преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lucky Heroes Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, прочетох тук, че това казино е собственост на оператора Rabidi NV. Въпреки това уебсайтът посочва по-долу, че операторът е Geeka Corporation NV. Това двата оператора едни и същи ли са или тук има невярна информация?
Hello, I read here that this casino is owned by the operator Rabidi NV. However, the website states below that the operator is Geeka Corporation NV. Are these two the same operators or is there incorrect information here?
Hallo, ich lese hier, dass dieses Casino dem Betreiber Rabidi N.V gehört. Auf der Website ist aber unten angegeben, dass der Betreiber Geeka Corporation N.V ist. Sind das zwei gleiche Betreiber oder liegt hier eine falsche Info vor?
Здравей,
не съм сигурен къде намирате тази Geeka Corporation NV, но ако вляза в казиното и проверя печата на Антилефон, ще получа това:
Изглежда добре за мен.
Ще изчакам вашия отговор, може би немската версия е остаряла или под различен лиценз. Някои казина имат отделни уебсайтове и лицензи за играчи от определени държави. Не съм сигурен обаче, че това е така.
Hello there,
not sure where you find this Geeka Corporation NV, but if I enter the casino and check the Antillephone seal, I'll get this:
Seems ok to me.
Will wait for your reply, maybe the German version is outdated or under a different license. Some casinos have separate websites and licenses for players from certain countries. Not sure this is the case though.
Здравейте,
странно, така че не виждам никакво уплътнение, само това на уебсайта най-долу (вижте снимката).
Hello,
strange, so I don't see any seal at all, only this one on the website at the bottom (see picture).
Hallo,
merkwürdig, also ich sehe garkein Siegel nur das hier auf der Website ganz unten (siehe Bild).
Да, seel не е наличен за играчи от Германия. Предполагам, че има и други места със същата гледка.
Понякога видимостта се диктува от държавата, от която влизате в сайта. Случаят е точно такъв.
Ако трябва да гадая, бих казал, че е някакво вътрешно маркетингово решение или може да е свързано по някакъв начин с местните закони.
Позволете ми да кажа, че трябва да играете в казина, лицензирани във вашата страна. Предполага се, че е по-безопасно.
Yes, the seel is not available to players from Germany. I guess there are other locations with the same view.
Sometimes the visibility is dictated by the country from which you're accessing the site. This is exactly the case.
If I should guess, I would say it's some internal marketing decision, or it can be somehow related to the local laws.
Allow me to say, you should play in casinos licensed in your country. It's supposed to be safer.
Да, това ме направи много несигурен и дори не знаех, че видимостта зависи от страната, сега има много смисъл. Виждал съм нещо подобно в други казина и винаги съм се чудел защо е така.
Но все пак е тъпо да има два различни доставчика.
Например, ако съм блокиран в Rabidi и се регистрирам в това казино, защото не е Rabidi NV, а друг доставчик, тогава ще имам проблеми само в случай на печалба. Мисля, че това някъде не е много честно, но благодарение на вас вече съм по-умен и знам това 🙂 Благодаря ви за пояснението.
Ще потърся друго казино.
Yes, that made me very insecure and I didn't even know that the visibility depends on the country now it makes a lot of sense I've seen something like this at other casinos and always wondered why that's the case.
But it's still stupid that there are two different providers.
For example, if I am blocked at Rabidi and register at this casino because it is not Rabidi NV but another provider, then I would only have problems in the event of a win. That's not very fair somewhere, I think, but thanks to you I'm smarter now and I know that 🙂 Thank you for the clarification.
Will look for another casino.
Ja das hat mich sehr verunsichert und ich wusste garnicht, dass die Sichtbarkeit vom Land abhängig ist jetzt macht einiges Sinn habe sowas auch bei anderen Casinos gesehen und mich immer gefragt warum das so ist.
Es ist aber trotzdem doof, dass zwei verschiedene Anbieter da stehen.
Wenn ich bei Rabidi zum Beispiel gesperrt bin und mich bei diesem Casino hier registriere weil da ja nicht Rabidi N.V steht sondern ein anderer Anbieter, dann hätte ich nur Probleme im Fall eines Gewinns. Das ist irgendwo auch nicht sehr fair wie ich finde aber dank dir bin ich jetzt schlauer und weiß das 🙂 ich danke dir für die Aufklärung.
Werde mir ein anderes Casino suchen.
Съгласен съм, може да звучи подозрително. Сега си спомням, когато за първи път сравнявах екранната си снимка с друг играч, и двамата бяхме напълно сигурни, че и двамата сме прави, защото уебсайтът показваше различни печати и на двама ни 😂.
Отне няколко дни... междувременно помолих екипа за данни да разбере дали наистина и двамата сме били прави тогава. Бяхме 🙂.
Животът е постоянно учене, нали? 😁
Вероятно не разбрах напълно примера с Рабиди, който дадеш. Бихте ли любезно ми подсказали? Наистина бих могъл да го използвам. Благодаря 🙏✨
I agree, it might sound suspicious. Now I recall the first time I was comparing my screenshot with another player, we both were totally sure we are both correct because the website showed different seals to both of us 😂.
It took several days... in the meantime, I asked the data team to find out if we were truly both correct, back then. We were 🙂.
Life is a constant learning, right? 😁
I probably didn't fully understand the Rabidi example you gave. Could you kindly give me a hint? I could really use that. Thanks 🙏✨
Да, винаги научаваш нещо ново 🙂 важно и правилно.
Това, което наистина имах предвид с примера, беше, че съм блокиран в друго казино от Rabidi NV (Casinoly). Имах проблем и ме забраниха.
Да приемем, че ми е забранен достъп до казино Rabidi NV поради пристрастяване към хазарта и не знам, че LuckyHeroes също принадлежи на Rabidi NV, тъй като виждам друг доставчик на уебсайта, тогава, ако депозирам и играя в LuckyHeroes, бих го направил и напр. Лъки печели, просто имам проблеми с изплащането, тъй като LuckyHeroes Casino принадлежи на Rabidi NV и ми е забранено пристрастяването към хазарта в другото казино, което Rabidi NV притежава. Имат данните ми в тяхната база данни. Никога не бих получил печалбата си.
Но за щастие можете да попитате тук и винаги да получавате супер полезни отговори от вас, така че знам, че няма да играя на LuckyHeroes 🙂
Yes, you always learn something new 🙂 important and right.
What I really meant by the example was that I'm blocked at another casino from Rabidi NV (Casinoly). I had a problem and got banned.
Let's say I'm banned from a Rabidi NV casino for gambling addiction and I don't know that LuckyHeroes also belongs to Rabidi NV since I'm seeing another provider on the website, then if I deposit and play at LuckyHeroes I would and e.g Lucky wins, just having problems with payout as LuckyHeroes Casino belongs to Rabidi NV and I'm banned from gambling addiction at the other casino that Rabidi NV owns. They have my data in their database. I would never get my winnings paid out.
But fortunately you can ask here and always get super helpful answers from you, so I know that I won't be playing on LuckyHeroes 🙂
Ja man lernt immer dazu 🙂 wichtig und richtig.
Ich meinte mit dem Beispiel eigentlich nur, dass ich bei einem anderen Casino von Rabidi N.V (Casinoly) gesperrt bin. Da hatte ich mal Probleme und habe mich sperren lassen.
Mal angenommen ich bin bei einem Casino von Rabidi N.V gesperrt wegen Spielsucht, und ich wüsste nicht, dass LuckyHeroes auch zu Rabidi N.V gehört da mir ein anderer Anbieter auf der Website angezeigt wird, dann würde ich, wenn ich bei LuckyHeroes einzahle und spiele und bei Glück gewinne, nur Probleme mit der Auszahlung haben da das LuckyHeroes Casino zu Rabidi N.V gehört und ich bei dem anderem Casino das Rabidi NV gehört, gesperrt bin wegen Spielsucht. Die haben meine Daten in ihrer Datenbank. Ich würde meine Gewinne ja nie ausgezahlt bekommen.
Aber zum Glück kann man hier nachfragen und bekommt immer super hilfreiche Antworten von euch, daher weiß ich dass ich bei LuckyHeroes nicht spielen werde 🙂
Здравейте!
Може да се изненадате, но това, което описахте, не е бизнес стандартът. 🙂
Например, ние не смятаме, че други казина - дори под едно и също ръководство или собственик - действат с такова единство.
Стандартът всъщност е точно противоположен. Трябва да напомним на играчите, че когато се самоизключат в казино "A", най-вероятно се очаква казино "B" да ви позволи да регистрирате депозит и да играете.
Въпросът е, че докато поддръжката или операторът не потвърди, че сте „изгонен" от цялата група, вероятно не сте.
Ето защо ви попитах - исках да се уверя, че особено уязвимите играчи трябва да имат предвид този подход.
Все пак благодаря за милите думи! 💚
Hey there!
You might be surprised but what you described it's not the business standard. 🙂
For example, we do not consider any sister casinos - even under the same management or owner - to act with such unity.
The standard is actually quite opposite. We have to remind players that when they self-exclude in casino "A", the "B" casino is most likely expected to let you register deposit, and play.
The point is, untill the support or operator doesn't confirm you are "expelled" from the whole group, you probably aren't.
That's why I asked you - I wanted to make sure that especially vulnerable players should keep this approach in mind.
Thank you for your kind words, though! 💚
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.