ФорумКазинаLuck Casino UK - обща дискусия

Luck Casino UK - обща дискусия

преди 4 месеца от Milap82
|
965 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Luck Casino UK - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 4 месеца

Наистина имам нужда от помощ от някой от Luck Casino, тъй като екипът на KYC държи моите £6 250,00 без причина. Предоставих всички документи, но те продължават да искат едни и същи документи отново и отново.

Това не е малка сума и наистина имам нужда някой да разреши това възможно най-скоро.

Моето потребителско име е milapmpatel@yahoo.com

Дата на теглене: 15.05.2024 г

Проведох 15+ имейл разговора, за да реша проблема, но все още не съм получил задоволителен отговор за моето оттегляне.

Автоматичен превод:
Milap82
преди 4 месеца

Здравейте,

Страхувам се, че не работи толкова просто. 🙁

Ако трябва да получите помощ, моля, прегледайте това ръководство 👈 за това как разрешаваме оплаквания на играчи.

За да посочим важните части, първо, даваме на казината 14 пълни дни, за да ви проверят. След това трябва да разберем каква изглежда е причината за такова усложнение.

Останалото е в ръководството.

Знам как звучи и съжалявам, че преживявате трудни времена в казиното. Мога ли да знам откога се борихте да бъдете потвърдени, моля?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Разговорът започна на 17.05.2024 г. Вижте по-долу първия имейл от вашия екип. Посочени са 2 работни дни, а вие сега казвате 14 дни. Вярвам, че 14 дни са твърде много време за проверка на детайлите, особено когато имате всички документи в ръка.


Здравей, Милап

Благодарим ви, че се свързахте с екипа за поддръжка на Luck

Моля, имайте предвид, че обичайният срок е до 2 работни дни, моля, имайте предвид, че почивните дни не се броят за работни дни, благодарим ви за търпението, моля, изчакайте, тъй като съответният ни екип ще прегледа вашата заявка за теглене във възможно най-кратък срок , Благодаря за разбирането.

Ако имате други въпроси, не се колебайте да ни изпратите съобщение чрез чат на живо или имейл.

Желая ви страхотен ден!

Поддръжката за по-безопасен хазарт може да бъде намерена тук:

https://luck.com/uk/safer-gambling

С Най-Добри Пожелания,

Казино късмет

Екип за обслужване на клиенти

Редактиран от Romi преди 4 месеца
Причина: Направи връзката пасивна.
Автоматичен превод:
Milap82
преди 4 месеца

Здравейте. Вероятно сте разбрали погрешно Радка от нашия форум ви писа, че нашият екип за оплаквания тук в Casino Guru обикновено дава на казината 14 пълни дни за обработка на проверката и плащането. Поддръжката от казиното вероятно ви е казала, че ще бъде готово след 2 дни. Прав ли съм?

Случайно да сте получили актуализации от казиното? Надявам се, че скоро ще предоставите повече информация относно всичко това.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, о, мислех, че Радка е от казино Късмет. Вижте прикачените подробности за имейл пътеката. Имах 21 имейл разговора досега. Те само казват, че нашият екип разглежда това и разрешава проблема възможно най-скоро, но не получавам задоволителен отговор.

file

Автоматичен превод:
Milap82
преди 4 месеца

Никакви притеснения. Надявам се скоро да разрешат ситуацията и да можете да верифицирате акаунта си. Надяваме се, че няма да е необходима намеса от нашия екип за оплаквания. Дръжте ни в течение, моля.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здравей

Luck Casino все още не е обработило тегленето ми. Направих теглене на 15.05.2024 г.

Те поискаха още няколко документа, които изпратих веднага, но те продължават да казват в отговора си, че „Съжалявам да ви информирам, че не мога да ви предоставя точна времева рамка, тъй като в момента има значителен обем от заявки, които се обработват, но ние Оценяваме вашето търпение, докато работим, за да обработим заявката ви възможно най-бързо".

Може ли Casino Guru да помогне по този въпрос?


Автоматичен превод:
Milap82
преди 3 месеца

Бихте ли актуализирали и жалбата си? Виждам, че Кристина чака отговора ти.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Благодаря Роми. Отговорих на Кристина.

Автоматичен превод:
Milap82
преди 3 месеца

Това е страхотно, благодаря ви. Сега можем да започнем да проучваме допълнително.👌

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини