ФорумКазинаLottomatica Casino - обща дискусия

Lottomatica Casino - обща дискусия

преди 1 година от Luiginox73
|
1680 преглеждания 9 отговора |
|
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lottomatica Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Здравейте, направих много депозити в Lottomatica, но поради различни причини вече не ги правя. Когато депозирах, VIP отделът на Lottomatica ми се обади. Един оператор ми каза, че мога да им се обадя на този номер, след като не правя повече депозити, блокираха ме да комуникирам, телефонният номер е блокиран. И те ми писаха, че трябва да се свържа с обслужване на клиенти, а не с тях. Така че, ако правите депозити, можете да се свържете с тях и те са тези, които ви се обаждат, ако не ги правите повече, вие сте лишени от възможността да общувате с тях. Така че има клиенти от серия A и такива от серия B, това е срамно, това е добра дискриминация. Много съм разочарован от Lottomatica, но дори повече от операторите на vip temp

Автоматичен превод:
Luiginox73
преди 1 година

Здравей.

Бих казал, че VIP статусът се предоставя на играчи, които активно депозират. За съжаление има смисъл. 🤔

За не-VIP играчи е осигурен стандартен канал за комуникация. Благодаря, че сподели тази точка!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей.

Бих казал, че VIP статусът се предоставя на играчи, които активно депозират. За съжаление има смисъл. 🤔

За не-VIP играчи е осигурен стандартен канал за комуникация. Благодаря, че сподели тази точка!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам, но това не е моят случай, направих много депозити, така че какво казвате, преди да говорите, вижте добре какво написах благодаря

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

За съжаление вие предпочитате тези сайтове, които не се справят с клиентите, по дяволите. Ясно е защо, по дяволите, искате нашите мнения или нашите истории, които са ни се случили, ако вече защитавате тези сайтове от самото начало, погрижете се за себе си и Lottomatica 😂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам, но това не е моят случай, направих много депозити, така че какво казвате, преди да говорите, вижте добре какво написах благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей.

Опитвах се да обясня, че VIP бонус системата е нещо, създадено единствено от казиното. Споменахте, че сте направили много депозити в миналото, така че казиното вероятно иска да направите депозити отново.

Това е, което имам предвид, като казвам „Бих казал, че VIP статусът се предоставя на играчи с активни депозити. За съжаление, има смисъл. 🤔"

Активно означава запазване на депозирането сега, а не в миналото.

Защо казиното ще ви лиши от VIP ранга, докато продължавате да депозирате?

Мисля, че първо трябва да помислите за това.

Автоматичен превод:
преди 1 година

За съжаление вие предпочитате тези сайтове, които не се справят с клиентите, по дяволите. Ясно е защо, по дяволите, искате нашите мнения или нашите истории, които са ни се случили, ако вече защитавате тези сайтове от самото начало, погрижете се за себе си и Lottomatica 😂

Автоматичен превод:
преди 1 година

За съжаление пропуснахте темата. 🙂

Само се опитах да обясня защо казината обикновено правят това, което правят. Обяснението е съвсем просто и логично.

Но това все още е само мнение - не каквато и да е защита.

Помислете първо, скъпи потребител. 🙌👍


Както и да е, искате ли да актуализирате жалбата ?

„Моля, позволете ми да ви задам няколко въпроса, за да мога да разбера напълно цялата ситуация. Бихте ли ми казали защо трябва да се свържете с VIP отдела? Имате ли някакви специфични проблеми с вашата казино сметка? Има ли задържани средства до казиното?"

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Няма смисъл вчера направих още един депозит добре, кажете ми дали има смисъл

Автоматичен превод:
преди 1 година

Фактът, че има оператор на услуги, който видя, че съм направил много депозити и поисках обяснения за промоция и тя ми се обади и ми вдъхна увереност, като ме нарече Луиджи, като ми каза, че се обадете на този номер, ако имате нужда от номера, на който се казвам. Разбирам, че за удобство се отнасят към клиентите така към тези, които депозират. Но не можете да кажете, че вече не отговаряте, ако клиентът не прави депозити известно време, какъв вид обслужване на клиенти е това? Обясних ли се или не добре да го оставим там закривам акаунта Желая ви лек ден чао

Автоматичен превод:
Luiginox73
преди 1 година

Аха! И така, това е проблемът. Имате впечатлението, че само VIP играчите се обслужват изцяло от VIP поддръжка.

Е, ако е така, както го описахте, тогава трябва да работи по-добре. От друга страна, не всеки клиент трябва да бъде обаден, съпричастен съм, че това е запазено за всички VIP-ове. 🙂

Все пак би било добре да посетите нишката си за оплаквания ( щракнете или докоснете тази връзка, моля ) и посъветвайте от какво всъщност се оплаквате.

Честно казано, не е много ясно.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини