преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lottomatica Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, направих много депозити в Lottomatica, но поради различни причини вече не ги правя. Когато депозирах, VIP отделът на Lottomatica ми се обади. Един оператор ми каза, че мога да им се обадя на този номер, след като не правя повече депозити, блокираха ме да комуникирам, телефонният номер е блокиран. И те ми писаха, че трябва да се свържа с обслужване на клиенти, а не с тях. Така че, ако правите депозити, можете да се свържете с тях и те са тези, които ви се обаждат, ако не ги правите повече, вие сте лишени от възможността да общувате с тях. Така че има клиенти от серия A и такива от серия B, това е срамно, това е добра дискриминация. Много съм разочарован от Lottomatica, но дори повече от операторите на vip temp
Hello, I have made many deposits on Lottomatica but for various reasons I am no longer making them. When I deposited, the VIP department of Lottomatica called me. An operator told me that I could call them on that number after I didn't make any more deposits they blocked me from communicating the telephone number is blocked. And they wrote to me that I have to contact customer service not them. So if you make the deposits you can contact them and they are the ones who call you if you don't make them anymore you are deprived of the possibility of communicating with them. So there are customers of series A and those of series B this is shameful it is good discrimination I am very disappointed with Lottomatica but even more than the operators of the vip temp
Buongiorno ho fatto molti depositi su Lottomatica ma per svariati motivi non li sto facendo più . Il reparto vip tem di Lottomatica quando depositavo erano loro stessi a chiamarmi . Una operatrice mi disse che potevo chiamarli su quel numero dopo che non ho fatto più depositi mi hanno bloccato la possibilità di comunicare è bloccato il numero telefonico . È mi hanno scritto che devo contattare il servizio clienti non loro . Allora se fai i depositi li puoi contattare ansi sono loro che ti chiamano se non li fai più ti viene levata la possibilità di comunicare con loro . Allora ci sono clienti di serie a è quelli di serie b questo è vergognoso è discriminazione bella e buona sono molto deluso da Lottomatica ma ancora di più degli operatori del vip tem
Здравей.
Бих казал, че VIP статусът се предоставя на играчи, които активно депозират. За съжаление има смисъл. 🤔
За не-VIP играчи е осигурен стандартен канал за комуникация. Благодаря, че сподели тази точка!
Hello there.
I'd say the VIP status is granted to actively-depositing players. Sadly, it makes sense. 🤔
For non-VIP players, a standard communication channel is provided. Thanks for sharing this point!
Здравей.
Бих казал, че VIP статусът се предоставя на играчи, които активно депозират. За съжаление има смисъл. 🤔
За не-VIP играчи е осигурен стандартен канал за комуникация. Благодаря, че сподели тази точка!
Hello there.
I'd say the VIP status is granted to actively-depositing players. Sadly, it makes sense. 🤔
For non-VIP players, a standard communication channel is provided. Thanks for sharing this point!
Съжалявам, но това не е моят случай, направих много депозити, така че какво казвате, преди да говорите, вижте добре какво написах благодаря
I'm sorry but it's not my case I have made many deposits so what are you saying before you speak take a good look at what I wrote thanks
Mi dispiace ma non è il mio caso io ho fatto tantissimi depositi quindi che stai dicendo prima di parlare guarda bene cosa ho scritto grazie
За съжаление вие предпочитате тези сайтове, които не се справят с клиентите, по дяволите. Ясно е защо, по дяволите, искате нашите мнения или нашите истории, които са ни се случили, ако вече защитавате тези сайтове от самото начало, погрижете се за себе си и Lottomatica 😂
Unfortunately you go in favor of these sites that do as the hell not with customers. It is clear why the hell do you want our opinions or our stories that have happened to us if you already defend these sites from the start, take care of yourself and Lottomatica 😂
Purtroppo voi andate a favore di questi siti che fanno come cavolo vuole non con i clienti. Si vede bene per che cavolo volete le nostre opinioni o le nostre storie che ci sono capitate se già in partenza difendete questi siti stammi bene tu e Lottomatica 😂
Съжалявам, но това не е моят случай, направих много депозити, така че какво казвате, преди да говорите, вижте добре какво написах благодаря
I'm sorry but it's not my case I have made many deposits so what are you saying before you speak take a good look at what I wrote thanks
Mi dispiace ma non è il mio caso io ho fatto tantissimi depositi quindi che stai dicendo prima di parlare guarda bene cosa ho scritto grazie
Здравей.
Опитвах се да обясня, че VIP бонус системата е нещо, създадено единствено от казиното. Споменахте, че сте направили много депозити в миналото, така че казиното вероятно иска да направите депозити отново.
Това е, което имам предвид, като казвам „Бих казал, че VIP статусът се предоставя на играчи с активни депозити. За съжаление, има смисъл. 🤔"
Активно означава запазване на депозирането сега, а не в миналото.
