НачалоФорумКазинаLukki Casino - обща дискусия

Lukki Casino - обща дискусия

 от Romi
|
940 преглеждания 10 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lukki Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Може ли някой да ми каже, когато статусът на теглене е в ход, колко време отнема изчистването на банковата ми сметка. Първо теглене, което направих. Изтеглих преди 4 дни от казино Lukki и то премина в процес преди няколко часа?

Автоматичен превод:
melissatulloch85

Здравей Мелиса, това казино е гадно, казвам ти го от опит, понякога тегленията отнемат не повече от 1 час, но аз вече направих 3 тегления, които отнемат повече от 9 дни. В момента чакам такъв, който продължава вече 8 дни, не давайте и цент на тези хора, единственият им интерес е да ви откраднат парите.

Автоматичен превод:

Да, няма да играя отново там, но получих имейл, че е обработено, така че сега просто трябва да изчакам в моята банка, почти съм сигурен, но се чудя колко време ще отнеме, докато се изчисти.

Автоматичен превод:

Може ли някой да ми каже, когато статусът на теглене е в ход, колко време отнема изчистването на банковата ми сметка. Първо теглене, което направих. Изтеглих преди 4 дни от казино Lukki и то премина в процес преди няколко часа?

Автоматичен превод:

Здравейте, това важи ли за Lukki или 1xbet казина? Въведохте тегленето си преди 4 дни и наскоро тегленето ви беше одобрено? правилно ли разбирам

Ако е така, бих предположил, че оттук нататък няма да отнеме много време, докато пристигнат парите ви, но не искам да ви обърквам ненужно, така че ще видим какво ще се случи по-нататък.

Моля, уведомете ме, ако нещо се промени.

Автоматичен превод:

Правил съм това теглене само от Lukki, започна като чакащо, след което получих имейл тази сутрин, че е обработено.

Оттегляне

Банково теглене в страната: INPAY

В процес е това, което пише в портфейла.

Не знам колко време ми отнема да го получа в акаунта си, тъй като все още няма нищо.

Автоматичен превод:
melissatulloch85

Добре, уведомете ни, моля, как върви. Имайте предвид, че обикновено плащанията не се обработват през почивните дни, така че може да отнеме малко повече време.

Както и да е, ще чакаме актуализациите.

Автоматичен превод:

Здравейте на всички, виждам само лоши отзиви и критики за казиното. Трябва да кажа, че проверката беше много бърза. Тегленето ми беше обработено в продължение на три дни, което отне малко повече време, отколкото при други, но ми беше прехвърлено същия ден след приемането. Моето заключение е, че винаги бих играл в това казино и ще продължа да играя там. Живеем във време, в което всичко трябва да става все по-бързо и по-бързо, но някои неща също отнемат време, така че трябва да бъдете търпеливи. Поздрави и много благодаря на казиното

Автоматичен превод:
ouchenj322

здравей

това е много възхитително да се откроиш и да кажеш нещо положително! Бихте ли обмислили също да изпратите честен преглед на казиното? Бих казал, че не трябва да е много сложно за вас. Така че, в случай че се интересувате,

ето линка 👈😉

Чувствайте се свободни да добавите всичко друго, което имате предвид! Коя опция за плащане например бихте препоръчали на други играчи от вашата страна?


Автоматичен превод:

здравей

ставам малко нервен. Правил съм много тегления от това казино преди и обикновено без никакво забавяне (банковият превод е максимум 3 дни), но в момента съм на ден 7, без да виждам тегленето си. Беше одобрено от тяхна страна, но аз изпратих имейл до моята лична банка и те уверено потвърдиха, че няма чакащи депозити в който и да е от моите акаунти от това казино. Какво мога да направя в този случай? Говорих с екипа за поддръжка със същия общ отговор на изчакване. Бях надстроен до vip и според моите разбирания това означаваше по-бързи тегления? И все пак това е най-дългото, което някога съм чакал и сега съм нервен, че е някъде в неизвестност

Автоматичен превод:
Kaysh

Не ти ли казаха защо чакаш цяла седмица? Както и да е, ще се опитам да изчакам какво ще се случи през тази седмица, тъй като вече сте получили парите преди, така че вярвам, че няма да има повече проблеми по-нататък. Даваме на казината 14 дни, така че ако не получите парите, не забравяйте да се свържете с нас.

Вярвам, че ще бъде по-добре, че сте получили парите.

Стискам ти палци.🤞

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини