преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Linebet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, много добре, някой тук играе ли на linebet?
Тъй като изпратих имейл от 6 февруари и все още не съм получил отговор, поддръжката продължава да ми отговаря едно и също нещо, чакайки отговор от имейла, но той никога не пристига. Не мога да изтегля парите, които депозирах от самото начало и които ми трябват спешно.
Някой знае ли къде мога да се оплача, за да може казиното да ми даде отговор на протеста ми?
Hello, very good, does anyone around here play on linebet?
Because I have sent an email since February 6 and I still have not received a response, support keeps answering me the same thing, waiting for a response from the email but it never arrives. I cannot withdraw the money that I deposited from the beginning and that I urgently need.
Does anyone know where I can complain so that the casino can give me an answer to my protest?
Hola muy buenas, alguien de por aca que juegue en linebet?
Xq he mandado un mail desde el 6 de febrero y todavia no obtengo respuesta, soporte me vive respondiendo lo mismo, que espera respuesta del mail pero nunca llega. No puedo retirar la plata que deposite desde un principio y que necesito con urgencia.
Alguien sabe donde puedo mas puedo quejarme para que el casino me puede dar bola a mi protesta?
Здравейте. Съжаляваме да чуем, че трябва да преминете през друг проблем с това казино. Видях вашата жалба 👈, където нашият екип чака отговор от казината. Казахте, че акаунтът ви е бил потвърден последния път, когато сте имали друг проблем с тегленето там, нали? За щастие този беше решен и успяхте да получите парите си. Единственото, което ми хрумва е, че може би трябва да направят някои допълнителни проверки и затова отнема малко повече време. Поддръжката трябва да ви информира за това, но за съжаление, както казахте, няма отговор от тях, нали? Надяваме се, че нашият екип за жалби ще получи повече информация, за да може случаят да продължи. 🤞
Hello. Sorry to hear you have to go thru another issue with this casino. I have seen your complaint 👈, where our team is waiting for the casinos response. You said that your account had been verified last time, when you've had another withdrawal issue there, right? Luckily that one was solved and you were able to get your money. The one think which comes to my mind is, that maybe they need to do some additional checks, and that is why it's taking a bit longer. The support should inform you about that, but unfortunately, as you said, there has been no response from them, right? Hopefully our complaint team will get some more information, so the case can proceed further. 🤞
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.