преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с LSbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Минаха два дни и тегленето не пристигна
Изпратих ги до отдела за обслужване на клиенти, където са печалбите ми, няма отговор, но ако поискате депозит веднага някой ще отговори
Чрез Skrill, да, направих теглене, но не съм пристигнал в акаунта си, наистина разочароващо казино и не се доверява
It's been two days and the withdrawal didn't arrive
I have sent them to customer service where my profits are, no answer, but if you ask for a deposit immediately someone will answer
Through Skrill, yes, I have made a withdrawal but I have not arrived in my account, a really frustrating casino and not trusting
Nyt on kaksi päivää eikä nosto tullut perille
olen lahettänyt heidä asiakaspalveluun missä minun voittot ovat , ei vastausta , Mutta jos kysys talletusta heti joku vastaa
Skrillin kautta kyllä olen tehnyt kotiutus mutta ei m tään saapunut tilille , todella turhauttava casino ja epää luotettava
Здравейте,
Мога да разбера, че е погрешно, но ви предлагам да изчакате малко. Да кажем, че няколко дни са съвсем нормален период на изчакване в наши дни.
Освен това, какво е текущото състояние на вашето оттегляне? Дали е "прието" или "одобрено", моля?
Както и да е, бих препоръчал да намерите по-прилично казино:
https://casino.guru/LSbet-Casino-review#tab=js-tab-reputation
Hello,
I can understand that it feels wrong, but I suggest you wait a bit. Let's say that a couple of days is quite a normal waiting period these days.
Furthermore, what is the current status of your withdrawal? Is it "accepted" or "approved", please?
Anyway, I would recommend finding a more decent casino:
https://casino.guru/LSbet-Casino-review#tab=js-tab-reputation
здравей
Дълго чакане. Но днес парите постъпиха по сметката. с упорита работа изпратих съобщение до отдела за обслужване на клиенти
ooof сега става напрегнато
Hi
Long wait. But today the money has come into the account. with hard work I have sent a message to customer service
ooof now becomes strenuous
Moi
Pitkää odotus . Mutta tänään on tullut rahat tilille . kovalla työllä olen lähettänyt viestiä asiakaaspalveluun
ooof nyt tulee rasittava
Здравейте,
благодаря за актуализацията. Казах ви, че още няколко дни могат да свършат работа 😀.
Ще продължиш ли да играеш там? Поне знаете, че получавате плащане след няколко дни.
Hello,
thanks for the update. I told you a few days more could do the trick 😀.
Are you going to keep playing there? At least you know you get paid after a couple of days.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.