преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lucky Hippo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Не мисля, че все още е на ниво оплакване за мен, но направих заявката си за теглене на 6. Те го актуализираха и взеха лепкавия бонус от тегленето, дори след като спечелих над 1k повече от необходимото за максималното теглене . Днес, 12, тегленето ми се показва като обработено. Гледам дали моят BTC адрес показва нещо изпратено днес, не. Елате, за да разберете, обслужването на клиенти твърди, че обработеният статус не означава, че е обработен, а обработван. Да, споменах разликата между двете думи, но нищо не беше постигнато. Осмислете го, моля! Знам, това е хазарт с използване на казино, което не е лицензирано, но... Дали някой е виждал тази практика?
I don't think it's at the complaint level yet for me, but, I made my withdrawal request on the 6. They updated it and took the sticky bonus from the withdrawal, even after I won over 1k more than necessary for the max withdrawal. Today, the 12, my withdrawal shows as processed. I look to see if my BTC address is showing anything sent today, nope. Come to find out, customer service claims the processed status doesn't mean it's processed but processing. Yes, I mentioned the difference between the two words but nothing was accomplished. Make it make sense, please! I know, it's a gamble using a casino that isn't licenced but... Is this a practice anyone's seen before?
Здравей RaeMRae84,
Разбирам мнението ви и мисля, че би имало много повече смисъл, ако се придържат към предстоящото - в процес - завършено. Не мога да коментирам от името на казиното, но нека просто кажем, че операторът на чат едва ли може да направи нещо с него, така че той/тя просто се придържа към един отговор.
От гледна точка на казиното, плащането се обработва така, че казиното вече не се занимава директно с него и само чака обратна връзка от трета страна.
Е, не е най-добрият начин, казвам аз.
Hello RaeMRae84,
I see your point and I think it would make much more sense if they stick to the pending - in progress - completed. I can't comment on behalf of the casino, but let's just say that the chat operator can hardly do anything with it, so he/she simply stuck to the one reply.
Taking the casino's point of view, the payment is processed by means that the casino no longer deals with it directly and only waits for the 3rd party feedback.
Well, not the best way, I say.
здравей
И така, взехте бонус и какво се случи след това, моля?
Към качването:
Как точно се опита да качиш скрийншота и какъв е размерът му? Бих искал да проверя функцията.
Hey there,
So, you took a bonus, and what happened next, please?
To the upload:
How exactly did you try to upload the screenshot and what size is that? I'd like to check the function.
Здравейте и благодаря за екранната снимка. Виждам, че вече сте изпратили жалбата , браво. Мога ли любезно да ви помоля да изпратите тази екранна снимка и евентуално други допълнителни доказателства за комуникация на Томас? Благодаря ти
Hello and thank you for the screenshot. I see you have already submitted the complaint, well done. Can I kindly ask you to send this screenshot and possibly any other further proves of communication to Tomas? Thank you
Изпратиха ми това, след като заложих и се опитах да изтегля, сега не ми плащат и си тръгват от казиното, те се страхуват, че променят правилата, след като изчистите бонус, за който прекарах 4 часа
They sent me this after i wager and tryed cashing out they now are not paying me and im.leaving there casino they fruads they change the rules after u clear a bonus i spent 4 hours on
Здравейте,
Чудя се защо тогава касата показва салдото за теглене...
Все пак Магда направи добра точка. Моля, представете всичко на Томас чрез вашата жалба ( просто щракнете/докоснете тук, за да го направите ), все пак това е форумът, а не основната дискусия на жалбата.
Ще видим какво ще стане тогава.
Hello,
I wonder why the cashier shows the withdrawal balance then...
Still, Magda made a good point. Kindly present all to Tomas via your complaint (just click/tap here to do so), this is the forum after all, not the complaint's main discussion.
We shall see what will happen then.
Виждам, че жалбата е затворена , защото вие я поискахте. Е, повече късмет следващия път, предполагам.🤞
I can see that the complaint is closed because you had asked for it. Well, better luck next time, I guess.🤞
Благодаря ви за известието. Съжалявам обаче, че трябваше да го научите по този начин.
Какво планирате за сега? Друго казино или оставаш?
Thank you for the notice. Sorry you had to learn it this way though.
What do you plan for now? Another casino or are you staying?
моето оттегляне, което беше поискано на 7 октомври, все още чака оценка. Поисках теглене на $500, но поради „лепкав бонус" казаха, че единственото останало ще бъде $421,24. И така, на 17 окт. поисках същата сума, която ми казаха, и досега не съм чул нищо от тях. Използвах bitcoin foe депозит, трябва да отнеме може би поне 24 часа, за да изтегля малко, вече са минали 9 дни и все още нищо. Най-много мразя, че не ми дават никакви актуализации
my withdrawal which was requested on the 7th of october is still pending for evaluation. I requested $500 withdrawal but due to "sticky bonus" they said the only thing left would be $421.24. So on the 17th of oct. i requested the same amount they told me and until now still did not hear anything from them. I used bitcoin foe deposit it should only take maybe at least 24 hours to withdraw bit it has been 9 days already and nothing yet. What i hate most is for them not giving me any updates
Предполагам, че в такава ситуация човек просто трябва да изчака. Мразя да го казвам, повярвай ми. За щастие успяхте да изпратите жалбата , следователно нашият екип ще направи всичко възможно, за да ви помогне. 🙏
I guess in such a situation, one just has to wait. I hate to say that, believe me. Luckily, you've managed to submit the complaint, hence our Team will do their best to help you out. 🙏
С $35 бонус без депозит, сега имате $3646,40.
Мога ли да изтегля цялата сума? ? ?
With the $35 no deposit bonus, you now have $3646.40.
Can I withdraw the entire amount? ? ?
$35の入金不要ボーナスで、$3646.40になりました。
これって全額、出金出来ますかね???
Съмнявам се, че тези бонуси без депозит са склонни да имат максимално позволено теглене (което също има тенденция да бъде много ниско), понякога те също изискват реален депозит в брой, преди да бъде разрешено теглене. Можете да намерите тези условия в конкретните правила за бонуси или да поискате поддръжка.
Освен това внимавайте с нещата, които споделяте, вашата екранна снимка показва поверителна информация за вашата казино сметка и бих ви препоръчал да изтриете тази екранна снимка или да редактирате, за да скриете името и идентификационния номер на акаунта си
I doubt, these no deposit bonus tend to have a max withdrawal allowed (which also tends to be really low), sometimes they also require a real cash deposit before a withdrawal is allowed. You can find these terms in the specific bonus rules or ask support.
Also, be careful with the things you share, your screenshot shows sensitive information about your casino account and I would recommend you to delete that screenshot or edit to hide your name and account ID
Никога няма да сгрешите, като се свържете с чат оператора на казиното. Това също трябва да е най-лесният начин за потвърждаване на баланса.
пробвахте ли
Дайте ни актуализация 🙏
You'll never make a mistake by reaching out to the casino's chat operator. It should also be the easiest way to confirm the balance.
Have you tried?
Give us an update 🙏
Казаха ми, че максималната сума за теглене е $150.
Казаха ми също, че първо трябва да депозирам $25.
Чудя се дали разликата е голяма и не мога да депозирам и тегля пари? ? ?
I was told that the maximum withdrawal amount was $150.
I was also told that I needed to deposit $25 first.
I wonder if the difference is big and I can't deposit and withdraw money? ? ?
最大引き出し額$150だと言われました。
おまけに先に$25の入金が必要だとも言われました。
なんか、差額が大きいのと、入金して引き出し出来ないとかならないかなぁ???
Това е тъжно, но можеше да се очаква, така работят бонусите без депозит, хубавото е, че са безплатни пари, така че не сте загубили собствени средства.
Не разбирам напълно въпроса ви, имате предвид просто да направите депозит и след това да поискате теглене? Ако това е, не, не можете, трябва да залагате/играете с всеки депозит, който направите, депозирате 25, трябва да заложите поне 25 (или повече в зависимост от изискванията за превъртане, които казиното налага за всеки чист депозит )
That's sad but it was to be expected, that's how no deposit bonuses tend to work, the good thing it is free money, so you didn't lose own funds.
I don't fully understand your question, you mean just making a deposit and then requesting a withdrawal? If this is it, no, you can't, you have to wager/play with every deposit you make, you deposit 25, you have to wager at least 25 (or more depending on the rollover requirements the casino imposes on each clean deposit)
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.