преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lucky Tiger Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Слотовете не играят правилно бонусът се изключва след толкова време, вие ще стигнете до нула, преди изискванията ви да бъдат изпълнени Загубих над 100 пъти по-близо до 150 спечели веднъж няколкостотин взеха завинаги плащайте не играйте не е правилно
Slots don’t play correctly bonus shuts down after so long you will head to zero before your requirements are met I lost over 100 times closer to 150 won once a few hundred took forever pay don’t play it’s not right
Здравейте, бих казал, че е голям късмет да извлечете печалба от бонус, особено ако изискването за залагане е достатъчно високо.
Струва ми се, че този бонус, който взехте, не е добър, бонусите без депозит, които предлагаме в нашата колекция, имат 50x преобръщане - добре, това е доста, мисля.
Освен това какъв изглежда беше проблемът със слота, моля?
Hello, I'd say it's quite lucky to make a profit out of a bonus especially if the wagering requirement is high enough.
To me, it seems that this bonus you took is not a good one, no deposit bonuses we provide in our collection have 50x rollover - well, it's quite a lot, I think.
Other than that what seemed to be the problem with the slot, please?
Всичко от 777, което има малко 7 до тях, така че раздалечава 7, силните щракащи звуци убиват всяка добра печеливша комбинация и като кеш бандит 2, когато чуете щракването, това означава, че няма да получите бонус или да получите куп икони на бандити в брой, защото те не се придържайте като другия отбор или няма да повярвате какво прави губещите по-големи губещи същото с mystic wolf те елиминират 10x след като играете няколко минути и след това го зареждат с убийци на блокове за ръце, които правят 10x икона нула изплащане
Everything from 777 having little 7next to them so it pushes 7 apart loud clicking noises kills any good winning combo and like cash bandit 2 when you hear the click it means you won’t get a bonus or get a bunch of cash bandit icons because they don’t stick like the other team or you wouldn’t believe what the does it makes losers bigger loser same with mystic wolf they eliminate the 10x after your playing a few minutes and the then load it with arm block killers that make 10x icon zero payout
Имате ли вашата история на игрите, някакъв видео файл или нещо, което да поддържа това?
Не разбирам тази част, страхувам се:
„Всичко от 777 има малко 7 до тях, така че избутва 7"
Това свързано ли е с имената на слотовете? Или се отнася до символи, които тези нагласени игри трябва да съдържат?
Do you have your gaming history, some video file, or anything to support this?
I do not understand this part, I'm afraid:
"Everything from 777 having little 7next to them so it pushes 7"
Is this related to slot's names? Or does it refers to symbols those rigged games should contain?
не, изобщо, имаш ли имейл, мога да прикача снимки, имам над 7 хиляди от тях и ще видиш същата игра, но една имитация или подправена, толкова нагласена или подправена, или пиратска или неправомерна, ще има няколко допълнителни неща наблизо, така че не удряйте нищо голямо, той буквално ще тръгне по обратния път на другите 777, когато натиснете стоп, но дайте ми нещо, мога да прикача и тези примери, благодаря ✌️😳👍
no not at all do you have email I could attach pictures I have over 7k of them and you’ll see the same game but an imitation or tampered one so rigged or tampered or pirate or bootleg will have a few extra things close by so you don’t hit anything large it will literally go the opposite way of the other 777s when you hit stop but give me something I can attach these examples too thanks ✌️😳👍
Твърде много за обяснение Имам нужда от почивка, моля, предоставете текст или имейл, благодаря Gn ✌️👍
Too much to explain I need rest please provide a text or email thanks Gn ✌️👍
Здравей,
можете да поставите важните екранни снимки директно за публикуване.
Честно казано, не ми трябват 7k екранни снимки. Мисля, че историята на игрите би била хубава вместо това.
Също така мисля, че трябва да започнете своя собствена тема и да поставите всичко там - парче по парче с коментари, така че всеки да може да види и да направи собствено мнение по темата.
какво мислиш?
Честно казано, нямам капацитет да прегледам 7k екранни снимки. 😀
Това е отворен форум, така че споделете какво ви харесва, моля.
Hello there,
you can paste the important screenshots directly to post.
Honestly, I do not need 7k screenshots. I think the gaming history would be nice instead.
I also think you should start your own thread and paste everything there - piece by piece with comments, so anybody can see and make their own opinion on the subject.
What d do you think?
Frankly, I don't have capacities to go through 7k screenshots. 😀
This is an open forum, so share what you like, please.
Здравейте, имам баланс от $100 USD
Относно края на превъртането на бонуса, което е трудно да се заключи с много усилия, сега искам да изтегля повече тегления, те искат няколко поверителни документа и минимален депозит от $25 USD
Бих искал да знам дали е надежден, дори ако успея да изтегля тегленето. От това, което видях, е много бюрократично и трудно се оттегля
Някой някога теглил ли е печалбите си от там?
Благодаря ви за вниманието
Hello I have a balance of $100 USD
Regarding the end of the bonus rollover, which is difficult to conclude with a lot of effort, now I want to withdraw more withdrawals, they are asking for several confidential documents and a minimum deposit of $25 USD
I would like to know if it is reliable even if I will be successful in withdrawing the withdrawal. From what I've seen, it's very bureaucratic and difficult to withdraw
Has anyone ever withdrawn their winnings from there?
I thank you for your attention
Olá estou com saldo de $100 USD
Referente ao término do rolover do bônus q difícilmente conclui com muito esforço agora quero retirar sacar mais estão pedindo vários documentos confidenciais e depósito mínimo de $25 USD
Gostaria de saber se é confiável mesmo se vou ter êxito na retirada saque . Pelo q vi é muito burocrático e difícil o saque
Alguém já sacou retirou seus ganhos de lá?
Desde já agradeço pela atenção
Здравейте,
Сигурен съм, че някои играчи са се оттеглили от това казино. Трябва да имам предвид, че всеки KYC е различен, но ако сте спечелили от бонус без депозит, напълно нормално е казиното да изисква да депозирате, за да потвърди вашия метод на плащане. Верификацията на акаунт също е стандартна процедура и трябва да бъде завършена успешно.
Предполагам, че трябва да се съсредоточите върху преминаването на KYC, ако искате да изтеглите печалбите си сега, казиното си спечели много добра репутация - вижте го тук . Бих се опитал да си сътруднича.
Уведомете ме дали имате нужда от помощ.
Hello,
I'm sure that some players have withdrawn from this casino. I should keep in consideration that every KYC is different, but if you won from any no-deposit bonus, it's perfectly normal that the casino needs you to deposit in order to verify your payment method. Account verification is also a standard procedure and must be completed successfully.
I guess you should focus on passing the KYC if you wish to withdraw your winnings now, the casino has earned a very good reputation - check it out here. I'd try to collaborate.
Let me know whether you need any help.
ТОВА КАЗИНО СА ГЛУПОСТИ!
* Уверете се, че нямате няколко акаунта.
... тогава ме изгониха от дома ми. BAM телефонът ми спря да работи. Придобих такъв и проверявах имейл от Lucky Tiger и отидох да вляза и моите идентификационни данни бяха грешни. Плюс това не беше моят телефон, така че нямах запазена информация, която да използвам. Така че ударих забравено потребителско име, забравена парола и въведох нова. Започна да свири. Това беше ноември 2022 г. Имайте предвид, че получавам известия по имейл от това казино в първоначалния си акаунт от години. Преминете към представяне. Току-що спечелих $450 от ND бонус. Е, отне ми един час дори да започна да играя, защото сега НЯМАМ ИЗПОЛЗВАН ТЕЛЕФОН, КОГАТО СМЕНИХ ИНФОРМАЦИЯТА СИ. така че натиснах забравена парола, забравих потребителско име и го промених отново на първоначалната си информация, защото сега си върнах оригиналния телефон. Отивам да тегля и не мога. Започвам чат на живо с HEATHER и ми казват, че имам няколко акаунта. Не, не! Обясних безрезултатно. Тя просто спря да отговаря. Приключи чата. Обадих се и пак обясних. Същият отговор. FYI... той ми каза, че е една и съща информация и в двата акаунта. да! Опитвах се да вляза. Не се опитвах да бъда подъл. Съжалявам, парите не са добри. Просто трябва да го използвате за забавна игра и това беше бонус, така че не сте направили депозит. WTF малко глупости това ли е? Беше свободно от всички вас. Ако може да бъде изтеглен, нашият максимум е $100! OMG, това трябва да е измамно казино. Поисках нов ND бонус от $450 и щях да изпълня сумата за залагане от $1000 върху това и след това да изтегля печалбите си. Съжалявам. не мога да го направя Така че сега съм прецакан. Те искат да депозирате за тяхна печалба. Когато теглите, дори не можете да получите печалбата си. Това важи за всеки и всеки.
НЕ СИ ГУБЕТЕ ВРЕМЕ И ПАРИ. НЕ ПОЛУЧАВАТЕ НАГРАДА.
THIS CASINO IS BULLSHIT!
*Be sure you don't have multiple accounts.
... I was kicked out of my home at the time. BAM my phone quit working. Acquired one and was checking an email from Lucky Tiger and went to login and my credentials were wrong. Plus it wasn't my phone so I had no saved info to use. So I hit forgot username, forgot password and typed in a new one. Began playing. This was November 2022. Mind you I've gotten email notifications from this casino on my original account for years now. Skip to present. I just won $450 on a ND bonus. Well it took me an hour to even get to play because now I DONT HAVE THE PHONÉ USED WHEN I CHANGED MY INFO. so I hit forgot password, forgot username and changed it again back to my original info because now I have my original phone back. I go to withdraw and can't. I start a live chat with HEATHER and I'm told I have multiple accounts. No I don't! I explained to no avail. She just completely quit replying. Ended the chat. I called and explained again. Same answer. FYI... he tells me it's the same info on both accounts. Duh! I was trying to login. I wasn't trying to be sneaky. Sorry money is no good. You just have to use it for fun play and it was a nd bonus so you didn't make a deposit. WTF kinda shit is that? It was free from y'all. If it could be withdrawn our max is $100! OMG this has got to be a scam casino. I asked for a new ND bonus of $450 and I would meet the wagering amount of $1000 on that and then withdraw my winnings. I'm sorry. I can't do that. So now im screwed. They want you to deposit for their gain. When you withdraw you can't even get your winnings. This goes for anyone and everyone.
DONT WASTE YOUR TIME AND MONEY. YOU GET NO REWARD.
Мисля, че фактът, че сте създали друг акаунт с помощта на втория телефон, не е основният проблем. Основният проблем е фактът, че сте използвали бонус без депозит в новата сметка и сте спечелили от него. Казината не позволяват на играчите да създават нови акаунти точно поради тази причина. Те искат да са сигурни, че няма да използвате неограничено количество бонуси без депозит.
Имате предимство, като създадете другия акаунт, тъй като имате достъп до нов бонус без депозит. Предполагам, че това обяснява защо. Не разбирам защо поддръжката на клиенти каза, че това са безплатни пари, така че да ги използвате за забавна игра, но мога да разбера защо споменаха максимума. $100 теглене от бонуси.
Има макс. правилата за теглене се прилагат основно за всеки един бонус без депозит, който някога съм виждал. Просто казано, те ви позволяват да спечелите нещо, без да правите депозит, но това никога не е голяма сума.
I think the fact you created another account using the 2nd phone isn't the major issue. The major issue is the fact that you used a no deposit bonus on the new account and you won from it. Casinos don't allow players to create new accounts exactly for this reason. They want to make sure that you're not going to use unlimited amount of no deposit bonuses.
You've got an advantage by creating the other account since you got access to a new no deposit bonus. I guess that explains why. I don't understand why the customer support said it's free money so you use it for fun play, but I can understand why they mentioned the max. $100 withdrawal from bonuses.
There are max. withdrawal rules applied to basically every single no deposit bonus I've ever seen. Simply said, they let you win something without making a deposit, but it's never a big amount.
Здравейте,
ситуацията звучи доста честно и вярвам, че може да се случи, от друга страна разбирам, че казиното е било разтревожено. Погледнете това от тяхната гледна точка за момент и ще разберете, че не е толкова просто.
Въпреки че смятам, че не става въпрос за създаване на втори акаунт, по-вероятно е фактът, че сте взели бонуса без депозит във втория акаунт и това може да ви даде нечестно предимство пред казиното. Вземали ли сте някога бонус без депозит в първата сметка? Казиното се защитава от злоупотребяващите с бонуси, хора, които създават акаунти, за да злоупотребяват с бонуси без депозит.
Ако някога сте принудени да създадете втори акаунт в казиното, не вземайте бонус без депозит и информирайте казиното, че всъщност имате два акаунта, защото сте загубили идентификационните данни - имате нов телефон и т.н.
Надявам се, че разбирам въпроса, не се колебайте да ме коригирате, ако не разбирам, моля.
Това е най-безопасният начин, бих казал.
Hello,
the situation sounds quite honest, and I believe that it could happen, on the other side, I can understand the casino was alarmed. Take that from their perspective for a moment, and you'll find out that it is not that simple.
Though I feel that it is not about creating a second account, it's more likely about the fact that you took the no-deposit bonus on the second account, and it may give you an unfair advantage over the casino. Have you ever taken no deposit bonus in the first account? The casino protects itself from bonus abusers, people who create accounts to abuse no-deposit bonuses.
If you are ever forced to create a second account in the casino, do not take any no-deposit bonus and inform the casino, that you actually have two accounts because you lost the credentials - have a new phone, and so on.
I hope I understand the matter, feel free to correct me if I don't, please.
This is the safest way, I'd say.
Добро утро!
Прочетох, че максималният добавен бонус е 100,00 R$. Спечелих повече и видях, че оставащият баланс, който беше изтеглен, беше в състояние „Одобрено теглене на анулиране на купон!".
Какъв би бил този баланс? Брои ли се вече към общата сума, която трябва да играя от бонуса, за да мога да тегля? че?
Друго нещо.... За да получа плячката, която ми трябва, за да изпълня изискванията за бонус, наясно съм... Но ние играем, печелим, играем ааааа и няма къде да проверим колко вече сме играли и колко остава да освободи плячката. Къде мога да проследя напредъка си?
Не на последно място, когато съм в теглене, се появява съобщение в червено.
Формуляр за потвърждение на акаунт Вашият акаунт изисква потвърждение, преди да продължите.
Моля, изпратете ни вашия попълнен формуляр за проверка на акаунта .
Благодарим ви за съдействието и разбирането. За съдействие, моля, свържете се с "Обслужване на клиенти".
Вярвам, че е за изпращане на документи... но нито една от тези връзки не работи, няма място за попълване на нашата банкова информация или изпращане на документи.
Поддръжка за съмнения, няма как... дори чата не работи...
Някой знае ли нещо по въпроса?
Уау момчета...
Good morning!
I read that the maximum added bonus is R$ 100.00. I won more and saw that the remaining balance that was withdrawn was in status "Coupon Reversal Withdrawal Approved!".
What would this balance be? Does it already count towards the total amount I have to play from the bonus to be able to withdraw? that?
Another thing.... For me to get the loot I need to meet the bonus requirements, I'm aware... But we play, win, playaaaaa and there's no place to check how much we've already played and how much is left to release the loot. Where do I track my progress?
Not least, when I'm in whithdraw, a message in red appears.
Account Verification Form Your account requires verification before proceeding.
Please send us your completed Account Verification Form .
We thank you for your cooperation and understanding. For assistance, please contact "Customer Services".
I believe it is for sending documents... but none of these links work, there is no place to fill in our bank information, or sending documents.
Support for doubts, no way... not even the chat works...
Does anyone know anything about this?
Wow guys...
Bom dia!
Li que o máximo adicionado de bônus é R$ 100,00. Ganhei mais e vi que o saldo restante que foi retirado ficou em status "Coupon Reversal Withdrawal Approved!".
O que seria este saldo? Ele já conta para o valor total que devo jogar do bônus para conseguir fazer o saque? isso?
Outra coisa.... Para eu conseguir o saque preciso cumprir os requisitos do bônus, estou ciente... Mas a gente joga, ganha, jogaaaaaa e não tem nenhum local para consultar o quanto já jogamos e quanto falta para liberar o saque. Onde acompanho meu progresso?
Não menos importante, quando estou em whithdraw, uma mensagem em vermelho aparece.
Account Verification FormYour account requires verification before proceeding.
Please send us your completed Account Verification Form.
We thank you for your cooperation and understanding. For assistance, please contact "Customer Services".
Acredito que seja para envio de docs... mas nenhum desses links funcionam, não tem local para preenchermos nossas informações bancárias, nem envio de docs.
Suporte para duvidas, nem pensar... nem o chat funciona...
Alguém sabe algo sobre isso?
Vlw pessoal...
Здравейте,
Мисля, че чатът в казиното трябва да даде обяснение, защото - в случая с купона - има специфични правила, които трябва да бъдат взети под внимание.
Интересно ми е да видя отговорите дори на останалите ви въпроси. Така че, моля, публикувайте го тук. Можеш ли да го направиш?
Hello,
I think the casino chat should provide an explanation because - in the case of the coupon - there are specific rules that need to be taken into the consideration.
I'm interested to see even the rest of your questions answered. So please post it here. Can you do that?
Здравейте! Чатът не работи... Нямам достъп до никакви връзки към казино, чат и някои цели като теглене. Как да се свържа с казиното, за да изпратя документите и да тегля? знаеш ли нещо за това Всеки ден се опитвам да тегля и не мога
Hello! Chat doesn't work... I don't have access to any casino links, chat and some purposes like withdrawal. How do I contact the casino to send the documents and withdraw? do you know anything about it? I try to withdraw every day and I can't
Здравейте! Чатът не работи... Нямам достъп до никакви връзки към казино, чат и някои цели като теглене. Как да се свържа с казиното, за да изпратя документите и да тегля? знаеш ли нещо за това Всеки ден се опитвам да тегля и не мога
Hello! Chat doesn't work... I don't have access to any casino links, chat and some purposes like withdrawal. How do I contact the casino to send the documents and withdraw? do you know anything about it? I try to withdraw every day and I can't
Здравейте!
Звучи ми доста странно. Както и да е, проверих сайта и намерих това:
Пишете ни: support@luckytigercasino.com
Обадете ни се: +1-855-6107-674
Желаете ли да опитате?
Минахте ли вече проверката? Няма да ви бъде позволено да теглите, освен ако акаунтът ви не е потвърден, според мен.
Hey there!
Sounds rather strange to me. Anyway, I checked the site and found this:
Write Us: support@luckytigercasino.com
Call Us: +1-855-6107-674
Care to try?
Have you passed the verification already? You won't be allowed to withdraw unless your account is verified, the way I see it.
Хей...
Вече проверих имейла... Ще се опитам да се свържа с вас в имейла, който ми изпратихте, за да ме информирате за съмненията и да изпратя документите.
Благодаря ви много за вашето внимание!
Hey...
I've already checked the email... I'll try to contact you in the email you sent me to inform me of the doubts and send the docs.
Thank you very much for your attention!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.