преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lord Lucky Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Предполагам, че трябва да поясниш малко. не мислиш ли
Какво се е случило? Би било хубаво да имаме възможност да разберем загрижеността ви.
I guess you should elaborate a bit. Don't you think?
What has happened? Would be nice to have a chance to understand your concern.
Казиното lordlucky.com се завръща, току-що играно и теглено
lordlucky.com casino is back, just played and cashed out
Но наистина ли имаха някои проблеми, както Wibrak описа по-горе?
But did they really have some issues as Wibrak described above?
Исках да споделя опита си в LordLucky с вас и може би дори да подам оплакване.
Исках да изпробвам LordLucky и комбинирах първия си депозит с предложения бонус .. който вървеше без никакви проблеми дотогава ..
Също така успях да се насладя на избраните игри с малки суми за дълго време .. докато дарението достигна последните 10 евро.
След това се регистрирах отново в LL след около 2 дни и исках да използвам остатъка от кредита .. но това вече НЕ беше възможно, без да трябва да се верифицирам там .. защо това е задължително в казиното, защото е никъде не е посочено, че е част от процеса.
Все пак качих адреса и документите си за самоличност.
След това те бяха отхвърлени без реална причина и поискаха в чата на живо само изявлението, дошло с видеоидентификатора, за да се направи проверка на лицето
но има 3 начина да потвърдите себе си (-видео и банков идентификатор или чрез документи, които използвах.)
= Идентификационният номер на банката можеше да бъде избран, но не беше наличен поради банкова институция
След това отново
Сканирана карта по сметка, банково извлечение и лична карта. И добави отново отхвърленото..
На допълнителни въпроси защо е отхвърлен
Имаше само изявления от обслужването на клиенти, че има моменти, когато bankid все още е в обща опашка, докато не бъде използван...&единствената опция ще се определя от техния лиценз, а другите две опции трябва да се използват в други случаи, когато е необходимо .
Когато попитах OB и къде е в правилата и условията.. те отговориха с ;
Sheaelst смяташе, че ще бъде толкова ясно и също така никъде не е, че ще бъде част от записа в правилата и условията s.
Е, тъй като всичко това ми се стори твърде съмнително, не исках да го приема и не можах да получа ясни отговори,
... Дори не исках да се сприятелявам с тяхното VideoID решение и бих предпочел да им дам останалите пари, вместо да бъда споменат в правилата на казиното без причина или дадено обяснение.
Изпратиха ми регистъра на чата..
Ще ми е интересно дали това изобщо е законно, ако няма споменати обяснения.
LG Коте
!! Не бих препоръчал това LordLuckyCasino на никого!!!
I wanted to share my experience at LordLucky with you and maybe even lodge a complaint..
I wanted to try out LordLucky and combined my first deposit with the bonus offered .. which went without any problems up until then ..
I was also able to enjoy playing the selected games with small amounts for a long time .. until the contribution reached the last 10 euros.
I then only registered with LL again after about 2 days and wanted to use the rest of the credit .. but that was NOT just possible anymore without me having to verify myself there .. why is that a must at the casino should because it is nowhere pointed out that it is part of the process.
I still uploaded my address & ID documents..
These were then rejected without any real reason and asked in the live chat only the statement came with the videoident to make the person verification
but there are 3 ways to verify yourself (-Video & Bank ID or via documents that I used.)
= Bank ID was selectable but not available due to bank institute
Then have again
Scanned account card, bank statement and identity card. And added what was rejected again..
On further questions why it was rejected
There were only statements from the customer service that there were moments when the bankid was still in a general queue until it was used...&the only option would be determined by their license and the other two options should be used in other cases when needed.
When I asked OB and where it is in the terms and conditions.. they answered with ;
Sheaelst thought it would be so clear and is also nowhere that it would be part of the recording in the terms and conditions s.
Well, since all this seemed too dubious to me, I didn't want to accept it and I couldn't get any clear answers,
... I didn't even want to make friends with their VideoID solution and would rather give them the remaining money instead of being mentioned in the casino rules without a reason or a given explanation.
I had the chat log sent to me..
I would be interested to know if this is legal at all if there are no explanations mentioned.
LG Kitty
!! Wouldn't recommend this LordLuckyCasino to anyone!!!
Ich wollte meine Erfahrung bei LordLucky mit euch teilen und evtl. Sogar Beschwerde eingelegen ..
Habe mich bei LordLucky Mal ausprobieren wollen und meine erste Einzahlung mit dem angebotenen Bonus verbunden .. was bis dahin auch ohne Probleme verlief ..
Ich habe damit auch in den ausgewählten Spielen mit kleinen Beträgen auch lange Spielspaß genießen können .. bis der Beitrag mittlerweile die letzten 10 Euro erreichte.
