преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с LuckyMax Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Това казино е голяма измама, особено когато става дума за отговорни игри, аз вече казах на 5 май да закрия акаунта си поради проблеми с хазарта. Това е почти шибан месец по-късно и също им напомни повече от 20 пъти и те буквално не правят нищо! ПО дяволите СМЕШНО! Опитах се да се защитя и бам сега загубих шибаните 3000 евро, защото не спазват правилата за хазарта. Как може това казино да работи и да има висок рейтинг в много сайтове. (Вече подадоха жалба, но те не направиха нищо) Комисията по хазарта също не прави нищо и лицензираната им компания е ФАЛШИВА!
This casino is a big fraud specially when it comes to reponsible gaming i already said on the 5th of may to close my account due to gambling issues. It's almost fucking a month later and also reminded them more then 20 times and they litterly do nothing! FUCKING RIDICLIOUS! I tried to protect myself and bam now i lost fucking 3000 euro because they don't follow up the gambling rules. How can this casino operate en have a high ranking on a lot of sites. (Already filed a complain but they didn't do anyhing) Gambling comission also don't do anything and their license company is FAKE!
Наистина съжалявам за тази ситуация в казиното. Както виждам във вашата жалба, казиното все още не е отговорило на нашия екип. Според мен това не трябва да се случва на никой играч в нито едно онлайн казино. Ако ясно заявите, че искате да закриете акаунта си поради проблеми с хазарта, те трябва да направят това веднага, за да избегнат всякакви проблеми.🤷♀️
Казиното работи под лиценза на Коста Рика, който според нас не е много добър, така че се надявам, че нашият екип за оплаквания ще успее да намери най-доброто решение на вашия случай. Въпреки че не можем да бъдем големи оптимисти, за съжаление.
Моля, дръжте ни в течение за всякакви актуализации относно вашия случай.
I am really sorry about this situation at the casino. As I can see in your complaint the casino has not responded to our team yet. In my opinion, this should not happen to any player in any online casino. If you clearly state that you would like to close your account due to gambling problems, they should do that right away to avoid any issues.🤷♀️
The casino operates under the Costa Rica license, which, in our opinion, is not a very good one, so I hope that our complaint team will be able to get the best resolution to your case. Even though we cannot be very optimistic, unfortunately.
Please keep us informed about any updates regarding your case.
Най-добри,
Първо, бих искал да благодаря на този форум, че зададоха моя въпрос.
Надяваме се, че тегленето ми ще бъде обработено възможно най-скоро.
Така че не ми се налага да изпращам съобщения тук всеки ден.
Чакам плащането си от 7:30 сутринта днес; Лъкимакс
На информационната страница им се казва - веднага - плащане.
За съжаление не виждам нищо от това - казаха ми в рамките на 24.
За съжаление моето плащане все още не е одобрено или обработено.
Вече представих необходимата информация и доказателства, които бяха приети.
Ето и моята молба дали представителят на luckymax може да погледне това и да го обработи.
Бих искал да чуя повече.
Благодаря за вашата помощ
С НАЙ-ДОБРИ ПОЖЕЛАНИЯ
Best,
First of all, I would like to thank this forum for asking my question.
Hopefully my cash-out will be processed ASAP.
So I don't have to send messages here every day.
I have been waiting for my payment since 7:30 am today; Luckymax
On the information page they are told - immediately - payment.
Unfortunately I don't see any of this - I was told within 24.
Unfortunately, my payment has not yet been approved or processed.
I have already submitted the necessary information and evidence that has been accepted.
Here is also my request whether the representative of luckymax can look at this and process it.
I'd like to hear more.
Thanks for your help
BEST REGARDS
Здравейте. Надявам се плащането ви също да бъде обработено възможно най-скоро, със сигурност.
Това първото ви теглене в това казино ли е? Преминахте ли вече процеса на проверка?
Понякога, когато става въпрос за първото теглене, казиното трябва да провери всички документи и това може да отнеме известно време, така че времевата рамка се променя и може да се забави.
Моля, информирайте ни за всякакви промени по отношение на това и се надяваме, че няма да чакате дълго, преди да получите парите си.
Hello. I hope your payment will be processed ASAP as well, for sure.
