НачалоФорумКазинаLuckyMax Casino - обща дискусия

LuckyMax Casino - обща дискусия

 от Romi
|
1 731 преглеждания 12 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с LuckyMax Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Това казино е голяма измама, особено когато става дума за отговорни игри, аз вече казах на 5 май да закрия акаунта си поради проблеми с хазарта. Това е почти шибан месец по-късно и също им напомни повече от 20 пъти и те буквално не правят нищо! ПО дяволите СМЕШНО! Опитах се да се защитя и бам сега загубих шибаните 3000 евро, защото не спазват правилата за хазарта. Как може това казино да работи и да има висок рейтинг в много сайтове. (Вече подадоха жалба, но те не направиха нищо) Комисията по хазарта също не прави нищо и лицензираната им компания е ФАЛШИВА! filefile

Автоматичен превод:
GinoS

Наистина съжалявам за тази ситуация в казиното. Както виждам във вашата жалба, казиното все още не е отговорило на нашия екип. Според мен това не трябва да се случва на никой играч в нито едно онлайн казино. Ако ясно заявите, че искате да закриете акаунта си поради проблеми с хазарта, те трябва да направят това веднага, за да избегнат всякакви проблеми.🤷‍♀️

Казиното работи под лиценза на Коста Рика, който според нас не е много добър, така че се надявам, че нашият екип за оплаквания ще успее да намери най-доброто решение на вашия случай. Въпреки че не можем да бъдем големи оптимисти, за съжаление.

Моля, дръжте ни в течение за всякакви актуализации относно вашия случай.

Автоматичен превод:

Най-добри,


Първо, бих искал да благодаря на този форум, че зададоха моя въпрос.

Надяваме се, че тегленето ми ще бъде обработено възможно най-скоро.

Така че не ми се налага да изпращам съобщения тук всеки ден.


Чакам плащането си от 7:30 сутринта днес; Лъкимакс


На информационната страница им се казва - веднага - плащане.


За съжаление не виждам нищо от това - казаха ми в рамките на 24.


За съжаление моето плащане все още не е одобрено или обработено.


Вече представих необходимата информация и доказателства, които бяха приети.


Ето и моята молба дали представителят на luckymax може да погледне това и да го обработи.


Бих искал да чуя повече.


Благодаря за вашата помощ


С НАЙ-ДОБРИ ПОЖЕЛАНИЯ

Edited
Автоматичен превод:
IO92020

Здравейте. Надявам се плащането ви също да бъде обработено възможно най-скоро, със сигурност.

Това първото ви теглене в това казино ли е? Преминахте ли вече процеса на проверка?

Понякога, когато става въпрос за първото теглене, казиното трябва да провери всички документи и това може да отнеме известно време, така че времевата рамка се променя и може да се забави.

Моля, информирайте ни за всякакви промени по отношение на това и се надяваме, че няма да чакате дълго, преди да получите парите си.

Автоматичен превод:

Измамническо казино.


След депозит ги помоли за постоянно затваряне/изключване, тъй като тяхното казино е незаконно в Холандия. Те продължаваха да казват да, ще го затворим, след като мениджърът го прегледа.


предупреди казиното, че всеки депозит, който правя сега, трябва да бъде възстановен, тъй като те са наясно с грешките, които казиното отрече, заявявайки, че не ни интересува дали играчът е отговорен.


Добре с мен, направих три успешни връщания на моите депозити и акаунтът ми все още е активен 😂😂


За всички холандски играчи това казино действа като законно казино, но те са незаконни без лиценз! Вече съм информирал Органа по хазарта в Нидерландия.

Edited
Автоматичен превод:
Youssf

Здравей, значи това е неприятно и ти разбра едва когато депозира там? Не преди да отворите сметка?

Знаете ли, че когато поискате връщане на плащане, е напълно възможно да имате проблеми с играта в казина в бъдеще? Въпреки всички обстоятелства, които се създадоха, разбирам, че това вероятно е една от възможностите, но когато отидете да играете някъде, вероятно ще намеря информацията, преди да депозирам там и да играя, преди да открия, че казиното съществува незаконно в страната.

Автоматичен превод:
Jaro

Здравей Джаро,


Не, в началото рецензиите изглеждаха обнадеждаващи за това. За съжаление те не се виждаха тук, така че не можах да намеря различен преглед, вероятно поради ограничението за държава за Netjelands.


Тъй като се обръщах многократно към поддръжката без успех, връщането на плащане беше единственият възможен резултат.


И ако ме блокират, правят услуга и на двама ни, тъй като това би означавало, че не мога да залагам на нелегални казина, които първо твърдят, че са законни...

Автоматичен превод:
Youssf

Това е лош късмет. Мислех, че казиното ще се опита да ви помогне, но ако изобщо не ви отговорят, това е нещастие. За какво им писахте? Ако е нещо като това, че са незаконни във вашата страна или нещо подобно, вероятно не съм много изненадан, че всъщност не са отговорили.

Въпреки това, определено бих препоръчал, преди да се регистрирате където и да е, да проверите Правилата и условията и да намерите ограничените държави или да видите какъв лиценз имат, който обикновено е посочен на сайта, и може би можете сами да намерите информация.

Надяваме се, че повече няма да се занимавате с подобни неща.

Автоматичен превод:

Все още е лудост, те все още работят и все още имат висок рейтинг.

Автоматичен превод:
G1994

Написахте ли го на добро казино или не? От това, което виждам, казиното има индекс на безопасност 0,2/10. 🤷‍♂️

Автоматичен превод:

Добър ден,


Говорих отново с Luckymax и те казаха следното:


Вашата заявка е прехвърлена на нашите мениджъри. Един от нашите мениджъри ще провери акаунта ви скоро, молим ви да изчакате.


ти сериозно ли в момента/


казахте го преди 6 месеца


Бих искал да изразя своята благодарност за допълнителните подробности, които предоставихте. Напълно разбирам спешността, която чувствате по отношение на настоящия случай. Моля, бъдете сигурни, че ние наистина ценим вашето време и работим активно по вашия случай. Нашият процес работи в ред на опашка и искам да ви уверя, че ще положим всички усилия, за да гарантираме, че вашият случай ще бъде разгледан навреме и по подходящ начин. Благодарим ви още веднъж за разбирането и търпението по време на този процес.


подходящ начин


Случаят е от юни миналата година


вече са 9 месеца по-късно


Предприех необходимите стъпки, за да ускоря вашия случай, като гарантирам, че той ще бъде обработен по-бързо от обикновено. Освен това официално поисках вашата ситуация да бъде третирана с чувство за спешност, така че да можем да отговорим на вашите нужди възможно най-бързо.


Добре, какво е състоянието


Искам да кажа, че ще ми кажеш, че през последните 9 месеца нищо не се е случило?


В момента все още чакам обратна връзка, затова помолих да е малко спешно.


Така че го направиха спешен случай, ако трябва да им вярвам.


С уважение,



Автоматичен превод:
G1994

Виждам, че общо взето нищо не е мръднало, откакто ти го написаха. Дори не знам какво да кажа, защото нищо не си научил.

Предполагам всичко, което мога да кажа е, че можем да изчакаме да видим дали изобщо ще се случи нещо.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини