преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Luckybay.io Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Напълно глупаво е, че трябва да инвестирате пари, за да играете поне малко с бонус пари. Никога няма да ме накарате да инвестирам и след това да изям парите ми
Its totally stupid that u have to invest money to at least play a bit with bonus money. U will never get me to invest and then eat my money
Здравейте, можете ли да опишете малко повече ситуацията, която ви се случи в казиното, моля? Не съм много сигурен, че разбирам какво пишеш. Възможно ли е това?
Hi, could you describe a bit more the situation that happened to you in the casino please ? I'm not so sure I understand what you are writing. Would that be possible ?
Бях провокативно игнориран, до ден днешен не получих отговор на въпросите си, парите ми ги няма, исках доказателство за завъртанията, които вече бях направил, както е в други казина, ОТРИЦАТЕЛНО, БЕЗ ОТГОВОР - знам със сигурност че кредитът ми не е кредитиран в сметката ми,... СТОЙТЕ ДАЛЕЧ!!
I was provocatively ignored, to this day I have not received any answers to my questions, my money is gone, I wanted proof of the spins I had already made like it is at other casinos, NEGATIVE, NO ANSWER - I know for a fact that my credit was not credited to my account,... STAY AWAY!!
Ich wurde provokant ignoriert, habe bis heute keine Antworten erhalten auf meine fragen, mein Geld ist weg, ich wollte nen Nachweis über meine bereits getätigten Spins so wie es bei anderen Casinos ist, NEGATIV, KEINE ANTWORT - Ich weiss ganz genau das mir Guthaben nicdht verbucht wurde,... FINGER WEG!!
Здравейте,
Това описание на проблема с депозита ли е, моля? Сигурно ви е трудно и очевидно знаете всички важни подробности, но ние, другите, може да се нуждаем от повече информация. Например:
Какви въпроси зададохте?
Защо поискахте историята на игрите?
Какво стана с парите?
Как казиното ви обясни въпроса, преди да ви пренебрегнат?
Моля, помогнете ни да разберем по-добре ситуацията. Ние ще бъдем тук за вас.
Hi there,
Is this description of the deposit issue, please? It must be difficult for you, and you obviously know all the relevant details, but we others might need more information. For instance:
What questions have you asked?
Why did you ask for the gaming history?
What happened with the money?
How did the casino explain the matter to you before you got ignored?
Help us all better comprehend the situation, please. We will be here for you.
Гледай yxour language Госпожице Радка, това може да се случи, не съм твоя малък идиот
Watch yxour language Miss Radka, this can happen, am nopt your little idiot
Бях провокативно игнориран, до ден днешен не получих отговор на въпросите си, парите ми ги няма, исках доказателство за завъртанията, които вече бях направил, както е в други казина, ОТРИЦАТЕЛНО, БЕЗ ОТГОВОР - знам със сигурност че кредитът ми не е кредитиран в сметката ми,... СТОЙТЕ ДАЛЕЧ!!
I was provocatively ignored, to this day I have not received any answers to my questions, my money is gone, I wanted proof of the spins I had already made like it is at other casinos, NEGATIVE, NO ANSWER - I know for a fact that my credit was not credited to my account,... STAY AWAY!!
Ich wurde provokant ignoriert, habe bis heute keine Antworten erhalten auf meine fragen, mein Geld ist weg, ich wollte nen Nachweis über meine bereits getätigten Spins so wie es bei anderen Casinos ist, NEGATIV, KEINE ANTWORT - Ich weiss ganz genau das mir Guthaben nicdht verbucht wurde,... FINGER WEG!!
Здравейте
Моля, не споделяйте последните актуализации на „редактиране на публикация". Доколкото мога да кажа, най-вероятно никой друг освен мен няма да заснеме променената публикация. 🙏 Вие, разбира се, сте повече от добре дошли да разпространявате допълнителни новини на нова публикация, за да позволите на всички нас да сме в крак с разговора.
благодаря ви
Hey there.
Please do not share the latest updates per "edit post" As far as I can say, most likely, no one else besides me would capture the post changed. 🙏 You are, of course, more than welcome to spread any additional news per fresh post to allow us all to keep up with the conversation.
Thank you!
Какво трябва да означава това, моля?
Честно казано, ясно е, че не сте ме разбрали напълно. Ако смятате, че преминаването към немски помага, не се колебайте да го направите. Опцията е налична в горния ъгъл.
What is this supposed to mean, please?
To be honest, it is pretty clear that you did not fully comprehend me. If you find that switching to German helps, feel free to do so. The option is available in the upper corner.
Спечелих 1000 евро и след това 880 евро
luckypays.io направи теглене, още не съм получил парите си и беше 27.11.2024 г. писах на
luckypays.io отговарят след няколко дни искат банково извлечение Не получих парите в сметката си Изпратих им банковото си извлечение няколко дни по-късно дори не отговарят много лошо
I won 1000 euros and then 880 euros on
luckypays.io made a withdrawal I didn't get my money yet and it was 11/27/2024 wrote to
luckypays.io they answer after a few days want a bank statement I didn't get the money into my account I sent them my bank statement a few days later they don't even answer very bad
Jag vann 1000 euro och sen 880 euro på
luckypays.io gjorde uttag jag fick inte mina pengar än och det var 2024-11-27e skrev till
luckypays.io dem svarar efter några dagar vill ha kontoutdrag att jag inte fick pengarna in på mitt konto jag skickade till dem mitt kontoutdrag några dagar sen dem svarar inte ens jätte dålig
Здравейте, съжалявам за ситуацията.
Като им изпратите банково извлечение, това означава ли, че преминавате през проверка или те просто искаха някои подробности за теглене? Ако искаха документ за потвърждение, имате ли напълно потвърден акаунт?
Все пак бих казал, че това е доста дълго време и на твое място бихпуснал оплакване . Нашият екип ще го разгледа и се надяваме, че може да ви помогне.
какво мислиш
Hello, I'm sorry about the situation.
By sending them a bank statement, does that mean you're going through verification or did they just want some withdrawal details? If they wanted a verification document, do you have a fully verified account?
Still, I'd say that's quite a long time and I'd lodge a complaint if I were you. Our team will look into it and hopefully they can help you.
What do you think?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.