Is this your first withdrawal at this casino? Did you pass the verification process yet?
Sometimes, when it comes to the first withdrawal, the casino needs to check all the documents, and this may take some time, so the timeframe changes and it could get delayed.
Please keep us informed about any changes regarding this, and hopefully you won't wait long before you get your money.
Измамническо казино.
След депозит ги помоли за постоянно затваряне/изключване, тъй като тяхното казино е незаконно в Холандия. Те продължаваха да казват да, ще го затворим, след като мениджърът го прегледа.
предупреди казиното, че всеки депозит, който правя сега, трябва да бъде възстановен, тъй като те са наясно с грешките, които казиното отрече, заявявайки, че не ни интересува дали играчът е отговорен.
Добре с мен, направих три успешни връщания на моите депозити и акаунтът ми все още е активен 😂😂
За всички холандски играчи това казино действа като законно казино, но те са незаконни без лиценз! Вече съм информирал Органа по хазарта в Нидерландия.
Rogue casino.
After deposit asked them for a permanent closure/exclusion as their casino is illegal in The Netherlands. They kept saying yes we will close it once the manager reviewed it.
warned the casino that every deposit I make now must be refunded as they are aware of the mistakes which the casino denied stating we dont care the player is responsible.
Fine with me, made three successful chargebacks on my deposits and my account is still active 😂😂
For all Dutch players, this casino is acting as a legal casino but they are illegal without a license! I have alrrady informed the Gambling Authority in NL.
Здравей, значи това е неприятно и ти разбра едва когато депозира там? Не преди да отворите сметка?
Знаете ли, че когато поискате връщане на плащане, е напълно възможно да имате проблеми с играта в казина в бъдеще? Въпреки всички обстоятелства, които се създадоха, разбирам, че това вероятно е една от възможностите, но когато отидете да играете някъде, вероятно ще намеря информацията, преди да депозирам там и да играя, преди да открия, че казиното съществува незаконно в страната.
Hi, so that's unpleasant and you only found out when you deposited there ? Not before you opened an account ?
Do you know that when you ask for a chargeback, it is quite possible that you will have problems playing in casinos in the future ? Despite all the circumstances that set up, I understand that it was probably one of the possibilities, but when you go to play somewhere I would probably find the information before depositing there and playing before discovering that the casino exists illegally in the country.
Здравей Джаро,
Не, в началото рецензиите изглеждаха обнадеждаващи за това. За съжаление те не се виждаха тук, така че не можах да намеря различен преглед, вероятно поради ограничението за държава за Netjelands.
Тъй като се обръщах многократно към поддръжката без успех, връщането на плащане беше единственият възможен резултат.
И ако ме блокират, правят услуга и на двама ни, тъй като това би означавало, че не мога да залагам на нелегални казина, които първо твърдят, че са законни...
Hi Jaro,
No at first the reviews seemed hopeful about it. Unfortunately they were not visible here so I could not find a different review, probably due to the country restriction for Netjerlands.
As I reached out multiple times to support without success chargeback was the only outcome possible.
And if they block me they do us both a favor as that would mean I cannot gamble on illegal casinos that first claim they are legit…
Това е лош късмет. Мислех, че казиното ще се опита да ви помогне, но ако изобщо не ви отговорят, това е нещастие. За какво им писахте? Ако е нещо като това, че са незаконни във вашата страна или нещо подобно, вероятно не съм много изненадан, че всъщност не са отговорили.
Въпреки това, определено бих препоръчал, преди да се регистрирате където и да е, да проверите Правилата и условията и да намерите ограничените държави или да видите какъв лиценз имат, който обикновено е посочен на сайта, и може би можете сами да намерите информация.
Надяваме се, че повече няма да се занимавате с подобни неща.
That's bad luck. I thought the casino would try to help you, but if they didn't answer you at all, then that's unlucky. What did you write to them about? If it's something like they're illegal in your country or something like that, I'm probably not too surprised that they didn't actually reply.
However, I would definitely recommend that before you register anywhere, you check the Terms and Conditions and find the restricted countries, or see what license they have, which is usually listed on the site, and maybe you can find out some information yourself.
Hopefully you won't have to deal with such things anymore.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.