преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lucky Barry Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
имам отхвърлени тегления вече десет пъти и те ще ви позволят да теглите само с mastercard всеки път, когато им се обадя, те казват, че имат проблеми с доставчика на плащания от тяхна страна, това продължава вече две седмици някой друг имал ли е този проблем? законно ли трябва да го прехвърлят по друг начин?
i have had withdrawals rejected ten times now and they will only allow you to withdraw with mastercard everytime i call them they say they are having trouble with payment provider on their side, this has been going on two weeks now has anyone else had this trouble? do they legally have to transfer it another way?
Здравейте, виждам, че сте чакали две седмици, така че ще започна, като кажа, че смятам, че сте свършили добра работа , като отворихте жалба .
Забелязах, че казиното казва, че можете да теглите само по един начин. Нямате алтернатива освен mastercard? Разбирам, че доставчикът на плащания може да има някои проблеми и следователно тегленето може да се забави, но бих казал, че трябва да се разреши в разумен период от време.
Така че нашият екип ще се опита да ви помогне, въпреки че бих искал да вярвам, че ще получите парите си, преди да се намесим.
Както и да е, засега ще трябва да изчакаме и да се надяваме, че ще видите средствата си.
Hi, I see you've been waiting for two weeks, so I'll start by saying that I think you've done a good job opening a complaint.
I noticed that the casino says you can only withdraw one way. You don't have an alternative other than the mastercard ? I understand that the payment provider may have some problems and therefore the withdrawal may be delayed, but it should be sorted out in reasonable amount of time I would say.
So, our team will try to help you, although I would like to believe that you will get your money before we intervene.
Anyway, for now we will have to wait and hopefully you will see your funds.
Играх в казино и спечелих 200 евро. Очаквано теглене в рамките на 36 часа, в които те използваха картата ми, за да изтеглят 200 евро, което беше отказано от банката. Получих имейл, в който се казваше, че поради технически проблем трябва да изтегля отново 200 евро, което и направих. Говорих с някого чрез чат за това, че се опитват да направят плащане с помощта на данните на картата ми и ми казаха, че може да изглежда така от моя страна. Никой не разполага с данните за картата ми, това е нова сметка, в която все още няма пари. Какъв съвет можете да дадете, моля
I played with casino and won 200 euro. Expected withdrawal within 36 hours inwhich they used my card to withdraw 200 euros which was declined by the bank. I received email saying due to a technical issue i should withdraw the 200 euros again which i did. I spoke to someone via chat about them trying to make a payment using my card details and was told it may look like it on my end. No one has my card details its a new account with no money in yet. What advice can you give please
Хей, ако разбрах правилно, казиното ти каза, че някой се е опитал да направи теглене с твоята карта и това не си бил ти? Не се ли опита да попиташ дали имаш алтернативен начин за теглене освен с картата си?
Hey, so if I got it right the casino told you that someone tried to make a withdrawal with your card and it wasn't you ? Didn't you try to ask if you had an alternative way to make a withdrawal other than using your card ?
Здравейте, оттогава се опитах да изтегля два пъти, като първият път беше отхвърлен поради технически проблем и вторият път беше приет и след това отхвърлен. Бях уведомен от моята банка и двата пъти, че плащането е отхвърлено да плащане. Не виждам защо моята банка би отказала пари, които идват в сметката ми. Оттогава току-що изиграх всичките си печалби от разочарование, но се свързах с късметлия Бари, за да възстанови депозитите ми, те отказаха
Hi i have since tryed to withdraw twice on first time it was rejected due to technical issue and second it was accepted then rejected. I was notified by my bank both times that a payment had been declinedyes a payment. I dont see why my bank would refuse money coming into my account. I since just played all my winnings in frustration but contacted lucky barry to refund my deposits they refused
Само да кажа, че спечелих 200 евро. Същата сума се опита да излезе от моята банка, защото се опитах да изтегля два пъти точното време, когато тегленето ми трябваше да бъде уведомено от моята банка веднага. И двата пъти казаха, че това се дължи на технически проблеми
Just to say i won 200 euros. The same amount attempted to come out of my bank because i tried to withdraw twice the exact time my withdrawal was due notified by my bank straight away. This they said on both times was due to technical issues
Е, наистина е жалко, че сте загубили парите.
Боя се, че няма какво да се направи по въпроса. Както и да е, ако сте разбрали правилно, вашата банка е отхвърлила и двете транзакции. Ако това наистина е така, вярвам, че казиното няма много мотивация да възстанови вашите депозити. Особено ако сте успели да загубите всичко за по-малко от два дни. Може би не разбирам цялата история, така че не се колебайте да ме поправите.
Със сигурност обаче бих помислил два пъти дали имам хазарт под контрол. Разочарованието обикновено е предупредителен знак.
Well, it's truly unfortunate that you lost the money.
Not much to do about it, I fear. Anyway, If got it correctly, your bank declined both transactions. If this is really the case, I believe the casino has little motivation to refund your deposits. Especially if you managed to lose it all in less then two days. Maybe I do not understand the whole story so, feel free to correct me.
I would certainly think twice whether I have gambling under control though. The frustration is usualy a warnig sign.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.