преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lukki Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Може ли някой да ми каже, когато статусът на теглене е в ход, колко време отнема изчистването на банковата ми сметка. Първо теглене, което направих. Изтеглих преди 4 дни от казино Lukki и то премина в процес преди няколко часа?
Can anyone tell me when withdrawal status is in progress how long does it take to clear in my bank account. First withdrawal I have made. I withdrew 4 days ago from Lukki casino and it went to in progress a few hrs ago?
Здравей Мелиса, това казино е гадно, казвам ти го от опит, понякога тегленията отнемат не повече от 1 час, но аз вече направих 3 тегления, които отнемат повече от 9 дни. В момента чакам такъв, който продължава вече 8 дни, не давайте и цент на тези хора, единственият им интерес е да ви откраднат парите.
Hi Melissa, this casino sucks, I'm telling you from experience, sometimes withdrawals take no more than 1 hour but I've already made 3 withdrawals that take more than 9 days. I am currently waiting for one that has been going on for 8 days, don't give these people a cent their only interest is to steal your money.
Hola Melissa, es un asco este casino te lo digo por experiencia, a veces los retiros toman no más de 1 hora pero yo ya llevo 3 retiros que tardan más de 9 días. Actualmente estoy esperando uno que lleva 8 días, no les des un centavo a estas personas su único interés es robar tu dinero.
Да, няма да играя отново там, но получих имейл, че е обработено, така че сега просто трябва да изчакам в моята банка, почти съм сигурен, но се чудя колко време ще отнеме, докато се изчисти.
Yeah I will not be playing again there but I have received an email saying it has been processed so now just need to wait on my bank I’m pretty sure but wondering how long till it would take to clear.
Може ли някой да ми каже, когато статусът на теглене е в ход, колко време отнема изчистването на банковата ми сметка. Първо теглене, което направих. Изтеглих преди 4 дни от казино Lukki и то премина в процес преди няколко часа?
Can anyone tell me when withdrawal status is in progress how long does it take to clear in my bank account. First withdrawal I have made. I withdrew 4 days ago from Lukki casino and it went to in progress a few hrs ago?
Здравейте, това важи ли за Lukki или 1xbet казина? Въведохте тегленето си преди 4 дни и наскоро тегленето ви беше одобрено? правилно ли разбирам
Ако е така, бих предположил, че оттук нататък няма да отнеме много време, докато пристигнат парите ви, но не искам да ви обърквам ненужно, така че ще видим какво ще се случи по-нататък.
Моля, уведомете ме, ако нещо се промени.
Hello, does this apply to Lukki or 1xbet casinos ? You entered your withdrawal 4 days ago and now recently your withdrawal has been approved ? Do I understand correctly ?
If so, I would assume that it shouldn't take long from now on for your money to arrive but I don't want to confuse you unnecessarily so we'll see what happens next.
Please let me know if anything changes.
Правил съм това теглене само от Lukki, започна като чакащо, след което получих имейл тази сутрин, че е обработено.
Оттегляне
Банково теглене в страната: INPAY
В процес е това, което пише в портфейла.
Не знам колко време ми отнема да го получа в акаунта си, тъй като все още няма нищо.
I have only ever done this withdrawal from Lukki, it started off as pending then received an email this morning saying it’s been processed.
Withdrawal
Bank domestic withdrawal:INPAY
In Progress is what it says in wallet.
Not sure how long it takes for me to receive it into my account as there is still nothing.
Добре, уведомете ни, моля, как върви. Имайте предвид, че обикновено плащанията не се обработват през почивните дни, така че може да отнеме малко повече време.
Както и да е, ще чакаме актуализациите.
Alright, so let us know, please, how it goes. Bera in mind that usually paypemnts are not beeing processed during weekends, so it may take a bit longer.
Anyway, we'll wait for the updates.
Здравейте на всички, виждам само лоши отзиви и критики за казиното. Трябва да кажа, че проверката беше много бърза. Тегленето ми беше обработено в продължение на три дни, което отне малко повече време, отколкото при други, но ми беше прехвърлено същия ден след приемането. Моето заключение е, че винаги бих играл в това казино и ще продължа да играя там. Живеем във време, в което всичко трябва да става все по-бързо и по-бързо, но някои неща също отнемат време, така че трябва да бъдете търпеливи. Поздрави и много благодаря на казиното
Hello everyone, I only see bad reviews and criticisms of the casino. I have to say the verification was very quick. My withdrawal was processed over three days, which took a little longer than with others, but it was transferred to me the same day after acceptance. My conclusion is that I would always play at this casino and will continue to play there. We live in an age where everything has to go faster and faster, but some things also take time, so you should be patient. Greetings and many thanks to the casino
Hallo zusammen, ich sehe nur schlechte Bewertung und Kritiken ans Casino. Ich muss sagen die Verifizierung ging sehr schnell. Meine Auszahlung wurde drei Tage lang bearbeitet hat bisschen länger gedauert als bei anderen aber sie wurde mir nach Akzeptierung direkt am selben Tag noch überwiesen. Mein Fazit ist würde immer wieder Bei diesem Casino spielen und werde auch weiterhin das spielen. Wir leben in einem Zeitalter, wo alles immer schneller gehen muss aber da manche Dinge auch Zeit brauchen, sollte mal geduldig sein. Grüße und vielen Dank ans Casino
здравей
това е много възхитително да се откроиш и да кажеш нещо положително! Бихте ли обмислили също да изпратите честен преглед на казиното? Бих казал, че не трябва да е много сложно за вас. Така че, в случай че се интересувате,
ето линка 👈😉
Чувствайте се свободни да добавите всичко друго, което имате предвид! Коя опция за плащане например бихте препоръчали на други играчи от вашата страна?
Hello,
that's very admirable to stand out and say something positive! Would you also consider submitting an honest review of the casino? I'd say it should not be very complicated for you. So, in case you are interested,
Feel free to add anything else you have in mind! Which payment option for example, would you recommend to other players from your country, perhaps?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.