преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Luck Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Вие цитирахте играч, който се бори с вертикация, той се депозира осем пъти седмици по-късно при спечелване с искане за Hugh ID, те ми казаха, че се изисква валиден паспорт, тъй като не може да бъде намерен в базата данни, но има правила и условия, които казват, че ако играчът не може да бъде намерен в базата данни, играчът не може да депозира, докато не е валиден паспорт и т.н. те ми позволиха нито веднъж да не ми е отказано теглене някое друго казино Аз съм изцяло в базата данни LUCK.COM малката компания не иска да изплати, но взе £90 от парите ми, добре
You have quoted player struggling with vertication, it's deposited eight times weeks later on winning asking for Hugh ID they told me valid passport required as cannot be found on database but there terms and conditions say if player cannot be found on database player cannot deposit untill valid passport etc they let me not once have I been refused withdrawal any other casino I am fully on data base LUCK.COM the small company don't want to pay out yet took £90 of my money ok
Не си правете труда да ги използвате те са груби, лъжете без изплащане и в нарушение на правилата и условията, толкова хубаво, докато спечелите, тогава започват проблемите. Напълно бих препоръчал SKY VEGAS стотици добри добре познати игри, когато натиснете теглене пари в банкова сметка без проблеми
Don't bother using these they are rude, tell lies don't payout and in breech of there terms and conditions, so nice till you win, then problems start I would fully recommend SKY VEGAS hundreds of good well known games when you press withdraw money in bank account no problems
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.