НачалоФорумКазинаLuckyhand Casino - обща дискусия

Luckyhand Casino - обща дискусия

преди 1 месец от Laaavo
|
641 преглеждания 13 отговора |
|
преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Luckyhand Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 месец

Казиното ми ограничи залозите (явно са ми сложили лимити на сметката) и сега не мога да направя нито един залог в нито една игра.

Поддръжката отговори, че това е техен „престой" и че работят по разрешаването на тази ситуация (не мога да играя в тяхното казино от 12 ноември и проблемът все още не е решен). Казаха ми, че не само аз имам този проблем, но всички играчи имат този проблем.

Така че бих искал да знам дали някой в ​​момента играе в това казино или просто има възможност да провери. Можете ли да залагате на слотове сега? Искам да знам дали това наистина е проблем за всички играчи или само за мен...

Автоматичен превод:
преди 1 месец

@ mmgg33441


Видях ревюто ти

Кажете ми, в крайна сметка все още не сте получили тегленето на средства?

и ми кажете, можете ли да проверите дали имате такава възможност, дали можете да играете сега (правите завъртания в слотове) в това казино (не на демо, а на вашия баланс, всеки залог, дори 0,10 $)

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Казиното ми ограничи залозите (явно са ми сложили лимити на сметката) и сега не мога да направя нито един залог в нито една игра.

Поддръжката отговори, че това е техен „престой" и че работят по разрешаването на тази ситуация (не мога да играя в тяхното казино от 12 ноември и проблемът все още не е решен). Казаха ми, че не само аз имам този проблем, но всички играчи имат този проблем.

Така че бих искал да знам дали някой в ​​момента играе в това казино или просто има възможност да провери. Можете ли да залагате на слотове сега? Искам да знам дали това наистина е проблем за всички играчи или само за мен...

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Хей, благодаря ти за тази информация. Ще се опитам да попитам нашия екип за данни дали могат да проверят дали е имало някакъв проблем в това казино.

Мога ли да попитам дали все още имате пари в сметката си и дали сте се опитали да ги изтеглите може би?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Да, все още имам пари в сметката си.

И да, опитах се да изтегля пари.

Но те така и не излязоха за мен. Първата заявка за теглене е на 14 ноември и на 20 ноември е анулирана с бележка „грешка в плащането". Попитах причината в чата, те веднага ми казаха, че това е грешка на моята банка и да се свържа с моята банка, но това е абсурдно, защото се опитах да тегля пари в криптовалута. Така и не разбрах причината. На 20 ноември създадох нова заявка за теглене (също към криптовалута) и все още не съм получил парите. Въпреки че те твърдяха, че тегленето в криптовалута се извършва много бързо, обикновено в същия ден.

Между другото акаунтът ми е верифициран.

Е, все още има два проблема - не мога да продължа играта, защото акаунтът ми е ограничен и парите не са изтеглени. Засега всичко това изглежда много подозрително.

Автоматичен превод:
Laaavo
преди 1 месец

Виждам, че нашият екип вече работи по вашата жалба , така че се надяваме скоро да имаме някои актуализации.

Те ще се опитат да се свържат с казиното скоро и се надяваме, че ще получим обяснение относно вашия проблем.

Ако имате някакви новини, моля, не забравяйте да ги публикувате тук.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Ако е възможно, можете ли да проверите дали можете да играете техните игри (слотове)? Бих искал да знам дали това е проблем само за мен или за всички играчи на техния сайт...

Автоматичен превод:
Laaavo
преди 1 месец

Съжалявам, но не е възможно да играя в казиното.

Може би ще има някой друг от нашите потребители, който ще дойде да коментира това.

Има ли новини по отношение на вашата жалба?

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Да, представителят каза, че тегленето ще бъде обработено в рамките на 1 работен ден, но очевидно това е поредната измама. Статусът на плащането ми дори не се е променил, от 25-ти статусът е "Одобряване на плащането"

Автоматичен превод:
Laaavo
преди 1 месец

Все пак получих оттеглянето си, но все още не са ми дали възможност да играя и дори не казват кога ще го направят.

Автоматичен превод:
Laaavo
преди 1 месец

Чудесно е, че получихте парите и тогава ще изчакаме обяснението от казиното относно игрите.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Като цяло изглежда, че това наистина е технически проблем, така че фактът, че получих парите си, е добре.

Надявам се, че казиното ще реши техническите си проблеми и ще възстанови безпроблемната работа на своя проект. Защото визуално и технически - това казино е много добро според мен

Автоматичен превод:
Laaavo
преди 1 месец

Радвам се да видя, че сте получили плащане! Също така бих искал да знам повече за техническия проблем, така че ни кажете повече, след като имате актуализация. Това е особено важно предвид силния ви афинитет към казиното. 🙂

Насладете се на уикенда!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Lucky Hand Casino предлага вълнуващо изживяване с играта Big Juan, включваща динамичен геймплей и възнаграждаващи функции. Честите изплащания и вълнуващите бонус кръгове го правят топ избор за играчи, търсещи приключения и потенциални награди.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини