преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lucky Red Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Имам чувството, че всеки път, когато попитам за получаване на изплащане, lucky red е много неясен и щом най-накрая почувствам, че това ще се случи, тогава ми казват, че изплащането не е налично, но не и кога ще бъде. Само че сега няма налични агенти за изплащане. Играл съм с много платформи и в продължение на много години и винаги съм бил информиран дали мога да осребря спецификата на правилата за теглене, времето и т.н. Чувствам, че всички ми давате неясни отговори и бавни с надеждата, че Ще го заложа обратно, преди някой от вашите агенти наистина да е наличен. Мисля, че това е проблем, който трябва да бъде известен на всички нови играчи, преди да правят парични депозити, защото ако знаех предварително, нямаше да рискувам и да остана при всички останали, които депозират печалбите ми почти веднага, но със сигурност винаги Същия ден. Отзивите в Google са подвеждащи.
I feel like every time I ask about getting paid out lucky red is very vague and once i finally feel like its gonna happen I am then told pay out is not available but not told when it will be. Only that there's now no agents available to payout. I have played with many platforms and for many years and have always been informed if I am able to redeem the specifics on cash out rules and times etc. I feel like y'all are giving me vague responses and slow ones as well in hopes that I will gamble it back before one of your agents actually becomes available. I think this is an issue that needs to be known to all new players before making cash deposits because had I known ahead of time I would have not taken a chance and stayed with everyone else who deposits my winnings almost immediately, but for sure always the same day. The google reviews are misleading.
Благодаря за споделянето!
Изплащането не е налично, а? Можете ли да опитате друга опция за плащане? Може ли да е решение?
Съжалявам за всички тези въпроси, но чувствам, че е някак си странно да кажа: „Съжалявам, не можете да се оттеглите сега" без никакви прилични предложения или добро обяснение...
Кога започна това, моля?
Thanks for sharing!
The payout is not available, huh? Can you perhaps try another payment option? Could it be a solution?
I'm sorry for all those questions, but I feel it is somehow strange to say, "Sorry, you can't withdraw now" without any decent suggestions or a good explanation...
When did this start, please?
Много сенчесто! След като документите ми бяха одобрени за депозит, загубих първата си печалба, защото избрах бонус: втората ми печалба е отказана и сега се разследва поради отказа ми да дам кода си за сигурност, а първият път на сайт ме таксуват $25, ако вземи моите печалби. НИКОГА няма да използвам този сайт отново.
Very shady! After my documents were approved for deposit I lost my first winnings because I selected a bonus: my second winnings are being denied and now investigating due to my refusal to give my security code, and the first time on a site I am charged $25 if I get my winnings. NEVER will I use this site again.
Винаги е най-добре да си сътрудничите с казиното, за да преминете процеса на проверка, и ние даваме този съвет на всеки играч. Само при пълно съдействие можете да избегнете всякакви проблеми и тегленето ви да не бъде отказано от казиното. Може би сте чели нещо за таксата от $25 в правилата и условията на казиното? Знаете ли точно какъв вид такса е?🤔
Надяваме се, че нашият екип ще може да ви помогне с този проблем. Прочетох жалбата ви и те вече работят по нея, така че се надяваме скоро да има някакво решение. Със сигурност ще чакаме всякакви актуализации.
It is always best to cooperate with the casino in order to pass the verification process, and we give this advice to every player. Only with full cooperation can you avoid any issues and have your withdrawal not be refused by the casino. Have you read anything about the $25 fee in the casino terms and conditions, perhaps? Do you know exactly what kind of fee it is?🤔
I hope that our team will be able to assist you with this issue. I have read your complaint, and they are already working on it, so hopefully soon there will be some kind of solution to it. We will surely wait for any updates.
Току що прочетох имейла.
Още първото изречение не беше вярно. Никой не се е свързал с мен освен тази фирма.
Що се отнася до 25-те долара, които взимат, защото могат, не ме е грижа.
Аз съм федерално защитен от измами чрез банка, която издава кода за сигурност за моята защита и поверителност. Ето защо те имат това място.
Бях валидиран преди да депозирам, така че ако спечелех всичко щеше да е на мястото си. Изпратих необходимите документи и казах, че вече съм валидиран и направих своя депозит.
Искам печалбата, която ми се дължи. Това не иска твърде много.
Няма начин да дам на някого пълен достъп до моята банкова информация. IRS е единствената, която може да изисква това. Трябва да подпиша документ, даващ разрешение за достъп на всеки до моя акаунт. Това е федерален закон. Попитах банката и моя адвокат и двамата ми казаха да не давам тази информация, защото не е необходима за изплащане. Никой не изисква това за дължимо плащане.
Това напред-назад продължи достатъчно дълго. Няма да продължавам един и същи разговор отново и отново. Просто искам това, което ми се дължи. Това разследване трябваше да приключи в петък, когато отделът видя, че съм предоставил документите, беше валидиран в четвъртък вечерта, направи депозит и след това отказа да ми плати поради код за сигурност. Трябва да им се обадя, защото все още не са ми изпратили имейл с отказа поради кода ми за сигурност. Общувам чрез имейл, за да мога да покажа документация за всичко, което се прави: дължат ми печалбите и ще направя всичко необходимо, за да ги получа. Надяваме се, че този отдел може да разреши това.
Това е абсолютно нелепо и недопустимо.
I just read the email.
The very first sentence was not true. No one has reached out to me except this company.
As far as the $25 they are taking because they can, I could care less.
I am federally protected from fraud though a bank who issues the security code for my protection and privacy. That’s why they have that in place.
I was validated before I deposited, so if I won everything would be in place. I sent the required documents and told I was now validated and I made my deposit.
I want the winnings that is owed to me. That’s not asking too much.
It’s no way that I am giving anyone complete access to my banking information. The IRS is the only one who can demand that. I have to sign a document giving permission for anyone access to my account. That’s a federal law. I have ask the bank and my attorney and both told me do not give that information because it is not required for a payout. No one demands that for a payment owed.
This back and forth has gone on long enough. I am not going to continue the same conversation over and over. I just want what is owed to me. This investigation should have been over Friday when the department saw I have provided the documents, was validated Thursday night made a deposit and then refused to pay me due to a security code. I have to call them because they have yet to email me the refusal due to my security code. I communicate through email so that I can show documentation of everything that is being done: I am owed the winnings and will do whatever necessary to get them. Hopefully this department can resolve this.
This is absolutely ridiculous and unacceptable.
В този случай нашият екип за оплаквания със сигурност ще направи всичко възможно, както винаги, за да разбере какво може да се направи тук. Те вече работят по вашия случай заедно с много други оплаквания, така че просто се опитайте да бъдете търпеливи и със сигурност ще получите някакъв отговор от тях възможно най-скоро.
In this case, our complaint team will surely do their best, as always, to find out what can be done here. They are already working on your case together with many other complaints, so just try to be patient, and surely you will have some response from them as soon as possible.
Казиното се свърза с мен и сега кодът ми за сигурност не е необходим. Това доказва, че ми е дадена невярна информация. Сега трябва да преведа парите към моята банка, когато те можеха просто да депозират парите на банковата ми карта, тъй като внезапно бях напълно проверен. Това можеше да се реши преди седмица и щях да имам парите, които ми дължат. Сега трябва да го окабеля: това е толкова разочароващо и неприемливо. Ще съм ви благодарен, ако ги накарате да депозират парите обратно в картата ми.
The casino reached out to me and now my security code isn’t needed. This proves that I have been given false information. Now I have to have the money wired to my bank when they could just deposit the money on my bank card since I have suddenly been completely verified. This could have been handled a week ago and I would have had the money owed to me. Now I have to have it wired: this is so frustrating and unacceptable. I would appreciate if you could please have them deposit the money back to my card.
За съжаление, ние не можем да се намесим в този вид решение, тъй като зависи само от казиното да реши кой метод на плащане ще използва. Само се надявам скоро да си получиш парите. Моля, уведомете ни, когато имате актуализации.
Unfortunately, we cannot intervene in this kind of decision, as it is only up to the casino to decide which payment method they will use. I just hope you will get your money soon. Please let us know whenever you have any updates.
Оценявам всичко, което направихте от мое име. Извинявам се, че отговарям толкова рязко, но никога не ми се е налагало да преминавам през нещо подобно. Благодаря ви, че поддържате връзка с мен.
I appreciate anything that you have done on my behalf. I apologize for being so sharp answering but I have never had to go through anything like this. Thank you for staying in touch with me.
Всичко е наред, разбирам, ако играч попадне в такава ситуация за първи път, така че не е сигурен в нищо и не знае какво да прави. Ето защо нашият екип ще се опита да ви помогне, ако можем и искам да вярвам, че ще видите парите си възможно най-скоро.
Ако има нови новини, не забравяйте да ме уведомите.
It's okay, I understand if a player finds himself in such a situation for the first time so he is not sure of anything and doesn't know what to do. That's why our team will try to help you if we can and I want to believe that you will see your money as soon as possible.
If any new news comes in, be sure to let me know.
Да, не изпратих имейл вижте какво имам казино гуру безполезна загуба на време не вярвайте на това всички игри не помагат на вас или вашата ситуация от измамника онлайн казино
Yeah I did not email look what I have casino guru useless waste of time don’t believe this all games not to help you or your situation by the scammer online casino
Видях, че не си изпратил на Кристина това, от което се нуждаеше. Тя искаше пълна история на играта, така че ако й изпратиш нещо друго и това си изпратил тук, тя каза, че не е достатъчно. Това беше решаващо доказателство, за да можем да продължим напред и да ви помогнем, но за съжаление не се получи най-добре.
съжалявам
I saw you didn't send Kristina what she needed. She wanted a full game history, so if you sent her something else, and that's what you sent here, she said it wasn't enough. It was a crucial proof so we could move on and help you, but unfortunately, it didn't work out the best.
I'm sorry.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.