Hatte mich dann erst wieder nach ca.2 Tagen bei LL angemeldet und wollte den Rest des Guthabens bespielen ..doch war das dann NICHT einfach so mehr möglich Ohne das ich mich dort verifizieren sollte.. warum auch immer das ein Muss bei dem Casino sein sollte denn wird nirgends drauf hingewiesen das es zum Ablauf gehört .
Habe dann trotzdem meine Adresse & Ausweis Dokumente hochgeladen ..
Diese wurden dann ohne wirkliche Begründung dazu Abgelehnt und im Livechat angefragt nur die Aussage kam es mit.dem videoident machen zumüssen für die Personenverifizierung
aber es werden 3 Möglichkeit angeboten sich verifizieren zukönnen ( -Video &-Bank ID oder eben über Dokumente die ich genutzt hatte .)
= Bank ID war zwar auswählbar aber wegen Bankinstitut nicht verfügbar
Habe dann nocheinmal
Kontokarte Bankauszug und Personalausweis abgescannt.und hinzugefügt was wieder abgelehnt wurde ..
Auf weitere Fragen warum es abgelehnt wurde
Kamen nur Aussagen des Kundendienstes das es Momenten die bankid noch in allgemeiner Warteschleife bis zur Nutzung wäre ...&die einzige Möglichkeit wäre durch deren Lizenz bestimmt und die anderen beiden Möglichkeiten in anderen Fällen benötigt genutzt werden sollten.
Auf meine Rückfrage OB und Wo es in den AGBs steht.. beantwortete man mit ;
sieaelst dachte es wär so eindeutig und steht auch nirgendwo das es ein Bestandteil der Aufnahme wäre bei den AGB s.
Nunja da mir das alles zu unseriös vorkam wollte ich es auch nicht hinnehmen und man mir keine Klaren antworten dazu geben könnte,
... Wollte ich mich nichtmals mit deren VideoID Lösung anfreunden und Schenk denen lieber die restlichen Moneten anstatt es ohne einen Grund oder eine genannte Erklärung in den Regeln der Casinos erwähnt word.
habe den Chat Protokoll zusenden lassen ..
Würde mich interessieren ob das überhaupt rechtens ist wenn es keine erwähnten Erklärungen dazu gibt .
LG Kitty
!! Würde dieses LordLuckyCasino niemanden empfehlen !!!
Така че трябва да кажа, че нямах абсолютно никакви проблеми с регистрацията или проверката на акаунта си, проверката на банковите ми данни беше малко по-трудна, защото жена ми също е регистрирана в казиното lord lucky и двама потребители не могат да посочат една и съща сметка Трябваше да си открия нова банкова сметка. След това проверката беше приета и успях да изтегля доста голяма печалба. Сумата беше в сметката ми в рамките на 24 часа
So I have to say that I had absolutely no problems with the registration or verification of my account, the verification of my bank data was a bit more difficult because my wife is also registered in the lord lucky casino and two users cannot specify the same account I had to for open a new bank account. After that, the verification was accepted and I was able to cash out a pretty big win. The amount was in my account within 24 hours
Also ich muss sagen das ich mit der Anmeldung bzw. Verifizierung meines Accounts absolut gar keine Probleme hatte, die Verifizierung meiner Bank Daten waren etwas schwieriger da meine Frau auch im lord lucky casino registriert ist und zwei User nicht das gleiche Konto angeben können musste ich für mich ein neues Bank Konto eröffnen. Danach wurde die Verifizierung angenommen und ich konnte mir einen hübschen hohen Gewinn auszahlen lassen. Innerhalb von 24 Stunden war der Betrag auf meinem Konto
Бих казал, че такова изживяване си заслужава честен потребителски преглед ! 🙂 Нали?
Развълнуван съм да видя, че казиното е намерило начин да задоволи и двама ви без досадни усложнения, знам за толкова много оплаквания...
Благодаря за споделянето!
I'd say such an experience is worth an honest user review! 🙂 Right?
I'm thrilled to see the casino's found a way to satisfy both of you without tedious complications I know for so many complaints...
Thanks for sharing!
За целта трябва да прегледате потребителските отзиви. 🙂
Имайте предвид, че „скоростта" може да варира в зависимост от избраната опция за плащане, страната на пребиваване и огромен момент е процесът KYC.
Технически по-бързият вариант са криптовалутите.
Какъв е вашият опит с тегления, ако искате да кажете?
For that, you should browse the user reviews. 🙂
Keep in mind "the speed" may vary based on the payment option chosen, the country of residence, and a huge point is the KYC process.
Technically the faster option is cryptocurrencies.
What are your experiences with withdrawals, care to say?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.