преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lotoland Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Наскоро (преди Коледа) имах голяма печалба от саксии за риболов на злато на Lottoland. Изтегли £12000. Попитах къде е моето теглене и те казаха, че поради размера на печалбата трябва да отидат при доставчика и след като потвърдиха, че не се нуждаят от документи и тегленето ще бъде при мен. След това ме попитаха няколко дни по-късно за всеки документ под слънцето. Доставих ги и все още не съм чул нито дума. Какви са шансовете да получа средствата!? Много разочароващо, тъй като изобщо не е имало проблеми с тях в миналото.
I recently (before Christmas) had a large win on fishing pots o gold on Lottoland. Withdrew £12000. Asked where my withdrawal was and they said due to size of win had to go to provider and once confirmed they didn’t need documents and withdrawal would be with me. Then got asked a few days later for every document under the sun. I supplied these and still haven’t heard a peep. What’s chances of me getting the funds!? Very disappointing as had no issues with them atall in past.
Здравейте, съдейки по това, което описвате, в началото не бих бил скептичен. Ако не ви се е налагало да се верифицирате преди и сега казиното ви верифицира, това е често срещана практика. Но не разбирам защо са ти казали преди това, че не им трябват документи от теб.
Що се отнася до проверката на играта с доставчика, тя вече приключи и всичко беше наред?
Сега, когато преминавате през проверка, какво иска казиното от вас?
Въпреки това определено бих ви препоръчал да си сътрудничите и когато се убедите, вярвам, че ще получите парите.
Ако това не се случи, ние ще се опитаме да помогнем.
това добре ли е 🙂
Hello, judging by what you describe I wouldn't be skeptical at first. If you haven't had to verify before and now the casino is verifying you, that's a common practice. But I don't understand why they told you before that they don't need any documents from you.
As for the check gameplay with the provider, it is already over and everything was fine?
Now that you're going through verification, what does the casino ask for from you?
However, I would definitely recommend you to cooperate and when you verify yourself I believe you will get the money.
If that doesn't happen, we'll try to help.
Is that okay? 🙂
Да, това ме обърка малко, че изрично казаха, че не се изискват документи. Мисля, че частта с доставчика приключи. Изпратих последните искани документи и ще изчакам да видя какво е казано. Вероятно прекалявам с това, тъй като очевидно е голяма сума пари и никога преди не съм имал този проблем. Lottoland беше много добър в миналото.
Ще ви държи в течение. много благодаря
Yes that’s the bit what confused me is they specifically said no documents required. I believe the part with provider is over. Have sent over latest documents requested and will wait to see what’s said. I’m probably overthinking it a bit as obviously a large sum of money and never had this issue before. Lottoland been very good in the past.
Will keep you updated. Many thanks
Добре е, понякога може да дойде несигурност, ако сте в ситуация, която не сте преживявали преди. Ако сте имали добър опит с казиното, надявам се да остане така.
Ако има някакъв проблем или нещо ново, ще съм тук.
It's okay sometimes uncertainty can come if you are in a situation you have not experienced before. If you've had a good experience with the casino, I hope it stays that way.
If there is any problem or something new, I will be here.
Добре, нов въпрос, но разширение на стария.
Свързаха се с мен в понеделник плащането беше изпратено на карта, завършваща 1234 например. Днес ги преследвах, тъй като обикновено е карта за бързо теглене. Казаха, че всъщност е направено с друга карта, не разпознаха номера на картата, така че ги разпитаха.
След това казаха, че всъщност е към номер на сметка, завършващ на тези числа.
Първоначално не ги разпознах. Тогава ми казаха името на банката.
Единствената сметка, която имам в тази банка, е обща сметка в напълно различна банка.
Оказва се, че те са прехвърлили в общата ми сметка, която имам 10 000%, на която никога не съм залагал, тъй като жена ми се притеснява за нашите повторни ипотеки и т.н.
Единственият начин, по който можеха да получат това, беше, когато показах снимка на екрана за моето доказателство за адрес за KYC.
Греша ли, като смятам, че това е напълно неприемливо и трябва да ескалира това като жалба?
Първо, фактът, че имаха това само като доказателство за адрес, второ, винаги са ми казвали, че изплащанията трябва да отиват в депозитите по сметката, от които са направени, и накрая, винаги са ми казвали, че дори ми казаха специално в имейла, че отива в моя нормален карта.
Раздразнените съпруги, възмутен съм, предизвикаха такъв ненужен стрес.
Къде стоя аз? Безсмислено оплакване?
Ok, new question but extension on the old.
They contacted me Monday payment had been sent to card ending 1234 for example. I chased them today as it’s usually a quick withdrawal card. Told it’s actually been done to a different card, didn’t recognise the card number so questioned them.
They then said it’s actually to an account number ending in those numbers.
Didn’t recognise these at first. Then they told me the bank name.
Only account I have with this bank is a joint account with completely different bank.
Turns out they have transferred to my joint account that I have 10000% never gambled on as my wife is worried about our re mortgages etc.
The only way they could have ever got this is when I showed a screen grab for my proof of address for KYC.
Am I wrong in thinking this is totally unacceptable and should escalate this as a complaint?
Firstly the fact they only had that as proof of address, secondly they’ve always told me payouts have to go to account deposits have been made from and lastly they’ve always told even told me specifically in email that it was going to my normal card.
Wifes fuming, I’m fuming caused such un needed stress.
Where do I stand? Pointless complaining?
От това, което прочетох, не мисля, че би било разумно да се оплаквате, защото вероятно няма да можете да направите много по въпроса. Определено бих комуникирал с казиното и бих им казал да изпращат пари само в една сметка, от която депозирате, а не в другата, която споделяте със съпругата си.
Ще ми е интересно да разбера как е възможно парите да са изпратени по сметка, различна от тази, която сте посочили. Намирам го за доста непрактично и следователно казиното вероятно ще трябва да въведе ръчно този акаунт, тъй като казвате, че единственото място, от което могат да го получат, е от извлечението на KYC.
From what I've read, I don't think it would be wise to complain, because you probably wouldn't be able to do much about it. I would definitely communicate with the casino and tell them to only send money to one account you deposit from and not the other one you share with wife.
I would be interested to know how it is possible that the money was sent to a different account than the one you specified. I find it quite impractical and therefore the casino would probably have to manually enter this account since you say that the only place they can get it from is from the KYC statement.
Съгласен съм, изглежда умствено и те буквално току-що потвърдиха същото!
I agree, seems mental and they’ve literally just confirmed the same!
Това е доста странно, тогава бих им казал да го изпратят на акаунта, който имат, а не на друг акаунт. Защото, както казах, ако просто им го изпращате като част от проверката, те трябва да са го въвели ръчно, когато не сте го направили. 🤷♂️
That's quite strange, then I would tell them to send it to the account they have and not to some other account. Because like I said, if you were just sending it to them as part of the verification, they must have entered it manually when you didn't. 🤷♂️
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.