преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Love Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Присъединих се преди малко повече от месец и направих няколко депозита, но без успех. След това една вечер извадих голям късмет на Gates of Olympus по време на бонуса, като спечелих £1034 от 20p завъртания. Реших да изтегля веднага £400, добре, че беше преди 22 работни дни, въпреки че се посочва, че трябва да бъде в рамките на 21...
Очевидно са говорили в чата през цялото време и винаги са ми казвали да бъдем търпеливи, тъй като може да отнеме 21 дни. Е, сега ми казват следното: „Нямаме точно време, тъй като зависи от обема заявки, които се обработват в момента". Това очевидно е глупост, тъй като 3 седмици са повече от достатъчно време, за да направите нещо, което трябва да отнеме само няколко минути!
I joined just over a month ago and made a few deposits but no luck. Then one night I got very lucky on Gates of Olympus during the bonus winning £1034 from 20p spins. Decided to make a withdrawal of £400 straight away, well that was 22 business days ago even though it states it should be within 21...
Have obviously spoke to chat throughout and was always told to be patient as can take 21 days. Well I'm now being told this 'We have no exact time since it depends on the volume of requests currently being processed'. This is very clearly rubbish as 3 weeks is more than long enough to do something that should only take a few minutes!
Жалко .. Дано парите ви дойдат скоро! Знам какво означава да спечелиш пари, дори и в моя случай да е стотинка:)). Но обикновено го правя за забавление и не очаквам големи печалби)
It's a shame .. I hope your money will come soon! I know what it means to win money, even if in my case it is a penny:)). But I usually do it for fun and don't expect big wins)
Надявам се да получите парите си, но love casino е част от група казина, включително Mr Slotty Winner casino ocean breeze Rouge casino Chilli casino и има много други с лоша репутация, когато става въпрос за изплащане. Те ще ви отблъснат с извинение след извинение. Може би си един от късметлиите, които получават пари заради себе си, надявам се
I hope you get your money but love casino is part of a group of casinos including Mr slotty winner casino ocean breeze Rouge casino Chilli casino and there are plenty more with a bad reputation when it comes to paying out. They will fob you off with excuse after excuse. You maybe one of the lucky ones who gets paid for your sake I hope so
Честно казано, намирам го за тъжно - на какви същества е позволено да отварят казина. Сори, според мен на такива хора им е мястото в затвора. Не може да е така, че онлайн играчите са изложени на капризите на някои казино оператори.
Няма обяснение, че тегленето трябва или може да отнеме 21 дни.
Прехвърлянето от казино към Skrill kontp обикновено не отнема повече от 10 минути
Точно както при neteller.
Банката обикновено не трябва да отнема повече от 2-3 дни.
Това забавяне от страна на казината служи само за една цел, така че да вземете парите обратно и да продължите да играете - и можете да сте сигурни, че ще изпитате как парите внезапно намаляват бързо, защото изведнъж нищо не работи в машините
To be honest, I find it sad - what creatures are allowed to open casinos. Sry, in my opinion, people like that belong in prison. It cannot be the case that online players are exposed to the whims of some casino operators.
There is no explanation that a withdrawal should or can take 21 days.
Transferring from casino to Skrill kontp usually doesn't take longer than 10 minutes
Just like with neteller.
Bank usually shouldn't take longer than 2-3 days.
This delay by the casinos only serves one purpose, so that you take the money back and continue playing - and you can be sure that you will experience how money suddenly dwindles rapidly because suddenly nothing works at the machines
Ich finde es schon ehrlich gesagt traurig -was für Kreaturen casinos aufmachen dürfen. Sry solche leute gehören aus meiner sicht ins gefängnis. Es kann nicht sein dass online - spieler den willküren mancher casinobetreiber ausgesetzt sind.
Es gibt keine erklärung dafür,dass eine auszahlung 21 tage dauerns soll oder kann.
Überweisung von casino auf Skrill kontp dauert normal nicht länger als 10 min
Genauso wie bei neteller .
Bank darf normalerweise auch nicht länger als 2-3 tage dauern.
Dieses Verzögern der casinos,dient nur einem zweck,dass du das geld wieder retour nimmst und weiterspielst-und du kannst dir sicher sein,du wirst erleben wie dass geld auf einmal rapide schwindet ,weil auf einmal gar nichts geht bei den Automaten
Хм, жалбата на този играч беше затворена, защото казиното не отговори и се чудя дали той ще ни уведоми дали се е получило добре или не. Със сигурност ще се радвам, ако стане.
Както и да е, имате ли проблем и в казиното, ако питате?
Hm this player's complaint was closed because the casino did not reply and I wonder if he will let us know if it turned out well or not. I'd sure be glad if it did.
Anyway, are you having a problem at the casino as well, if you ask ?
Те промениха уеб адреса си на Lovecasino 1 .com преди няколко месеца...
Последната ми актуализация е, че на 4 октомври се свързах отново с чата, за да попитам кога ще ми бъде платено. Те отговориха, че са имали много проблеми и тъй като тегленето ми е над 3 месеца, ще трябва да го анулират и ще върнат парите обратно в сметката ми, за да ги изтегля отново, това всъщност ми звучеше обещаващо. Ще получа ли най-накрая печалбите си?
Накратко, това върна всичко на първо място, тегленето все още „чака" и когато се свържа с чата, просто получавам същите извинения като преди.
Трябва да има нещо, което можем да направим, тъй като те очевидно са много много измамнически сайт, който краде парите на хората. Също така съм отвратен от доставчиците на игри, които допускат продуктите си на сайта, тъй като те са също толкова виновни.
They changed their Web address to Lovecasino1.com a couple of months back...
My latest update is that on the 4th October I contacted chat again to ask when I would be paid. They replied that they had had a lot of problems and as my withdrawal was over 3 months old they would need to cancel it and they would put the money back into my account for me to withdraw again, this actually sounded promising to me. Would I finally get my winnings?
Well long story short it put everything back to square one, the withdrawal is still 'awaiting' and when I contact chat I just get the same excuses as before.
There must be something we can do as they're clearly a very very fraudulent site stealing people's money. I'm also disgusted with the games providers who allow their products on the site as they're just as much to blame.
Съжалявам, че се намесвам, но ако играете в напълно нелицензирано казино, особено такова с много нисък индекс на безопасност, всъщност няма към кого да се обърнете. Освен това вероятността такова лошо казино да игнорира оплакването ви е доста голяма.
Както се казва в това ръководство :
„Ако дадено казино упорито отказва да ви изплати вашите законни печалби, единствената възможност, която остава, е да се обърнете към регулатора, който е издал лиценза на казиното . Само тогава ще се покаже колко важно е било да изберете казино според това кой е издал лиценза. лиценз. Един добър регулатор винаги трябва да стои независимо на страната на честния хазарт. Той трябва справедливо да оценява и разследва всяка официална жалба. В случай на сериозно нарушение на правилата от казино, то може да се съгласи да отнеме лиценза им."
🙁 Наистина съжалявам.
I'm sorry to step in, but if you play in a completely unlicensed casino, especially one with a very low safety index, there is actually no one you can turn to. Also, the possibility that such a poor casino will ignore your complaint is pretty high.
As said in this guide:
"If a casino stubbornly refuses to pay you your legitimate winnings, the only possibility that remains is to turn to the regulator who issued the license to the casino. Only then will it show how important it was to choose a casino according to who issued their licence. A good regulator should always stand independently on the side of fair gambling. He should fairly assess and investigate every official complaint. In case of a serious violation of the rules by a casino, it may accede to revoke their licence."
🙁 I'm truly sorry.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.