Защо казиното ще ви лиши от VIP ранга, докато продължавате да депозирате?
Мисля, че първо трябва да помислите за това.
Hello there.
I was trying to explain that the VIP bonus system is something solely designed by the casino. You mentioned you made many deposits in the past, so the casino probably wants you to make deposits again.
This is what I mean by saying "I'd say the VIP status is granted to actively-depositing players. Sadly, it makes sense. 🤔"
Actively means keeping depositing now, not in the past.
Why would the casino strip you from the VIP rank while you keep depositing?
I think you should think about that first.
За съжаление вие предпочитате тези сайтове, които не се справят с клиентите, по дяволите. Ясно е защо, по дяволите, искате нашите мнения или нашите истории, които са ни се случили, ако вече защитавате тези сайтове от самото начало, погрижете се за себе си и Lottomatica 😂
Unfortunately you go in favor of these sites that do as the hell not with customers. It is clear why the hell do you want our opinions or our stories that have happened to us if you already defend these sites from the start, take care of yourself and Lottomatica 😂
Purtroppo voi andate a favore di questi siti che fanno come cavolo vuole non con i clienti. Si vede bene per che cavolo volete le nostre opinioni o le nostre storie che ci sono capitate se già in partenza difendete questi siti stammi bene tu e Lottomatica 😂
За съжаление пропуснахте темата. 🙂
Само се опитах да обясня защо казината обикновено правят това, което правят. Обяснението е съвсем просто и логично.
Но това все още е само мнение - не каквато и да е защита.
Помислете първо, скъпи потребител. 🙌👍
Както и да е, искате ли да актуализирате жалбата ?
„Моля, позволете ми да ви задам няколко въпроса, за да мога да разбера напълно цялата ситуация. Бихте ли ми казали защо трябва да се свържете с VIP отдела? Имате ли някакви специфични проблеми с вашата казино сметка? Има ли задържани средства до казиното?"
Unfortunately, you missed the point. 🙂
I only tried to explain why the casinos usually do what they do. The explanation is quite simple and logical.
But it's still just an opinion - not any kind of defense.
Think first, dear user. 🙌👍
Anyway, care to update the complaint?
"Please allow me to ask you a few questions, so I can understand the whole situation completely. Could you please advise why you need to contact the VIP department? Are you experiencing any specific issues with your casino account? Are there any funds being held by the casino?"
Фактът, че има оператор на услуги, който видя, че съм направил много депозити и поисках обяснения за промоция и тя ми се обади и ми вдъхна увереност, като ме нарече Луиджи, като ми каза, че се обадете на този номер, ако имате нужда от номера, на който се казвам. Разбирам, че за удобство се отнасят към клиентите така към тези, които депозират. Но не можете да кажете, че вече не отговаряте, ако клиентът не прави депозити известно време, какъв вид обслужване на клиенти е това? Обясних ли се или не добре да го оставим там закривам акаунта Желая ви лек ден чао
The fact that there is a service operator who saw that I made many deposits and I asked for explanations for a promotion and she called me and gave me confidence by calling me luigi telling me call this number if you need the number my name is. I understand that for convenience they treat customers like this to those who deposit. But you can't say you don't answer anymore if a customer doesn't make deposits for a while, what kind of customer service is that? Did I explain myself or not okay let's leave it alone I'm closing the account there I wish you a good day bye
Il fatto che c'è una operatrice del servizio che vedeva che ho fatto molti depositi è avevo chiesto spiegazioni per una promozione etmi chiamo è mi diete confidenza chiamandomi luigi dicendomi chiama a questo numero se hai bisogno al numero che mi chiamo . Lo capisco per convenienza trattano i clienti così a chi deposita . Ma però non si può dare che non rispondi più se un cliente per un po' non fa depositi che razza di servizio clienti è . Mi sono spiegato o no va'bene lasciamo stare tanto sto chiudendo il conto li ti auguro buona giornata ciao
Аха! И така, това е проблемът. Имате впечатлението, че само VIP играчите се обслужват изцяло от VIP поддръжка.
Е, ако е така, както го описахте, тогава трябва да работи по-добре. От друга страна, не всеки клиент трябва да бъде обаден, съпричастен съм, че това е запазено за всички VIP-ове. 🙂
Все пак би било добре да посетите нишката си за оплаквания ( щракнете или докоснете тази връзка, моля ) и посъветвайте от какво всъщност се оплаквате.
Честно казано, не е много ясно.
Aha! So, this is the problem. You get the impression that only VIP players are fully served by VIP support.
Well, if it is as you described, then it should work better. On the other hand, not every customer needs to be called, I empathize this is reserved for all VIPs. 🙂
Still, it would be good to visit your complaint thread (click or tap this link, please) and advise what are you actually complaining about.
Honestly, it isn't very clear.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.