преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Luck Casino UK - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Наистина имам нужда от помощ от някой от Luck Casino, тъй като екипът на KYC държи моите £6 250,00 без причина. Предоставих всички документи, но те продължават да искат едни и същи документи отново и отново.
Това не е малка сума и наистина имам нужда някой да разреши това възможно най-скоро.
Моето потребителско име е milapmpatel@yahoo.com
Дата на теглене: 15.05.2024 г
Проведох 15+ имейл разговора, за да реша проблема, но все още не съм получил задоволителен отговор за моето оттегляне.
I really need help from someone at Luck Casino as the KYC team is holding my £6,250.00 for no reason. I have provided all the documents, but they keeps asking for same documents again and again.
This is not small amount and I really need someone to sort this out ASAP.
My username is milapmpatel@yahoo.com
Withdrawal date: 15/05/2024
I have done 15+ e-mail conversations to sort out the issue, but I have not received satisfactory answer for my withdrawal yet.
Здравейте,
Страхувам се, че не работи толкова просто. 🙁
Ако трябва да получите помощ, моля, прегледайте това ръководство 👈 за това как разрешаваме оплаквания на играчи.
За да посочим важните части, първо, даваме на казината 14 пълни дни, за да ви проверят. След това трябва да разберем каква изглежда е причината за такова усложнение.
Останалото е в ръководството.
Знам как звучи и съжалявам, че преживявате трудни времена в казиното. Мога ли да знам откога се борихте да бъдете потвърдени, моля?
Hello,
I fear it does not work that simply. 🙁
If you have to get help, please browse this guide 👈 on how we resolve players' complaints.
To point out the important parts, first, we give casinos 14 full days to verify you. Then we have to understand what seems to be the reason for such a complication.
The rest is in the guide.
I know how it sounds, and I'm sorry you're experiencing hard times in the casino. May I know since when you struggled to get verified, please?
Разговорът започна на 17.05.2024 г. Вижте по-долу първия имейл от вашия екип. Посочени са 2 работни дни, а вие сега казвате 14 дни. Вярвам, че 14 дни са твърде много време за проверка на детайлите, особено когато имате всички документи в ръка.
Здравей, Милап
Благодарим ви, че се свързахте с екипа за поддръжка на Luck
Моля, имайте предвид, че обичайният срок е до 2 работни дни, моля, имайте предвид, че почивните дни не се броят за работни дни, благодарим ви за търпението, моля, изчакайте, тъй като съответният ни екип ще прегледа вашата заявка за теглене във възможно най-кратък срок , Благодаря за разбирането.
Ако имате други въпроси, не се колебайте да ни изпратите съобщение чрез чат на живо или имейл.
Желая ви страхотен ден!
Поддръжката за по-безопасен хазарт може да бъде намерена тук:
https://luck.com/uk/safer-gambling
С Най-Добри Пожелания,
Казино късмет
Екип за обслужване на клиенти
The conversation started on 17/05/2024. See below first e-mail from your team. It has stated 2 working days and you are now saying 14 days. I believe 14 days is too long to verify the detail especially when you have all the documents in hand.
Hello, Milap
Thank you for contacting Luck support team
Kindly be advised that the usual timescale is up to 2 working days, please keep in mind that the weekends do not count as working days, thank you for your patience, please wait as our relevant team will review your withdrawal request in the shortest time possible, thank you for your understanding.
If you have any other questions, please feel free to message us via live chat or email.
Have a great day ahead!
Safer Gambling support can be found here:
https://luck.com/uk/safer-gambling
Best Regards,
Luck Casino
Customer Service Team
Здравейте. Вероятно сте разбрали погрешно Радка от нашия форум ви писа, че нашият екип за оплаквания тук в Casino Guru обикновено дава на казината 14 пълни дни за обработка на проверката и плащането. Поддръжката от казиното вероятно ви е казала, че ще бъде готово след 2 дни. Прав ли съм?
Случайно да сте получили актуализации от казиното? Надявам се, че скоро ще предоставите повече информация относно всичко това.
Hello. You have probably misunderstood Radka, from our forum, wrote to you that our complaint team here at Casino Guru usually gives casinos 14 full days to process the verification and the payment. The support from the casino probably told you it would be ready in 2 days. Am I right?
Have you gotten any updates from the casino by any chance? I hope you will provide some more information regarding all this soon.
Здравейте, о, мислех, че Радка е от казино Късмет. Вижте прикачените подробности за имейл пътеката. Имах 21 имейл разговора досега. Те само казват, че нашият екип разглежда това и разрешава проблема възможно най-скоро, но не получавам задоволителен отговор.
Hi, oh I thought Radka is from Luck Casino. See the attached details of e-mail trail. I had 21 e-mail conversations so far. They are only saying that our team is looking into this and resolve the issue ASAP, but I'm not getting any satisfactory answer.
Никакви притеснения. Надявам се скоро да разрешат ситуацията и да можете да верифицирате акаунта си. Надяваме се, че няма да е необходима намеса от нашия екип за оплаквания. Дръжте ни в течение, моля.
No worries at all. I hope that they will solve the situation soon and that you will be able to get your account verified. Hopefully, any intervention from our complaint team won't be needed. Keep us updated, please.
здравей
Luck Casino все още не е обработило тегленето ми. Направих теглене на 15.05.2024 г.
Те поискаха още няколко документа, които изпратих веднага, но те продължават да казват в отговора си, че „Съжалявам да ви информирам, че не мога да ви предоставя точна времева рамка, тъй като в момента има значителен обем от заявки, които се обработват, но ние Оценяваме вашето търпение, докато работим, за да обработим заявката ви възможно най-бързо".
Може ли Casino Guru да помогне по този въпрос?
Hi,
Luck Casino has still not processed my withdrawal. I made withdrawal on 15/05/2024.
They requested couple of more documents which I submitted straightaway, but they are keep saying on their reply that "I regret to inform you that I cannot provide you with a precise timeframe, as there is a substantial volume of requests currently being processed, but we appreciate your patience as we work to process your request as quickly as possible".
Can Casino Guru assist in this matter?
Това е страхотно, благодаря ви. Сега можем да започнем да проучваме допълнително.👌
That is great, thank you. Now we can start to investigate further.👌
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.