ФорумКазинаLucky Heroes Casino - обща дискусия

Lucky Heroes Casino - обща дискусия

преди 1 година от Sowieso
|
2466 преглеждания 8 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lucky Heroes Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Здравейте, прочетох тук, че това казино е собственост на оператора Rabidi NV. Въпреки това уебсайтът посочва по-долу, че операторът е Geeka Corporation NV. Това двата оператора едни и същи ли са или тук има невярна информация?

Автоматичен превод:
Sowieso
преди 1 година

Здравей,

не съм сигурен къде намирате тази Geeka Corporation NV, но ако вляза в казиното и проверя печата на Антилефон, ще получа това:

file

Изглежда добре за мен.

Ще изчакам вашия отговор, може би немската версия е остаряла или под различен лиценз. Някои казина имат отделни уебсайтове и лицензи за играчи от определени държави. Не съм сигурен обаче, че това е така.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,


странно, така че не виждам никакво уплътнение, само това на уебсайта най-долу (вижте снимката).


file

Автоматичен превод:
Sowieso
преди 1 година

Да, seel не е наличен за играчи от Германия. Предполагам, че има и други места със същата гледка.

Понякога видимостта се диктува от държавата, от която влизате в сайта. Случаят е точно такъв.

Ако трябва да гадая, бих казал, че е някакво вътрешно маркетингово решение или може да е свързано по някакъв начин с местните закони.

Позволете ми да кажа, че трябва да играете в казина, лицензирани във вашата страна. Предполага се, че е по-безопасно.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, това ме направи много несигурен и дори не знаех, че видимостта зависи от страната, сега има много смисъл. Виждал съм нещо подобно в други казина и винаги съм се чудел защо е така.


Но все пак е тъпо да има два различни доставчика.


Например, ако съм блокиран в Rabidi и се регистрирам в това казино, защото не е Rabidi NV, а друг доставчик, тогава ще имам проблеми само в случай на печалба. Мисля, че това някъде не е много честно, но благодарение на вас вече съм по-умен и знам това 🙂 Благодаря ви за пояснението.


Ще потърся друго казино.

Автоматичен превод:
Sowieso
преди 1 година

Съгласен съм, може да звучи подозрително. Сега си спомням, когато за първи път сравнявах екранната си снимка с друг играч, и двамата бяхме напълно сигурни, че и двамата сме прави, защото уебсайтът показваше различни печати и на двама ни 😂.

Отне няколко дни... междувременно помолих екипа за данни да разбере дали наистина и двамата сме били прави тогава. Бяхме 🙂.

Животът е постоянно учене, нали? 😁

Вероятно не разбрах напълно примера с Рабиди, който дадеш. Бихте ли любезно ми подсказали? Наистина бих могъл да го използвам. Благодаря 🙏✨

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, винаги научаваш нещо ново 🙂 важно и правилно.


Това, което наистина имах предвид с примера, беше, че съм блокиран в друго казино от Rabidi NV (Casinoly). Имах проблем и ме забраниха.


Да приемем, че ми е забранен достъп до казино Rabidi NV поради пристрастяване към хазарта и не знам, че LuckyHeroes също принадлежи на Rabidi NV, тъй като виждам друг доставчик на уебсайта, тогава, ако депозирам и играя в LuckyHeroes, бих го направил и напр. Лъки печели, просто имам проблеми с изплащането, тъй като LuckyHeroes Casino принадлежи на Rabidi NV и ми е забранено пристрастяването към хазарта в другото казино, което Rabidi NV притежава. Имат данните ми в тяхната база данни. Никога не бих получил печалбата си.


Но за щастие можете да попитате тук и винаги да получавате супер полезни отговори от вас, така че знам, че няма да играя на LuckyHeroes 🙂

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Sowieso
преди 1 година

Здравейте!

Може да се изненадате, но това, което описахте, не е бизнес стандартът. 🙂

Например, ние не смятаме, че други казина - дори под едно и също ръководство или собственик - действат с такова единство.

Стандартът всъщност е точно противоположен. Трябва да напомним на играчите, че когато се самоизключат в казино "A", най-вероятно се очаква казино "B" да ви позволи да регистрирате депозит и да играете.

Въпросът е, че докато поддръжката или операторът не потвърди, че сте „изгонен" от цялата група, вероятно не сте.

Ето защо ви попитах - исках да се уверя, че особено уязвимите играчи трябва да имат предвид този подход.

Все пак благодаря за милите думи! 💚

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини