се шокирайте, ако жалбата бъде приключена.
Ние обаче с удоволствие ще следим ситуацията тук с вас. какво ще кажеш
Hi!
Sorry for stepping in. I just wanted to let you know that you should notify the casino right away that you received a confirmation of your unexpected password change request. Additionally, since that email password might have been compromised, I would think about changing it.
Additionally, I would not expect the casino representative to address your concern here, so I suggest you reach out to them with haste.
Regarding the complaint, I do not believe it makes much sense to keep it open indefinitely. We give casinos 14 full days to process payouts, as you most likely noticed. Now that the first three withdrawals have been paid, keep "complaining" because that is the goal of the complaint; it is very ineffective to keep it open because you just submitted next requests. Kindly do not be shocked if the complaint is closed.
However, we will gladly monitor the situation here with you. What do you say?
Благодарим ви, че ни информирате за всичко.
Надявам се скоро всичко да се разреши. Наистина изглежда, че намесата на нашия екип за оплаквания в крайна сметка няма да е необходима. какво мислиш
Нека да продължим да идват парите. 😉
Thank you for keeping us informed about everything.
I hope that everything will be resolved soon. It really looks like the intervention of our complaint team won't be needed at the end. What do you reckon?
Let's keep the money coming. 😉
Разбира се. Да почакаме и да видим. Стискам палци.🤞
Между другото, използвали ли сте един и същ метод на плащане за всички тях? 🤔
Sure. Let's wait and see. I am keeping my fingers crossed.🤞
Have you used the same payment method for all of them, by the way? 🤔
Абсолютно харесвам играта Cash of God в казино LunuBet! Потапящият геймплей и специалните функции поддържат нещата вълнуващи и всеки рунд носи нова тръпка с шанса да отключите големи печалби.
I’m absolutely loving the Cash of God game at LunuBet Casino! The immersive gameplay and special features keep things exciting, and each round brings a new thrill with the chance to unlock big wins.
Абсолютно харесвам играта Cash of God в казино LunuBet! Потапящият геймплей и специалните функции поддържат нещата вълнуващи и всеки рунд носи нова тръпка с шанса да отключите големи печалби.
I’m absolutely loving the Cash of God game at LunuBet Casino! The immersive gameplay and special features keep things exciting, and each round brings a new thrill with the chance to unlock big wins.
Приятно ми е да чуя.
От колко време играете в това казино?
Ако искате да напишете повече за опита си там, можете да напишете отзива си и тук .
Някакви хубави печалби с любимата ви игра? 🙂
Nice to hear.
How long have you been playing at this casino?
If you'd like to write more about your experience there, you can write your review over here as well.
Any nice wins with your favorite game? 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.