преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lottomart Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Най-позорният сайт, който съм играл!!!!!
Този сайт трябва да се избягва на всяка цена.......
Очевидни манипулации стават при всеки депозит...
отвратително
The most disgraceful site I have ever played!!!!!
This site should be avoided at all cost.......
Obvious rigging occurs on every deposit...
Disgusting
Най-позорният сайт, който съм играл!!!!!
Този сайт трябва да се избягва на всяка цена.......
Очевидни манипулации стават при всеки депозит...
отвратително
The most disgraceful site I have ever played!!!!!
This site should be avoided at all cost.......
Obvious rigging occurs on every deposit...
Disgusting
Официалната оценка е доста ниска и няма потребителски оценки, какво правят те с вашите депозити? Начисляват неизвестни такси? Не кредитирате депозита в сметката си или го забавяте?
The official rating is quite low and there are no user ratings, what do they do to your deposits? They charge unknown fees? Not credit the deposit to your account or delay it?
вярно! Благодаря за допълнението, което според мен е повече от подходящо. Мисля, че винаги е добре да проверите подходяща информация за дадено казино, преди играч да реши да играе там. Нека да видим какво ни казва alisontucker2011.
Както и да е, имате ли подобен лош опит с това казино?
Right! Thank you for the addition, which I think is more than appropriate. I think it's always good to check some relevant information about a casino before a player decides to play there. Let's see what alisontucker2011 tells us.
Anyway, do you have similar bad experience with this casino ?
Здравейте, какъв е вашият опит с това казино? Какъв беше конкретният проблем?
Това е главно, за да уведомим другите играчи какви са проблемите с това казино. Видях, че казиното има нисък индекс на безопасност. Предполагам, че не сте го виждали, преди да отидете там да играете. Няма потребителски отзиви, така че ми е трудно да ви посъветвам в контекста на това, но въз основа на индекса за безопасност, това не е казино, което бих препоръчал. Интересувам се от опита ви до момента. Можете ли да ни предоставите повече информация?
Hi, what is your experience with this casino ? What was the specific problem ?
This is mainly to let other players know what are the problems with this casino. I saw that the casino has a low safety index. I guess you didn't see it before you went there to play. There are no user reviews, so it's hard for me to advise you in the context of this, but based on the safety index, it's not a casino I'd recommend. I'm interested in your experience so far. Could you provide us with more information ?
Здравей Алисън,
Съжалявам да чуя, че не сте си прекарали добре в Lottomart, мога да ви уверя, че не манипулираме игрите. Ние сме лицензирани в Обединеното кралство и Гибралтар и нашите игри са напълно тествани и одитирани. Моля, не се колебайте да се свържете с нашия екип за поддръжка (на разположение 24/7) и те ще прегледат играта ви вместо вас.
За разбирането,
Марк
Hi Alison,
I'm sorry to hear you haven't had a great time at Lottomart, I can assure you we're not rigging the games. We are are licensed in the UK and Gibraltar and our games are fully tested and audited. Please feel free to get in touch with our support team (available 24/7) and they will review your gameplay for you.
Regards,
Mark
Здравейте случайно да не сте представител на казино? Ако е така, ето някои правила, които трябва да следвате: https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
Hi are you by any chance a casino representative ? If so here are some rules to follow: https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
Наистина съм, благодаря за връзката, Джаро, ще свържа акаунта, като изпратя имейл на посочения адрес. Не можах да намеря с кого да се свържа. 🙂
I am indeed, thanks for the link Jaro I'll get the account linked up by emailing the address stated. I couldn't find who to contact. 🙂
Страхотно, радвам се, че можах да помогна. Късмет. ☘️
Great, I'm glad I could help. Good luck. ☘️
Все още нямате отговор, колко време обикновено отнема?
Still not had a reply, how long does it usually take?
Хей, съжалявам за забавянето. Акаунтът е синхронизиран. Ако имате някакви въпроси, не се колебайте да се свържете с нас.
Hey, sorry for the delay. The account has been synchronized. If you have any questions, feel free to contact us.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.