ФорумКазинаLucky Wilds Casino - обща дискусия

Lucky Wilds Casino - обща дискусия

преди 6 месеца от santtuk
|
794 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lucky Wilds Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 6 месеца

Защо Lucky Wilds Casino има рейтинг на сигурност 4,5/10? От есента до 2023 г. очевидно на никого не са изплатени печалби, без никаква обосновка или обяснение. Напълно глупаво казино, където никой не трябва да се губи!

Автоматичен превод:
santtuk
преди 6 месеца

Всъщност има раздел, наречен „ Индексът на безопасност на Lucky Wilds Casino обяснено ". Повече от добре дошли сте да го разгледате. Предлагам тази част, като по-специално казвам:

„Много висока стойност на удържаните печалби при жалби на играчи по отношение на размера на казиното"

Е, надяваме се, че играчите също се интересуват от четене.

И все пак рейтингът няма да падне по-ниско без неразрешени жалби. Така че, ако знаете за някой, който не е получил плащане, изпратете го тук, моля. Повече подробности можете да намерите точно тук, в Casino Guru Resolution Center , да се надяваме, че това ще ви бъде удобно.

Щастлив съм да видя , че ти е платено в крайна сметка .


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Сега изчаках до 26 септември 2023 г., за да репатрирам печалба от 1300 e. В един момент получих инструкции, които не доведоха до теглене, печалбите ми все още са в това казино. Винаги получавам едно и също автоматично съобщение, че трябва да изчакам. Вече почти половин година чакам моята печалба🤔

Автоматичен превод:
maritamannila69
преди 3 месеца

Здравейте, съжалявам да го чуя, защото чакахте доста дълго време, ако трябва да съм честен. Верифицирахте ли вече акаунта си в това казино? Когато казвате, че сте получили инструкции, с какво са свързани?

Както и да е, определено бих ви препоръчал да подадете жалба тук на тази връзка , където нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация.

Тук ще включа и ръководство , което определено е полезно, за да ви помогне да се ориентирате през целия процес и какво можете да очаквате, ако подадете жалба.

Наистина се надявам, че ще можете да получите помощ.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Верифицирах акаунта си, което също беше много труден процес. Получих инструкции за теглене на моите печалби, така че не можах да го направя, защото дойде съобщение, че не можете да теглите по друг начин, освен по същия начин, по който сте прехвърлили пари в игралната сметка. Защо е дадена грешна инструкция?

Автоматичен превод:
maritamannila69
преди 3 месеца

Така че, ако се опитвате да теглите по метода, който сте използвали за депозиране, какъв е проблемът? Тъй като е обичайно казината да искат от играчите да теглят, използвайки същия метод, който са използвали за депозиране. Ако обаче това не е възможно, казиното може да ви предостави алтернатива. Още ли поддържате връзка с тях?

Колкото до оплакването, мислихте ли за това? Нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация.

Кажи ми.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Разбира се, готов съм да подам жалба. Единственият контакт с тях е, че им изпращам същото съобщение и те ми отговарят по същия начин, че трябва да изчакам да се реши въпросът.

Автоматичен превод:
maritamannila69
преди 3 месеца

Разбирам, затова ще публикувам отново връзката, където можете да подадете жалба.

Можете да го намерите тук: https://casino.guru/fi/valitukset/kaikki

Добавих също ръководство - Информация и инструкции за разрешаване на жалби - където можете да намерите информация за това как работи процесът на жалба.

Надявам се всичко да се разреши. Ако имате актуализация, не забравяйте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Това казино не сътрудничи с проверката и плащанията. Не ми плащат, когато ме помолят да дам рождения си ден след KYC, но няма поле, където да го дам. и когато се свързах по имейл, те казаха, че „отговорният отдел ще се погрижи за това", но не са направили нищо от много седмици и дори вече не отговарят на såhkömails.

Къде мога да подам жалба за това казино?

Как да подам жалба до притежателя на лиценз от Кюрасао?

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Riksu92
преди 1 месец

Здравейте. Съжалявам за този продължаващ проблем и постъпихте правилно, като подадохте жалба тук с нашия екип. Надяваме се, че ще могат да ви помогнат.🤞

Всеки път, когато решите да подадете жалба до лицензиращия орган – Gaming Curaçao, просто щракнете/докоснете тази връзка , където ще намерите цялата необходима информация, за да го направите.

Моля, уведомете ни, ако имате нужда от друга помощ, а също така ни дръжте в течение как върви вашият случай с това казино.🙏

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини